Több típus
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha jól gondolom a 4AGE Formula Atlantic viselõje
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Toyota FT-86G !
Toyota FT-86G.
Ha ezt kidobkák, nekem kell egy ilyen..
http://www.ae86.hu/nggallery/post/tokio ... mage/2221/
Ha ezt kidobkák, nekem kell egy ilyen..
http://www.ae86.hu/nggallery/post/tokio ... mage/2221/
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Végetek van.
Több száz Toyota prospektus:
http://autoprosimania.uw.hu/Gyartok/gy1119.htm
Csak egy pár példa:
Több száz Toyota prospektus:
http://autoprosimania.uw.hu/Gyartok/gy1119.htm
Csak egy pár példa:
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagyon jó!
Köszi!
Van sok Corolla, majd lehet megyek kunyizni egy scannelés erejéig. Elkezdtem összeírni õket!
Köszi!
Van sok Corolla, majd lehet megyek kunyizni egy scannelés erejéig. Elkezdtem összeírni õket!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Frool
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1620
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Mert nem eléggé karakteres ugyszólván enyhén jellegtelen. Ma az emberek
ha néhány gurigát kiadnak új autóra azt szeretnék, hogy a 90 éves anti
autós mamika is kilóméterekrõl lássa ez vadzsi új modell. Csak kevesen elégednek meg a feltûnés mentes visszafogott eleganciával. Céges flotta autónak is kiváló lenne de valszeg hasonló okokból nem választják.
ha néhány gurigát kiadnak új autóra azt szeretnék, hogy a 90 éves anti
autós mamika is kilóméterekrõl lássa ez vadzsi új modell. Csak kevesen elégednek meg a feltûnés mentes visszafogott eleganciával. Céges flotta autónak is kiváló lenne de valszeg hasonló okokból nem választják.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Megmondom õszintén (és most az összes E11 tulaj leköphet ) és inkább vennék egy abszolút jó állapotú, nem agyonhajtott, és megkímélt E10-et, mint egy bármilyen E11-et.kleingy írta:Nem én árulom... Híjjátok fel páran és alkudjatok, hátha rájön õ is, hogy így csak árulni fogja, nem eladni...
Tudom szubjektív, de hasonlítsátok össze a formákat, a vonalakat, az íveket, a lámpák formáit. A beltérrõl-mûszerfalról nem is beszélve. Hát nem sokkal szebb ez a kis gyönyörûség, mint bármelyik gombszemû? Ha lenne pénzem, és nem állna már 2 db E10 otthon, isten bizony megvenném. Zsuzsimnak tökéletes lenne.
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Megkérdeztem a bajairól a kocsit és annyit tudott mondani, hogy két hátsó kerékív cserére/javításra szorul, de látszik is a képeken. Ezen kívül kívül-belül tényleg megkímélt, vigyáztak rá, nagyon gondoskodó a gazdája (Toyota Klubos lyány). Amióta megvan a baba, úgy bõ fél éve, a férje használta a kocsit és mivel õ hosszú távra járt vele dolgozni, nem Pesten, így tényleg botrányosan jó fogyikat produkált.
Amúgy sajnos egyet kell értsek, ez a popójú E10 bizony az egyik legjobban sikerült dizájnú autó. A piros meg nekem is a gyengém, de csak ezért nem fújatom telibe az E11-emet.
Amúgy sajnos egyet kell értsek, ez a popójú E10 bizony az egyik legjobban sikerült dizájnú autó. A piros meg nekem is a gyengém, de csak ezért nem fújatom telibe az E11-emet.