Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Mi lenne ha nem azt mondanák, hogy itt vagy ott, több vagy kevesebb hanem azt, hogy itt és ott, együtt vagy, hogy az is a miénk. Sokkal jobban érezné magát mindenki. Szerintem jó döntés volt a dolog MŐGÉ állni nem pedig SZEMBE vele. Így tovább! Nem kell annyira félni mindentől. A JÓ dolgok működnek (mint a fórum is) és egy irányba mutatnak. Nem kell rögtön új struktúra, hiszen ez itt mindentől függetlenül él virágzik. Visszatértek a SZAKMAI hozzászólások, velük egy időben a SZAKEMBEREK akiket tisztelünk. Eltűntek a vigyori jelek, 1 mondatos post-ok. Fantasztikus öngyógyulást láthattunk az utóbbi időszakban. Ezzel csak azt akarom írni, hogy a csoport tagjai döntően befolyásolják a fórum színvonalát. Romlásról, elvándorlásról nem kell félni ide csak és kizárólag normális, értelmes emberek jönnek, PONT. Hajrá és köszönjük!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Van valakinek olyan japán nemzetiségű vagy olyan japánul jól beszélő ismerőse, aki jól le tudna egy hosszabb levelet fordítani Japánra? (és azt le is tudja írni)
Klubos érdek lenne. Akár még fizetünk is érte.
Kérlek gondolkozzatok és adjatok elérhetőségeket.
KÖSZÖNJÜK!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Van pár.
Szerk. Nem mondom, hogy azonnal és könnyű lesz mert felsővezetők, aikido mesterek de megpróbálom. Nem hiszem, hogy kérnének érte pénzt. Szólok amint tudtam velük beszélni. Mekkora terjedelem?
Szerk. Nem mondom, hogy azonnal és könnyű lesz mert felsővezetők, aikido mesterek de megpróbálom. Nem hiszem, hogy kérnének érte pénzt. Szólok amint tudtam velük beszélni. Mekkora terjedelem?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Ezen a héten meg tudja nézni de csak rajtam keresztül tudtok kommunikálni, ha az úgy jó tehetünk egy próbát. Ha nagyon hivatalos a szöveg akkor nem biztos, hogy elvállaja.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Hivatalos (erősen formai), de nem szakmai a szöveg.
Érzésre 2db A4-es oldal környéke, de amint látom a fájlt, pontosan meg tudom mondani hány karakter.
Érzésre 2db A4-es oldal környéke, de amint látom a fájlt, pontosan meg tudom mondani hány karakter.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Jövőhét kedden meg tudom kérdezni a japán nemzetiségű tanárnőmetPacsker írta:
Van valakinek olyan japán nemzetiségű vagy olyan japánul jól beszélő ismerőse, aki jól le tudna egy hosszabb levelet fordítani Japánra? (és azt le is tudja írni)
Klubos érdek lenne. Akár még fizetünk is érte.
Kérlek gondolkozzatok és adjatok elérhetőségeket.
KÖSZÖNJÜK!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Köszönjük mindkettőtöknek. Amennyiben bárkinek van még lehetősége, kérjük szóljon.
Az idő szűke miatt nem baj, ha több szálon indul el a dolog.
Az idő szűke miatt nem baj, ha több szálon indul el a dolog.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Most olvasom a kérést, lehet én is tudok segíteni!Pacsker írta:Köszönjük mindkettőtöknek. Amennyiben bárkinek van még lehetősége, kérjük szóljon.
Az idő szűke miatt nem baj, ha több szálon indul el a dolog.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Segíts, segíts kérlek.
Kérdezz rá. Hétfőn megküldöm mindenkinek!
Kérdezz rá. Hétfőn megküldöm mindenkinek!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
- Egy kőkorszaki megnyilvánulása következik -
Tudod, se végzettségem, se szakmám, csak hobbi...
Ha ilyen kiváló szaktudású embereket keresel, nézz fel a CCH Facebook csoportba... Hát én beleolvastam..
Ott mindenki, minden területen tapasztalt és mindent tud. (tisztelet a kivételeknek).
Akármennyire is vezetői döntés, akármennyire is írtunk oda Csoport szabályzatot szarik bele mindenki, hogy a szakmai, javításbeli... kérdéseit a fórumon tegye fel.
A LUSTASÁG a legnagyobb hajtóerő, így mégis a Facebook-on ömlik az ilyesfajta az átláthatatlan, visszakereshetetlen, moderálatlan folyam...
Pont a lényegnek van a legkevesebb figyelme (találkozók, klubos dolgok ismertetése.)
Ehelyett orbitális baromságok és félrevezetések netovábbjai hangzanak el olyan emberek szájából, akik szinte már ősgyökeres CCH-snak mondják magukat mégse láttuk őket se itt se egyetlen találkozó alkalmával sem.
AE86-hoz nyilván mindenki ért... , de legyen szó E2-es Mangóról, vagy E18-as szedánról vagy bármilyen egyéb Toyotáról, akkor sincs fejvakarás. Zsigerből mennek a válaszadások, utasítások, tanácsadások. Az adott szavak után felelősségérzetnek még csírája sincs. Hogy a baromság után a naív tulaj jobban ráfizethet a dologra a téves információk miatt, senkit sem érdekel. Nincs számonkérés, hisz elvégre csak "csetelünk" és úgyis a hülye tulaj kérdezett...
Csak az zavar, hogy sokan azonosítják a csoportot és tartalmát a CCH-val.
Folytathatnám, de felesleges.
Mozso példa nélküli kitartással próbálkozik jobbá tenni a csoportot, páran még alkalmanként segítenék, de ennek ellenére sem vagyok sajnos derűlátó a jövőt illetően...
És tényleg én vagyok a kőkorszaki... MINDENKI megy az ilyesfajta LUSTASÁG és "praktikusság" irányába. Gyakorlatilag az emberek többségénél a böngészők többablakós módja elvesztette funkcionalitását. Mindent egy helyen, nehogymár meg kelljen nyitni egy HONLAPOT... FÓRUMOT?!.. Sokan azt hiszik utóbbi valami középkori vakvágány volt.
Kétségtelen, hogy van sok előnye is a Facebook-nak, de azt, amit végeredményként az emberekkel tett, az szerintem katasztrofális és végtelen szomorú vagyok miatta.
Ja és SZÁMTALAN KÖZÖSSÉG TÖNKRETEVŐJE. Nem túlzok, rengeteg példa van rá. Nem átköltöztek... Megszűntek létezni
Köszönöm a bókot, de ne teddBubi írta: (nem neked írom, mert te azért zsebreteszed a közösség nagy részet, szaktudásban)
Tudod, se végzettségem, se szakmám, csak hobbi...
Ha ilyen kiváló szaktudású embereket keresel, nézz fel a CCH Facebook csoportba... Hát én beleolvastam..
Ott mindenki, minden területen tapasztalt és mindent tud. (tisztelet a kivételeknek).
Akármennyire is vezetői döntés, akármennyire is írtunk oda Csoport szabályzatot szarik bele mindenki, hogy a szakmai, javításbeli... kérdéseit a fórumon tegye fel.
A LUSTASÁG a legnagyobb hajtóerő, így mégis a Facebook-on ömlik az ilyesfajta az átláthatatlan, visszakereshetetlen, moderálatlan folyam...
Pont a lényegnek van a legkevesebb figyelme (találkozók, klubos dolgok ismertetése.)
Ehelyett orbitális baromságok és félrevezetések netovábbjai hangzanak el olyan emberek szájából, akik szinte már ősgyökeres CCH-snak mondják magukat mégse láttuk őket se itt se egyetlen találkozó alkalmával sem.
AE86-hoz nyilván mindenki ért... , de legyen szó E2-es Mangóról, vagy E18-as szedánról vagy bármilyen egyéb Toyotáról, akkor sincs fejvakarás. Zsigerből mennek a válaszadások, utasítások, tanácsadások. Az adott szavak után felelősségérzetnek még csírája sincs. Hogy a baromság után a naív tulaj jobban ráfizethet a dologra a téves információk miatt, senkit sem érdekel. Nincs számonkérés, hisz elvégre csak "csetelünk" és úgyis a hülye tulaj kérdezett...
Csak az zavar, hogy sokan azonosítják a csoportot és tartalmát a CCH-val.
Folytathatnám, de felesleges.
Mozso példa nélküli kitartással próbálkozik jobbá tenni a csoportot, páran még alkalmanként segítenék, de ennek ellenére sem vagyok sajnos derűlátó a jövőt illetően...
És tényleg én vagyok a kőkorszaki... MINDENKI megy az ilyesfajta LUSTASÁG és "praktikusság" irányába. Gyakorlatilag az emberek többségénél a böngészők többablakós módja elvesztette funkcionalitását. Mindent egy helyen, nehogymár meg kelljen nyitni egy HONLAPOT... FÓRUMOT?!.. Sokan azt hiszik utóbbi valami középkori vakvágány volt.
Kétségtelen, hogy van sok előnye is a Facebook-nak, de azt, amit végeredményként az emberekkel tett, az szerintem katasztrofális és végtelen szomorú vagyok miatta.
Ja és SZÁMTALAN KÖZÖSSÉG TÖNKRETEVŐJE. Nem túlzok, rengeteg példa van rá. Nem átköltöztek... Megszűntek létezni
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Egyet kell értsek Pacskerral. Viszont a CCH egyéniségét, a klubtagok remekségét dícséri, hogy nem követjük azon klubokat, amiket felfalt, majd megemésztett a Facebook. Pedig voltak páran... nekem a CCH törzstagok és a találkozók, és a fórum ad energiát, így a Facebook is belefér, mint extra meló. Viszont sohasem fogja helyettesíteni a fórumot, alkalmatlan rá. Szerencsére.
A Facebook a háttérben használt mesterséges intelligenciával nagyon furcsa tükröt tart mindenki elé és szinte alig vannak akik ezt felismerik. Mindig olyan infókat és valós hírnek látszó, gyakran hamis tartalmakat ad a felhasználónak, amiket a Facebook elemzése alapján az adott felhasználó látni szeretne. MIÉRT? mert akkor több időt tölt a Facebook-on és így több reklám bevételt termel. Ennyi. A probléma azért már kezd a felszínre jönni és biztos változtatnak majd.
Akárhogyan is lesz, a Facebook maximum csak figyelemfelkeltésre alkalmas, az igazi klub élet itt van és itt is lesz a fórumon + a megszokott találkozókon.
A Facebook a háttérben használt mesterséges intelligenciával nagyon furcsa tükröt tart mindenki elé és szinte alig vannak akik ezt felismerik. Mindig olyan infókat és valós hírnek látszó, gyakran hamis tartalmakat ad a felhasználónak, amiket a Facebook elemzése alapján az adott felhasználó látni szeretne. MIÉRT? mert akkor több időt tölt a Facebook-on és így több reklám bevételt termel. Ennyi. A probléma azért már kezd a felszínre jönni és biztos változtatnak majd.
Akárhogyan is lesz, a Facebook maximum csak figyelemfelkeltésre alkalmas, az igazi klub élet itt van és itt is lesz a fórumon + a megszokott találkozókon.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Én össze is vesztem egy Varga Zsombor nevű emberrel és nem akarom minősíteni! Pont a fórum előnyei miatt!!!! Persze egy alkalommal sem volt jelen egyetlen egy CCH-s eseményen! De kritizálni azt k...ára tud és még bunkó módon is!
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Valoszinuleg eloben sokkal kevesbe csusznanak el az ilyen beszelgetesek, mint az internet vilagaban. Gyakran kiderul, hogy tulajdonkeppen nem is volt nezetkulonbseg csak csomo felreertes, mert nem latjatok egymas gesztusait, csak feltetelezitek egy sima irott szovegbol. En mar 22 eve forumozok (oskor vagy hoskor?) es a chat is kb azota (mirc) lenne mit meselnem.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Erre van egy modásom:
Soha, de soha ne gondold azt, hogy tudod mi zajlik a másik oldalon.
Soha, de soha ne gondold azt, hogy tudod mi zajlik a másik oldalon.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Ez valószínűleg az esetek egy részénél igaz.mozso írta:Valoszinuleg eloben sokkal kevesbe csusznanak el az ilyen beszelgetesek, mint az internet vilagaban.
DE tulajdonképpen ki is a hibás, hogy nem történhet meg a személyes kapcsolatfelvétel? Nem egy Üzbegisztánban alapított új vallás követői vagyunk szerte a világban, hogy ne lenne mód személyesen is megismerni egymást.
Évi 4-5 NAGY és számtalan kisebb találkozónk/egyéb eseményünk van immáron 10 éve. Kiszámíthatóan, tervezhetően követik egymást, sőt mindig hónapokkal meghirdetjük ezeket az összejövetelek előtt.
Ha legalább egy ilyen alkalomra eljönne a "troll", jó eséllyel váltana pár szót a klubtagokkal és rögtön megtapasztalhatná, mennyire van humorérzéke, milyen korosztályú, valójában van-e szakmai tapasztalat a szavai mögött-e vagy sem... Innentől kezdve tudná, hogy az internetes felületeken mit is engedhet meg a másik fél irányába.
De (tisztelet a kivételnek) ezek az emberek NEM akarnak eljönni egy ilyen eseményre sem. (Az ilyesfajta kifogásokat, hogy nincs ideje éveken keresztül hagyjuk...)
Ők az arctalanság világában élvezik, hogy retorzió nélkül kioktathatnak mindenkit, illetve eljátszhatják a mindenhez értő Orákulumot.
(Nem úgy, mint pl.: Walaki D'Lair, aki személyesen is vállalja sokszor véleményét )
Összegzésképp, NEM tudok tekintettel lenni az ilyesfajta szituációkra, NEM tudom sajnálni őket.
Szerintem a normális etikett része kell, hogy legyen az, hogy amíg nem találkozunk személyesen kiemelten tiszteljük és toleráljuk egymást. (Pont a Mozso által említettek miatt)
Gondoljatok bele! Amikor beír egy ilyen user: "ÉnnvokaCSÁSZÁRsegíccsazonalMOSTingyenn!!!!!!Akorolámszpojlerekopog!!!", nyilván én is alkotok egy véleményt, de felhívom a figyelmét tisztelettel, kultúráltan a fórumozás szabályaira és a megszokott házirendünkre. Pedig elküldhetném a p@..ba vagy kitilthatnám a francba, de mindenkinek adunk esélyt, főleg a személyes találkozások előtt. És volt már ilyen emberből is pozitív irányba változó példa!
Eltérünk a lényegtől. Szomorú vagyok a Facebook miatt.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)