E11 alkatrészek (1997-2002)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Szervusz!Sannyi írta:Szia! Nekem van egy teljesen új gyári katalizátorom 4EFE motorhoz! A leömlőtől a végdobig teljesen gyári és új!!!
Holnap csörögj rám 8-16 ig ha érdekel! Tel.:06306800653 Üdv!!!
Mondanál rá nekem is egy árat?
Esetleg más alkatrészed is van E11-hez? (Páromnak vettünk nemrég egy 4EFE G6 Liftbacket)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok!
Egy csomagtértálcás kérdés. Paraszt fotosoppal összevágva, nagyjából így nézne ki a Compactba egy full belepasszoló csomagtértálca:
Mivel a jobb oldali levehető burkolat alatt van elrejtve az emelő, ezért mindenki olyat gyárt, hogy a tálca jobb oldala csapott: https://gumiszonyeg.eu/images/stories/v ... 192524.jpg
Német használtautó hirdetésen láttam már olyat, ami full passzos volt, tehát a jobb oldala nem volt csapott (nem volt benne szövegbetét, sőt bele volt írva, hogy Corolla). Feltúrtam a googleal a brit és német oldalak egy részét, de sehol nem találok olyat, aminek a jobb oldala nem egyenes. Lehet egyáltalán még olyat kapni, ami full belepasszol vagy ne álmodozzak?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
És egy üzemanyagszintjelzős kérdés.
Változó körülmények mellett nagyjából 6,5-6,7 körül alakul a fogyasztásom, s akkor szoktam tankolni, amikor az utolsó negyedet eléri a mutató, ez olyan 550 km környéki/fölötti futásteljesítmény és 36-37 liter megy ott bele a tankba. Azt vettem észre, hogy viszonylag sok km megtétele után indul csak el lefelé az üzemanyagszintjelző mutató, illetve nagyon befolyásolja az állását, hogy éppen milyen szögben áll az autó. (Nem ismerem a technikai megoldásást a dolognak, de nyilván ez teljesen normális, függően, hogy vízszint/emelkedő/lejtő van-e alatta.)
Nem ugyanannál a tankolásnál készültek a képek, de kb így néz ki a mutató állása egy tank benzinnél különböző állapotokban: http://oi67.tinypic.com/35nc22c.jpg
Túlaggódom és teljesen normális vagy esetleg már nem tökéletes az üzemanyagszintjelzésem, mert főleg az utolsó negyednél érzem rapszodikusnak.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Illetve mik a gyári ablaktörlő hosszok?
Nekem elöl egy 50 és egy 45 cm-es, illetve hátul egy 36 cm-es lapát van fent.
Köszönöm!
Üdv.: kgdh3h
Egy csomagtértálcás kérdés. Paraszt fotosoppal összevágva, nagyjából így nézne ki a Compactba egy full belepasszoló csomagtértálca:
Mivel a jobb oldali levehető burkolat alatt van elrejtve az emelő, ezért mindenki olyat gyárt, hogy a tálca jobb oldala csapott: https://gumiszonyeg.eu/images/stories/v ... 192524.jpg
Német használtautó hirdetésen láttam már olyat, ami full passzos volt, tehát a jobb oldala nem volt csapott (nem volt benne szövegbetét, sőt bele volt írva, hogy Corolla). Feltúrtam a googleal a brit és német oldalak egy részét, de sehol nem találok olyat, aminek a jobb oldala nem egyenes. Lehet egyáltalán még olyat kapni, ami full belepasszol vagy ne álmodozzak?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
És egy üzemanyagszintjelzős kérdés.
Változó körülmények mellett nagyjából 6,5-6,7 körül alakul a fogyasztásom, s akkor szoktam tankolni, amikor az utolsó negyedet eléri a mutató, ez olyan 550 km környéki/fölötti futásteljesítmény és 36-37 liter megy ott bele a tankba. Azt vettem észre, hogy viszonylag sok km megtétele után indul csak el lefelé az üzemanyagszintjelző mutató, illetve nagyon befolyásolja az állását, hogy éppen milyen szögben áll az autó. (Nem ismerem a technikai megoldásást a dolognak, de nyilván ez teljesen normális, függően, hogy vízszint/emelkedő/lejtő van-e alatta.)
Nem ugyanannál a tankolásnál készültek a képek, de kb így néz ki a mutató állása egy tank benzinnél különböző állapotokban: http://oi67.tinypic.com/35nc22c.jpg
Túlaggódom és teljesen normális vagy esetleg már nem tökéletes az üzemanyagszintjelzésem, mert főleg az utolsó negyednél érzem rapszodikusnak.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Illetve mik a gyári ablaktörlő hosszok?
Nekem elöl egy 50 és egy 45 cm-es, illetve hátul egy 36 cm-es lapát van fent.
Köszönöm!
Üdv.: kgdh3h
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok!
E 11-hez keresek kormánykereket, szürkét, négyküllőset, jó állapotút. Az autómban lévő kormány gyalázatos állapotú, az előző tulaj keze valószínűleg savat választott ki, vagy valami brutál gyűrűt hordhatott mert megette a kormány külső rétegét.
Bőröztetni nem szeretném, és a kormányvédőt sem kedvelem, inkább vennék egy használtat ami jó állapotban van.
E 11-hez keresek kormánykereket, szürkét, négyküllőset, jó állapotút. Az autómban lévő kormány gyalázatos állapotú, az előző tulaj keze valószínűleg savat választott ki, vagy valami brutál gyűrűt hordhatott mert megette a kormány külső rétegét.
Bőröztetni nem szeretném, és a kormányvédőt sem kedvelem, inkább vennék egy használtat ami jó állapotban van.
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
kgdh3h írta: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
És egy üzemanyagszintjelzős kérdés.
Változó körülmények mellett nagyjából 6,5-6,7 körül alakul a fogyasztásom, s akkor szoktam tankolni, amikor az utolsó negyedet eléri a mutató, ez olyan 550 km környéki/fölötti futásteljesítmény és 36-37 liter megy ott bele a tankba. Azt vettem észre, hogy viszonylag sok km megtétele után indul csak el lefelé az üzemanyagszintjelző mutató, illetve nagyon befolyásolja az állását, hogy éppen milyen szögben áll az autó. (Nem ismerem a technikai megoldásást a dolognak, de nyilván ez teljesen normális, függően, hogy vízszint/emelkedő/lejtő van-e alatta.)
Nem ugyanannál a tankolásnál készültek a képek, de kb így néz ki a mutató állása egy tank benzinnél különböző állapotokban: http://oi67.tinypic.com/35nc22c.jpg
Túlaggódom és teljesen normális vagy esetleg már nem tökéletes az üzemanyagszintjelzésem, mert főleg az utolsó negyednél érzem rapszodikusnak.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Illetve mik a gyári ablaktörlő hosszok?
Nekem elöl egy 50 és egy 45 cm-es, illetve hátul egy 36 cm-es lapát van fent.
Köszönöm!
Üdv.: kgdh3h
Szia,
üzemanyagszint jelző valóban pontatlan, egy nyolcad tankot szinte bármikor képes fel- vagy lemenni. A képeidet nem tudom megnyitni, de annyit tudok mondani, hogy nekem a japán sedanon, ami a gyújtás levétele után is mutatja a szintet, kb. 400km után lesz félállásban a mutató, ami nem reális, tehát valóban utána látványosabb a csökkenés. Az angol liftback, ami csak gyújtásnál mutat szintet, reálisabb, 300-340km-nél van félállásban. Szóval, ne aggódj, ha ilyesmiket tapasztalsz.
Ablaktörlő: szerintem a legnagyobb kell, ami még felmegy, és nem ér össze a másikkal Elől nekem 53cm és 45cm.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok, itt esetleg klubon belül nem tud valaki g6 ajtókárpitot vagy vezetőülést?
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Szia!
Köszönöm szépen! Kicsi a havi futásteljesítményem, de azóta pár tank benzin belement már, s most legutóbb is azt vettem észre, hogy már világított a lámpa, s így ment bele 40 liter, szóval egy kicsit még nyugodtan kocsikázhattam volna.
Ablaktörlőméretekre elöl 50-45 cm, hátul 40 cm-es adatokat találtam, azt is vettem. Bosch Aerotwin AR502S és Bosch H400-as ment hátra, kicsit felemásak az érzések, ablakmosáskor, vagy ha kevés esőcsepp van rajta, hajlamos csíkot hagyni. Ha megkapja azt a vízmennyiséget, amit már szeret, akkor viszont jól töröl. Legközelebb kipróbálom a Valeot.
üdv.: kgdh3h
Köszönöm szépen! Kicsi a havi futásteljesítményem, de azóta pár tank benzin belement már, s most legutóbb is azt vettem észre, hogy már világított a lámpa, s így ment bele 40 liter, szóval egy kicsit még nyugodtan kocsikázhattam volna.
Ablaktörlőméretekre elöl 50-45 cm, hátul 40 cm-es adatokat találtam, azt is vettem. Bosch Aerotwin AR502S és Bosch H400-as ment hátra, kicsit felemásak az érzések, ablakmosáskor, vagy ha kevés esőcsepp van rajta, hajlamos csíkot hagyni. Ha megkapja azt a vízmennyiséget, amit már szeret, akkor viszont jól töröl. Legközelebb kipróbálom a Valeot.
üdv.: kgdh3h
Jorn írta:kgdh3h írta: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szia,
üzemanyagszint jelző valóban pontatlan, egy nyolcad tankot szinte bármikor képes fel- vagy lemenni. A képeidet nem tudom megnyitni, de annyit tudok mondani, hogy nekem a japán sedanon, ami a gyújtás levétele után is mutatja a szintet, kb. 400km után lesz félállásban a mutató, ami nem reális, tehát valóban utána látványosabb a csökkenés. Az angol liftback, ami csak gyújtásnál mutat szintet, reálisabb, 300-340km-nél van félállásban. Szóval, ne aggódj, ha ilyesmiket tapasztalsz.
Ablaktörlő: szerintem a legnagyobb kell, ami még felmegy, és nem ér össze a másikkal Elől nekem 53cm és 45cm.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- FSanyo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok!
Bontásból maradt pár fölösleges cuccom. 99-es Békalámpásból lettek kiszedve.
Bal Sárvédő, teljesen új:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 235134.htm
Rendszámtábla fölötti díszléc:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 214700.htm
2 Db Ajtó:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 212497.htm
1 Pár elektromos tükör:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 212443.htm
Hátsó Lámpa:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 212395.htm
Ezeken kívül van egy bontott motor (4EFE), és egy 6 sebességes váltó. (ezekről csütörtökön tudok képeket készíteni)
Érdeklődni: Telefonon, vagy E-Mailben! (A hirdetésekben benne vannak)
Bontásból maradt pár fölösleges cuccom. 99-es Békalámpásból lettek kiszedve.
Bal Sárvédő, teljesen új:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 235134.htm
Rendszámtábla fölötti díszléc:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 214700.htm
2 Db Ajtó:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 212497.htm
1 Pár elektromos tükör:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 212443.htm
Hátsó Lámpa:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 212395.htm
Ezeken kívül van egy bontott motor (4EFE), és egy 6 sebességes váltó. (ezekről csütörtökön tudok képeket készíteni)
Érdeklődni: Telefonon, vagy E-Mailben! (A hirdetésekben benne vannak)
- FSanyo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok!
Ígértem hogy rakok fel pár képet a motorról, és a váltóról.
Motor:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 363705.htm
Váltó:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 363806.htm
Érdeklődni: Telefonon, vagy E-Mailben.
Ígértem hogy rakok fel pár képet a motorról, és a váltóról.
Motor:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 363705.htm
Váltó:
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_sz ... 363806.htm
Érdeklődni: Telefonon, vagy E-Mailben.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok.
Tegnap vettem egy 31mm-es ledes szofitát(12V1W) belső térvilágításnak, de vmiért nem működik.Nekem úgy tűnik, hogy a gyári 30mmes, de ettől függetlenül 1mm játék van benne, nem testel le sehol és nem kellett nagyon erőltetni sem ,hogy becuppanjon a helyére. Valaki cserélte már ledre a hagyományos belső izzót? mi lehet az oka? nem bizti, vagy hasonló ,mert visszahelyezve ami benne volt , az működik.
Tegnap vettem egy 31mm-es ledes szofitát(12V1W) belső térvilágításnak, de vmiért nem működik.Nekem úgy tűnik, hogy a gyári 30mmes, de ettől függetlenül 1mm játék van benne, nem testel le sehol és nem kellett nagyon erőltetni sem ,hogy becuppanjon a helyére. Valaki cserélte már ledre a hagyományos belső izzót? mi lehet az oka? nem bizti, vagy hasonló ,mert visszahelyezve ami benne volt , az működik.
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Ugye meg is fordítottad? Lednek nem mindegy a polarítás.
Próbáld le akksiról egy szál dróttal, hogy egyáltalán működik-e a ledes izzó.
Próbáld le akksiról egy szál dróttal, hogy egyáltalán működik-e a ledes izzó.
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- Atanen
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6R
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bécs
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Boldog karácsonyt!
Viktor tanácsára rárepülök erre!Legyen teljes a G6R!
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
-
- Újonc
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2018 jan. 08, 07:25 am
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok, tanácsért fordulok hozzátok.
A nagy dilemmám, a 2002-es, 310ezer kilométert futott E11-em további sorsa.
Sajnos már nagyon eszi az olajat, folyamatosan világít a check engine lámpa, nyilván emiatt.
Azt mondják az 1,6 VVT-I motorok gyárilag is eszik valamennyire az olajat, de itt már nem erről van szó sajnos, tankolásonként közel 1 liter megy bele.
Egyébként 5 éve van nálam kb 100 ezret raktam bele, nagyon megszerettem, jó autó, a kasznija egyben van és soha semmi nem romlott még el rajta.
Kopóalkatrész-ügyben is költögettem rá, ezért csak a motorprobléma áll fenn, illetve - ha lesz motorcsere, akkor talán a kuplungcserén is érdemes lesz egyúttal túlesni.
Tudom a standard válaszokat, "mit akarsz egy ilyen öreg csotrogánytól", stb.
De a helyzet gondolom ismerős, amennyiért ezt el tudnám adni, azért csak ennél szarabba tudnék átülni.
A fentiekből könnyű kitalálni, hogy nem vagyok gazdag ember, ha úgy lenne nem ezen agyalnék.
Életemben összesen két autóm motorját generáloztattam és egyik sem lett jó, tehát van bennem idegenkedés ettől bőven.
Bontott motort beletenni meg megint bizalmi kérdés, nyilván az a bontós sem ismeri a motor előéletét, aki árulja.
Kérlek benneteket, ha valaki meg tudja mondani, hogy:
- van-e általános tapasztalat az ennyit futott 1,6 VVT-I motorok felújítási igényéről, azaz hogy elég szokott lenni a szelepszárszimmering csere, vagy gyűrűzni kell, esetleg csak generál szokta megoldani
- kihez érdemes ezügyben fordulni, aki korrekt módon fel tudja ezt mérni, ami alapján el tudom dönteni, hogy bele tudok-e vágni anyagilag
- van-e ebben a körben olyan, aki teljesen megbízhazó generál-ügyben, garanciát vállal a felhasznált alkatrészekre és az elvégzett munkára
- ha a fentiek közül egyik sem javallott, akkor honnan-kitől tudnék olyan motort vásárolni, amelynek az állapotát az eladó garantálja (nem eszi az olajat, van benne kompresszió, nem lopott, stb-stb).
Előre is köszönöm szépen, ha foglalkoztok a dologgal, várom válaszaitokat.
Üdvözlettel:
István
A nagy dilemmám, a 2002-es, 310ezer kilométert futott E11-em további sorsa.
Sajnos már nagyon eszi az olajat, folyamatosan világít a check engine lámpa, nyilván emiatt.
Azt mondják az 1,6 VVT-I motorok gyárilag is eszik valamennyire az olajat, de itt már nem erről van szó sajnos, tankolásonként közel 1 liter megy bele.
Egyébként 5 éve van nálam kb 100 ezret raktam bele, nagyon megszerettem, jó autó, a kasznija egyben van és soha semmi nem romlott még el rajta.
Kopóalkatrész-ügyben is költögettem rá, ezért csak a motorprobléma áll fenn, illetve - ha lesz motorcsere, akkor talán a kuplungcserén is érdemes lesz egyúttal túlesni.
Tudom a standard válaszokat, "mit akarsz egy ilyen öreg csotrogánytól", stb.
De a helyzet gondolom ismerős, amennyiért ezt el tudnám adni, azért csak ennél szarabba tudnék átülni.
A fentiekből könnyű kitalálni, hogy nem vagyok gazdag ember, ha úgy lenne nem ezen agyalnék.
Életemben összesen két autóm motorját generáloztattam és egyik sem lett jó, tehát van bennem idegenkedés ettől bőven.
Bontott motort beletenni meg megint bizalmi kérdés, nyilván az a bontós sem ismeri a motor előéletét, aki árulja.
Kérlek benneteket, ha valaki meg tudja mondani, hogy:
- van-e általános tapasztalat az ennyit futott 1,6 VVT-I motorok felújítási igényéről, azaz hogy elég szokott lenni a szelepszárszimmering csere, vagy gyűrűzni kell, esetleg csak generál szokta megoldani
- kihez érdemes ezügyben fordulni, aki korrekt módon fel tudja ezt mérni, ami alapján el tudom dönteni, hogy bele tudok-e vágni anyagilag
- van-e ebben a körben olyan, aki teljesen megbízhazó generál-ügyben, garanciát vállal a felhasznált alkatrészekre és az elvégzett munkára
- ha a fentiek közül egyik sem javallott, akkor honnan-kitől tudnék olyan motort vásárolni, amelynek az állapotát az eladó garantálja (nem eszi az olajat, van benne kompresszió, nem lopott, stb-stb).
Előre is köszönöm szépen, ha foglalkoztok a dologgal, várom válaszaitokat.
Üdvözlettel:
István
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Szervusz István!
A halmozott olajfogyasztás sajnos típushiba, nem az öregedéssel járó probléma.
Ebbena témában sokat olvashatsz a több lépcsőben javított ZZ-s (esetedben 3ZZ-FE) motorok alkatrészeiről.
Ezzel kapcsolatosan több motorfelújítást is találsz a projektek közt. Olvasd pl a legutóbbit, Zolee11-ét.
Az autónak jellemzően más típushibája nem akad (főleg, ha japán gyártású a tied). Futóműve, féke kiforrott, így ha a karosszériája is jó, akkor érdemes lenne szakszerűen javítani a motort és onnantól kezdve biztosan nem kell foglalkoznod ezzel a problémával!
A megbízható szervizek és szakemberek témakörünkben találsz olyat is, aki azon kívül, hogy megcsinálja, látott már Toyotát, sőt nem is ez lenne az első ilyen művelete...
Hajrá!
Na ezt a mondatot nem fogod itt sosem olvasniinoxjewels írta:"mit akarsz egy ilyen öreg csotrogánytól"
A halmozott olajfogyasztás sajnos típushiba, nem az öregedéssel járó probléma.
Ebbena témában sokat olvashatsz a több lépcsőben javított ZZ-s (esetedben 3ZZ-FE) motorok alkatrészeiről.
Ezzel kapcsolatosan több motorfelújítást is találsz a projektek közt. Olvasd pl a legutóbbit, Zolee11-ét.
Az autónak jellemzően más típushibája nem akad (főleg, ha japán gyártású a tied). Futóműve, féke kiforrott, így ha a karosszériája is jó, akkor érdemes lenne szakszerűen javítani a motort és onnantól kezdve biztosan nem kell foglalkoznod ezzel a problémával!
A megbízható szervizek és szakemberek témakörünkben találsz olyat is, aki azon kívül, hogy megcsinálja, látott már Toyotát, sőt nem is ez lenne az első ilyen művelete...
Hajrá!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)