Slovakia Ring - Totalcar pályanap / 2012.03.10
Érdekes pályának tûnt a felvételek alapján. Bevallom õszintén kicsit féltem is tõle, hogy baj lehet a bukkanók miatt, viszont az elsõ körnél bebizonyosodott, hogy ez a kedvenc pályám lesz... Nagyon jó ez a hullámvasút feeling.. Szerintem amúgy nagyjából hasonlóan biztonságos, mint a Hungaroring, leszámítva azt hogy itt kavicságy van ami az utcai autóknál nem túl elõnyös... 4 etap alatt sikerült 1 litert bekajálni a motornak, igaz 4 egyenes van ahol 180 közelében mész.Az is igaz, hogy nem nagyon volt hûtõ köröm csak mindig a végén, kapott rendesen. Itt azért ahogy észrevettük, jobban kijön a motorerõ... 2:52.9 sikerült így elsõre, ami slickkel kb 2:48 lett volna, majd legközelebb kiderül, hogy mennyit tudok javulni... Kicsúszásom nem volt, próbáltam vigyázni az autóra, nem szerettem volna autómentõvel hazamenni...
Szóval aki tervezi hogy legközelebb megy a pályán is annak csak ajánlani tudom, nagyon normálisan volt ilyen kezdõ oktatás mindenkinek, hogy mire kell figyelni a balesetek elkerülése véget.
Szóval aki tervezi hogy legközelebb megy a pályán is annak csak ajánlani tudom, nagyon normálisan volt ilyen kezdõ oktatás mindenkinek, hogy mire kell figyelni a balesetek elkerülése véget.
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Mindenképpen kipróbálnám, hogy ne csak a Ringrõl legyen tapasztalatom. Attól tartok a következõ napra nagyon sokan fognak jelentkezni, de próbálok résen lenni.
Szívem szerint E7-el mennék, de abba sokat kellene ölni anyagilag. Az E9-be meg már annyi plusz súlyt raktam, hogy értelmetlen lenne. A Starlet meg tuti nem készülne el addig. Meglátjuk...
Szívem szerint E7-el mennék, de abba sokat kellene ölni anyagilag. Az E9-be meg már annyi plusz súlyt raktam, hogy értelmetlen lenne. A Starlet meg tuti nem készülne el addig. Meglátjuk...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tomaj fotós táskáján nem szúrta ki senki az OEM Corolla feliratot?
Szép...
Szép...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Ez egy jó kezdeményezés volt. Kellemes szájíz egy nemzetközi eseményrõl.
Bár elérhetetlen távolságba került az, hogy ismét pályára tudjak menni, mindnekit arra bíztatok, hogy jöjjön és próbálja ki! Legyen az egy gyári új, vagy egy jó állapotú használt autó. Jó futómû, gumik, motor és fékek esetén már csak az a nagyjából 30 ezer forintak megfelelõ összeg, kesztyü és bukó kell. Ennyi! Hajrá!
Bár elérhetetlen távolságba került az, hogy ismét pályára tudjak menni, mindnekit arra bíztatok, hogy jöjjön és próbálja ki! Legyen az egy gyári új, vagy egy jó állapotú használt autó. Jó futómû, gumik, motor és fékek esetén már csak az a nagyjából 30 ezer forintak megfelelõ összeg, kesztyü és bukó kell. Ennyi! Hajrá!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Most nézem, hogy borzasztóan lebutítja a képeket a picasa, ahogy átméretezi, tömöríti
Ha kell valakinek eredeti méretben valamelyik, küldöm.
Ha kell valakinek eredeti méretben valamelyik, küldöm.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Jó videók. A pálya így belsõkamerás felvételekbõl mégjobban tetszik!
Találtam még érdekes videókat a slovakia-ring "ugratók"-ról:
pl ez
http://www.youtube.com/watch?v=rFFJ-ns8o1Q&feature=related
Találtam még érdekes videókat a slovakia-ring "ugratók"-ról:
pl ez
http://www.youtube.com/watch?v=rFFJ-ns8o1Q&feature=related
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Láttam már az Alfa GT4-es videókon is a sok féknyomot, plusz ott is érdekesnek tûnt.
Félelmetes ezekkel a GT3-as gépekkel. Elhiszem, hogy vagy el kéne venni a gázt, vagy állítani a szárnyakon, de akkor is gáz. Ilyenkor nem kérdõjelezik meg a pálya Licence-ét? Vagy ettõl pont izgibb? Gondolom szeretik a sofõrök..
Netán meg kell szokni mostantól, hogy nem csak kanyarok elõtt kell fékezni?
Félelmetes ezekkel a GT3-as gépekkel. Elhiszem, hogy vagy el kéne venni a gázt, vagy állítani a szárnyakon, de akkor is gáz. Ilyenkor nem kérdõjelezik meg a pálya Licence-ét? Vagy ettõl pont izgibb? Gondolom szeretik a sofõrök..
Netán meg kell szokni mostantól, hogy nem csak kanyarok elõtt kell fékezni?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Belsõ videókból egyébként tényleg elég vonzónak tûnik. Fékeket, gumikat mennyire ette Aaron?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Hát a gumit már úgyis idén el akarom használni, annak lenyalta a szélét, de nem is csoda ahogy használtam... a 330-as féknek ez a nyílt nap meg se kottyant, alig kopott valamit a betét...Pacsker írta:Belsõ videókból egyébként tényleg elég vonzónak tûnik. Fékeket, gumikat mennyire ette Aaron?
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Minek a féke lett felfaragva?
Hátul maradt a gyári TS? Az se kopott el?
Hátul maradt a gyári TS? Az se kopott el?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Mozso féle K-sport fék van nekem is,8 dugattyús. Csak fel kellett tenni és kész, nem kellett semmit sem faragni rajta...Pacsker írta:Minek a féke lett felfaragva?
Hátul maradt a gyári TS? Az se kopott el?
csak neki 286-os a tárcsája míg nekem 330-as...
Hátuljában japanparts betét van, még sohasem melegedett túl...Éppen ezért nem szívesen raknék bele melegitõs betéteteket hátra... Nagyon sokat nyerek ezzel a féktávon pl a Hungaroringen... Akárkit vittem eddig mindenki meglepõdött mekkorát fog...
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
Na végre én is megvagyok a szögek - színek kiegyenesítésével, szóval tessék nézelõdni. Nem sok, asszem 30 kép, de igyekeztem csak a legjobbakat feltenni. Van amelyik már benne van abban a galériában ami Matyival közös, de ez talán nem nagy baj. akkor tessék: https://picasaweb.google.com/1018227710 ... 4yclOjdjQE