Toyota Múzeum - Németország, 2008 április 25-26
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Na kéremszépen.
Igyekszek egy rövid beszámolót írni a túráról.
Péntek hajnali fél hatkor kirugott az ágyam, meg Zsuzsimat is. Ő elindult kávét-teát főzni, meg szendvicseket csinálni az útra, én meg tus+kávé kombó után elkezdtem a kocsiba pakolni. Fél hétkor Attila haveromat vettük fel, és go az OMV kútra, ahol Kis Andrisék csatlakoztak hozzánk, egy szemmel láthatóan másnapos navigátor vezénylete alatt.
Volt kisebb kavar a találkozási ponttal kapcsolatban, de végülis Pacsker segítségével ezt a problémát is orvosoltuk. Telefon szerteszéjjel, és sínen voltunk, mint József Attila.
Elkezdtünk szépen kifele konvojozni, ahogyan a többiek is írták, mindenki körbeautózott mindenkit egy fotó kedvéért. Amikor én kerültem sorra egy Matizos épp előzni akart mind a 800 dühöngő köbcentijével... ...végülis sikerült neki.
A többit mondják el a képek:
A kép címe: Hova tűnt Misel? (Pihenünk, hideg van, fú a szél, Biagio négerrel mosat ablakot, stb.)
Az a pillanat, amikor megérkezünk és még mindenkinek őszinte a mosolya...
A második szállás: Pockinger Hof. Szép, nagyon szar a fürdőkád , és lehúztak minket.
Attila (aki rft néven regisztrált a minap) és Misel az Attila Corollájának kezdetleges szét- vagy összeszerelési fáziasit tanulmányozzák a jól megérdemelt Wienerschnitzel elfogyasztása után.
A kép címe: "Vigyorgó klubosok a hanyattló mögött"
A reggeli alatt (amikor még senki nem sejtette, hogy annyit kell enni, hogy a plusz pénz benne legyen)
ngabee: "Aszongya hogy Te már ideadtad, Te többet adtál, itt a visszajáró, Te kettő helyett adtad... ... sok lesz ez..."
Folyt. köv.
Igyekszek egy rövid beszámolót írni a túráról.
Péntek hajnali fél hatkor kirugott az ágyam, meg Zsuzsimat is. Ő elindult kávét-teát főzni, meg szendvicseket csinálni az útra, én meg tus+kávé kombó után elkezdtem a kocsiba pakolni. Fél hétkor Attila haveromat vettük fel, és go az OMV kútra, ahol Kis Andrisék csatlakoztak hozzánk, egy szemmel láthatóan másnapos navigátor vezénylete alatt.
Volt kisebb kavar a találkozási ponttal kapcsolatban, de végülis Pacsker segítségével ezt a problémát is orvosoltuk. Telefon szerteszéjjel, és sínen voltunk, mint József Attila.
Elkezdtünk szépen kifele konvojozni, ahogyan a többiek is írták, mindenki körbeautózott mindenkit egy fotó kedvéért. Amikor én kerültem sorra egy Matizos épp előzni akart mind a 800 dühöngő köbcentijével... ...végülis sikerült neki.
A többit mondják el a képek:
A kép címe: Hova tűnt Misel? (Pihenünk, hideg van, fú a szél, Biagio négerrel mosat ablakot, stb.)
Az a pillanat, amikor megérkezünk és még mindenkinek őszinte a mosolya...
A második szállás: Pockinger Hof. Szép, nagyon szar a fürdőkád , és lehúztak minket.
Attila (aki rft néven regisztrált a minap) és Misel az Attila Corollájának kezdetleges szét- vagy összeszerelési fáziasit tanulmányozzák a jól megérdemelt Wienerschnitzel elfogyasztása után.
A kép címe: "Vigyorgó klubosok a hanyattló mögött"
A reggeli alatt (amikor még senki nem sejtette, hogy annyit kell enni, hogy a plusz pénz benne legyen)
ngabee: "Aszongya hogy Te már ideadtad, Te többet adtál, itt a visszajáró, Te kettő helyett adtad... ... sok lesz ez..."
Folyt. köv.
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
No és a WRC Corolla? És az első generációs Prius? És a Sera? Azok talán nem újabbak az AE92-nél?Zed Kristianz írta:Idézek magamtól: "AE92 felett már nem állított ki gépeket, csak Celica-Suprát láttam"
Tetszik a képekkel ilusztrált beszámolód Bandesz! Epekedve várom a folytatást, dacára annak, hogy én már tudom, hogy mi lesz a "film vége".
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- andoriusz
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 297
- Csatlakozott: 2007 júl. 02, 11:04 am
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Na jó.... de, azok újabbak, de a "hétköznapi" autókból nem vóóót (?)decaon16 írta:No és a WRC Corolla? És az első generációs Prius? És a Sera? Azok talán nem újabbak az AE92-nél?Zed Kristianz írta:Idézek magamtól: "AE92 felett már nem állított ki gépeket, csak Celica-Suprát láttam"
Tetszik a képekkel ilusztrált beszámolód Bandesz! Epekedve várom a folytatást, dacára annak, hogy én már tudom, hogy mi lesz a "film vége".
Andi
http://corolla-ke70.blog.com/ - project
http://corolla-ke70.blog.com/ - project
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Bandesz:
Kunta Kinte jól le is mosta a szélvédőt 50 centért! Az első 50 km-ig, amíg megint tiszta bogár trutyis lett!
Andi:
Láttuk Bohi EE80-as sedánját csak pirosban (nem szinre fújt lökösökkel) és Cindi ae82-es liftback-jét is, mely sötét kék fényezéssle, plüss kárpittal volt kiállítva.
Misel:
Nagyon kemény a gumicukros kép!
Lejártak vagy még jók voltak?
Kunta Kinte jól le is mosta a szélvédőt 50 centért! Az első 50 km-ig, amíg megint tiszta bogár trutyis lett!
Andi:
Láttuk Bohi EE80-as sedánját csak pirosban (nem szinre fújt lökösökkel) és Cindi ae82-es liftback-jét is, mely sötét kék fényezéssle, plüss kárpittal volt kiállítva.
Misel:
Nagyon kemény a gumicukros kép!
Lejártak vagy még jók voltak?
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- andoriusz
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 297
- Csatlakozott: 2007 júl. 02, 11:04 am
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bocsi, OK - OK - csak a képeken nem láttam... De ez nem szemrehányás volt!!! Félre ne értsetek!!! AE82-est láttam (a kéket) na meg Hachi-t is...Biagio írta:Andi:
Láttuk Bohi EE80-as sedánját csak pirosban (nem szinre fújt lökösökkel) és Cindi ae82-es liftback-jét is, mely sötét kék fényezéssle, plüss kárpittal volt kiállítva.
Egyszerűen csak besárgultam az irigységtől
Andi
http://corolla-ke70.blog.com/ - project
http://corolla-ke70.blog.com/ - project
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Épp ülök mit sem sejtve abban a "kocka" Toygliban amikor csak úgy heccből felnyitottam a könyöklőt, és ez a látvány fogadott. Nem bírtam ki, hogy ne örökítsem meg.Biagio írta:Misel:
Nagyon kemény a gumicukros kép!
Lejártak vagy még jók voltak?
A szavatosságot nem néztem meg, eredeti elhelyezésben akartam hagyni még a gumicukrokat is! Ha kivettem volna egyet, az már olyan lett volna, mintha elvittem volna egy körre a kicsikét!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Ez megint jó kérdés, hogy mit nevezünk normálisnak..
WRC Corolla? Hát el kell ismernem, hogy a "hétköznapi ember" nem fog ilyennel furikázni az országutakon.
Első generációs Prius? Bár nem Corolla, de Toyota Max. annyi kunszt van benne, hogy hibrid kocsi, de nyugodtan nézz körül a hasznaltauto.hu-n! Jónéhányat fox találni belőlük 2.5 milla körül. Tehát ha van zséd, akár neked is lehet olyan.
Sera? Azt sem mondanám hogy lehetetlen lenne beszerezni. Ha van Japán ismertséged, és zséd, akár egy olyanra is szert lehet tenni!
WRC Corolla? Hát el kell ismernem, hogy a "hétköznapi ember" nem fog ilyennel furikázni az országutakon.
Első generációs Prius? Bár nem Corolla, de Toyota Max. annyi kunszt van benne, hogy hibrid kocsi, de nyugodtan nézz körül a hasznaltauto.hu-n! Jónéhányat fox találni belőlük 2.5 milla körül. Tehát ha van zséd, akár neked is lehet olyan.
Sera? Azt sem mondanám hogy lehetetlen lenne beszerezni. Ha van Japán ismertséged, és zséd, akár egy olyanra is szert lehet tenni!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Azt azért írd hozzá, hogy még ment volna, csak nem akartátok nyomni neki. :D:Dblasius írta:haza fele az M1-esen este a Zotyával kipróbáltuk az AE92-esét: 200+, és a fordulatszámmérő 6e alatt maradt
büszke volt nagyon
ami a kirándulást illeti, mi is nagyon jól éreztük magunkat.
1-2 képet én is felrakok majd, ha lesz egy kis időm
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...