Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem én írtam. Megtaláltam magunkat jó sok helyen. Kicsit meg is lepõdtem
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Jó azért látni, hogy invitáljuk a tagokat ezerrelTisztelt Corolla Klub!
Gyõrben az Árkád parkolójában az autónkra tettek egy meghívót klubjukba, viszont a honlapot az internet nem tudja kiadni.
Jó ez a corollaclubhun.extra.hu honlap cím?
Köszönöm válaszukat: egy corollás hölgy
Azért figyeljünk oda, hogy a legutóbbi szórólapot osszátok, amit a megfelelõ topicban megtaláltok!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Figyelitek Jenny avatarját?
profile.php?mode=viewprofile&u=1361
Jól látom, hogy felül Corolla Club hungary van írva?
profile.php?mode=viewprofile&u=1361
Jól látom, hogy felül Corolla Club hungary van írva?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Matyi, azt hiszem jól látodPacsker írta:Figyelitek Jenny avatarját?
profile.php?mode=viewprofile&u=1361
Jól látom, hogy felül Corolla Club hungary van írva?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Janesz
- Visszajáró
- Hozzászólások: 116
- Csatlakozott: 2012 aug. 27, 05:20 pm
- Tartózkodási hely: Berhida Veszprém megye
Népszerűsítés
Helo nem találtam máshol szal ideírom.
Arra gondoltam hogy kihasználhatnánk az internet adta előnyöket és mint ilyen az egyik legnézettebb oldalt a facebook-ot.
Ha jól láttam még nincs CCH a facebook-on.
Arra gondoltam hogy lehetne csinálni egyet,hiszen az események meghirdetése így több toyota-s v corolla-s hoz is eljuthat,valamint talán könnyebben áthidalhatók a nemzetközi határok korlátok.
Arra gondoltam hogy kihasználhatnánk az internet adta előnyöket és mint ilyen az egyik legnézettebb oldalt a facebook-ot.
Ha jól láttam még nincs CCH a facebook-on.
Arra gondoltam hogy lehetne csinálni egyet,hiszen az események meghirdetése így több toyota-s v corolla-s hoz is eljuthat,valamint talán könnyebben áthidalhatók a nemzetközi határok korlátok.
Toyota Corolla AE92 Liftback GL 1989
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Népszerűsítés
Van, él, működik. Kisebb átfedések is vannak. Nem "hivatalos" de hajdani aktív tag keltette életre, sőt anno én a CCH Taxi és Fuvarszervezést is megcsináltam. Keress rá és jelentkezz aztán garázdálkodj kedvedre!Janesz írta:Helo nem találtam máshol szal ideírom.
Arra gondoltam hogy kihasználhatnánk az internet adta előnyöket és mint ilyen az egyik legnézettebb oldalt a facebook-ot.
Ha jól láttam még nincs CCH a facebook-on.
Arra gondoltam hogy lehetne csinálni egyet,hiszen az események meghirdetése így több toyota-s v corolla-s hoz is eljuthat,valamint talán könnyebben áthidalhatók a nemzetközi határok korlátok.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Áthelyeztem ide.
Köszönjük, hogy gondolsz a klub népszerűsítésére! Pontosabban arra, hogy minél több Corolla tulajdonos értesülhessen a CCH létezéséről és csatlakozhasson hozzánk.
CCH facebook csoport (vagy minek hívják) már létezik. Jó pár éve létre lett hozva. Talán Gecsa menedzselte.
Megmondom őszintén vannak fenntartásaim a közösségi oldalakkal kapcsolatban, de ez valószínűleg csak az én saját butaságom.
A vezetőség viszont abban egyetért, hogy a klub két fő gerincvonala a klubtalálkozók, - ahol személyesen is megismerhetjük egymást - és a fórum kell, hogy legyen.
Azért írom ezt, hogy a fő kommunikációs csatorna a fórum kell, hogy maradjon. Mivel a facebook-ot a legtöbben chatelésre használják, nem szeretnénk, ha ott is kialakulna egy olyasfajta aktív kommunikációs vonal, ahol netán segítségnyújtástól a Projekteken át minden előfordulna. Így óhatatlanul is ketté oszlana a tartalom és esetleg a társaság. Ez senkinek sem jó.
Azonban, ha egy kulturált hangvételű "reklám" lehetőség lenne a facebook vonal, az természetesen megfontolandó. Ahogy te is írod igen népszerű közösségi oldal, így sokan megfordulnak ott. Meg lehetne keresni pár Corolla tulajt (ha van ilyen lehetőség), illetve, ha érdeklődnének a klubhoz való csatlakozással kapcsolatban, ide lehetne őket irányítani. A találkozóinkról egy rövid ismertetőt kitenni és linkelni a fórumot bővebb tájékoztatás/jelentkezés címszójával.
Ha ilyesmire gondoltál és szeretnéd vinni ezt a vonalat, örülünk a segítségnek és előre is köszönjük szépen!
Jelenleg nem tudom hogy áll a facebook-os csatorna. Amennyiben Gecsa megadná neked a hozzáférési lehetőséget, összeülhetnénk a vezetőséggel, átbeszélhetnénk az irányt és pöröghetne is fel a "facebook CCH account"
Te hogy gondoltad?
Még egy nagyon fontos, jelentsen ez bármit is: "nem minden áron akarunk taglétszámot növelni"
Köszönjük, hogy gondolsz a klub népszerűsítésére! Pontosabban arra, hogy minél több Corolla tulajdonos értesülhessen a CCH létezéséről és csatlakozhasson hozzánk.
CCH facebook csoport (vagy minek hívják) már létezik. Jó pár éve létre lett hozva. Talán Gecsa menedzselte.
Megmondom őszintén vannak fenntartásaim a közösségi oldalakkal kapcsolatban, de ez valószínűleg csak az én saját butaságom.
A vezetőség viszont abban egyetért, hogy a klub két fő gerincvonala a klubtalálkozók, - ahol személyesen is megismerhetjük egymást - és a fórum kell, hogy legyen.
Azért írom ezt, hogy a fő kommunikációs csatorna a fórum kell, hogy maradjon. Mivel a facebook-ot a legtöbben chatelésre használják, nem szeretnénk, ha ott is kialakulna egy olyasfajta aktív kommunikációs vonal, ahol netán segítségnyújtástól a Projekteken át minden előfordulna. Így óhatatlanul is ketté oszlana a tartalom és esetleg a társaság. Ez senkinek sem jó.
Azonban, ha egy kulturált hangvételű "reklám" lehetőség lenne a facebook vonal, az természetesen megfontolandó. Ahogy te is írod igen népszerű közösségi oldal, így sokan megfordulnak ott. Meg lehetne keresni pár Corolla tulajt (ha van ilyen lehetőség), illetve, ha érdeklődnének a klubhoz való csatlakozással kapcsolatban, ide lehetne őket irányítani. A találkozóinkról egy rövid ismertetőt kitenni és linkelni a fórumot bővebb tájékoztatás/jelentkezés címszójával.
Ha ilyesmire gondoltál és szeretnéd vinni ezt a vonalat, örülünk a segítségnek és előre is köszönjük szépen!
Jelenleg nem tudom hogy áll a facebook-os csatorna. Amennyiben Gecsa megadná neked a hozzáférési lehetőséget, összeülhetnénk a vezetőséggel, átbeszélhetnénk az irányt és pöröghetne is fel a "facebook CCH account"
Te hogy gondoltad?
Még egy nagyon fontos, jelentsen ez bármit is: "nem minden áron akarunk taglétszámot növelni"
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Mondjatok már egy helyzetjelentést akkor.
Mi folyik ott? Ki vannak rakva a találkozók? Érdeklődnek emberek, vagy teljesen felesleges?
Mi folyik ott? Ki vannak rakva a találkozók? Érdeklődnek emberek, vagy teljesen felesleges?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Janesz
- Visszajáró
- Hozzászólások: 116
- Csatlakozott: 2012 aug. 27, 05:20 pm
- Tartózkodási hely: Berhida Veszprém megye
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
En is egy "reklámra" gondoltam úgymond ahol eseményeinket tudnank megosztani hogy minnel tobben csatlakozzanak illetve 1-1 képet v élménybeszamolot(nem feltetlen teljes csak akar 1-1 mondat) megosztani h lassak ez 1 mukodo kozosseg akik ugymond foglalkoznak 1mással es nem csak magukra koncentralnak
Toyota Corolla AE92 Liftback GL 1989
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Matyit!Pacsker írta:Mondjatok már egy helyzetjelentést akkor.
Mi folyik ott? Ki vannak rakva a találkozók? Érdeklődnek emberek, vagy teljesen felesleges?
Eddig az volt, hogy te ellenzed a dolgot, mármint magát a fb.-t. Én ezt teljesen megértem viszont, ha használnánk esetleg végre mert kikerülni, előbb utóbb már úgy sem lehet. Mindenki megcsinálhatná a CCH profilját fb.-on saját magának csak eseteleg a fórum szabalyzata szerint (!). A fórum nem veszne el, az lenne a mag de lenne egy kiterjesztett dimenziója, új lehetőségekkel. Ez csak egy ötlet. Át kéne gondolni.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Szerintem egyértelmű voltam...
Mindezt úgy mondom, hogy igen, valóban nincs Facebook regisztrációm, azonban, ha néha ránézek, nem egy színvonalas új felületet látok, ahova átrakhatnánk egy részét a klubnak, vagy terjeszkedhetnénk új opciókkal.
Ettől függetlenül kíváncsi vagyok az új dimenziókra. Fejtsd ki légyszi! Hátha van benne megfontolandó ötlet!
A klubélet virtuális része a kommunikációról szól.
Problémák és megoldásaik, alkatrész és autó vásárlási lehetőségek, típushibák megoldásaira útmutatók, tagok projektjeinek prezentálása...
Szükség van még képek, videók megjelenítésére / beágyazására.
Ezekre szerintem TÖKÉLETESEN megfelel a fórum. Mindezt rendezett, visszakereshető formában, úgy, hogy tudjuk tartani (moderálni) a színvonalat, mind esztétikumban, tartalomban és helyesírásban.
Magamtól továbbra sem szorgalmazom a Facebook irányába történő bővítést új opciókkal. Közösségi "lájkolós" oldalnak, egymás életének megosztására biztosan tökéletes (hisz a statisztika ezt mutatja), de egy klubnak már nem biztos.
Más, ha csak egy újabb felületnek használjuk események közlésére és leendő tagok informálására:
A Facebook magyarországi debütálása óta eltelt sok-sok év és mégis működik a CCH virtuális élete kizárólag a fórummal. Az, hogy az általad említett új dimenziók mit okoznának nem tudhatom.
Na de ez diktátor, klubführer, senkit érvényesülni nem hagyó Mátyás személyes véleménye volt.
A klubnak azonban vezetősége van és az 5-ből 1 ember véleménye oly kevés. Ezúton kérem a kedves Vezetőséget, hogy a saját tapasztalataik és elképzelésük alapján beszéljük át ezt a témát is!
Megmondom őszintén vannak fenntartásaim a közösségi oldalakkal kapcsolatban
a fő kommunikációs csatorna a fórum kell, hogy maradjon.
Amennyiben ott is lennének CCH "profilok", új lehetőségek, kiterjesztett dimenziók, úgy gondolom óhatatlanul is átterelődne oda 1-2 témájú beszélgetés, ami a fórum rovására menne. Egy visszakereshetetlen, rendezetlen katyvasszá válhatna az ottani "tartalom", ami viszont a klub imidzsét is ronthatná.nem szeretnénk, ha ott is kialakulna egy olyasfajta aktív kommunikációs vonal, ahol netán segítségnyújtástól a Projekteken át minden előfordulna.
Mindezt úgy mondom, hogy igen, valóban nincs Facebook regisztrációm, azonban, ha néha ránézek, nem egy színvonalas új felületet látok, ahova átrakhatnánk egy részét a klubnak, vagy terjeszkedhetnénk új opciókkal.
Ettől függetlenül kíváncsi vagyok az új dimenziókra. Fejtsd ki légyszi! Hátha van benne megfontolandó ötlet!
A klubélet virtuális része a kommunikációról szól.
Problémák és megoldásaik, alkatrész és autó vásárlási lehetőségek, típushibák megoldásaira útmutatók, tagok projektjeinek prezentálása...
Szükség van még képek, videók megjelenítésére / beágyazására.
Ezekre szerintem TÖKÉLETESEN megfelel a fórum. Mindezt rendezett, visszakereshető formában, úgy, hogy tudjuk tartani (moderálni) a színvonalat, mind esztétikumban, tartalomban és helyesírásban.
Magamtól továbbra sem szorgalmazom a Facebook irányába történő bővítést új opciókkal. Közösségi "lájkolós" oldalnak, egymás életének megosztására biztosan tökéletes (hisz a statisztika ezt mutatja), de egy klubnak már nem biztos.
Más, ha csak egy újabb felületnek használjuk események közlésére és leendő tagok informálására:
Az pedig, hogyMeg lehetne keresni pár Corolla tulajt (ha van ilyen lehetőség), illetve, ha érdeklődnének a klubhoz való csatlakozással kapcsolatban, ide lehetne őket irányítani. A találkozóinkról egy rövid ismertetőt kitenni és linkelni a fórumot bővebb tájékoztatás/jelentkezés címszójával.
relatív.bubidisc írta: kikerülni, előbb utóbb már úgy sem lehet.
A Facebook magyarországi debütálása óta eltelt sok-sok év és mégis működik a CCH virtuális élete kizárólag a fórummal. Az, hogy az általad említett új dimenziók mit okoznának nem tudhatom.
Na de ez diktátor, klubführer, senkit érvényesülni nem hagyó Mátyás személyes véleménye volt.
A klubnak azonban vezetősége van és az 5-ből 1 ember véleménye oly kevés. Ezúton kérem a kedves Vezetőséget, hogy a saját tapasztalataik és elképzelésük alapján beszéljük át ezt a témát is!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Zsoltee
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 464
- Csatlakozott: 2008 júl. 12, 01:23 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Avensis
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Mint vezetőségi tag én is szeretném leírni a véleményemet.
Osztom Matyi nézeteit és félelmeit a Facebook-kal kapcsolatban.
Nekem ugyan van profilom, és néhány naponta meg is szoktam nézni. Sajnos egyre elkeserítőbb, amit ott tapasztalok. Nem arról szól, hogy az emberek megosszák egymással az életükben történt fontosabb eseményeket. Szerencsére vannak ismerőseim, akik normálisan használják, elsősorban miattuk van meg a profilom, de sokszor elgondolkozom a törlésen. Sok-sok soron, bejegyzésen keresztül semmi értelmes hozzászólás nincs, baromság alkotja a nagy részét. Nem is beszélve a "lájkvadász" hülyeségekről.
Persze lehet erre azt mondani, hogy vannak zárt csoportok. De erre itt van a fórum.
Nem tudom, hogy működnek a zárt vagy egyéb csoportok a Facebook-on, de nem hiszem, hogy a fórumhoz hasonló moderátori rendszer működne. Ha moderálható is, egy idő után még úgy is ellenőrizhetetlen lenne szerintem. Túl sok ember fér hozzá és a folyamatos moderálás nagyon sok időt venne igénybe.
Ha elkezdenénk a klub Facebook-on történő terjesztését, véleményem szerint elkerülhetetlen, hogy oda is felkerüljenek az értelmetlen, klubhoz, autóinkhoz nem kapcsolódó bejegyzések, hozzászólások. Szerintem senki nem kíváncsi itt a klubon belül arra, hogy xy mit reggelizett és utána az milyen formában jött ki belőle (tudom erős túlzás - saját véleményem).
Ha valaki szeretne a klubhoz tartozni számára itt a fórum és a találkozóink. Ha valaki akarja, megtalálja a klubot, nem kell hozzá Facebook, elég a Google keresője.
A klub és eseményeink reklámozásán kívül nem tartom szükségesnek a Facebook-on történő terjeszkedést.
Ahogy Matyi írta: "nem minden áron akarunk taglétszámot növelni"
Osztom Matyi nézeteit és félelmeit a Facebook-kal kapcsolatban.
Nekem ugyan van profilom, és néhány naponta meg is szoktam nézni. Sajnos egyre elkeserítőbb, amit ott tapasztalok. Nem arról szól, hogy az emberek megosszák egymással az életükben történt fontosabb eseményeket. Szerencsére vannak ismerőseim, akik normálisan használják, elsősorban miattuk van meg a profilom, de sokszor elgondolkozom a törlésen. Sok-sok soron, bejegyzésen keresztül semmi értelmes hozzászólás nincs, baromság alkotja a nagy részét. Nem is beszélve a "lájkvadász" hülyeségekről.
Persze lehet erre azt mondani, hogy vannak zárt csoportok. De erre itt van a fórum.
Nem tudom, hogy működnek a zárt vagy egyéb csoportok a Facebook-on, de nem hiszem, hogy a fórumhoz hasonló moderátori rendszer működne. Ha moderálható is, egy idő után még úgy is ellenőrizhetetlen lenne szerintem. Túl sok ember fér hozzá és a folyamatos moderálás nagyon sok időt venne igénybe.
Ha elkezdenénk a klub Facebook-on történő terjesztését, véleményem szerint elkerülhetetlen, hogy oda is felkerüljenek az értelmetlen, klubhoz, autóinkhoz nem kapcsolódó bejegyzések, hozzászólások. Szerintem senki nem kíváncsi itt a klubon belül arra, hogy xy mit reggelizett és utána az milyen formában jött ki belőle (tudom erős túlzás - saját véleményem).
Ha valaki szeretne a klubhoz tartozni számára itt a fórum és a találkozóink. Ha valaki akarja, megtalálja a klubot, nem kell hozzá Facebook, elég a Google keresője.
A klub és eseményeink reklámozásán kívül nem tartom szükségesnek a Facebook-on történő terjeszkedést.
Ahogy Matyi írta: "nem minden áron akarunk taglétszámot növelni"
CCH vezetőségi tag
'97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
'97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)