Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2024
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Hozzászólás Szerző: mozso » 2019 máj. 25, 10:04 pm

Hiánypótlások:

Visszatekintés 2009-2016:
https://www.youtube.com/watch?v=LyRKRPCwBLw

CCH 2. pályanap 2018.09.24.
https://www.youtube.com/watch?v=c2mLB0d6ZH4

Toyota pályanap @Euroring 2019.04.13.
https://www.youtube.com/watch?v=AFajsNuANoU
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23650
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 júl. 01, 12:00 pm

Toytib videója egy régi pályanapról.

https://www.youtube.com/watch?v=O3u58P1oA54

Az Escortos eszméletlen bicskanyitogató és veszélyes. Tényleg nekiment "dühből" a Suzukinak??? :shock:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2583
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2019 júl. 01, 03:13 pm

Nagyon úgy fest. Az ilyeneket nem értem soha. Ha nem tudja elviselni, hogy vannak mások is rajta kívül akkor játszon Need for Speeddel.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23650
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 júl. 01, 03:19 pm

Azért ebből lehetett volna nagyobb baj is, de jelentős anyagi kár mindenképpen.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2024
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Hozzászólás Szerző: mozso » 2019 júl. 01, 10:50 pm

Évekig volt a nyílt napokon ez a muksó, idősebb, őszülő ember a zöld RS Cosworth-al. Élet halál harcot vívott majd mindenkivel, megkérdőjelezhető stílusban. Ezen a videón, úgy látom már nem vállalta a rendes utcai rendszámát sem. Annó velem is próbálkozott, de leléptem, mert nem egy kategóriában voltunk szerencsére.

A Suzukis full-contact ütközés dúrva, én simán mentem volna a versenyirányításhoz emiatt. Csak gondolom nem volt bizonyíték a Suzukisnál, illetve nem tudta kit kérdezzen még, aki látta az incidenst.

Nem tudom a pálya szélén levő versenybírók miért nem intézkedtek, olyan brutál hamar ki tudják szedni a driftelő BMW-ket, akkor ezt a 15 perces ámokfutást (illetve még sok másikat a többi pályanapon, ugyanazon autóval elkövetve) miért nem voltak képesek jelenteni?????????????????????? :-(
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb


Válasz küldése