Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Kérem mindenki írja be a legjobb idejét.
Ez segítségünkre lesz, hogy (ha csak nem volt komolyabb műszaki gondja), milyen sorrendben induljunk legközelebb a boxból.
Mert... Legyen legközelebb?
Ez segítségünkre lesz, hogy (ha csak nem volt komolyabb műszaki gondja), milyen sorrendben induljunk legközelebb a boxból.
Mert... Legyen legközelebb?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Egyéb!
Itt beszélhetünk talán a szoftverekről is.
Próbáltam a RaceChrono ingyenes verióját, de ahogy néztem az felvételt nem enged ebben a formában, csak köridőket mér.
Szerettem volna olyan felvételt, amin közben rajta van a pályarajz (éppen merre járok), illetve a kör (és szektor) idő és a legjobb idő. Na meg ezekben ott a durva parasztvakítás a G-méter is, amit tudsz akár 1G-re is lehozni, hogy mutatós legyen.
Ebben a formában ingyenesben a Track Addict-et találtam.
Tök jó videókat csinált (már amikor sikerült elindítani), rajta az említett adatokkal. Nincs belőle fizetős, így engedett HD-ban rögzíteni, illetve felismeri a bemelegítő és a levezető kört, mozdulásra is indulhat a felvétel... Van benne még OBD-s adatvételi lehetőség is. (hőmérsékletek, fordszámmérő...)
Ki kellett volna tapasztalni, de nem volt időm a szerelés miatt. Sajnos a műhöldakat valami miatt összekutyulta (plusz nem kalibráltam semmijét), így a köridők nem relevánsak, ami jól is látszik a változó szintkülönbségen a Hungaroringhez nem hasonlítható pályarajzon és a durván változó körhosszon ...
Ha egy kicsit rákészül az ember, szerintem jó lehet. (Rakok fel videót, ha van olyan, ami sikerült)
Egy baja van. IOS-ről exportál videót a látott adatokkal, de androidról csak CSV file-t tud adni mellé. Ehhez van a PC-re rakható RaceRender szoftver, ami még plusz okosságokat is rejt magában és újra összefűzi 1 videóra a CSV-ben szerepeltetett adatokat a felvétellel.
Aztán letöltöttem a Harry's Lap Timer pro-t is.
Az tud mindent, csak épp behuppantam Bohi mellé és nem tudtam még hogyan, smint indul a videó. Viszont kalibrálás nélkül is egész normális köridőket mért.
Ajánlani tudom, csak drága nagyon.
Ki mit használt?
Egyéb tipp?
Itt beszélhetünk talán a szoftverekről is.
Próbáltam a RaceChrono ingyenes verióját, de ahogy néztem az felvételt nem enged ebben a formában, csak köridőket mér.
Szerettem volna olyan felvételt, amin közben rajta van a pályarajz (éppen merre járok), illetve a kör (és szektor) idő és a legjobb idő. Na meg ezekben ott a durva parasztvakítás a G-méter is, amit tudsz akár 1G-re is lehozni, hogy mutatós legyen.
Ebben a formában ingyenesben a Track Addict-et találtam.
Tök jó videókat csinált (már amikor sikerült elindítani), rajta az említett adatokkal. Nincs belőle fizetős, így engedett HD-ban rögzíteni, illetve felismeri a bemelegítő és a levezető kört, mozdulásra is indulhat a felvétel... Van benne még OBD-s adatvételi lehetőség is. (hőmérsékletek, fordszámmérő...)
Ki kellett volna tapasztalni, de nem volt időm a szerelés miatt. Sajnos a műhöldakat valami miatt összekutyulta (plusz nem kalibráltam semmijét), így a köridők nem relevánsak, ami jól is látszik a változó szintkülönbségen a Hungaroringhez nem hasonlítható pályarajzon és a durván változó körhosszon ...
Ha egy kicsit rákészül az ember, szerintem jó lehet. (Rakok fel videót, ha van olyan, ami sikerült)
Egy baja van. IOS-ről exportál videót a látott adatokkal, de androidról csak CSV file-t tud adni mellé. Ehhez van a PC-re rakható RaceRender szoftver, ami még plusz okosságokat is rejt magában és újra összefűzi 1 videóra a CSV-ben szerepeltetett adatokat a felvétellel.
Aztán letöltöttem a Harry's Lap Timer pro-t is.
Az tud mindent, csak épp behuppantam Bohi mellé és nem tudtam még hogyan, smint indul a videó. Viszont kalibrálás nélkül is egész normális köridőket mért.
Ajánlani tudom, csak drága nagyon.
Ki mit használt?
Egyéb tipp?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Az első felvetésre egyértelmű igen a válasz. Menni kell amennyit csak lehet. A pálya és az, hogy mennyire legyen " nyitott" a rendezvény, számomra az lenne a vízválasztó.
Szeretnék minél több versenypályára eljutni és szeretném ha nem kötné meg a kezem, hogy van-e éppen pályázásra alkamas autóm, mert az mindig bizonytalanná teheti az eseményt, élményt. Ha kizárólag a hungaroringre szeretne a csapat menni, akkor azt mondom, hogy ok, de csak nézőnek. A gokartpályán várom majd a klubtársakat.
Vannak kisebb, olcsóbb pályák, lehetőségek. Nem kell minden helyre mindenkinek neveznie, lehet csak bandázni, beszélgetni is, ahogy tették ezt most is, sokan. Tapasztalni, köridőket méregetni, egymásnak segiteni bármelyik pályán lehet. Én még pl. nem voltam, Visontán, Euro-n a Pannónián, SK ringen.
Szeretnék minél több versenypályára eljutni és szeretném ha nem kötné meg a kezem, hogy van-e éppen pályázásra alkamas autóm, mert az mindig bizonytalanná teheti az eseményt, élményt. Ha kizárólag a hungaroringre szeretne a csapat menni, akkor azt mondom, hogy ok, de csak nézőnek. A gokartpályán várom majd a klubtársakat.
Vannak kisebb, olcsóbb pályák, lehetőségek. Nem kell minden helyre mindenkinek neveznie, lehet csak bandázni, beszélgetni is, ahogy tették ezt most is, sokan. Tapasztalni, köridőket méregetni, egymásnak segiteni bármelyik pályán lehet. Én még pl. nem voltam, Visontán, Euro-n a Pannónián, SK ringen.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Nem mértünk köridőt, nem is nagyon lett volna értelme a visszább részletezett problémák miatt.
További hasonló rendezvényekben szívesen benne vagyok!
További hasonló rendezvényekben szívesen benne vagyok!
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Unatkoztál Zoli?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Mondtam neki hogy cigivel nem tudja kiszurni Kristoffarkas slickjet, de nem hallgatott ram...
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Szerintem csak függő, és mivel a pályát nem vihette magával belesodort némi fékport meg gumidarabokat a cigijébe.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Köszi!habe írta:+szép az autó.bubidisc írta:És milyen jól tetted Feri! Így kell csinálni! RESPECT!
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- Frool
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1620
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam kimenni. Elmondásaitok szerint - mint az várható volt - jól sikerült rendezvény kerekedett belőle. Legyen máskor is természetesen, hiszen nagyon szeretnék kijutni tehát nem mondhatok mást. Azt hiszem minden eddigi résztvevő jönne újra. Más pályák is szóba jöhetnek szerintem, de én elsőre a hringet céloznám.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Ide rakok pár videót
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=tikWbDyjacs[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=H_IN7ew0aCg[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=L8DjtYcpJfM[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=fg7W4iMMoUw[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=cruXolWwjwM[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=L8DjtYcpJfM[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=vILE8m-Cf6U[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=G4sXufYhQfY[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=tikWbDyjacs[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=H_IN7ew0aCg[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=L8DjtYcpJfM[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=fg7W4iMMoUw[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=cruXolWwjwM[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=L8DjtYcpJfM[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=vILE8m-Cf6U[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=G4sXufYhQfY[/BBvideo]
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- zuzmow
- Visszajáró
- Hozzászólások: 130
- Csatlakozott: 2011 nov. 29, 03:12 pm
- Tartózkodási hely: BP XIV. / velence
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Először is köszönöm a hogy összehoztátok a bulit, jó volt legálisan tiporni neki.
Mivel én jöttem a talira megint a legszakadtabb vassal (no meg egyedüliként vonóhorgosan ), nem igazán értettem hogy minek "centizitek" tizedre-századra a guminyomást és társait, de biztos igazatok volt
A paripáról:
A múlt héten sikerült véglegesteni a kipufogót - 50-es zárt rendszert kapott bontott és új alkatrészek felhasználásaval fillérekből. Péntek éjjel kapott egy gti első bölcsőt aminek a stabilizátorja és a kutyacsontjai lógnak mint a "pásztor töke" és legalább kétszer kopogtattak kanyaronként mint a postás...Ja és futóművesnek a közelében sem jártam azóta sem, mert a hátsó híd is várat magára amit a héten remélhetőleg megkap. Elölre sikerült szerezni 55/18-as Celica féknyerget de azt is csak úgy magában raktam fel a gyári fékre.
A kerekeket Csabi ( alias Dieselsuxx ) cimborámmal intéztettem, és úgy ahogy osztrákiából ideért raktam is fel. Még a guminyomást sem néztem meg, de hátulra csak távtartókkal ( fakötésű alátétekel ) ment fel mert túl nagy az ET száma...
Összegezve: rohad, koppog, hangos, de legalább megy...
A körökről:
Nem igazán értettem hogy miért kerültem majdnem leghátra, de az utolsó előtti helyről szép sokat javulni. ToyTomi rendes volt, ő már a sorakozónál szólt hogy nem akar feltartani, menjek nyugodtan elé - köszönöm még egyszer!
Az első két kör alatt nagyon meglepődtem a kocsi tapadásán, felemelő érzés volt hogy nem dobja el a seggét mint a 12+ éves gumikkal az utcán (mint a műhelyem felé, igaz Zoli? )
A harmadik körre drasztikusan lecsökkent a fékerő, de azt a kb fél teljesítményt és tripla pedálutat tartotta a végéig.
Miután Szuti eleresztett mindenkit, a lelkét kitapostam a vasnak. Végig a határon autóztam. A gázpedált fékezés közbeni visszaváltáskor sarokkal rúgdostam hogy felpörögjön a kellő fordulatra vagy legalább a közelébe, nem egyszer tiltás fölé csúszott a fordulatszámmérő mutatója. A közös képek egyikén látszik hogy mekkorát billen a kocsi, miközben a jobb hátsó felniről igyekszik leszaladni a gumi.
Korábban töben is azzal riogattak, hogy elsőre mindenki eldobja a bukótérre a 4. kanyarban - ezt, és hogy rommá törjem pótolhatatlan munkaeszközömet mindenképpen ki akartam hagyni...Sikerült.
Sajnos nem minden kocsit és gazdáját tudtam beazonosítani, de a következő autókat sikerült kikerülni a maradék 2 és fél körben: zöld E11 Sedan, fehér E11 Liftback, Zoo, EvoMikey, Vitya77, valamint közelítettem egy E8 Hatchback felé.
Öcsémre bíztam a fényképezőt, de bódén belül nem csak a szerszámoknak kellett kapaszkodnia a csomagtartóban, így nincs említésre érdemes képem/videóm. A legjobb idő is csak saccolt, valahol 2:47 és 2:49 körül lehetett, Töki Nokián mérte manuálisan. Csak tudnám minek kapaszkodott ennyire...
Mindent összevetve érzésem szerint ezzel a kocsival elsőre legalább 90%-on teljesítettem, nem sokat hagytam benne. Ha rendbe raknám a futóművet (szilentek és stabrudak cseréje keményített és ültetett gátlókkal + hátsó GTI híd ), és kapna hátulra gyári GTI féket, elölre 255x18-as tárcsát, talán lehetne nagyobbat javítani. Ezzel a motorral ennyit lehet belőle kihozni. Szerintem így is bőven elegek voltunk ahhoz, hogy odaérjünk a "nagyokhoz"
U.I.: Ne haragudj Szuti az autópályán való sietésemhez, azt hittem nagyon el vagyok késve. Másképp nem mentem volna picit gyorsabban a megengedettnél.
Mivel én jöttem a talira megint a legszakadtabb vassal (no meg egyedüliként vonóhorgosan ), nem igazán értettem hogy minek "centizitek" tizedre-századra a guminyomást és társait, de biztos igazatok volt
A paripáról:
A múlt héten sikerült véglegesteni a kipufogót - 50-es zárt rendszert kapott bontott és új alkatrészek felhasználásaval fillérekből. Péntek éjjel kapott egy gti első bölcsőt aminek a stabilizátorja és a kutyacsontjai lógnak mint a "pásztor töke" és legalább kétszer kopogtattak kanyaronként mint a postás...Ja és futóművesnek a közelében sem jártam azóta sem, mert a hátsó híd is várat magára amit a héten remélhetőleg megkap. Elölre sikerült szerezni 55/18-as Celica féknyerget de azt is csak úgy magában raktam fel a gyári fékre.
A kerekeket Csabi ( alias Dieselsuxx ) cimborámmal intéztettem, és úgy ahogy osztrákiából ideért raktam is fel. Még a guminyomást sem néztem meg, de hátulra csak távtartókkal ( fakötésű alátétekel ) ment fel mert túl nagy az ET száma...
Összegezve: rohad, koppog, hangos, de legalább megy...
A körökről:
Nem igazán értettem hogy miért kerültem majdnem leghátra, de az utolsó előtti helyről szép sokat javulni. ToyTomi rendes volt, ő már a sorakozónál szólt hogy nem akar feltartani, menjek nyugodtan elé - köszönöm még egyszer!
Az első két kör alatt nagyon meglepődtem a kocsi tapadásán, felemelő érzés volt hogy nem dobja el a seggét mint a 12+ éves gumikkal az utcán (mint a műhelyem felé, igaz Zoli? )
A harmadik körre drasztikusan lecsökkent a fékerő, de azt a kb fél teljesítményt és tripla pedálutat tartotta a végéig.
Miután Szuti eleresztett mindenkit, a lelkét kitapostam a vasnak. Végig a határon autóztam. A gázpedált fékezés közbeni visszaváltáskor sarokkal rúgdostam hogy felpörögjön a kellő fordulatra vagy legalább a közelébe, nem egyszer tiltás fölé csúszott a fordulatszámmérő mutatója. A közös képek egyikén látszik hogy mekkorát billen a kocsi, miközben a jobb hátsó felniről igyekszik leszaladni a gumi.
Korábban töben is azzal riogattak, hogy elsőre mindenki eldobja a bukótérre a 4. kanyarban - ezt, és hogy rommá törjem pótolhatatlan munkaeszközömet mindenképpen ki akartam hagyni...Sikerült.
Sajnos nem minden kocsit és gazdáját tudtam beazonosítani, de a következő autókat sikerült kikerülni a maradék 2 és fél körben: zöld E11 Sedan, fehér E11 Liftback, Zoo, EvoMikey, Vitya77, valamint közelítettem egy E8 Hatchback felé.
Öcsémre bíztam a fényképezőt, de bódén belül nem csak a szerszámoknak kellett kapaszkodnia a csomagtartóban, így nincs említésre érdemes képem/videóm. A legjobb idő is csak saccolt, valahol 2:47 és 2:49 körül lehetett, Töki Nokián mérte manuálisan. Csak tudnám minek kapaszkodott ennyire...
Mindent összevetve érzésem szerint ezzel a kocsival elsőre legalább 90%-on teljesítettem, nem sokat hagytam benne. Ha rendbe raknám a futóművet (szilentek és stabrudak cseréje keményített és ültetett gátlókkal + hátsó GTI híd ), és kapna hátulra gyári GTI féket, elölre 255x18-as tárcsát, talán lehetne nagyobbat javítani. Ezzel a motorral ennyit lehet belőle kihozni. Szerintem így is bőven elegek voltunk ahhoz, hogy odaérjünk a "nagyokhoz"
U.I.: Ne haragudj Szuti az autópályán való sietésemhez, azt hittem nagyon el vagyok késve. Másképp nem mentem volna picit gyorsabban a megengedettnél.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zuzmow 2016 máj. 26, 09:40 am-kor.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Pont az maradt ki, hogy ez nem verseny volt. Akik mellett elmentél azokat nem megelőzted, hanem elengedtek, mert megkérték őket, ha figyeltél az eligazításon. Ha skalpokat akartál gyűjteni azt nem egy kifejezetten tanulásra, ismerkedésre szánt alkalommal kellett volna, (az indíttatást sem értem). :/ Kellemetlen nyomot hagytál a klubtársakban ha jól hallottam.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Ezek és az előző megnyilvánulásaid azért megkérdőjeleznek egy-két dolgot. Pont az volt a lényeg, hogy egészséges, rendesen összerakott és átnézett autókkal mennyünk! Egy műszaki hiba nem csak hogy mindenki körét sztornózhatta volna, de emiatt simán előfordulhatott volna baleset is. Felhívtuk rá a figyelmet nem egyszer.zuzmow írta: Péntek éjjel kapott egy gti első bölcsőt aminek a stabilizátorja és a kutyacsontjai lógnak mint a "pásztor töke" és legalább kétszer kopogtattak kanyaronként mint a postás...
futóművesnek a közelében sem jártam azóta sem
A kerekeket Csabi ( alias Dieselsuxx ) cimborámmal intéztettem, és úgy ahogy osztrákiából ideért raktam is fel. Még a guminyomást sem néztem meg, de hátulra csak távtartókkal ( fakötésű alátétekel ) ment fel mert túl nagy az ET száma...
Összegezve: rohad, koppog, hangos, de legalább megy...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Ha lehetne választani, csak elgondolás szintjén, ki melyik kint lévő autóval karikázott volna a legszívesebben?
1. Kristoffarkas épített AE86 GT
2. Zoo.HUN full gyári kis méregzsák AE82 GT
3. ZZE123 TS-ek egyike.
+ Hhabe EVO IX-e.
A kíváncsiság, hogy mit tudhatnak ezek, utóbbi kettő Corollánál a gyári állapotot illetően.
1. Kristoffarkas épített AE86 GT
2. Zoo.HUN full gyári kis méregzsák AE82 GT
3. ZZE123 TS-ek egyike.
+ Hhabe EVO IX-e.
A kíváncsiság, hogy mit tudhatnak ezek, utóbbi kettő Corollánál a gyári állapotot illetően.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Nem is kerdés, hogy Zoooooo!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.