Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
2:01.913?!
:rizspetka:
Borsodban voltam. Sajnálom, hogy nem jutottam el ide is.
Írjatok beszámolót légyszi! Illetve ha csináltatok fotókat én is szívesen lapozgatnám őket, hisz az tök jó dolog, ha nem csak én látlak el titeket ezekkel nyílt napokat követően..
:rizspetka:
Borsodban voltam. Sajnálom, hogy nem jutottam el ide is.
Írjatok beszámolót légyszi! Illetve ha csináltatok fotókat én is szívesen lapozgatnám őket, hisz az tök jó dolog, ha nem csak én látlak el titeket ezekkel nyílt napokat követően..
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Szutitól várjuk a beszámolót videót. Amíg ott voltunk egy crash volt a sikánban. Kicsit megijedtem. BMW M5 vs gumifal.
Kötekedtek a pályabírók (is), hogy karszalag nélkül nem mászkálhatunk. A fagyi még mindig kihagyhatatlan mogyoródon.
Kötekedtek a pályabírók (is), hogy karszalag nélkül nem mászkálhatunk. A fagyi még mindig kihagyhatatlan mogyoródon.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
??? Evadzaro MTA es megint elmesz fagyizni 6km messzire? Fotokat lottel azert? Csak mert en 2500km tavolsagbol elvonasi tunetekkel kuszkodom...bubidisc írta:Szutitól várjuk a beszámolót videót. Amíg ott voltunk egy crash volt a sikánban. Kicsit megijedtem. BMW M5 vs gumifal.
Kötekedtek a pályabírók (is), hogy karszalag nélkül nem mászkálhatunk. A fagyi még mindig kihagyhatatlan mogyoródon.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Azt hiszem, hogy nem fog tetszeni a válasz...
A fagyi még az MTA előtt volt. Különben sem én ettem 3 gombóccal hanem Wortex.
A fagyi még az MTA előtt volt. Különben sem én ettem 3 gombóccal hanem Wortex.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Tehát akkor a beszámoló:
Az utolsó Time Attack óta kezdem elhinni, hogy a kocsi jó és gyors is, még ha most ronda is, mint a bűn, köszönhetően a fabrikált dolgoknak, ami egyáltalán nem motorsportos minőség, de hát ugye kis pénz, ki foci. Ezzel foglalkozom a legkevesebbet, mert sem időm, sem energiám nincs arra, hogy mindennel pepecseljek, meg sajnos amúgy sem vagyok olyan, hogy csak tip-top kocsiba vagyok hajlandó beülni egy gyors kör erejéig. Úgyhogy még régről maradt 2 piros ajtóm, aminek a belsejét teljesen kivágattam és vettem bele polikarbonát lapot és egy lakatos megcsinálta úgy, hogy használható állapotba került. Van rajta egy kis állítási lehetőség is, de ezen majd még reszelni kell, hogy ne fújja ki a menetszél a célegyenesben. A célnak mindenesetre megfelelt, mert a gyári ajtó üveggel, mindennel ha jól emlékszem, 26 kg, ez pedig talán 10.5 és a kereszt merevítő rúd benne maradt, mivel nincs bukócső a kocsiban "még", de ha lesz, akkor is benne hagyom, mert elvileg jövő tavaszra egy félig csavaros, félig hegesztett sparco csövet vettem bele. Így tehát oldalanként nagyjából 9 kg-ot nyertem, mivel a régi ajtómon sem volt már kárpit és az is valamennyire már le volt könnyítve. Ugyanez a helyzet csomagtér ajtóval, amiből az üveget szintén kivágattam és egy polikarbonát lap került a helyére. Az is nagyjából -7kg. Vettem egy műanyag mocitetőt is, ami nagyjából 4 kg, de ezt nem tudtuk feltenni, mert picit sérült, de legalább olcsó volt, így ezzel majd eljátszunk tavaszig. Kiszedtem ugyancsak a műszerfalat, ami 10.5 kg. Ja, az alap tervem az volt, ami miatt ennek nekiugrottam, mivel az utolsó versenyig azt gondoltam, hogy kategóriahatáron van a kocsi, de Niesz Feri mérlege pontosabb, mint Sanyáé volt és így rájöttem, hogy nagyjából 35kg-ot még kipakolhatok, a 336 lóerőmhöz. Viszont éreztem,hogy ez egy kicsit sok lesz és vasárnap reggel gyorsan betekertem egy pótkereket a gyári helyére, ami ugye a csomagtartóban van és eléggé lent is, amivel megnyugtattam magam, hogy talán jó helyre kerül és nem lesz olyan ideges, mint a múltkori videón a 3-as kanyarban. Kellett is, mert így 1254kg volt a kocsi 61liter üzemanyaggal és a súly/le arányom 3.73 volt-1 a futómű és a slick miatt és így pont határra kerültem. A pótkerék nélkül pedig 2.69 lett volna, amivel átestem volna Race kategóriába, amit ezen a versenyen nem akartam. Úgyhogy örömmel konstatáltam, hogy ez így akár nagyon jó is lehet.
Na és akkor a kör, 2:01.9:
Szombat éjjel értem haza egy fallabdaversenyről, ahonnan csak ezért repültem haza 1 nappal korábban, hogy menjek a pirossal. Mint múltkor írtam is, szerintem 2:01-et tud a kocsi és én, erre akartam rámenni, de 2:02 volt a kimondott tervem aznapra. Az első felfutásban mentem is egy 2:04.8-at úgy, hogy zavartak 2 helyen is és nekem nagyjából a verseny közepéig nagyon hiányzott a 100-as tábla a fékezésnél. Az első gyors kört úgy csináltam meg, hogy vagy 10 méterrel lejjebb csúsztam, mint az ideális ív, mert elég rendesen elmértem a féktávot. Majd amikor kijöttem és kiszálltam a kocsiból, akkor láttam, hogy megint csöpög az olaj a kocsiból, de nem onnan, ahol múltkor az olajhőfok jeladó mellől, hanem máshonnan, de eleinte nem találtam a helyét. Aztán hosszas leskelődés után rájöttem, hogy az olajlecsapatóm van tele és a szintjelző kis szilikon csövön nyomja ki a kartergáz azt a benzines, olajos löttyöt, így megkértem az egyik Evoklubos szerelő srácot, hogy nézze már meg és ha tele van, akkor öntsük ki. Ezt elég gyorsan megcsinálta, de ezzel sajna elment a második felfutásom, ami amúgy is rövidebb volt a baleset miatt. 5 perc maradt még, amikor felmentem kipróbálni a kocsit és egy haveromat is vittem másfél kört. Ez pont elég volt arra, hogy kiderüljön, megszűnt az olajcsepegés, szóval király minden.
Az utolsó etapban fokozatosan gyorsultam és nagy örömömre egyáltalán nem melegedett a kocsi. Mondjuk mióta Kulin Feri csinálja, nem volt ilyen gondom. 2:05-ről indultam és körről körre jöttem lejjebb 1 másodperccel, ahogy egyre bátrabban engedtem be féktávon, amiből aztán sikerült összerakni a 2:01.9-et. A belső köridőmérőmön láttam az időt és gondoltam, hogy megyek még egyet, de az már a harmadik gyors köröm lett volna egymás után, így úgy döntöttem, hogy lemegyek és pont piros zászlóztak egy sóderbe esett Radical miatt. Elkezdtem izgulni, hogy mi lesz így a gyors körömmel, mert ha korábban pirosoznak, mint hogy befejezem a kört, akkor azt érvénytelenítik, mint szegény Karácsony Attilának, aki pont utánam jött fél körrel és nem adták meg az 1:59-es körét, amivel kategória 2. lett volna. Mivel amikor kijöttem, láttam a monitoromon a eredményt, így borzasztóan örültem, hogy sikerült teljesíteni az aznapi tervet és egy 2. hely is összejött a kategóriámban. A videón amúgy látszik, hogy 3 helyen egyáltalán nem jól megyek, szinte leesek a pályáról és az utolsó kanyarban elég sokáig zavar a Seat és A Porsche miatt is más ívet kellett választanom. Nem tudom mennyi lett volna, ha ez rendesen össze van rakva, de szerintem 1 másodperc biztos benne maradt, de talán 2 is. tehát azt hiszem, hogy aznap alkalmas lett volna a kocsi, hogy bemenjek 2:00 alá. Ez amúgy csak most jutott eszembe és egyáltalán nem bánkódom miatta, hiszen megdöntöttem a saját rekordomat, még ha a pálya gyorsabb is valamivel.
Jövőre azt számoltam, ha 60 kilóval könnyebb lenne a kocsi és vennék egy nagy turbót, amivel megcéloznánk a 430 lóerőt, akkor szerintem versenyben tudnék lenni az abszolút időkért, amik most az utcai autóknál 1:56-ot jelentenek. Ami kellene, az egy GT3076+program, egy szett új slick, egy kis szélesítés, egy tolós váltó, mert sajna a váltási időkön szerintem még nagyon sokat bukok és mindenki, aki előttem van, az vagy kormányváltós, vagy szekis, vagy tolós váltóval megy, aminek a váltási sebességét össze sem lehet hasonlítani az enyémmel, sajna nem az én javamra. Gondolkodtam valami aeron is, elvileg vettem hozzá tavaly anyagot, ebből meglátjuk, hogy mi lesz, mivel ez is egy fekete volt, ugyanis itthon nem nagyon foglalkozik senki ilyesmivel, úgyhogy ezt majd még kieszelem. Mindenesetre ha valaki esetleg tud olyan céges szponzort, aki hirdetni szeretne, akkor rengeteg hely van még matricának a kocsin és lenne mire elkölteni a felkészülés jegyében a 2017-es szezonra:-)
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=SuUkDuD ... e=youtu.be[/BBvideo]
Az utolsó Time Attack óta kezdem elhinni, hogy a kocsi jó és gyors is, még ha most ronda is, mint a bűn, köszönhetően a fabrikált dolgoknak, ami egyáltalán nem motorsportos minőség, de hát ugye kis pénz, ki foci. Ezzel foglalkozom a legkevesebbet, mert sem időm, sem energiám nincs arra, hogy mindennel pepecseljek, meg sajnos amúgy sem vagyok olyan, hogy csak tip-top kocsiba vagyok hajlandó beülni egy gyors kör erejéig. Úgyhogy még régről maradt 2 piros ajtóm, aminek a belsejét teljesen kivágattam és vettem bele polikarbonát lapot és egy lakatos megcsinálta úgy, hogy használható állapotba került. Van rajta egy kis állítási lehetőség is, de ezen majd még reszelni kell, hogy ne fújja ki a menetszél a célegyenesben. A célnak mindenesetre megfelelt, mert a gyári ajtó üveggel, mindennel ha jól emlékszem, 26 kg, ez pedig talán 10.5 és a kereszt merevítő rúd benne maradt, mivel nincs bukócső a kocsiban "még", de ha lesz, akkor is benne hagyom, mert elvileg jövő tavaszra egy félig csavaros, félig hegesztett sparco csövet vettem bele. Így tehát oldalanként nagyjából 9 kg-ot nyertem, mivel a régi ajtómon sem volt már kárpit és az is valamennyire már le volt könnyítve. Ugyanez a helyzet csomagtér ajtóval, amiből az üveget szintén kivágattam és egy polikarbonát lap került a helyére. Az is nagyjából -7kg. Vettem egy műanyag mocitetőt is, ami nagyjából 4 kg, de ezt nem tudtuk feltenni, mert picit sérült, de legalább olcsó volt, így ezzel majd eljátszunk tavaszig. Kiszedtem ugyancsak a műszerfalat, ami 10.5 kg. Ja, az alap tervem az volt, ami miatt ennek nekiugrottam, mivel az utolsó versenyig azt gondoltam, hogy kategóriahatáron van a kocsi, de Niesz Feri mérlege pontosabb, mint Sanyáé volt és így rájöttem, hogy nagyjából 35kg-ot még kipakolhatok, a 336 lóerőmhöz. Viszont éreztem,hogy ez egy kicsit sok lesz és vasárnap reggel gyorsan betekertem egy pótkereket a gyári helyére, ami ugye a csomagtartóban van és eléggé lent is, amivel megnyugtattam magam, hogy talán jó helyre kerül és nem lesz olyan ideges, mint a múltkori videón a 3-as kanyarban. Kellett is, mert így 1254kg volt a kocsi 61liter üzemanyaggal és a súly/le arányom 3.73 volt-1 a futómű és a slick miatt és így pont határra kerültem. A pótkerék nélkül pedig 2.69 lett volna, amivel átestem volna Race kategóriába, amit ezen a versenyen nem akartam. Úgyhogy örömmel konstatáltam, hogy ez így akár nagyon jó is lehet.
Na és akkor a kör, 2:01.9:
Szombat éjjel értem haza egy fallabdaversenyről, ahonnan csak ezért repültem haza 1 nappal korábban, hogy menjek a pirossal. Mint múltkor írtam is, szerintem 2:01-et tud a kocsi és én, erre akartam rámenni, de 2:02 volt a kimondott tervem aznapra. Az első felfutásban mentem is egy 2:04.8-at úgy, hogy zavartak 2 helyen is és nekem nagyjából a verseny közepéig nagyon hiányzott a 100-as tábla a fékezésnél. Az első gyors kört úgy csináltam meg, hogy vagy 10 méterrel lejjebb csúsztam, mint az ideális ív, mert elég rendesen elmértem a féktávot. Majd amikor kijöttem és kiszálltam a kocsiból, akkor láttam, hogy megint csöpög az olaj a kocsiból, de nem onnan, ahol múltkor az olajhőfok jeladó mellől, hanem máshonnan, de eleinte nem találtam a helyét. Aztán hosszas leskelődés után rájöttem, hogy az olajlecsapatóm van tele és a szintjelző kis szilikon csövön nyomja ki a kartergáz azt a benzines, olajos löttyöt, így megkértem az egyik Evoklubos szerelő srácot, hogy nézze már meg és ha tele van, akkor öntsük ki. Ezt elég gyorsan megcsinálta, de ezzel sajna elment a második felfutásom, ami amúgy is rövidebb volt a baleset miatt. 5 perc maradt még, amikor felmentem kipróbálni a kocsit és egy haveromat is vittem másfél kört. Ez pont elég volt arra, hogy kiderüljön, megszűnt az olajcsepegés, szóval király minden.
Az utolsó etapban fokozatosan gyorsultam és nagy örömömre egyáltalán nem melegedett a kocsi. Mondjuk mióta Kulin Feri csinálja, nem volt ilyen gondom. 2:05-ről indultam és körről körre jöttem lejjebb 1 másodperccel, ahogy egyre bátrabban engedtem be féktávon, amiből aztán sikerült összerakni a 2:01.9-et. A belső köridőmérőmön láttam az időt és gondoltam, hogy megyek még egyet, de az már a harmadik gyors köröm lett volna egymás után, így úgy döntöttem, hogy lemegyek és pont piros zászlóztak egy sóderbe esett Radical miatt. Elkezdtem izgulni, hogy mi lesz így a gyors körömmel, mert ha korábban pirosoznak, mint hogy befejezem a kört, akkor azt érvénytelenítik, mint szegény Karácsony Attilának, aki pont utánam jött fél körrel és nem adták meg az 1:59-es körét, amivel kategória 2. lett volna. Mivel amikor kijöttem, láttam a monitoromon a eredményt, így borzasztóan örültem, hogy sikerült teljesíteni az aznapi tervet és egy 2. hely is összejött a kategóriámban. A videón amúgy látszik, hogy 3 helyen egyáltalán nem jól megyek, szinte leesek a pályáról és az utolsó kanyarban elég sokáig zavar a Seat és A Porsche miatt is más ívet kellett választanom. Nem tudom mennyi lett volna, ha ez rendesen össze van rakva, de szerintem 1 másodperc biztos benne maradt, de talán 2 is. tehát azt hiszem, hogy aznap alkalmas lett volna a kocsi, hogy bemenjek 2:00 alá. Ez amúgy csak most jutott eszembe és egyáltalán nem bánkódom miatta, hiszen megdöntöttem a saját rekordomat, még ha a pálya gyorsabb is valamivel.
Jövőre azt számoltam, ha 60 kilóval könnyebb lenne a kocsi és vennék egy nagy turbót, amivel megcéloznánk a 430 lóerőt, akkor szerintem versenyben tudnék lenni az abszolút időkért, amik most az utcai autóknál 1:56-ot jelentenek. Ami kellene, az egy GT3076+program, egy szett új slick, egy kis szélesítés, egy tolós váltó, mert sajna a váltási időkön szerintem még nagyon sokat bukok és mindenki, aki előttem van, az vagy kormányváltós, vagy szekis, vagy tolós váltóval megy, aminek a váltási sebességét össze sem lehet hasonlítani az enyémmel, sajna nem az én javamra. Gondolkodtam valami aeron is, elvileg vettem hozzá tavaly anyagot, ebből meglátjuk, hogy mi lesz, mivel ez is egy fekete volt, ugyanis itthon nem nagyon foglalkozik senki ilyesmivel, úgyhogy ezt majd még kieszelem. Mindenesetre ha valaki esetleg tud olyan céges szponzort, aki hirdetni szeretne, akkor rengeteg hely van még matricának a kocsin és lenne mire elkölteni a felkészülés jegyében a 2017-es szezonra:-)
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=SuUkDuD ... e=youtu.be[/BBvideo]
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Óriási gratula! Nem csak az időhöz. A hosszú évek során befektetett munka, energia, tanulási folyamat is megsüvegelendő.
Már ezekért a beszámolókért, videókért érdemes lenne elgondolkodni, hogyan tudnánk támogatni Szutit. Én agyalok rajta.
Néha egy jelentéktelennek tűnő információ is hasznos lehet valakinek aki tudja, hogy mit kell vele kezdeni. Nem kell nagy dolgokra gondolni.
Hajrá!
Már ezekért a beszámolókért, videókért érdemes lenne elgondolkodni, hogyan tudnánk támogatni Szutit. Én agyalok rajta.
Néha egy jelentéktelennek tűnő információ is hasznos lehet valakinek aki tudja, hogy mit kell vele kezdeni. Nem kell nagy dolgokra gondolni.
Hajrá!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
GRATULÁLOK!
Nagyon szép idő és örömmel olvastam a beszámoló minden egyes sorát. Megtisztelsz, hogy szánsz rá energiát!!
Szerintem eszméletlenül ígéretes ez a köridő.
Jó a videó is. Kár a kevés fényért, na meg, hogy nem került rá telemetria. Ettől függetlenül nagyon élvezhető!
Te kimész az idei utsó nyílt napra edzeni? Elvileg még lesz egy, ha jól tudom.
Ott szívesen beraknám a Harrys-t, ha nem gond!
Szerintem lenne ebben a setupban 2:00 vagy az alatti idő Higgy magadban és mutasd meg mindenkinek!
A jövő évi setup ígéretesen hangzik!
A támogatásban én is benne lennék. Ha profitorientált (tagsági díjas) lenne a CCH, javasolnám a vezetőségnek, hogy segítsünk, de sajnos nem az. Innentől meg nyavajgás és ígérgetés az egész.
Ha összegyűlik pár ember, akkor szívesen ajánlok fel én is pár ezer Ft-ot. Öröm nézni a videókat és olvasni a beszámolókat.
Nagyon szép idő és örömmel olvastam a beszámoló minden egyes sorát. Megtisztelsz, hogy szánsz rá energiát!!
Szerintem eszméletlenül ígéretes ez a köridő.
Jó a videó is. Kár a kevés fényért, na meg, hogy nem került rá telemetria. Ettől függetlenül nagyon élvezhető!
Te kimész az idei utsó nyílt napra edzeni? Elvileg még lesz egy, ha jól tudom.
Ott szívesen beraknám a Harrys-t, ha nem gond!
Szerintem lenne ebben a setupban 2:00 vagy az alatti idő Higgy magadban és mutasd meg mindenkinek!
A jövő évi setup ígéretesen hangzik!
A támogatásban én is benne lennék. Ha profitorientált (tagsági díjas) lenne a CCH, javasolnám a vezetőségnek, hogy segítsünk, de sajnos nem az. Innentől meg nyavajgás és ígérgetés az egész.
Ha összegyűlik pár ember, akkor szívesen ajánlok fel én is pár ezer Ft-ot. Öröm nézni a videókat és olvasni a beszámolókat.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Azért valljuk be iszonyat jó érzés lenne úgy kint lenni, és nézni, hogy megy...
Mert elvenni, kérni bárki tud, de hozzáadni...
Addig tegyük meg amíg lehet!
Mert elvenni, kérni bárki tud, de hozzáadni...
Addig tegyük meg amíg lehet!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Jófejek vagytok, köszi, viszont nem fogadnék el semmit így, ebben a formában, tényleg, csak ha cég van a dolog mögött, akinek visszafelé tudom nyújtani valamit, akár autóztatás, céges megjelenés kocsin, ruhán, ilyesmi.
Tervezem a nyílt napot, de addig nem fixálok semmit, amíg esőt mondanak, de amúgy pont arra gondoltam, ha nem esik, akkor a CCH-s autóztatást megejthetnénk, mert amúgy pár haveromat és a gyerekeiket fogom vinni elvileg. Nyílt napon nem biztos, hogy teljesen éleset mennék, csak ha tényleg full üres a pálya előttem belátható távolságban.
Beteneted a Harry's-t, de bent volt a Qstarz is, csak még nem rakta küldtem el Lizardnak, aki összerakja, de majd bedobom azt a videót is:-)
Tervezem a nyílt napot, de addig nem fixálok semmit, amíg esőt mondanak, de amúgy pont arra gondoltam, ha nem esik, akkor a CCH-s autóztatást megejthetnénk, mert amúgy pár haveromat és a gyerekeiket fogom vinni elvileg. Nyílt napon nem biztos, hogy teljesen éleset mennék, csak ha tényleg full üres a pálya előttem belátható távolságban.
Beteneted a Harry's-t, de bent volt a Qstarz is, csak még nem rakta küldtem el Lizardnak, aki összerakja, de majd bedobom azt a videót is:-)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Telemetriával. Túlszárnyaltam az eddigi 131km/h-s Mansellemet 140-re. Mondjuk sok lett, de a tempó nem volt rossz. Érdekes, hogy 18-as slickeken nem voltam sokkal gyorsabb kanyarokban, talán 3-4 km/h volt a különbség ebben a 2:01-ben a 2:03.8-hoz képest, de nem mindegyikben. Ment előttem Bozsó Atti, aki 1:56-ot tud a BMW GTR-rel és amikor ő melegítőkörön ment előttem, majd rálépett a gázra, úgy lelépett, hogy a célegyenes végére már alig láttam, pedig a kanyarokban közel sem megy olyan sebességgel, mint én. Viszont AWD révén azt gondolom, hogy mégis a kanyarsebességen kellene még dolgozni, a nagy turbóval meg az egyenesekben is nyernék egy kicsit, de a tervek már megvannak a jövőt illetően.
Érdekes, hogy a 100-200-as ideje a kocsinak iszonyatosan rossz, ezt elég sokan megerősítették, plusz a teljesítménymérésen is kiderült, hogy mennyit elvesz az erőből, úgyhogy emiatt kell a plusz kraft! Valamiért azt gondolom, hogy plusz 100 pacival, -60 kilóval tudnék menni 1:56-ot én is, egy rendes váltóval.
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=Fsnudkn ... e=youtu.be[/BBvideo]
Érdekes, hogy a 100-200-as ideje a kocsinak iszonyatosan rossz, ezt elég sokan megerősítették, plusz a teljesítménymérésen is kiderült, hogy mennyit elvesz az erőből, úgyhogy emiatt kell a plusz kraft! Valamiért azt gondolom, hogy plusz 100 pacival, -60 kilóval tudnék menni 1:56-ot én is, egy rendes váltóval.
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=Fsnudkn ... e=youtu.be[/BBvideo]
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Hirtelen otlettol vezerelve kigurultam a Hringre delutan, mondom megyek egyet. De ra kellett jonnom, hogy vege lett a nyilt napnak 14 orakor...
Kicsit cserebe megkergettem a kocsit hazafele. Most ugy erzem uj kuplung kell. Nem csuszik meg, de rukit csak recsegve lehet kapcsolni es 2-3, 4-3, 4-5 is akadozos padloig nyomott pedallal.
Kicsit cserebe megkergettem a kocsit hazafele. Most ugy erzem uj kuplung kell. Nem csuszik meg, de rukit csak recsegve lehet kapcsolni es 2-3, 4-3, 4-5 is akadozos padloig nyomott pedallal.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
ÉS az biztos, hogy a szerkezet?
Nem lehet, hogy főhenger-munkahenger ereszt?
Nem lehet, hogy főhenger-munkahenger ereszt?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ahogy a találkozók topicban írtam, nem csak autózni lehet menni a ringre.
45 perc körüli idővel (2 kör) körbe is lehet kocogni olykor.
Szerintem nagyszerű esemény, aminek során új arcát mutatja meg a versenypálya. Mégis lehet és kell befele figyelni, hiszen a futás erről szól.
Domi is, valahogy így gondolhatja mert szintén kint volt, de nem sikerúlt minitalálkoznunk sem így nyitnunk kell egy mini elkerültük egymást topicot.
45 perc körüli idővel (2 kör) körbe is lehet kocogni olykor.
Szerintem nagyszerű esemény, aminek során új arcát mutatja meg a versenypálya. Mégis lehet és kell befele figyelni, hiszen a futás erről szól.
Domi is, valahogy így gondolhatja mert szintén kint volt, de nem sikerúlt minitalálkoznunk sem így nyitnunk kell egy mini elkerültük egymást topicot.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Valóban így van, igazi elkerülő voltam, vállalom az új topik védnökségét .bubidisc írta:Ahogy a találkozók topicban írtam, nem csak autózni lehet menni a ringre.
45 perc körüli idővel (2 kör) körbe is lehet kocogni olykor.
Szerintem nagyszerű esemény, aminek során új arcát mutatja meg a versenypálya. Mégis lehet és kell befele figyelni, hiszen a futás erről szól.
Domi is, valahogy így gondolhatja mert szintén kint volt, de nem sikerúlt minitalálkoznunk sem így nyitnunk kell egy mini elkerültük egymást topicot.
Én mivel nem egyedül voltam igazodtam ismerősömhöz tempóban, így 6:15ös kilométerekkel 27:38-as teljes idővel értünk körbe, nyugodt kellemes reggeli kocogás volt. A Ring szép környezet és kiváló terep ilyesmire, szívesen edzenék naponta itt .
Visszafelé meg az M3-ason az autó is vidáman falta az őszi napsütésben a kilométereket (ő se hitte volna, hogy a Ringre látogatóként fog kijutni, nem pedig szereplőként - de ami késik nem múlik).
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!