Egyéni/közös természetjárások

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Egyéni/közös természetjárások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 máj. 24, 04:26 pm

Osszátok meg velünk a szép, vadregényes tájakat, és meglesett állatokat, amelyeket megéltetek. Képekben, történetekkel fűszerezve.
Mindegy, hogy növények vagy állatok vannak a főszerepben.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 máj. 24, 04:30 pm

Ezt a hozzászólást Pécel honlapjára írtam, így az esetleges más fogalmazásért vagy nem teljesen egyértelmû dolgokért elnézést kérek.

Hogy nevesítsük:
Bohi lesz a sztoriban a barát, aki mesélt róla, a csoporttársak pedig Lyaneee és Actommy.

Szervusztok!

Remélem nem veszitek tolakodásnak, hogy beregisztráltam közétek, mivel nem vagyok Péceli. Rákoskerten lakom már tízen éve, sokat bicikliztem, motoroztam, kirándultam a környéken, így megismertem szépen lassan Pécelt és környékét. Lassan már végzem Gödöllõn az egyetemen Környezetmérnökként. Kicsit bosszantott, hogy amikor kezdtem tanulmányaim a felsõfokú képzésben, a diákoknál a kikapcsolódás szigorúan egyet jelent a részegedéssel, a bulizással. Szerencsére találtam pár hasonló gondolkodású immáron barátot is, akikkel élménydúsan végig kirándultuk az utóbbi 5 évet. Nos el is érkeztem ahhoz, hogy miért is írok ebbe a témakörbe.
Egyik Péceli barátommal beszélgettem és valahogy szóba került az "Isten Gödre" nevezetû hely. Mondta, hogy a szántóföld közepén van, meg, hogy nem tudni, hogyan képzõdött, meg mély, meg furcsa...
Persze felkeltette az érdeklõdésemet és pár csoporttársammal Pénteken elindultunk felfedezõ körútra. Meg is találtuk hamar. Persze egy egyszerû geológiai folyamat során keletkezett, de tényleg jó kis meglepetés, amikor az ember sétál a facsoportosulás felé és akkor jön rá, hogy azok nem "kis" 8 méteres fák, hanem azok csak a lombkoronájuk. Vittünk játszós ruhát és leereszkedtünk a legtetejénél (Nagytarcsa és 3101-es utat összekötõ út felöli rész) Borzasztó látvány fogadott. A már említett sittel fel volt töltve az eleje, emellett tömérdek mennyiségû szemét, lopott autók bontott alkatrészei, dögök és iszonyat sok veszélyes hulladék (nyitott olajos és vegyszeres kannák, festékes bödönök... ) Olyannyira tele volt a fenti rész alja, hogy a szemétrakáson tudtunk csak haladni. Borzasztó és szörnyû látvány volt.
Hamar kiderült, hogy nem "gödörrõl" van szó, hanem egy hosszú hasadékról. El is indultunk benne Pécel irányába, hogy keressünk benne kis forrásokat, meg hogy megnézzük egyáltalán mekkora, meddig megy...
Szépen lassan elkezdtük elhagyni a szemétlerakatot és komoly hegymászásba átalakulva mentünk lejjebb és lejjebb. Természetesen megtaláltuk a forrásokat is. Kb 5-6-ot az utunk során, így már kemény terepviszonyok közt partoldalról partoldalra tettük meg a métereket, nehogy bentragadjunk a sárban. A falak anyaga a Gödöllõi dombságra jellemõen löszös, meszes, porhanyós. A túrát nehezítette még a töménytelen kidõlt ezer éves fakupac, ami szinte egy fésût alkotott és volt, hogy 3-4 méter magasan azokon kúszva mentünk át egyik oldalról a másikra. Egyre mélyebbre és mélyebbre mentünk, mikor már alig láttunk ki a sûrû lombkoronaszinttõl. A legnagyobb mélysége a "vízmosásnak" kb 20-25 méter lehet, ami magáért beszél. Kint 30 fok körüli hõmérséklet lehetett, bent legalább 7-10 fokkal kevesebb. Teljesen más mikroklímával találkoztunk. Pont emiatt, na meg a fényhiány és a magas páratartalom következtében egyfajta mini ökoszisztéma alakult ki. Különbözõ növény és állatfajokat véltünk felfedezni, ami már a légvonalban mellettünk lévõ erdõben nem hiszem, hogy honos lehetett. Kevés volt az aljnövényzet, de ahova beszivárgott a fény, több helyen találtunk páfrányokat hosszú levelû sásféléket, békákat, ganajtúrókat, szkolopendrákat, nagy atkákat... Amint lejjebb és lejjebb haladtunk, egyre kevesebb volt a szemét, csak néha néha lehetett egy egy a víz sodrása miatt lehordott flakont találni, késõbb ezek is megszûntek.
A táj magával ragadott. Szinte érintetlen volt. A kidõlt fákon vastag moha volt mindenhol, sehol egy emberi lábnyom, vagy behatás. Eltörpültünk a mély hasadékban és miközben észrevettük a vaddisznó és õz nyomokat, dagonyázó helyeket, majdhogynem féltünk, hogy bemerészkedtünk a "vadonba". Gondolom az utóbbi emlõsök lentrõl jöhettek fel a hasadékba, ahol kiszélesedik már annyira, hogy lejöjjenek a partfalon.
Egyszóval csodálatos volt, gyönyörû és meseszép. Nem mentünk végig. Volt egy rész, ahol nem a fõágba csatlakoztak egyéb kisebb hasadékok, hanem egy csomópont szerû helyhez érkeztünk. Ott kiszélesedett több 10 méterre. Volt ott már emberi ösvény, krosszmotor nyom... Legközelebb folytatjuk, de ahogy néztem mûholdas térképen befolyik az állomással merõlegesen Pécelre. Ott meg talán föld alatt csatornán viszik tovább? Vagy a Rákóczi úton a Petõfi és Kossuth utca közt a vizesárokban vezetik el az összegyûlt források vizeit és a csapadékot? Késõbb számoltam és kiderült, hogy 500m-t tettünk meg másfél óra alatt és kb a felét jártuk be. Persze nem rohanós tempóban.
Térképen láttam a másik hasadékot is, ami a tavat táplálja. Meglátogatjuk majd azt is, de az ha jól láttam rövidebb.
Mindenkinek tudom ajánlani! Kicsit kikapcsol az ember, jó kis túra és tényleg magával ragad az, hogy érintetlen. (csak vigyetek megfelelõ cipõt!)
Érintetlen? De meddig? Felháborít, amit olvasok. Fel akarják tölteni sittel? Így is, ahol föld út vezetett a tetején a hasadék mellett, az emberek wc-nek használják. Számomra az is érthetetlen, hogyha már be tudják tuszkolni az autójukba a sok szemetet, akkor már miért nem viszik el egy hulladéklerakóra, vagy szeméttelepre. Kötlesek ott átvenni mindenféle szemetet és tonnánként is csak pár száz forint, ha jól tudom. Netán ezt még a távolságon ki is tudják gazdálkodni, ha földhözvágná õket. Sõt. Miért nem rakják ki zsákban a kuka mellé? Adnak a kukásnak 200 forintot és mosolyogva bevágja a kocsi hátuljába. Akkor meg még fáradni sem kellett. Undorító...
"Sajnos" van ismerõsöm a volt Pécel TV-nél is. Ott hallottam mindenrõl, hogy milyen szánalmas sikkasztások folynak. Nem Pécel Szitit akarom szidni, mert alig van pár kis sziget Magyarországon, ahol ez máshogy menne, de hogy 8-9 számjegyû pénzeket raknak félre a parkok, zöld területek karbantartására... Hallottam, hogy két park volt. 1 a Mol kút helyén, 1 meg a Penny parkolója helyén... Mára már a központból el kell menni, ha valaki le szeretne ülni egy padra. Sorolhatnánk ezeket a példákat, de ezt azthiszem nem nektek kell ragoznom. Ilyen nyíltan és pofátlanul nem lehet zsebe(k)et tömni úgy, hogy az ott lakók életét csak rontják és a környezetét pusztítják.
Ha már ilyen gyönyörû helyen laktok, és nem a multihoz hasonló Budapesthez tartoztok, akkor álljatok ki az ilyen kis kincseitekért, mint ez az Északi erdõs, hasadékos tavas kirándulós, dimbes-dombos rész. Vigyétek el a gyerekeket, mutassátok meg nekik, hogy nem kell a Börzsönybe menni, meg a rámszakadékhoz, megvan mindenbõl a saját kis értéketek, amire vigyázni kell, amire büszkének kell lenni és amit MEG KELL ÕRIZNI! Nem utolsó sorban lehet ki fognak a srácok menni utána oda kirándulni, bringázni, bunkert építeni és rájönnek, hogy nem csak a számítógépbõl áll az élet.
Szerintem Pécelen van értelme aláírásgyûjtésnek, van értelme pár "fejest" elvinni oda és hatni rá stb, stb. Van esély, hogy megmentsétek és hogy megmaradjon még sokáig! Nem utolsó sorban ez a kis erdõrész az új M0 és a hamarosan átadásra kerülõ M31-bõl származó halmozott levegõszennyezést mérsékli, csillapítja a zajszennyezést is és fészkelõ helyet nyújt azoknak a madaraknak, amiknek a csicsergésére ébredtek nap mint nap. Ugye ez természetes, de meddig?...
Ha kell segítek abban, hogy találjunk védett fajokat, amelyeknek ez a rész elengedhetetlen a túlélésükhöz és tárgyaljon az önkormányzatotokkal egy természetvédelmi felelõs, vagy van ismerõsöm az M31 építésénél és kiderítem ki az illetékes az esetleges építési törmelék majdani lerakásáért, (ha õk raknák oda)... Ha kell szervezek az egyetemen kisebbfajta tanulmányutat, amelyet közösen a péceli lakosokkal összeköthetnénk egy jó kis szemétszedéssel és nap végi bográcsozással...

Legyetek kedvesek gondolkozzatok el rajta és mutassátok meg az ismerõsöknek, szomszédoknak!

Pár képet megosztok veletek(, mert állítom sokan nem is tudják mi is van a közvetlen közelükben):

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Hege
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2007 szept. 23, 10:35 am
Tartózkodási hely: BUDAPEST III.kerület

Hozzászólás Szerző: Hege » 2009 máj. 30, 01:23 pm

Ez tényleg érdekes lehet, nagyon eredeti a hangulat még így is átjön valami...sajnos én is tapasztalom ha családommal elmegyünk valahova kirándulni, mekkora szeméthegyeket tudnak képezni az emberek, pusztán csak lustaságból. Sajna egy a lényeg: ne az õ környezetüket csúfítsa a szemét. A szemét... :twisted:
Running free!

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 jún. 14, 02:34 pm

http://www.pecel.hu/107/e107_plugins/fo ... p?698.last

Folytatódott a topic. Lesz egy kajálós, kirándulós, szemétszedõs, ismerkedõs összejövetel. Aki gondolja jöhet. Júli 4.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio » 2009 jún. 15, 07:40 am

Anno álltalánosban is volt ilyen kedeményezés akkor a kispesti kiserdõnek estünk neki. Nagyon örülök ennek a kezdeményezésnek, de sajnos az idõpont nekünk nem jó. :(
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 jún. 23, 10:23 am

Sziasztok!
Már szerettem volna írni, de nem tettem, mert képeket is jó lett volna közölni veletek. Sajnos még a mai napig nincs meg az összes kép, de azért 1-2-t felrakok.

Szombaton megtörtént a terepbejárás. A tervezett menetrend tehát:
Találkozó Júli 4-én Szombat reggel 8 és negyed 9 közt a Csúnya tó elõtti füves réten. Onnan a lovarda fele vesszük az irányt és a földúton, amely az Isten gödre elejéig vezet megyünk felfele kb 1km-t egy elágazásig, melyen jobbra fordulva a Negyedik Gulyakúthoz érkezünk. Ez egy kisebb fajta völgy, itt megállunk picit pihenni. Van patak, árnyék, fák, kaptatók... Innen tövább indulunk egy kisebb emelkedõn a 9 bokor völgyéig innen kb 2-300 m. Ott aki nem akar velünk jönni szemetet szedni (bár remélem nem lesz ilyen), az lerakhatja a cuccait, megvárhat minket a frissen épített tûzrakónál. Onnan megyünk tovább az Isten Gödre elejéhez (kb 1 km). Ezt neveztük ki szemétszedési helynek. Elég lankás ahhoz, hogy le tudjunk mászni és láncot alkotva feladogatni a zsákokat, gumiabroncsokat. Sok a sitt is sajnos. Ezzel nem fogunk foglalkozni, mert nincs munkagépünk. Inkább a már említett veszélyes hulladékokra állunk rá. Ha minden összejön, akkor már itt fog várni minket a konténer is. Ha úgy érezzük, hogy megtisztítottuk a területet, elhelyezünk 1-2 táblát, hogy ne rakják le a szemetüket... , majd visszamegyünk a bokor völgyéhez és sütögetünk egyet.
Kérném a jelentkezõket! Nagyon fontos lenne! pl:
Manus + ? fõ
Benod + ? fõ
Gyurivagyok +? fõ
.
.
.
(most B.Bezi átveszi egy idõre a szervezést, mert Szegeden net nélkül leszek péntekig).

Ezen kívül a tegnapi nap folyamán a kérvényt leadtuk a Jegyzõ Asszonynak a szemeteszsákokat, a munkavédelmi kesztyûket és a konténert illetõen. Remélem nem ezen fog elbukni az egész!

várunk mindenkit sok szeretettel!

A tûzrakóról:
6-7 órán át csináltuk megállás nélkül 5-en (Bezák Bernadett és Lacija, Orosz Attila, Bohács András és jómagam Tóth Mátyás) Megpróbáltuk stabilra és masszívra kialakítani mind a padot, mind az asztalt sok merevítéssel és mélyen a földbe ásással. Az asztal jó nagy lett (kis szemeteszsák tartót is kiképeztünk benne), a leásott padokon 6-an férnek el mellette, de tervbe van még pár pad, vastag farönk intézése, amin még lehet ücsörögni. (sajnos több alapanyagot nem tudtunk autóval kivinni!) Emellett készítettünk egy igen méretes tûzrakó helyet. 3 sor téglával, mélyítéssel... Végül egy táblácskát i elhelyeztünk, kérve rajta, hogy ne rongálja meg senki. Idáig jutottunk. Sajnos lefesteni nem tudtuk az egészet. Ha valakinek van lazúrja és ideje, ha a héten felmenne és leápolná, nagyon hálásak lennénk. Nem sok idõt vesz igénybe, ellenben sokkal tartósabb lesz a bútor tõle. Ha valaki ezek után kedvet érez még építkezni (egyébként nagyon jó érzés alkotni és látni a végeredményt :) ), az ne fojtsa el magában! Örömmel vesszük a segítséget!
Képek:
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Minden klubtagot is szeretettel várunk! (legzöldebb autós klub cím? :D )
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio » 2009 jún. 23, 02:11 pm

Engem lehet hívni bármikor én minidg benne vagyok ilyenekben. :wink:
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 jún. 30, 11:43 am

Jó hírek!!!

Megkaptuk a 8 köbméteres konténert, sõõõt, ha megtellik nap közben, akkor cserélik is! A kesztyûk és a szemeteszsákok is úgy néz ki meglesznek, egyelõre meg kell elõlegeznem az összeget rá, de remélem megkapom a végén!
KÖSZÖNET PÉCEL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK!! Háromszoros hip-hip-hurrá!
Ma megyek Monori Sándorral terepbejárásra. (hova menjen majd a konténeres autó, megvesszük a kesztyûket zsákokat stb...)

Nos akkor lehet szólni minden kedves ismerõsnek. Egyelõre az idõjárás is kedvezõ.
Szombat reggel 8 és negyed 9 közt Csúnya-tó elõtti tisztáson találkozó. Aztán kisebb fél-1 órás túra, majd szemétszedés a már elõre kikészített konténerbe és délután egy közös bográcsozás (ha kapunk a kajára valami hozzájárulást, ha nem, akkor mindenki hoz magának szalonnát, flekkent, rablóhúst... )
Jó kis nap lesz és az esti alvással se kell majd sokat bíbelõdni. Gyertek minél többen! Bármi kérdés van, telefonszámom megtalálható a fórumon, vagy e-mailben.
Kérlek jelezzétek hány embert hoztok és akkor tudunk mi is becsülni.
Aki szeretne jönni kérem jelezze. Lehet, hogy még a kaját is meg tudjuk pályázni, és akkor kalkulálnunk kell, hogy mennyit vásároljunk!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio » 2009 jún. 30, 12:24 pm

Igen mi tudunk menni Monoval, de csak szigorúan délelött. Délután programunk van.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép

Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz » 2009 júl. 01, 11:05 am

Matyival két hete beszéltük azt az osztrák túránkat, amirõl már hazajöttünk. Gondoltam arra, hogy ha az idén nem is, de jövõ tavasszal-nyáron-õsszel, szóval jövõre valamikor, vagy esetleg még a télen lehetne oda szervezni egy kisebb túrát, amolyan hosszú hétvége-félét. Helyettem beszéljenek a képek:

http://indafoto.hu/dbandesz/ausztria_2009_alpoktura


Akit érdekel, szóljon, tudok jó és olcsó (4800Ft/fõ/éj félpanzióval) szállást intézni.

sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike » 2009 júl. 01, 11:11 am

Nagyon szép hely.Csurog a nyálam :lol:

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 júl. 01, 11:18 am

Csodaszép! Hihetetlen! Lélegzetelállító!

Mindenképpen támogatom a szeptember október táji megmozdulást! Adja az ég, hogy össze tudjak gyûjteni addigra ennyi pénzt. Engem ezek a helyek éltetnek. Hegy és víz.
Ahogy nézem komoly túrákat nyomtatok le :)
köszi a képeket!!!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz » 2009 júl. 01, 11:21 am

Nincs mit. Tényleg jó hely, aranyos emberekkel megtûzdelve. A szállás némileg változni fog, mert a Bandi (aki az egészet összefogja) nyilván átpártol egy másik szállásadóhoz, ahol változatlan árak mellett némileg színvonalasabb körülményeket tud biztosítani. Ha lesznek fotók, rakom õket fölfele.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 júl. 01, 04:20 pm

Egy tervezett térkép a szombati programról

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Egyéni/közös természetjárások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 szept. 20, 06:58 pm

Rég nem írtunk ebbe a topicba. Persze nem is természetjárók klubját tartalmazza a fejléc, de talán nem áll messze a valóságtól az az állítás, ha azt mondom az aktív klubtagok túlnyomó része szereti és tiszteli a természetet.

Az alábbi pár kép és videó ugyan nem közös természetjárás volt, de úgy gondolom meg kell osztanom veletek.
Nagyon nagy élmény volt :)
Réka Róka természetes közegében bogarászik és szőlőt, almát és körtét is eszik.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Itt meg igazi ravaszdi :twisted: :twisted:

Kép

A megtiszteltetés a kitartó csend, a lassú és átgondolt mozdulatok, illetve a több órás szoktatás eredménye.
Videón (akinek van türelme vagy kellő állatszeretete)

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=lRQUTpSWukc[/BBvideo]

Ha már itt tartunk, idei nyári ugyancsak hatalmas élményem:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése