Konfliktusok is vannak...

Klubos relikviák, Aranyköpések, Tagok másképp...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2008 aug. 15, 05:23 pm

Frappáns hozzászólás volt. :lol:
Talán jó is ez a befejezésnek. A langyulást pedig csak mértékkel :wink:

Köszi!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
B26
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 649
Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: B26 » 2008 aug. 16, 12:43 pm

Kiki írta:Anyáááám! Lyani!!! :shock: Nem osztozkodom! Azt hiszem igazad van! Én is kipróbálom a leszarás technikát...ja...sokkal jobb így...thx 8)
Hm
Balázs

C-POWER!!!!!

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2012 ápr. 20, 06:27 pm

Bohi írta:Nem tudom hova rakjam, de nem kéne tovább OFF-olni a szilentezõs topicot!

bubidisc írta:Igen, és többek közt ezért maradtam csöndben. És most mégis....
Voltak /vannak fórumozók durvább kilengésekkel, kevesebb tudással. Elég gyorsan mutatott nekünk egy görbe tükröt a fórum gyengeségeivel.
Remélem mindenki átgondolja az ebbõl az esetbõl leszûrhetõ tanulságokat. (számítok némi pozitív változásra, ami Frool és Toytib írása után is tapasztalható volt.)

Béke! :wink:

Nem értem bubi a fórum gyengeségét mire alapozod.
Itt vannak olyan emberek akik tényleg jól értenek bizonyos típusokhoz és sokan közülük fõállásban szerelõk, de vannak olyanok is akik ódákat zengenek mindenfélérõl, hogy hogy is kell csinálni mivel a wikipédiát kívülrõl tudják és egy izzót nem tudnak kicserélni...
Ez a fórum gondolom nem a toyota szerelõk országos szervezete, hanem egy olyan hely ahol lehet beszélgetni és megvitatni a dolgokat, segíteni másokon, ötleteket, tapasztalatokat le lehet írni...
(türelem sokszor kell és valahol "meg kell tanulni" fórumozni és kezelni a helyzeteket)
Nem érzem, hogy a fórummal és a klubbal bármi gond is lenne...

Amúgy én pl örülök GabSep-TSR írásainak, mert azért fontos infókat tudhatunk meg olyanoktól, akik kitapostak pár utat pl a turbósítás terén vagy bármilyen területen.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 ápr. 20, 06:54 pm

Vékony jégen járunk. :roll: A fórum sokat javult a közelmultban, ahogy írtam. Többen írtak tartalmasabb, értékesebb, kultúráltabb hozzászólásokat Fool, Toytib, Lackó írásai hatására (remélem). Úgy láttam új fórumozónk is a szakmai hozzászólások számát igyekszik majd növelni. Ha viszont Õ úgy látja, hogy feleslegesen dolgozott, az nem jó, valószínûleg így is látszik valamennyire, ami szintén nem jó. Ezek megfoghatatlan dolgok. Érezheti bárki úgy, hogy leszólják, kiröhögik, lenézik. Teszik ezt olyanok akik még nem is ismerik Õt, és ráadásul borzasztóan nem értenek semmihez. Mi akik ismerjük egymást, tudjuk kinek milyen hsz.-át nem kell figyelembe venni de az újak nem. Nem akarom tovább szaporítani a szót, a fórum valamennyire ilyen, és valamennyire az aktív hozzászólók alakítják és hagyják elmenni A, B vagy C irányba. Ez a mi felelõsségünk. Itt vannak a gyengeségek amikre utaltam, és erõsségek amik olykor elõjönnek, had utaljak megint vissza a hsz. elején megnevezett tagok kultúrált hozzászólásaira. Lehetnek minden tekintetben irányadóak!
Biztos vagyok benne, hogy GapSep is tudna még hozzátenni a fórumhoz!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 ápr. 20, 08:42 pm

Itt folytassátok, ha van másnak is hozzáfûzni valója.

Bubi nem értek veled egyet sok dologban, de ezt már többször a privátjaid válaszáként is jeleztem.

Úgy gondolom, ha csatlakozok egy új társasághoz, akkor elõször meghúzom magam, próbálok minél többet megtudni róluk, illetve az adott témáról (a fórum esetében visszaolvasás ezerrel), örülök, ha megszólít valaki és megpróbálok minél jobb kapcsolatot kialakítani, mindemellett megpróbálom megfontolni a felhasználók információit, de legfõképp a rutinos rókákét.
Ha ennek ellenére újdonságot ír be az újonc (tök jó dolog), akkor is mint lehetséges új megoldásként, tapasztalat megosztásként tegye azt. Nem diktátorként kijelenteni azt, hogy a sok dolgot, amit itt hitt és tanult eddig pár 100 ember az hülyeség és amit az 1napos újfiú ír, az a szentírás.

Mindezek és a több szakmai tévhit ellenére is maradtam a legnagyobb tisztelettel és próbáltam moderátorhoz méltóan reagálni:
Persze mindig fenn áll az, hogy tévedek
van mit tanulni, nem csak nekünk...
mindig örülünk, ha egy másik szemszögbõl kapunk pár tapasztalatot, szakmai érvelést.
...

A többi felhasználó is korrekt volt. Akit nagyon zavart a stílus, az se jött egy "h@lye vagy te õrült"-el, hanem inkább be sem írt a topicba.


Az hogy mindezek ellenére egy gyerekes hisztit kaptunk és méltatják 1 nap után a társaságunkat, szerinted tényleg a mi hibánk???
Érezzem magam rosszul, hogy többet nem szeretne írni ide? Komolyan??

A vegyes érzéseim ellenére a kiborulás után is egy végtelenül normális már már megalázkodó hozzászólást írok és még mi gondolkozzunk el?
Nem értelek Bubidisc.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2012 ápr. 20, 08:52 pm

Bohi írta: Ez a fórum gondolom nem a toyota szerelõk országos szervezete, hanem egy olyan hely ahol lehet beszélgetni és megvitatni a dolgokat, segíteni másokon, ötleteket, tapasztalatokat le lehet írni...
(türelem sokszor kell és valahol "meg kell tanulni" fórumozni és kezelni a helyzeteket)
Nem érzem, hogy a fórummal és a klubbal bármi gond is lenne...
Az rendben van, hogy egy fórumon nem csak szakmabeliek vannak,
hanem "mûértõk" is (jó értelemben véve), és ez tényleg így van rendjén.
Onnantól van a baj, amikor valaki (szimpla vével) meggyõzõdéssel ír
olyasmirõl, aminek semmiféle valóság alapja nincsen. Az pedig
kimondottan bántó, amikor olyan mondja meg Neked a tutit, illetve azt,
hogy Te hülye vagy, akinek köze nincs a dolgokhoz. Több olyan
fórumozónk van, akiknek fényévekkel több tapasztalata van a márkáról -
A tipusról, mint Nekem, és tõlük szívesen olvasok bármilyen
hozzászólást....

A fórum moderálás is nyilván kényes kérdés, mert egyrészt nem szabad
hagyni elharapózni a vitákat, viszont csírájában sem illik elfojtani azokat.

Abban még látok fejlõdni valót, hogy szinte a nullával egyenlõ a fórum "önmoderálása". Sokan nem érzik hogy hol a határ.....

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 ápr. 20, 08:55 pm

*szerk
@Pacsker!
Nem gondoltam és nem is írtam, hogy a te postod lett volna a kiváltó oka a távozásának. Az ég tudja mi volt az ok. Sajnálom ha félreérthetõ voltam.
Én viszont lényegében egyetértek veled abban amit írtál, talán te tisztábban fogalmazol. Részemrõl lezártam. :roll:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya » 2012 ápr. 20, 10:24 pm

bubidisc írta:*szerk
@Pacsker!
Nem gondoltam és nem is írtam, hogy a te postod lett volna a kiváltó oka a távozásának. Az ég tudja mi volt az ok. Sajnálom ha félreérthetõ voltam.
Én viszont lényegében egyetértek veled abban amit írtál, talán te tisztábban fogalmazol. Részemrõl lezártam. :roll:
Nagy arccal és kigombolt nadrággal rontott be egy férfiwc-be, de a bent lévõ négereknek biza hosszabb volt. :D Shit happens.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2012 ápr. 20, 10:32 pm

montoya írta:
bubidisc írta:*szerk
@Pacsker!
Nem gondoltam és nem is írtam, hogy a te postod lett volna a kiváltó oka a távozásának. Az ég tudja mi volt az ok. Sajnálom ha félreérthetõ voltam.
Én viszont lényegében egyetértek veled abban amit írtál, talán te tisztábban fogalmazol. Részemrõl lezártam. :roll:
Nagy arccal és kigombolt nadrággal rontott be egy férfiwc-be, de a bent lévõ négereknek biza hosszabb volt. :D Shit happens.
Tõled nem is vártunk mást :lol:
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya » 2012 ápr. 20, 10:39 pm

Toytib írta: Tõled nem is vártunk mást :lol:
Hivatásos bunkó vagyok! :wink:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2012 ápr. 20, 11:11 pm

Pacsker írta:Itt folytassátok, ha van másnak is hozzáfûzni valója.



A többi felhasználó is korrekt volt. Akit nagyon zavart a stílus, az se jött egy "h@lye vagy te õrült"-el, hanem inkább be sem írt a topicba.


Az hogy mindezek ellenére egy gyerekes hisztit kaptunk és méltatják 1 nap után a társaságunkat, szerinted tényleg a mi hibánk???
Érezzem magam rosszul, hogy többet nem szeretne írni ide? Komolyan??

A vegyes érzéseim ellenére a kiborulás után is egy végtelenül normális már már megalázkodó hozzászólást írok és még mi gondolkozzunk el?
Nem értelek Bubidisc.
Valaki felhomályosítana, hogy mirõl van szó? Kitöl kapunk gyerekes levelet? holvan? ki méltatja a CCH-t?? :evil:
Szúrjatok ide egy linket had lássam légyszi. köszi
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya » 2012 ápr. 20, 11:22 pm

GabSep-TSR fórumtárs csináld magad fórumban elkövetett hozzászólásairól folyik a diskurzus. :wink:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2852
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2012 ápr. 21, 09:16 am

Mennyi eseménybõl kimarad az ember, ha 2 mûszakban dolgozik. :) Tegnap reggel még tök nyugi volt, ma reggel meg dzsihadot látok! :lol:
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz » 2012 ápr. 22, 09:12 pm

Lackó írta: Abban még látok fejlõdni valót, hogy szinte a nullával egyenlõ a fórum "önmoderálása". Sokan nem érzik hogy hol a határ.....
Sajnos ez így igaz...

Szabber

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2012 ápr. 23, 09:06 am

Bohi írta:
Amúgy én örülök GabStep írásainak, mert azért fontos infókat tudhatunk meg olyanoktól, akik kitapostak pár utat pl a turbósítás terén vagy bármilyen területen.
Szerintem ezt több több szemszögbõl is lehet megközelíteni.
Szerintem árt a jelenlevõknek a sok valótlan és félrevezetõ dolog ami megjelent az írásokban.
Sok minden a netrõl összekanalazott, nem létezõ és kivitelezhetetlen dolog volt, ha érdekel, akkor összeszedem azokat a részeket amik még csak nem is közelítenek a valósághoz és beírom, de én nem szeretném erõltetni ezt a témát tovább :roll:
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009


Válasz küldése