Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 jan. 02, 08:42 pm

Boldog Új Évet Skacok, alakul a szezon, megvannak a tervek:-)


https://www.youtube.com/watch?v=OFWH8eGXMMQ

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23812
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 jan. 03, 09:42 am

Köszi Szuti!
Neked (nektek) is a legjobbakat!

Idén remélem már sikerül a hobbira is szakítanom és tervezek kimenni újra fotózni, drukkolni, időket mérni...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 213
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2017 márc. 01, 01:34 pm

Remélem idén már én is kijutok! :taps:
Kép
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2017 márc. 01, 02:56 pm

:)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2039
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 márc. 01, 03:11 pm

Megvan az újabb mintázatú Yokohama AD08R :-)

Kép
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2017 márc. 01, 03:58 pm

F aszán B etapad! : D
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2017 márc. 01, 03:58 pm

F aszán B etapad! :D
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2039
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 ápr. 25, 10:20 pm

2017.04.25.
Magyar Time Attack fotóim: ITT TEKINTHETŐEK MEG

Kép
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2039
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 ápr. 29, 10:56 am

A zöld szörny kicsit még megbízhatatlan volt műszakilag, de amikor ment, akkor tisztességesen lépett előre:

https://youtu.be/4RUUehveW9U
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2017 ápr. 30, 08:09 am

Görög (?)honda civic 2:01. ???????????????
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 máj. 05, 09:37 pm

Elvileg 280 paci szívóban, 900kg. Egy S2000-res motorja van benne. Nagyon komoly!

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3279
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2017 máj. 08, 12:15 pm

Uristem az nagyon komoly lehet! Következőre kinézek! (meg előtte ha minden jól megy megyek egyet a nyiltnapon)
remélem látjuk majd a piros celicát is! :D
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2017 máj. 20, 07:10 am

:buliii: :bulaaaj: :vezet: :rizspekta: :rizspekta: :rizspekta:
Gratulálok Szuti!

...várjuk a beszámolót! :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 máj. 20, 02:03 pm

Köszi, most tettem be rossz helyre:-)

Sziasztok!

Íme az élménybeszámoló. Köszi mindenkinek, aki tegnap segített, szurkolt:-)

Tehát akkor a tegnapi nap és az előkészületek:

Péntek hajnal 3-ig készült a kocsi Antal Zoliéknál és Ferenc Kulin programozta még éjjel, ami baromi jó lett, de rendesen be voltam szarva, mert a tolós váltóval még sosem váltottam és könnyű odabaszni nagyon. Tök máshogy kell vezetni, mint egy rendes váltós kocsit, így azzal elég sokat bénáztam. már ott is. Szólt is Feró, hogy ez így nem lesz jó, megmondta, hogy mit hogyan és egy kicsivel jobb lett, de egyáltalán nem ment készségszinten. Kész lett, gyors lett!

Reggel még egy futóművet állítottunk Montinál, előre 4 fok, hátra 3 fok, majd ki a Ringre. Súlymérésen 1145kg a kocsi, baszott könnyű, de úgy, hogy a jobbos ülés még benne is van és nagyon szarok a kocsi arányai, de ezzel semennyi időnk nem volt foglalkozni. Aztán Niesz Ferenc is megmondta a mérésnél, hogy olyan szarok az arányok, mint egy rossz fwd kocsinál.

A súlyozásnál látszott, hogy csöpög egy kis víz a kocsiból, így Zoliék, elszaladtak valamit köszörültetni és visszahozták az első menetig és be is szerelték, úgyhogy beültem és felmentem a pályára. A szokásos 3-4 melegítő körömet nyomattam és az uccsókat meghúztam egy kicsit tempósabbra, ahol 2:07-et, aztán egy 2:05-öt mentem komolyabb fékezés és gyors váltások nélkül. Kijöttem és láttuk, hogy felment a guminyomás, azt visszaengedtük 2 bárra és Zoliék átnéztek mindent. Hőfokokat mértek olajról, mindenhonnan és fasza volt az összes.

Közben annyi volt, hogy a tolós váltóval nyomtam egy 1-2-1-et, de nem fogazott le, csak a short shifterrel annyira közel van, hogy ezt ki fogjuk cserélni a gyárira,mert pl nem tudok 5-ből 4-be sem visszaváltani, csak gecire lassan, mert üt egyet. Plusz az egyik féktávon az Alesi után beesett a fékpedálom, de nem teljesen, csak vissza kellett váltanom 2-ig 5-ből, hogy lelassuljak és így is lementem a pályáról 7-8 métert, de utána visszajőve kigyorsítottam és megint rendesen fogott. Tehát valószínűleg kicsi a fékmunkahenger a Tilton pedálgépen és ezért esik be a pedál. Ennek ellenére megkértem Zoliékat, hogy légtelenítsék le, de innentől a nagy féktávok előtt minden alkalommal rápumpáltam a fékre mielőtt féktávot vettem és így is csak buzis féktávokkal dolgoztam, mert az még nem stabil.

A következő etapban lementem 2:01-re. Elkezdtem érezni a váltót. Még nem 100%-osan, csak alkalmazkodtam ahhoz, amilyen most. Plusz a féktávokat is próbáltam belőni úgy, hogy tudtam mikor kezdjek el pumpálni ahhoz, hogy meg tudjam fékezni a kocsit a fontos pontoknál. A pálya középső részénél meg nincs nagy jelentősége, mert annyival jobban kanyarodik, hogy ha be is esett egy kicsit, akkor sem tudtam nagyon elrontani. Elégedett voltam ezzel, mivel ez már 2:01.3 volt, életem leggyorsabb köre azzal a kocsival, amit hajnal 3-ig reszeltünk és 0% esélyt adtam neki, hogy tudok majd menni vele. Azt hittem hogy azért valami kis apró hiba biztosan lesz és nem lesz meg a lehetőség és eléggé fostam attól is, hogy majd hogy viselkedik, nem tudom majd kezelni.

Ehhez képest az utolsó 30 percben úgy mentem fel, hogy a kigyorsításokban kerestem még tapadást egy kicsit bátrabban. A boxban pedig Csanád Világa odajött, hogy akkor most menjek egy másodperccel gyorsabban:-) A fékben, váltóban sok van még, így ott opció nem volt, igazából a sikánt csináltam meg jobban és szinte mindenhol hamarabb léptem a gázra kanyarból kifelé jövet és így meglett az 1:58.2. Vicces, hogy a gyors kör előtt nyomkodtam a köridő mérőt és így nem láttam a köridőt, de tudtam, hogy gyorsabb lett, mint eddig és ahogy lejöttem, Pacsker üvöltött rám, hogy megvan, viszont érdekes, hogy a kör közepéig nem figyeltem, automatikusan jött mindent, a sikánnál jutott eszembe, hogy most akkor nem kellene elrontani, mert eddig ez elég jó. Talán ha a végén Gönczi Zsolti nincs rossz helyen az Evóval, akkor 1:57 is lehetett volna, de sebaj, ez így elsőre tökéletes volt!

A kocsi amúgy nagyon jóindulatúan viselkedik, a turbó elképesztően megy fent. Pont jó, mert kanyarból kigyorsítva, ha lepadlózom, akkor mivel fent erős csak, nem indul el a segge, hanem pont addigra jön meg az erő, amíg már szinte egyenes a kormány, így nem dobálja magát.

Úgyhogy szerintem ha a váltót és a féket rendbe rakjuk, akkor ezekkel a 2 éves gumikkal lehet 1:56-ös idő. A teljesítményt a héten leméretjük és ha úgy van, akkor lehet, hogy teszünk bele pár olyan súlyt, ami még alapvetően hiányzik belőle, mint poroltó, hátsó lökös és pár apróság. Ha viszont nagyon erős lenne, akkor meg kiveszünk belőle még 40-50kg-ot és irány a Race+
.
Összességében iszonyat jól éreztem magam és végre megvan az a 2 perc alatti idő is:-)

Külön köszönet pedig egy csomó mindenkinek, de sorolom:

- Zoltan Antal-nak, hogy elkészült és ahogy elkészült a versenyautó
- Anita Czibere-nak, hogy lett frankó kábelköteg
- András Sallai-nak az eddigiekért, tegnapi napért
- Ferinek, de nem találom facebookon, de majd betaggelem
- Sonny Sándor Szijgyàrtò a szélesítésért
- Pêter Mentês Opi-nek aki a SZÁLLÍTÓ
- Csanád Világa-nak, aki megkért, hogy menjek egy kicsivel gyorsabban
- György Kovács-nek, aki azt mondta váltó kell!
- Slezák Mikinek, aki mindezt legyártotta
- Gábor Gédra-nak a turbóért, ami úgy megy, mint a veszedelem
- Ádám Csolti-nak a király leömlő és gyors munka miatt
- Krisztián Kovács-nak aki úgy becsövezte, mint az állat
- Montinak, aki a futóművet belőtte
- Krisztián Kedves-nak, aki elkészítette a pillekönnyű ajtókat
- István Farkas-nak, aki miatt a fénye piros és nem poros
- Ferenc Kulin-nek, aki megírta a programot éjjel
- Zsolt Jakab, Viktória Jakab-Kecskeméthy-nak, a szerelésért
- Linda Juhász-nak és Daninak, aki elviselte ezt a pár hónapot

Köszi mindenkinek, aki hitt benne és valahogy akár csak pár szóval, üzenettel támogatott személyesen, vagy itt a fórumokon!

Akár hiszitek, akár nem ez az egész mind számít!

Sajnos a kamerát nagyon rossz helyre tettem, így a látvány élvezhetetlen, de talán a hang és a tempó visszaadja azt, ami bent történt:-)

https://www.youtube.com/watch?v=Bu8Btmxpr20

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2039
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 máj. 20, 09:57 pm

2017.05.19.
Magyar Time Attack fotóim:ITT TEKINTHETŐEK MEG

Kép

Gratula Szuti a sikeres első versenyért idén az új vörös ördöggel. Annak ellenére is nagyon jó időt mentél, hogy ezek voltak az első körök egy nagyon átalakított autóval, rettentően ígéretes ez a kombináció. :-)
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb


Válasz küldése