E11 - (1997-2002)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Na, végre megvilágosodtam ezen a téren is.A legkönnyebben úgy lehet megkülönböztetni őket már képről is, hogyha van beltér fotó, akkor a középkonzolon a hátsó ablakfűtés és a klíma kapcsolója hogy helyezkedik el. A japán két félkör egymást kiegészítve a jobb oldalon, az angol két tégla kapcsoló jobb és baloldalon. Persze meg kell nézni élőben az alvázszámot, mert simán lehet konzolcserés.
Persze egy TTE lenne az tuti, vagy akár egy G6. De a TTE nem az az árkategória, amit kiadnék egy E11-ért (vagy kb bármilyen "unalmas" dailyért, most) Tegnap kipróbáltam még egyet (Terra), ezúttal szó szerint, mentünk is vele. Általános állapota nem rossz az autónak, az ajtók alja, A oszlop aljai kezdenek barnulni, de ez nem akkora truváj. 3-4 dolog zavart erősen:
-tulaj által (kérdezés nélkül!) vallott olajfogyi. Állítólag 1l/3000-4000 km. Szerinte ez normális, szerintem annyira nem. Kérdés, hogy a 4a/4e vonal mennyire szeret "gyűrűs" lenni? Nyilván ezt látatlanban nehéz, de hátha van tapasztalat. Egy szelepszárszimmering cserétől nem dobok hátast, de ha gyűrű, akkor már ZZ. Folyást nem láttam.
-világos beltér (zenki). Nekem kicsit papa/mama a dizájn (pedig a minőségérzet, összerakottság number 1!). Ezen nyilván segít egy kouki és vagy G6.
-üléspozíció furcsa. Mélyen ülök az autóban, amit szeretek, viszont mégis furcsa. Mintha a koukiban ez jobb lett volna (mások voltak a kouki ülései, hosszabb ülőlappal). Placebo, vagy tényleg más az üléshelyzet?
-maga a vezetés. Nagyon finom, nagyon műszer, tényleg nagyon japán. De a kormány nekem teljesen "döglöttnek" tűnt, mintha agyon is lenne szervózva, és sokat is kell tekerni aránylag. Pedálok vajpuhák, a váltó viszont nagyon kis peckes.
Valószínűleg velem van a baj (leszámítva az olajevést), mást akarok látni az E11-ben mint ami. Mit gondoltok? Kinek milyen tapasztalatai vannak? Ezek a felsorolt dolgok valószínűleg nem bugok, hanem feature-ok. Mindenesetre tovább próbálkozom, mert van benne valami vonzó, csak vezetni lenne jó. Persze, közlekedőedényt keresek, de mi a sz@rt csináljon az ember ha autóbuzi?
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E11 - (1997-2002)
Kompromisszumot köt. Nem tetszik, de legalább mem fog cserben hagynide mi a sz@rt csináljon az ember ha autóbuzi?
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
4A, 4E is tud olajat enni, ha kitoltak pár olajcserét, netán szar minőségű/viszkozitásút használtak benne. Ritkán kopik el a gyűrű, annál is ritkábban a hengerfal, jellemzően az olajlehúzók lekoxosodnak és letapadnak. Nyilván ezek kaprigálásához az esetleges új gyűrű garnitúrához is szét kell borítani, így a munka érdemi részét nem nagyon befolyásolja. Ez az olajfogyasztás jellemzően még mindig jóval kevesebb, mint egy igazi bajos ZZ-é.
Viszont a fenti probléma nem törvényszerű. Nekünk ~350 ezer körül van a 4E G6-ban és 10 ezer km alatt pár decit, max fél litert eszik csupán. Gondos gazdája volt és nyilván én is az vagyok. Ennyit számít...
Ez persze a másik véglet, de szerintem egy mai átlagos E11 korú 4A/4E, ha 1-2 litert eszik 10 ezren, az teljesen vállalható és élhető. (Az ugye eret km-enként 1-2 deci!)
Van olyan ismerős, aki nagyon elhanyagolta az E10 4A-t, össze-vissza utántoltoget, elfelejt olajcserélgetni stb (autóban 400+) és már több, mint 5 éve 1-2000km/1 litert eszik. Az autót eladta, az új tulaj kérésére, a kasznit, féket, futóművet rendbehoztuk, de a motort utasításra nem. Azóta is így használják. Katalizátor, lambda is él, megy is, jól is fogyaszt (üzemanyagot), tehát nem kell attól félni, hogy összeomlanak
"3" színű beltér van.
- Világos szürke. Jellemzően a legsűrűbb, én rosszul vagyok tőle
- Fekete/sötétszürke. Teljesen vállalható
- Bézs. Vidám, feldobja, tágítja a belső teret.
Ez persze mind szubjektív vélemény, de ízlés szerint nagyon könnyen és relatív olcsón lehet átszerelni / vegyíteni őket. Jók a műszerfalban a "törésvonalak", így akár már csak pár más színű elemmel is izgalmasabb lehet beltér.
Üléspozíció kapcsán a Facelift és a G6 ülései valóban mások (idővel ez is cserélhető egy zenkiben), de azért élhető egy sima is. A G6-unk egész kényelmes hosszú távon is. Oldaltartása még mindig nulla a korábbi generációk csúcsváltozataihoz képest.
Szervokormány ilyen. Ha felteszel valami nagyobb, szélesebb kereket, nehezebb lesz.
Vagy szedd ki a kormányműből a kenőanyagot, vagy a kormányoszlopot tekerd körbe postásgumikkal.
Egyébként simán megszokható és legalább MÉG hidraulikus.
Ez az autó, ha jól értem közlekedni kell a mindennapokban. Arra meg tökéletes!
Mondom vegyél G6S G6R TTE-t és lesz benne egy kis tesztoszteron is
Viszont a fenti probléma nem törvényszerű. Nekünk ~350 ezer körül van a 4E G6-ban és 10 ezer km alatt pár decit, max fél litert eszik csupán. Gondos gazdája volt és nyilván én is az vagyok. Ennyit számít...
Ez persze a másik véglet, de szerintem egy mai átlagos E11 korú 4A/4E, ha 1-2 litert eszik 10 ezren, az teljesen vállalható és élhető. (Az ugye eret km-enként 1-2 deci!)
Van olyan ismerős, aki nagyon elhanyagolta az E10 4A-t, össze-vissza utántoltoget, elfelejt olajcserélgetni stb (autóban 400+) és már több, mint 5 éve 1-2000km/1 litert eszik. Az autót eladta, az új tulaj kérésére, a kasznit, féket, futóművet rendbehoztuk, de a motort utasításra nem. Azóta is így használják. Katalizátor, lambda is él, megy is, jól is fogyaszt (üzemanyagot), tehát nem kell attól félni, hogy összeomlanak
"3" színű beltér van.
- Világos szürke. Jellemzően a legsűrűbb, én rosszul vagyok tőle
- Fekete/sötétszürke. Teljesen vállalható
- Bézs. Vidám, feldobja, tágítja a belső teret.
Ez persze mind szubjektív vélemény, de ízlés szerint nagyon könnyen és relatív olcsón lehet átszerelni / vegyíteni őket. Jók a műszerfalban a "törésvonalak", így akár már csak pár más színű elemmel is izgalmasabb lehet beltér.
Üléspozíció kapcsán a Facelift és a G6 ülései valóban mások (idővel ez is cserélhető egy zenkiben), de azért élhető egy sima is. A G6-unk egész kényelmes hosszú távon is. Oldaltartása még mindig nulla a korábbi generációk csúcsváltozataihoz képest.
Szervokormány ilyen. Ha felteszel valami nagyobb, szélesebb kereket, nehezebb lesz.
Vagy szedd ki a kormányműből a kenőanyagot, vagy a kormányoszlopot tekerd körbe postásgumikkal.
Egyébként simán megszokható és legalább MÉG hidraulikus.
Ez az autó, ha jól értem közlekedni kell a mindennapokban. Arra meg tökéletes!
Mondom vegyél G6S G6R TTE-t és lesz benne egy kis tesztoszteron is
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gorgo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2016 szept. 17, 09:28 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Óbuda
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
De én a ZZ motorosokról beszéltem, a 4AFE és 4EFE motorosak még mind japánok tudtommal, a facelifttől kezdődött az igazi variálás.
Olajfogyasztásra vonatkozóan nálam az sem volt mindegy, hogy milyen volt az autóban. Castrol Magnatec 5w40 c3 (nem hamisítvány ) volt benne mikor megvettem, olajcsere után 3 ezer km-rel, én ugyanennyit tettem meg vele és elcsipegetett még 1 liter olajat. Utána Liqui Moly Toptec 4100 5w40 került bele és a 10 ezer km alatt fogyott 1,5 liter, nagyjából ugyanolyan arányban volt autópálya és város (80-20%os). Szóval ennyit számít a dolog.RWD írta: ↑2019 jan. 07, 05:24 am-tulaj által (kérdezés nélkül!) vallott olajfogyi. Állítólag 1l/3000-4000 km. Szerinte ez normális, szerintem annyira nem. Kérdés, hogy a 4a/4e vonal mennyire szeret "gyűrűs" lenni? Nyilván ezt látatlanban nehéz, de hátha van tapasztalat. Egy szelepszárszimmering cserétől nem dobok hátast, de ha gyűrű, akkor már ZZ. Folyást nem láttam.
-világos beltér (zenki). Nekem kicsit papa/mama a dizájn (pedig a minőségérzet, összerakottság number 1!). Ezen nyilván segít egy kouki és vagy G6.
-üléspozíció furcsa. Mélyen ülök az autóban, amit szeretek, viszont mégis furcsa. Mintha a koukiban ez jobb lett volna (mások voltak a kouki ülései, hosszabb ülőlappal). Placebo, vagy tényleg más az üléshelyzet?
-maga a vezetés. Nagyon finom, nagyon műszer, tényleg nagyon japán. De a kormány nekem teljesen "döglöttnek" tűnt, mintha agyon is lenne szervózva, és sokat is kell tekerni aránylag. Pedálok vajpuhák, a váltó viszont nagyon kis peckes.
Amúgy tudom, hogy inkább a hatchback vonz, de ha gondolod akkor nézd meg az enyémet is, legalább lesz egy jó összehasonlítási alapod.
Görgő:
- 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi" - volt, szerettem
- 1999 AE111 G6 Hatchback 4AFE - inkább ne lett volna
- 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi" - volt, szerettem
- 1999 AE111 G6 Hatchback 4AFE - inkább ne lett volna
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Köszi a reaksönt. Az olajfogyival kapcsolatban nem is tudok mást ötletelni már, ha rossz, úgy is szétszedném. Nekem az ~1l/3000-4000 km már fájóan ronda, főleg ha egy Corollát veszek. Nyilván ezeket az autókat is utoléri a "jólesz az bele, japán autó, kibírja" elmélet. Vacakabb olaj, ritkábban cserélve, stb...mindegy, ez van. Szomorú.Pacsker írta: ↑2019 jan. 07, 09:02 am4A, 4E is tud olajat enni, ha kitoltak pár olajcserét, netán szar minőségű/viszkozitásút használtak benne. Ritkán kopik el a gyűrű, annál is ritkábban a hengerfal, jellemzően az olajlehúzók lekoxosodnak és letapadnak. Nyilván ezek kaprigálásához az esetleges új gyűrű garnitúrához is szét kell borítani, így a munka érdemi részét nem nagyon befolyásolja. Ez az olajfogyasztás jellemzően még mindig jóval kevesebb, mint egy igazi bajos ZZ-é.
"3" színű beltér van.
- Világos szürke. Jellemzően a legsűrűbb, én rosszul vagyok tőle
- Fekete/sötétszürke. Teljesen vállalható
- Bézs. Vidám, feldobja, tágítja a belső teret.
Ez persze mind szubjektív vélemény, de ízlés szerint nagyon könnyen és relatív olcsón lehet átszerelni / vegyíteni őket. Jók a műszerfalban a "törésvonalak", így akár már csak pár más színű elemmel is izgalmasabb lehet beltér.
Üléspozíció kapcsán a Facelift és a G6 ülései valóban mások (idővel ez is cserélhető egy zenkiben), de azért élhető egy sima is. A G6-unk egész kényelmes hosszú távon is. Oldaltartása még mindig nulla a korábbi generációk csúcsváltozataihoz képest.
Szervokormány ilyen. Ha felteszel valami nagyobb, szélesebb kereket, nehezebb lesz.
Vagy szedd ki a kormányműből a kenőanyagot, vagy a kormányoszlopot tekerd körbe postásgumikkal.
Egyébként simán megszokható és legalább MÉG hidraulikus.
Ez az autó, ha jól értem közlekedni kell a mindennapokban. Arra meg tökéletes!
Mondom vegyél G6S G6R TTE-t és lesz benne egy kis tesztoszteron is
Viszont a beltérrel tényleg nem tudok mit kezdeni, főleg hogy jelen esetben pont egy "Világos szürke. Jellemzően a legsűrűbb, én rosszul vagyok tőle" egyedről volt szó. Azok a virágminták a kárpiton (vagy mik?)...nem vagyok egy beltér buzi, de ez tényleg sok volt. A kouki bele viszont számomra tökéletes. Ma meg is nézek egyek, pusztán üléspróbára, amíg friss az élmény. A komáromit már elfelejtettem. Szerencsére nem hajt senki és semmi, ráérek. Ha más nem, tényleg marad zenki és a későbbi ülés és ajtókárpit csere.
Kormány akkor ilyen, értem. A postásgumi nem rossz ötlet.
A G6 TTE meg nekem már belépő (jóóó szétrohadt) MX5 ár. Fronthajtású autóért nem szívesen adnék ki ennyi pénzt (daily, igen). Jöhet a kavics
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Köszi, szombaton megyünk BP-re egyéb okból, lehet csörgök majd.Amúgy tudom, hogy inkább a hatchback vonz, de ha gondolod akkor nézd meg az enyémet is, legalább lesz egy jó összehasonlítási alapod.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Nem. Sok angol, zenki Liftback van.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Szappanoperám folytatódik!
Megnéztem egy Kouki Sedant. Nepperplacc, kiberhelt MIL lámpa, beteg hidegüzemű ZZ, garantált motorcserés persze (nem), rondán javított jobb első sárvédővel, beázó hátsó traktussal. Színe amúgy atom király, sötét metálzöld. Pusztán üléspróbára mentem, meg persze nepperkedni mindig jó.
Az ülőhelyzet sokkal jobbnak tűnt, nem is beszélve a fekete kárpitról. Lehetséges hogy a kouki ülés lejjebb engedhető, mint a zenkié? Pontosabban fogalmazva, a hosszabb ülőlapű ülést alacsonyabbra lehet engedni, mint a "simát" (?). Konkrétan olyan mélyre tudtam engedni a kouki ülőlap hátsó részét, hogy simán átnyúltam a kezemmel a támla és az ülőlap között. Lehet hogy tényleg ekkora difi van? És az is lehet, hogy a G6 zenki ülés ugyanaz mint a kouki ülése? Képek alapján ugyanannak tűnnek.
Tudom, csereszabatos minden, de jó lenne ráállni egy vezérfonalra ha már megvan a tuti. Annyira jó volt így ülni benne, és már meg is volt a csí. Még a "döglött" kormány sem zavarna
Szóval egyelőre ott tartok, hogy vagy igazoltan motorcserés Kouki HB, vagy Zenki G6 HB. Feltéve hogy jól kapirgálom ezt az ülés ügyet.
Két kép illusztációnak, ott látszik a rés amire gondolok.
Vagy: valami japán fix kagyló, kipakolt belsővel.
Van aki ült mindegyikben, dereng valami ez ügyben, és van referenciája?
Megnéztem egy Kouki Sedant. Nepperplacc, kiberhelt MIL lámpa, beteg hidegüzemű ZZ, garantált motorcserés persze (nem), rondán javított jobb első sárvédővel, beázó hátsó traktussal. Színe amúgy atom király, sötét metálzöld. Pusztán üléspróbára mentem, meg persze nepperkedni mindig jó.
Az ülőhelyzet sokkal jobbnak tűnt, nem is beszélve a fekete kárpitról. Lehetséges hogy a kouki ülés lejjebb engedhető, mint a zenkié? Pontosabban fogalmazva, a hosszabb ülőlapű ülést alacsonyabbra lehet engedni, mint a "simát" (?). Konkrétan olyan mélyre tudtam engedni a kouki ülőlap hátsó részét, hogy simán átnyúltam a kezemmel a támla és az ülőlap között. Lehet hogy tényleg ekkora difi van? És az is lehet, hogy a G6 zenki ülés ugyanaz mint a kouki ülése? Képek alapján ugyanannak tűnnek.
Tudom, csereszabatos minden, de jó lenne ráállni egy vezérfonalra ha már megvan a tuti. Annyira jó volt így ülni benne, és már meg is volt a csí. Még a "döglött" kormány sem zavarna
Szóval egyelőre ott tartok, hogy vagy igazoltan motorcserés Kouki HB, vagy Zenki G6 HB. Feltéve hogy jól kapirgálom ezt az ülés ügyet.
Két kép illusztációnak, ott látszik a rés amire gondolok.
Vagy: valami japán fix kagyló, kipakolt belsővel.
Van aki ült mindegyikben, dereng valami ez ügyben, és van referenciája?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RWD 2019 jan. 07, 04:52 pm-kor.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Nem akarsz egy projektet nyitni? Átpakolásznám oda a hozzászólásokat
(Nem utasítás. Maradhat itt is. Egyelőre nem OFF)
(Nem utasítás. Maradhat itt is. Egyelőre nem OFF)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Maradjunk itt egyelőre. Már csak pár kérdésem maradt...
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Corolla RXi 20 valve Dél-Afrikából
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E11 - (1997-2002)
Beszarás
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Azannya, ez tényleg kemény!
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2013 máj. 24, 03:12 pm
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a 4E-FE vezérműtengely gyári, 2 éve berakott szimeringje egyszerűen kiesett? Nálam ez volt a ma reggeli meglepetés, az olajnyomás visszajelző bevillanása után megálltam, felnyitottam a motorháztetőt, a motortér szép olajos lett. Szerencsére a szerelőm közelben volt, a vezérlés burkolatának levétele után kézzel simám visszanyomta a tömítést. Holnap reggel kapja az új gyárit. A Toyotánál egy öreg szerelő azt mondta, hogy a kartergáz lehet a sok és lenyomta, de ezt kétlem.
Találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a 4E-FE vezérműtengely gyári, 2 éve berakott szimeringje egyszerűen kiesett? Nálam ez volt a ma reggeli meglepetés, az olajnyomás visszajelző bevillanása után megálltam, felnyitottam a motorháztetőt, a motortér szép olajos lett. Szerencsére a szerelőm közelben volt, a vezérlés burkolatának levétele után kézzel simám visszanyomta a tömítést. Holnap reggel kapja az új gyárit. A Toyotánál egy öreg szerelő azt mondta, hogy a kartergáz lehet a sok és lenyomta, de ezt kétlem.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Soha nem találkoztam ilyennel.
Azon kívül, hogy jó feszesen a helyén van, még meg is kell pöttyözni pasztával a nyakánál, hogy a szelepfedéltömítés tutira jól tömítsen. Lehet, hogy olajosan lett berakva és attól csúszott ki? Nem értem.
Egyszer láttam olyat, hogy főtengely szimering jött ki, de az versenypályán volt és sok olaj volt a kocsiban, így a teknőben történő löttyenés is rásegíthetett.
Azon kívül, hogy jó feszesen a helyén van, még meg is kell pöttyözni pasztával a nyakánál, hogy a szelepfedéltömítés tutira jól tömítsen. Lehet, hogy olajosan lett berakva és attól csúszott ki? Nem értem.
Egyszer láttam olyat, hogy főtengely szimering jött ki, de az versenypályán volt és sok olaj volt a kocsiban, így a teknőben történő löttyenés is rásegíthetett.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)