Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor
Nah, leirom megegyszer.
A motorgyartas is szepen fejlodik. Mindenki szamara elerhetoek mar a 200+ le motorok. Nyilvan mindeki vagyik az erosebbre.
Nem azt mondtam hogy be kell erni egy 100 lovassal.
Hanem hogy mielott egy raketara ulsz, elotte meg kell tanulni motorozni, mert masok is vannak az utakon akik haza akarnak erni elve.
Persze lehet hogy gyorsan ki fogsz nőni egy 400ast, ami nembaj mert addigra fejlodsz lesz rutinod meg sok tapasztalatod.
A2-t hagyd a fenebe.
A1 et csinald meg, tanulj meg motorozni valami "gyengebb" modellel es utana vegyel nagymotort.
Szerintem.
A motorgyartas is szepen fejlodik. Mindenki szamara elerhetoek mar a 200+ le motorok. Nyilvan mindeki vagyik az erosebbre.
Nem azt mondtam hogy be kell erni egy 100 lovassal.
Hanem hogy mielott egy raketara ulsz, elotte meg kell tanulni motorozni, mert masok is vannak az utakon akik haza akarnak erni elve.
Persze lehet hogy gyorsan ki fogsz nőni egy 400ast, ami nembaj mert addigra fejlodsz lesz rutinod meg sok tapasztalatod.
A2-t hagyd a fenebe.
A1 et csinald meg, tanulj meg motorozni valami "gyengebb" modellel es utana vegyel nagymotort.
Szerintem.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor
Na, az ilyeneket szoktam kikerülni Kakucson/Kecsón, vagy valami szerpentinen a kis 20 lovas, takony vázú, szekér futóművű MZ-vel... Nem akkor tanul meg motorozni az ember, ha nem dől el...[Walaki]D`Lair írta:Legtöbben az ellenkezőjét mondják, hogy totál hülyeség az A2 kategória, mert legkésőbb 1 év után úgyis lecserélném egy 600+ motorra, akkor meg inkább eleve egy 600+ motor és finoman megtanulni...Sancy írta:En egy Duke II LC4-et nyustoltem egy nyaron keresztul.
Egy vadallat. Mielott raulsz egy 690r-re azert javasolnek elotte legalabb 1 ev rutin szerzest egy joval gyengebb modellel. Ez mar nem bicikli
Egyébként kezdésnek én a Duke 390-et néztem volna ki magamtól
Mindenképp egy kisebb, olcsóbb motorral kezdj, ami könnyű, és nem sajnálsz ha eldobod. Járj ki pályára, ott 1 eltöltött nap többet ér 1 év forgalomban motorozásnál. Aztán ha úgy érzed, hogy többet tudsz a motornál, akkor lehet feljebb lépni... Egyébként csak egy drága, veszélyes péniszhosszabbítód lesz, amit sose fogsz igazán élvezni.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor
Közben motorra ültem Vettem egy 125-ös robogót Megtanulok vele közlekedni, aztán leteszem a jogsit (igen, tudom, hogy erre is kellene) és veszek végre egy Supermoto-t
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///