Központi zárak

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Pepe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Pepe » 2010 ápr. 07, 01:40 pm

Sziasztok!


Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy láttam mostanában olyan bicskakulcs készletet, amit a már az autóban levõ központi zárra lehet felszerelni.Ez tulajdonképpen nem egy riasztó, csak annyi, hogy távirányítóról, vagyis az indítókulcsról tudod ki-be zárni az autót. A kérdésem annyi lenne, hogy nincs-e valakinek tapasztalata ennek a beszerelésével? Nagyon bonyolult-e, vagy keressek rá szakembert?
Üdv: Pepe

Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja » 2010 ápr. 08, 10:59 pm

Pepe írta:Sziasztok!


Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy láttam mostanában olyan bicskakulcs készletet, amit a már az autóban levõ központi zárra lehet felszerelni.Ez tulajdonképpen nem egy riasztó, csak annyi, hogy távirányítóról, vagyis az indítókulcsról tudod ki-be zárni az autót. A kérdésem annyi lenne, hogy nincs-e valakinek tapasztalata ennek a beszerelésével? Nagyon bonyolult-e, vagy keressek rá szakembert?
Üdv: Pepe
Ha imo-s a gyárikulcsod, akkor felejtõs, akkor inkább távos központi, vagy riasztó + sima központi szett.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1835
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2010 ápr. 09, 08:25 am

az egyik hátsó ajtó központi záram rapszódikusan mûködik. Nem mindig, illetve hidegben szinte soha sem nyitja a zárat, a másik 3 tökéletesen mûködik. Zárni tökéletesen és mindig zár. Van valakinek hasonló tapasztalata mi lehet a baja?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Ewing
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
Autód gyártási éve: 1990
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ewing » 2010 ápr. 09, 08:34 am

Valószínûleg olajmérgezése van annak az egynek :).
Az enyém is csinálta, csak fordítva, 2. 3. próbálkozásra zárt. Miután Tibcsi megzsírozta/olajozta azóta nincs vele gond.

Én ezzel kezdeném ;)
EE90 2E-E; 1,3 Liftback

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23783
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2010 ápr. 09, 09:37 am

Sokszor, ha az ajtókárpiton már ninc smeg az összes patent, vagy törve volt az ajtó, kicsit szorul a pöcök a fészkében. Nekem is csinálja, csinálta. Nagyon fura, hogy a hõmérsékletre is nagyon érzékeny.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1835
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2010 ápr. 09, 09:54 am

Ewing írta:Valószínûleg olajmérgezése van annak az egynek :).
Az enyém is csinálta, csak fordítva, 2. 3. próbálkozásra zárt. Miután Tibcsi megzsírozta/olajozta azóta nincs vele gond.

Én ezzel kezdeném ;)
és tudod mit és hol olajozott meg? a mechanikus fém részeket, vagy a kis pöcköt a fészkében?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pepe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Pepe » 2010 ápr. 09, 08:24 pm

Yautja írta:
Pepe írta:Sziasztok!


Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy láttam mostanában olyan bicskakulcs készletet, amit a már az autóban levõ központi zárra lehet felszerelni.Ez tulajdonképpen nem egy riasztó, csak annyi, hogy távirányítóról, vagyis az indítókulcsról tudod ki-be zárni az autót. A kérdésem annyi lenne, hogy nincs-e valakinek tapasztalata ennek a beszerelésével? Nagyon bonyolult-e, vagy keressek rá szakembert?
Üdv: Pepe
Ha imo-s a gyárikulcsod, akkor felejtõs, akkor inkább távos központi, vagy riasztó + sima központi szett.
Nem imo-s a gyári kulcsom akkor mi a helyzet?

Avatar
Ewing
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
Autód gyártási éve: 1990
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ewing » 2010 ápr. 09, 10:09 pm

Bruce E9 írta:
és tudod mit és hol olajozott meg? a mechanikus fém részeket, vagy a kis pöcköt a fészkében?
A mechanikus részeket, mert üregvédelmet is csinált, ahhoz meg amúgy is le kellett vennie a kárpitokat, A kis pöcköt is megfújhatod szilikonnal nem fog neki ártani :).
EE90 2E-E; 1,3 Liftback

Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja » 2010 ápr. 09, 10:42 pm

Pepe írta:
Yautja írta:
Pepe írta:Sziasztok!


Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy láttam mostanában olyan bicskakulcs készletet, amit a már az autóban levõ központi zárra lehet felszerelni.Ez tulajdonképpen nem egy riasztó, csak annyi, hogy távirányítóról, vagyis az indítókulcsról tudod ki-be zárni az autót. A kérdésem annyi lenne, hogy nincs-e valakinek tapasztalata ennek a beszerelésével? Nagyon bonyolult-e, vagy keressek rá szakembert?
Üdv: Pepe
Ha imo-s a gyárikulcsod, akkor felejtõs, akkor inkább távos központi, vagy riasztó + sima központi szett.
Nem imo-s a gyári kulcsom akkor mi a helyzet?

Akkor, ha bicska kulcs nyers anyagába tud lakatos csinálni másolatot, akkor mehet a dolog, csak kérdés megéri-e...

Avatar
Pepe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Pepe » 2010 máj. 03, 11:32 am

Helló!

Nem tudja véletlenül valaki, hogy az e10 corollákba mind a 4 ajtóban van központi vagy a bal elsõ ajtóból azt kispórolták?
Üdv

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23783
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2010 máj. 03, 11:47 am

Természetesen kéne lennie :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pepe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Pepe » 2010 jún. 11, 04:22 pm

Nem tudja véletlenül valaki, hogy hogyan kell bekötni egy központi zár vezérlõt a már meglévõ központi zárra? Vagyis, nem találom a vezérlõt vagy relét..? Nem lehet véletlenül azt, hogy a beltérben levõ központi zár kapcsolóra kötöm rá a vezérlõt?
Elõre is köszi a segítséget!

Avatar
Pepe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Pepe » 2010 jún. 14, 10:42 pm

Nos a probléma megoldva, kicsit megszívatott de már mûködik...:P

haszi
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2009 aug. 04, 12:34 pm
Akadó bak hátsó ajtó

Hozzászólás Szerző: haszi » 2011 márc. 03, 12:04 pm

Sziasztok,

Nálam a bal hatsó ajtó zárásával/nyitásával vannak problémák. Ha a táviranyitos kulcson nyomom a gombot, ha direktben használom. Fõ jelenség, nem csuk be, viszont néha kinyit.
Elég ritkán ülnek utasok hátul, de állandóan rákell nyúlni az autó otthagyásakor, ami rettentõen macerás és ugye kockázatos is ha kimarad. A kis pöcök nem zárul belül, félútig jut és megáll.
Találkozott valaki már hasonlóval? Elég lenne neki egy tisztitás vagy a központi motorjával vannak problémák?

Üdv,
Haszi

E12 HB 2004

Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1966
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Gugyor » 2011 márc. 06, 03:05 pm

Hali.Én a helyedben a fõ központi motort nézném meg.nekem a peugeotomon ugyan ez van.már nem érintkezik rendesen és ezért nem ad jelet a többi motornak.De vettem a corollámba központi szettet meg egy nagyon tuti riasztót is pageres távirányítóval :D


Válasz küldése