Segítség kellene!
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Szia Pacsker,
Íme:Alapjárat
Bízom benne, hogy a gyújtás elektromos alkatrészeinek cseréje megoldja a gondot.
Vagy találkoztál már ilyesmivel gyertyacsere után?
Leellenőrizték a kompressziót, 16 mindegyik hengerben.
Megnézték a szikrát is, gyertya értékek stimmelnek.
Íme:Alapjárat
Bízom benne, hogy a gyújtás elektromos alkatrészeinek cseréje megoldja a gondot.
Vagy találkoztál már ilyesmivel gyertyacsere után?
Leellenőrizték a kompressziót, 16 mindegyik hengerben.
Megnézték a szikrát is, gyertya értékek stimmelnek.
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Rendeltem benzinszűrőt is, hátha az okoz gondot, rég volt cserélve.
Lassan az összes kopó alkatrész kicseréltetem az autón
Kész új autó
Valaki találkozott már hasonló jelenséggel gyertyacsere utána? Van valakinek hasonló tapasztalata?
Köszönöm a segítséget!
Üdv. Szabi
Lassan az összes kopó alkatrész kicseréltetem az autón
Kész új autó
Valaki találkozott már hasonló jelenséggel gyertyacsere utána? Van valakinek hasonló tapasztalata?
Köszönöm a segítséget!
Üdv. Szabi
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Segítség kellene!
Szervusz!
Ugye tudod, hogy a videó mikrofonja és a lejátszó eszköz teljesen máshogy működhet, mint a mi kis fülcsontjaink?!
Magyarul fogalmam nincs mire gondolsz. Van egy éles csattogás, ami meg is szűnik egy időre majd visszajön. Ez lehet hogy videó által felerősített befecskendező hang, netántán szelephang, félrehúzó szikra, egyéb túlzottan rendellenes hangot meg nem hallok, ami meg lehet, hogy mélyebb tónusú és a mikrofon nem vette fel. Nem lehet ezt így behatárolni bocsi
Ha meg idézel a "fórumról", a rugóval kapcsolatban akkor próbálj meg pontosan
De mint említettem az nem egyik pillanatról a másikra jön elő és fordulatejtésnél jelentkezik.
Ugye tudod, hogy a videó mikrofonja és a lejátszó eszköz teljesen máshogy működhet, mint a mi kis fülcsontjaink?!
Magyarul fogalmam nincs mire gondolsz. Van egy éles csattogás, ami meg is szűnik egy időre majd visszajön. Ez lehet hogy videó által felerősített befecskendező hang, netántán szelephang, félrehúzó szikra, egyéb túlzottan rendellenes hangot meg nem hallok, ami meg lehet, hogy mélyebb tónusú és a mikrofon nem vette fel. Nem lehet ezt így behatárolni bocsi
Ha meg idézel a "fórumról", a rugóval kapcsolatban akkor próbálj meg pontosan
De mint említettem az nem egyik pillanatról a másikra jön elő és fordulatejtésnél jelentkezik.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Köszönöm, este már én is rájöttem, hogy hiába vettem fel mert csak akkor hallgattam meg.
Pontosan meg nem tudtam idézni, de nagyon hálás vagyok az összes információért.
Mindenképp megírom mi lett a vége a történetnek, hogy másoknak már ne kelljen próbálkozni mindenfélével.
A motor hangja alapján a videón mintha dízel lenne arra gondolok, hogy ennél selymesebben és halkabban kellene járnia a motornak.
Arra lennék csak kíváncsi okozhat e a gyújtáskábel és rotor és elosztófedél ilyen problémát? Valóban jó irányban keresgél a szerelő vagy pl. egy üzemanyagszűrő is lehet ludas?
Vagy nagyon összetett a dolog és mehet a csere bere az alkatrészekkel amíg ki nem derül a hiba forrása?
Pontosan meg nem tudtam idézni, de nagyon hálás vagyok az összes információért.
Mindenképp megírom mi lett a vége a történetnek, hogy másoknak már ne kelljen próbálkozni mindenfélével.
A motor hangja alapján a videón mintha dízel lenne arra gondolok, hogy ennél selymesebben és halkabban kellene járnia a motornak.
Arra lennék csak kíváncsi okozhat e a gyújtáskábel és rotor és elosztófedél ilyen problémát? Valóban jó irányban keresgél a szerelő vagy pl. egy üzemanyagszűrő is lehet ludas?
Vagy nagyon összetett a dolog és mehet a csere bere az alkatrészekkel amíg ki nem derül a hiba forrása?
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Fejlemények a "Murphy törvény" által sújtott gépjárművel kapcsolatosan
Lecserélték a rotort, elosztót és gyújtáskábeleket. Hidegen hibátlanul járó motor. Melegen remegő alapjárat és rázkódó motor.
Régi gyújtáskábel vissza, hiba fennáll alapjáraton, fordulaton tökéletes.
(Közben szétesett a főtengely szíjtartó kerék, remélem jól írtam)
Kiderült a 2-es hengerben az injektor\befecskendező szelep is betojt. Mert felcserélve a befecskendezőt ahova tették ott ment el az alapjárat.
Érdekesség, hogy szelephézagot is néztek de ennél a motornál (4E-FE) létezik, hogy nem lehet állítani?
Úgyhogy remélhetőleg még egy alkatrész és vége a kálváriának! Egy nem is feltétlenül szükséges gyertyacsere miatt
Mondjuk még mindig jobb, mintha külföldön tette volna ugyanezt....
Ajánlották, hogy japkernél vagy bontottba tudok szerezni injektort\befecskendező szelepet. Tudnátok segíteni, hogy milyen árban mozog, vagy tud valaki helyet ahol tuti kapni? Esetleg polcon valakinek? Szívesen vennék 1db-ot
Köszönöm az összes segítséget és remélem hasznos hibagyűjteményt adtam
Üdv. Szabi
Lecserélték a rotort, elosztót és gyújtáskábeleket. Hidegen hibátlanul járó motor. Melegen remegő alapjárat és rázkódó motor.
Régi gyújtáskábel vissza, hiba fennáll alapjáraton, fordulaton tökéletes.
(Közben szétesett a főtengely szíjtartó kerék, remélem jól írtam)
Kiderült a 2-es hengerben az injektor\befecskendező szelep is betojt. Mert felcserélve a befecskendezőt ahova tették ott ment el az alapjárat.
Érdekesség, hogy szelephézagot is néztek de ennél a motornál (4E-FE) létezik, hogy nem lehet állítani?
Úgyhogy remélhetőleg még egy alkatrész és vége a kálváriának! Egy nem is feltétlenül szükséges gyertyacsere miatt
Mondjuk még mindig jobb, mintha külföldön tette volna ugyanezt....
Ajánlották, hogy japkernél vagy bontottba tudok szerezni injektort\befecskendező szelepet. Tudnátok segíteni, hogy milyen árban mozog, vagy tud valaki helyet ahol tuti kapni? Esetleg polcon valakinek? Szívesen vennék 1db-ot
Köszönöm az összes segítséget és remélem hasznos hibagyűjteményt adtam
Üdv. Szabi
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Egy injektor szerintem pár ezer forint maximum. Innen a fórumról zuzmow is bont szerintem ilyesmiket mindig.syab19 írta:Fejlemények a "Murphy törvény" által sújtott gépjárművel kapcsolatosan
Lecserélték a rotort, elosztót és gyújtáskábeleket. Hidegen hibátlanul járó motor. Melegen remegő alapjárat és rázkódó motor.
Régi gyújtáskábel vissza, hiba fennáll alapjáraton, fordulaton tökéletes.
(Közben szétesett a főtengely szíjtartó kerék, remélem jól írtam)
Kiderült a 2-es hengerben az injektor\befecskendező szelep is betojt. Mert felcserélve a befecskendezőt ahova tették ott ment el az alapjárat.
Érdekesség, hogy szelephézagot is néztek de ennél a motornál (4E-FE) létezik, hogy nem lehet állítani?
Úgyhogy remélhetőleg még egy alkatrész és vége a kálváriának! Egy nem is feltétlenül szükséges gyertyacsere miatt
Mondjuk még mindig jobb, mintha külföldön tette volna ugyanezt....
Ajánlották, hogy japkernél vagy bontottba tudok szerezni injektort\befecskendező szelepet. Tudnátok segíteni, hogy milyen árban mozog, vagy tud valaki helyet ahol tuti kapni? Esetleg polcon valakinek? Szívesen vennék 1db-ot
Köszönöm az összes segítséget és remélem hasznos hibagyűjteményt adtam
Üdv. Szabi
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Köszönöm a választ!
-
- Újonc
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2018 jan. 09, 07:56 pm
- Autód gyártási éve: 2010
- Autód típusa (és generációja): Corolla E15
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Sziasztok!
Adott egy 2010 es Corolla 1.6 benzin automata.
Erdeklodnek, hogy mi kell ahhoz, hogy tempomatot utolag beletudjak rakni?!
Koszonom elorebis a segitseget!
Adott egy 2010 es Corolla 1.6 benzin automata.
Erdeklodnek, hogy mi kell ahhoz, hogy tempomatot utolag beletudjak rakni?!
Koszonom elorebis a segitseget!
Védd a fákat! Egyél Hódot!
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Elvileg a tempomat karon kívül semmi.Doncsa írta:Sziasztok!
Adott egy 2010 es Corolla 1.6 benzin automata.
Erdeklodnek, hogy mi kell ahhoz, hogy tempomatot utolag beletudjak rakni?!
Koszonom elorebis a segitseget!
A kar gyári számát megtalálod Toyodiyen, eBay-ről vagy bontóból beszerezhető.
A légzsák két csavarját leveszed, mögötte ott lesz a kialakított hely neki, és a kábelnek is ott kéne lennie. A kormány borításon pedig vagy van egy kiszedhető kis ajtó a karnak, vagy sajnos fúrnod kell. Szerintem lesz kis ajtó, a Priusokban is van már, ez pedig újabb autó.
Mivel automata nincs szükséged kuplung pedál kapcsolóra, de a fékkapcsolót le kell cserélned 4 vezetékesre a jelenlegi kettő vezetékes helyett (de lehet már most is 4 vezetékes van benne).
Mindezt csak spekulálom, mert nem láttam/csináltam ilyen autót, de a kortárs Toyotáknál ez mind így működik tudtommal.
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Segítség kellene!
Domi nagyon jól beszél, hisz "E"-gázos az autód.
DE!
Mindenekelőtt vidd el egy márkaszervizbe, vagy olyan helyre, ahol van gyári diagnosztikai szoftver és olvasd ki a meglévő vezérlő egységeket.
Ha van "Cruise Control" modul benne (lényegtelen, hogy ECU-ba integrált, vagy különálló dobozka), akkor berakod a szükséges hardvert, amennyiben kéri, itt engedélyezed szoftveresen és mosolyogsz, hogy pár ezer Ft-ból GYÁRI!! tempomatosítottad az autód
DE!
Mindenekelőtt vidd el egy márkaszervizbe, vagy olyan helyre, ahol van gyári diagnosztikai szoftver és olvasd ki a meglévő vezérlő egységeket.
Ha van "Cruise Control" modul benne (lényegtelen, hogy ECU-ba integrált, vagy különálló dobozka), akkor berakod a szükséges hardvert, amennyiben kéri, itt engedélyezed szoftveresen és mosolyogsz, hogy pár ezer Ft-ból GYÁRI!! tempomatosítottad az autód
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2018 jan. 09, 07:56 pm
- Autód gyártási éve: 2010
- Autód típusa (és generációja): Corolla E15
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Koszonom a segitseget!
Akkor elsokorben utanna jarok tudja e vezerelni egyaltalan.
Akkor elsokorben utanna jarok tudja e vezerelni egyaltalan.
Védd a fákat! Egyél Hódot!
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
-
- Újonc
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2018 márc. 19, 07:24 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Sziasztok, minap vettem egy e12 es corollát. 2.0 d4d 90le. Szeretném kicserélni a gázolajszűrőt és az lenne a kérdésem, hogy milyen váratlan buktatók léphetnek esetleg fel? elsősorban arra gondolok, hogy kiveszem a régit, beteszem az újat, és mondjuk nem indul el, mert valami szenzor érzékeli, és számítógépre kell kötni, hogy újra menjem. De minden más segíttséget is szívesen veszek. Illetve, hogy szerintetek láncos, vagy szíjjas a vezérlés, szerintem szíjjas.
Köszönöm előre is.
Köszönöm előre is.
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Ha pesti vagy, akkor lehet tudok segíteni, pont most vettem diagnosztikai kábelt és van megfelelő programom, tudom hol kell nézni megvan-e a vezérlő egység.Doncsa írta:Koszonom a segitseget!
Akkor elsokorben utanna jarok tudja e vezerelni egyaltalan.
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Szerintem szíjas a vezérlés, de ez nem csak vélemény, hanem tényDarkline írta:Sziasztok, minap vettem egy e12 es corollát. 2.0 d4d 90le. Szeretném kicserélni a gázolajszűrőt és az lenne a kérdésem, hogy milyen váratlan buktatók léphetnek esetleg fel? elsősorban arra gondolok, hogy kiveszem a régit, beteszem az újat, és mondjuk nem indul el, mert valami szenzor érzékeli, és számítógépre kell kötni, hogy újra menjem. De minden más segíttséget is szívesen veszek. Illetve, hogy szerintetek láncos, vagy szíjjas a vezérlés, szerintem szíjjas.
Köszönöm előre is.
Szerintem a szűrővel nem nagyon lesznek gondjaid, egyszerű csere. (na ez viszont vélemény, nem tény, mert nem ismerem )
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
-
- Újonc
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2018 márc. 19, 07:24 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Szerintem szíjas a vezérlés, de ez nem csak vélemény, hanem tény
Szerintem a szűrővel nem nagyon lesznek gondjaid, egyszerű csere. (na ez viszont vélemény, nem tény, mert nem ismerem )[/quote]
Köszönöm
Szerintem a szűrővel nem nagyon lesznek gondjaid, egyszerű csere. (na ez viszont vélemény, nem tény, mert nem ismerem )[/quote]
Köszönöm