2012 Nyári Toyota Találkozó - Kakucs-Ring

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5959
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 júl. 29, 11:48 am

kb. 200 km gokart :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti » 2012 júl. 29, 03:20 pm

A dupla balos nekem sose csúszott, igaz délutánokra járok ki, pont azért, hogy lejárják az ívet elõttem... :)
A jobbos viszont tényleg csúszik, fõleg az ellenkezõ irányban szívás... :?

De ha a balost egy íven veszi akkor nagyobb szögben esik be a jobbosba, ergo belül tud maradni...Sztem. :roll:

Aztán lehet autóval nem lehet így elférni... Sose próbáltam. :D
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna

Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1611
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool » 2012 júl. 29, 10:15 pm

bubidisc írta:
Attól függ hogy tudsz hatékonyabban kigyorsítani a hátsó egyenesre. FWD és RWD mást kíván, no meg a dupla balos külsõ fele mindig poros, és csúszik mint a szemét, meg az utána következõ jobb-bal kombó jobbos fele is általában.
Nem tudom, hogy valóban így van vagy sem de kb. ilyen megfogalmazású hozzászólásokból lehet tanulni illetve felkészülni egy pályázásra.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5959
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 júl. 30, 12:33 pm

Egy hozzászólás, ha tetszik ha nem, akkor is csak egy hozzászólás. :wink: Nem tudom, hogy ezzel valójában mit akartál mondani? Egy kakucsi pályázásra szerintem egyáltalán nem kell készülni. Ki kell menni és nyomni kell a gázt. Ha gyors vagy örülsz ha lassú vagy tanulsz (csak a rím miatt).
Valóban kevés olyan dolog van amirõl bárkinek is újat tudnék mondani. Kakucson 4 rövid és 4 hosszútávú gokartversenyt végig nyomtam tavaly, helyi gokartokkal, 2010-2011-ben a toyotás szlalomversenyeken indultam. Gondoltam hozzászólok én is. :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1611
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool » 2012 júl. 31, 10:28 pm

Bubi! Úgy érzem félre értettél! Soha nem jártam a kakucsi aszfalton ezért nem tudom úgy van - e ahogy leírtad, de a leírás pontos, precíz és tömör volt. Ha egyszer kijutnék VALAMELYIK pályára ilyen instrukciókat olvasnék szívesen elõtte. Mindemellett bizonyára én vagyok amatõr mert én kakucsra is készülnék - edzenék ha lehetne valahogy.
Ui: Nem minden hacsis irónia rulez.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5959
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 aug. 01, 07:14 am

Frool írta:Bubi! Úgy érzem félre értettél! Soha nem jártam a kakucsi aszfalton ezért nem tudom úgy van - e ahogy leírtad, de a leírás pontos, precíz és tömör volt. Ha egyszer kijutnék VALAMELYIK pályára ilyen instrukciókat olvasnék szívesen elõtte. Mindemellett bizonyára én vagyok amatõr mert én kakucsra is készülnék - edzenék ha lehetne valahogy.
Ui: Nem minden hacsis irónia rulez.
Nem tudtam, hogy te még nem voltál. Javaslom, ha van rá lehetõséged...
Remélem vannak páran akik szívesen böknének még hasonló szösszeneteket. Nyitni is akartam korábban egy pályázós topicot, ahol harcedzett legények írnák le a tapasztalataikat. Vannak azért köztünk is jó páran. A full amateurok meg kérdezhetnének ill. olvasgathatnának.
Úgy vettem észre, hogy ezeket az élményeket senki nem meri úgy leírni, ahogy megélte mert azt gondolja, majd hencegésnek, nagyképûsködésnek veszik és belekötnek. Nos, meg van az esélye de, egy normálisan megírt post, az egy normálisan megírt post. Nem nagyon lehet kikezdeni. Én bátorítanék mindenkit, hogy meséljen azokról az autós élményeirõl amiket a többiek csak álmaikban élnek át. :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2508
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 aug. 01, 10:19 am

Frool írta:Bubi! Úgy érzem félre értettél! Soha nem jártam a kakucsi aszfalton ezért nem tudom úgy van - e ahogy leírtad, de a leírás pontos, precíz és tömör volt. Ha egyszer kijutnék VALAMELYIK pályára ilyen instrukciókat olvasnék szívesen elõtte. Mindemellett bizonyára én vagyok amatõr mert én kakucsra is készülnék - edzenék ha lehetne valahogy.
Ui: Nem minden hacsis irónia rulez.
Nem azért javaslom, hogy ha teheted látogass ki egy ilyen rendezvényre, mert TOYOTA TALÁLKOZÓ, hanem, mert a csapat reggel 7-1/2 8-tól 10:00-ig építi a szlalom pályát, igen nagy gonddal, finomítva. Ez azért jó, mert évrõl évre rendkívül technikás pályát hoznak létre, figyelembe véve az esetleges besokallást (sebességben, tehát, úgy vannak a bóják kiosztva, hogy a nagy sietségben ne lehessen annyira begyorsulni, hogy gond legyen a következõ kanyarban.
(ezt szerintem bubi is alá tudja támasztani)
Délután, amikor a "selejtezõk" lementek, összeszedik a bójákat és a döntõ "verseny" (több futam, max 5db autó van egyszerre a pályán) már a teljes aszfaltcsíkon folyik.

A Hungaroring száguldásra való, de itt, Kakucson egyszerûen nem számít a lóerõ. Olyannyira nem, hogy a Lizard rendre jobb idõket ment, mint a majd' 3x erõsebb Celica GT-4. És utóbbiaknál minimálisan ment gyengébb idõt az a Starlet, amiben egy egyszerû 4E-FE motor volt, egyetlen direkt szûrõ, mint tuning elemmel. Ellenben, volt alatta egy viszonylag komolyan beállított futómû, semi-slick gumik és verseny fékek. Szûk 90LE ment egy futamban a 300LE-s Celicával. És itt nem a Celicások a bénák, hiszen, szutiról és Bartenderrõl van szó, akik rendre járnak pályanapokra, tréningekre. Tapasztalt és jó pilóták, na.
Vagy említhetném a 1991-es Mazda Mx-5 (miata)-t is, ami utcai gumikon, gyári fékekkel, mindössze 4db sport rugóval tuningolt futómûvel ment be 50mp alá.
:)
A szlalom verseny miatt már megéri kijönni... :wink:
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2508
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 aug. 01, 10:22 am

bubidisc írta:
Frool írta:Bubi! Úgy érzem félre értettél! Soha nem jártam a kakucsi aszfalton ezért nem tudom úgy van - e ahogy leírtad, de a leírás pontos, precíz és tömör volt. Ha egyszer kijutnék VALAMELYIK pályára ilyen instrukciókat olvasnék szívesen elõtte. Mindemellett bizonyára én vagyok amatõr mert én kakucsra is készülnék - edzenék ha lehetne valahogy.
Ui: Nem minden hacsis irónia rulez.
Nem tudtam, hogy te még nem voltál. Javaslom, ha van rá lehetõséged...
Remélem vannak páran akik szívesen böknének még hasonló szösszeneteket. Nyitni is akartam korábban egy pályázós topicot, ahol harcedzett legények írnák le a tapasztalataikat. Vannak azért köztünk is jó páran. A full amateurok meg kérdezhetnének ill. olvasgathatnának.
Úgy vettem észre, hogy ezeket az élményeket senki nem meri úgy leírni, ahogy megélte mert azt gondolja, majd hencegésnek, nagyképûsködésnek veszik és belekötnek. Nos, meg van az esélye de, egy normálisan megírt post, az egy normálisan megírt post. Nem nagyon lehet kikezdeni. Én bátorítanék mindenkit, hogy meséljen azokról az autós élményeirõl amiket a többiek csak álmaikban élnek át. :wink:
:lol: Engem nem igazán ráz meg, hogy ki mibe köt bele, hiszen azt, amit átéltem már csak a jobb1-ben is, az enyém, én ezt próbálom több-kevesebb sikerrel (és hitelességgel) leírni. :)
Aki ismeri ezeket az érzéseket, az pontosan tud(hat)ja, mirõl beszélek, aki meg nem, az vagy irígységbõl kötekszik, vagy szellemi gyengeségbõl (hogy mást ne írjak).
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5959
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 aug. 01, 10:50 am

Ez már kicsit off, elkanyarodva a témától.
Nem tudhatod, hogy miért kötekszik és azt se, hogy kötekedésnek számít-e ez nála.
Mindenkiben ott van azért a kis ördög. Nem ítélem el azokat sem akik csípõbõl lõnek néha. Az is egy fajta reakció. El kell olvasni, ki kell belõle venni azt amit igaznak érzel és a rosszat meg elfelejteni. Így billentyûzeten és monitoron keresztül nem lehet megítélni, megismerni a másikat, ezt nem szabad elfelejteni. (Kikerekedett szemmel néztük sokan amikor Tibcsivel (Toytib) vitáztatok valamin. Nyilvánvaló volt, ha egyszer is találkoztál volna vele, nem így álltál volna a dologhoz. Kb. 2 szó után rájössz, hogy mennyire a kisujjában vannak a toyoták.)

Azt viszont így szõrmentén megemlítém, hogy a hozzászólásaink stílusa azért igen is valamilyen szinten minõsít minket.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2508
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 aug. 01, 11:14 am

bubidisc írta:Ez már kicsit off, elkanyarodva a témától.
Nem tudhatod, hogy miért kötekszik és azt se, hogy kötekedésnek számít-e ez nála.
Mindenkiben ott van azért a kis ördög. Nem ítélem el azokat sem akik csípõbõl lõnek néha. Az is egy fajta reakció. El kell olvasni, ki kell belõle venni azt amit igaznak érzel és a rosszat meg elfelejteni. Így billentyûzeten és monitoron keresztül nem lehet megítélni, megismerni a másikat, ezt nem szabad elfelejteni. (Kikerekedett szemmel néztük sokan amikor Tibcsivel (Toytib) vitáztatok valamin. Nyilvánvaló volt, ha egyszer is találkoztál volna vele, nem így álltál volna a dologhoz. Kb. 2 szó után rájössz, hogy mennyire a kisujjában vannak a toyoták.)

Azt viszont így szõrmentén megemlítém, hogy a hozzászólásaink stílusa azért igen is valamilyen szinten minõsít minket.
Azóta találkoztam Tibivel és megbeszéltük a dolgot... :wink:
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2595
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2012 aug. 01, 11:52 am

Azt viszont így szõrmentén megemlítém, hogy a hozzászólásaink stílusa azért igen is valamilyen szinten minõsít minket.
Igaz Jocókám? :lol: :lol:
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3595
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 aug. 01, 11:57 am

RWD írta:
Azt viszont így szõrmentén megemlítém, hogy a hozzászólásaink stílusa azért igen is valamilyen szinten minõsít minket.
Igaz Jocókám? :lol: :lol:
Hö? Pofont akarsz? :lol: :lol: :lol: :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2595
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2012 aug. 01, 12:52 pm

Adok én neked, cójjá! :D
1981-Toyota Starlet KP62 3K


Válasz küldése