Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Köszi az infókat!
A Havassyt más is ajánlotta most, lehet az lesz majd. Azért még érdeklődök a közelben is, Hódmezővásárhelyen is van egy gépműhely, majd őket is fel akarom keresni.
A Havassyt más is ajánlotta most, lehet az lesz majd. Azért még érdeklődök a közelben is, Hódmezővásárhelyen is van egy gépműhely, majd őket is fel akarom keresni.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Nem trollkodás. Nagyon sokat segített nekem a TTG és persze pont jókor. Nem is értettem, hogy az én apró-cseprő dolgaim, hogy lehetnek ilyen fontosak hirtelen...
Emellett, és nem ezekkel szemben, nem tudom elfeljteni, hogy Szullosz NAGYMESTER, milyen minőségű munkát ad ki a kezéből. Hányszor húzott egyedül ki a kakiból. Hányszor öntött belém lelket baráti szavaival.
Szuper EMBEREKET találni itt!
Emellett, és nem ezekkel szemben, nem tudom elfeljteni, hogy Szullosz NAGYMESTER, milyen minőségű munkát ad ki a kezéből. Hányszor húzott egyedül ki a kakiból. Hányszor öntött belém lelket baráti szavaival.
Szuper EMBEREKET találni itt!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Sziasztok,
Egy kicsit off, de ha valaki ismer, nagyon megbízható és ami a legfontosabb, Toyota autómataváltókhoz értő szakit, az kérem írja meg. Egy Land Crusier 150esnek az automataváltója kezd döglődni ezt szeretném megcsináltatni.
Köszi előre is.
Egy kicsit off, de ha valaki ismer, nagyon megbízható és ami a legfontosabb, Toyota autómataváltókhoz értő szakit, az kérem írja meg. Egy Land Crusier 150esnek az automataváltója kezd döglődni ezt szeretném megcsináltatni.
Köszi előre is.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Sziasztok. Ismertek normális kormánymű felújító céget?
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Frool vitte el az AE86-ét a Team-work Kft-be a XVII. kerületbe (féltengely, kormánymű).
Az egyik vezető srác Suprás, alapvetően van szerszámozottság és szakértelem, de egyesek hozzáállásával (és munkamoráljával) én nem értek egyet, tehát csak feltétellel ajánlom őket.
Kérdezd meg Attit, jó lett-e, bár hosszú távú tapasztalata biztosan nincs még.
Az egyik vezető srác Suprás, alapvetően van szerszámozottság és szakértelem, de egyesek hozzáállásával (és munkamoráljával) én nem értek egyet, tehát csak feltétellel ajánlom őket.
Kérdezd meg Attit, jó lett-e, bár hosszú távú tapasztalata biztosan nincs még.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
http://www.kormanymu.hu/Gugyor írta:Sziasztok. Ismertek normális kormánymű felújító céget?
Bár mostanában nem jártam náluk (pár éve gyakran, munkából kifolyólag), de merem ajánlani. Profik.
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Köszönöm Lackó
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Egyébként találtam 2 bontottat is, de azoktól tartok. Még jó hogy szídják az angol carinákat. Csak még nem nagyon bontják őket
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
-
- Újonc
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2018 feb. 01, 02:54 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Sziasztok!
Az alábbi problémában szeretném a segítségeteket kérni mielőtt nagyobb kiadásba verném magam.A problémám röviden:
Decemberben vásároltam egy Toyota Corolla Veso 2002-es 90Le-ős Diesel, egyterű autót kereskedésben.Azóta túl vagyok egy komplett kuplungszett cserén ami nem kevés pénzemet emésztette fel sajnos.Miután megtörtént a csere 1 nap múlva kb előjött a motorhiba visszajelző lámpa és az autó elvesztette az addigi dinamikusságát.Megyen de nehezen gyorsul,lassan veszi fel a fordulatot,gondolom vészüzembe állította magát.Itthon kiolvasva P1222 ismeretlen hibát kaptam aminek utánanézve a folytószelep környékére kellene koncentrálnom.Ezután elvittem egy márka független szervizbe (Suzuki)ahol légtömegmérő hibát diagnosztizáltak.Közölte,hogy nem érzékeli a beszívott levegő hőmérsékletet és szálszakadásos.Kicsit utánanéztem és azt hiszem ebben a fajtában a léghőmérséklet érzékelő külön van.Amikor rákérdeztem akkor most melyik hibás rávágták mind a kettő.Mivel amit én itthon olvastam és amit ők mondtak két külön dolog,ezért nem vagyok biztos a hibában és nem szeretnék több tízezres kiadásba kerülni ismét feleslegesen.Szóval a kérdésem a következő lenne:
Van-e valaki Székesfehérvár,Siófok környékén a tagok között aki tudna nekem segíteni egy pontosabb diagnosztikában esetleg a megfelelő szoftver segítségével.Ha igen akkor kérném jelezze az attilanovak1979@gmail.com címre vagy Pm-ben és felvenném vele a kapcsolatot!
Köszönöm előre is minden klubbtársnak a segítséget!
Az alábbi problémában szeretném a segítségeteket kérni mielőtt nagyobb kiadásba verném magam.A problémám röviden:
Decemberben vásároltam egy Toyota Corolla Veso 2002-es 90Le-ős Diesel, egyterű autót kereskedésben.Azóta túl vagyok egy komplett kuplungszett cserén ami nem kevés pénzemet emésztette fel sajnos.Miután megtörtént a csere 1 nap múlva kb előjött a motorhiba visszajelző lámpa és az autó elvesztette az addigi dinamikusságát.Megyen de nehezen gyorsul,lassan veszi fel a fordulatot,gondolom vészüzembe állította magát.Itthon kiolvasva P1222 ismeretlen hibát kaptam aminek utánanézve a folytószelep környékére kellene koncentrálnom.Ezután elvittem egy márka független szervizbe (Suzuki)ahol légtömegmérő hibát diagnosztizáltak.Közölte,hogy nem érzékeli a beszívott levegő hőmérsékletet és szálszakadásos.Kicsit utánanéztem és azt hiszem ebben a fajtában a léghőmérséklet érzékelő külön van.Amikor rákérdeztem akkor most melyik hibás rávágták mind a kettő.Mivel amit én itthon olvastam és amit ők mondtak két külön dolog,ezért nem vagyok biztos a hibában és nem szeretnék több tízezres kiadásba kerülni ismét feleslegesen.Szóval a kérdésem a következő lenne:
Van-e valaki Székesfehérvár,Siófok környékén a tagok között aki tudna nekem segíteni egy pontosabb diagnosztikában esetleg a megfelelő szoftver segítségével.Ha igen akkor kérném jelezze az attilanovak1979@gmail.com címre vagy Pm-ben és felvenném vele a kapcsolatot!
Köszönöm előre is minden klubbtársnak a segítséget!
-
- Újonc
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2018 feb. 01, 02:54 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Milan2011 írta:Sziasztok!
Az alábbi problémában szeretném a segítségeteket kérni mielőtt nagyobb kiadásba verném magam.A problémám röviden:
Decemberben vásároltam egy Toyota Corolla Veso 2002-es 90Le-ős Diesel, egyterű autót kereskedésben.Azóta túl vagyok egy komplett kuplungszett cserén ami nem kevés pénzemet emésztette fel sajnos.Miután megtörtént a csere 1 nap múlva kb előjött a motorhiba visszajelző lámpa és az autó elvesztette az addigi dinamikusságát.Megyen de nehezen gyorsul,lassan veszi fel a fordulatot,gondolom vészüzembe állította magát.Itthon kiolvasva P1222 ismeretlen hibát kaptam aminek utánanézve a folytószelep környékére kellene koncentrálnom.Ezután elvittem egy márka független szervizbe (Suzuki)ahol légtömegmérő hibát diagnosztizáltak.Közölte,hogy nem érzékeli a beszívott levegő hőmérsékletet és szálszakadásos.Kicsit utánanéztem és azt hiszem ebben a fajtában a léghőmérséklet érzékelő külön van.Amikor rákérdeztem akkor most melyik hibás rávágták mind a kettő.Mivel amit én itthon olvastam és amit ők mondtak két külön dolog,ezért nem vagyok biztos a hibában és nem szeretnék több tízezres kiadásba kerülni ismét feleslegesen.Szóval a kérdésem a következő lenne:
Van-e valaki Székesfehérvár,Siófok környékén a tagok között aki tudna nekem segíteni egy pontosabb diagnosztikában esetleg a megfelelő szoftver segítségével.Ha igen akkor kérném jelezze az attilanovak1979@gmail.com címre vagy Pm-ben és felvenném vele a kapcsolatot!
Köszönöm előre is minden klubbtársnak a segítséget!
Szia,sziasztok!
Voltam Toyota szervízben ahol fojtószelep hibát állapítottak meg.Beszereztem egy bontottat a mai napon szétszedtem.Akkor láttam meg a valódi hibát.A fojtószelep mozgató tengelyen van egy karmantyú ami a rugóba akad.Na ezt a karmantyút a szerelő kuplungcsere közben valamivel behajtotta így teljesen nyitott állásban rögzült,nem tudott megmoccani sem.Na ez volt a hiba.Azért a biztonság kedvéért ha már szét volt szedve beletettem a vásárolt bontott fojtószelep házat.Minden megoldódott az autó most tökéletesen megy,elfelejtette a vészüzemmódot is.
-
- Újonc
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2018 márc. 19, 09:45 am
- Autód gyártási éve: 1996
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: Si
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Sziasztok!
Miskolc környéki szerelőt keresek 4A-FE motorhoz (Toyota Corolla 1.6 si).
-Alapjárat ejtés indításkor, minden 10.-re.
-MAGAS fogyasztás (9-10l , a kasztni 1080kg és a jobb lábamra is figyelek)
-Alacsonyabb fordulaton néha erőtlenebb mint szokott.
(nem tudnak hozzászagolni sem az eddig megkeresettek, csak találgattak)
Köszönöm!
Miskolc környéki szerelőt keresek 4A-FE motorhoz (Toyota Corolla 1.6 si).
-Alapjárat ejtés indításkor, minden 10.-re.
-MAGAS fogyasztás (9-10l , a kasztni 1080kg és a jobb lábamra is figyelek)
-Alacsonyabb fordulaton néha erőtlenebb mint szokott.
(nem tudnak hozzászagolni sem az eddig megkeresettek, csak találgattak)
Köszönöm!
- DX11
- Újonc
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2018 szept. 14, 09:15 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Sziasztok!
(Bocs az ekezetekert, kulfoldi munkahelyrol irok)
Sajnos belenyultam a joba a nemreg vasarolt E11-es Corollammal (1,4 vvt-i 4ZZFE), eleg nagy az olajfogyasztasa 1l/1500km es csunyan el van koszolodva a motor belseje. A szelepfedel alatt itt-ott mar fekete olajsar is megjelent, relative kis futast kovetoen (kb 75e. km an a motorban). Kipufogo is csunya fekete.
Gyanakszom, hogy elso tulaja, akitol vettem, nem szervizelte megfeleloen az autot, nem hallott a motorcsere akciorol sem, stb. Reklamacioval fordultam hozza, de sajnos az elado hozzaallasa ezidaig nem igazan konstruktiv. Szeretnek egy szakszerviz altal kiallitott szakvelemenyt, ami igazolja, hogy a problema valos, nem en talaltam ki, es nem nalam, az auto nalam futott 3000km-e alatt allt elo. Tovabba igazolja azt, hogy a motor jelen allapotaban nem hasznalhato gazdasagi totalkart jelento meghibasodas kockazata nelkul. (A pl. Toyo Team motorfelujitasanak ara az auto vetelara.)
Szeretnem a tanacsotokat kerni, Gyali uti Toyo markaszervizhez, ahol a legutobbi 2 muszaki vizsgat csinaltak, erdemes-e fordulni, tudnak-e segiteni ilyesmiben (akarhogy nezem, egy 18 eves autorol beszelunk), vagy tudtok-e ajanlani olyan szervizt, ahol tudnanak segiteni nekem a fentiekben? Markaszervizt szeretnek leginkabb, ugy erzem, targyalasi szempontbol az lenne a legerosebb.
Koszi szepen, szebb hetfot !
(Bocs az ekezetekert, kulfoldi munkahelyrol irok)
Sajnos belenyultam a joba a nemreg vasarolt E11-es Corollammal (1,4 vvt-i 4ZZFE), eleg nagy az olajfogyasztasa 1l/1500km es csunyan el van koszolodva a motor belseje. A szelepfedel alatt itt-ott mar fekete olajsar is megjelent, relative kis futast kovetoen (kb 75e. km an a motorban). Kipufogo is csunya fekete.
Gyanakszom, hogy elso tulaja, akitol vettem, nem szervizelte megfeleloen az autot, nem hallott a motorcsere akciorol sem, stb. Reklamacioval fordultam hozza, de sajnos az elado hozzaallasa ezidaig nem igazan konstruktiv. Szeretnek egy szakszerviz altal kiallitott szakvelemenyt, ami igazolja, hogy a problema valos, nem en talaltam ki, es nem nalam, az auto nalam futott 3000km-e alatt allt elo. Tovabba igazolja azt, hogy a motor jelen allapotaban nem hasznalhato gazdasagi totalkart jelento meghibasodas kockazata nelkul. (A pl. Toyo Team motorfelujitasanak ara az auto vetelara.)
Szeretnem a tanacsotokat kerni, Gyali uti Toyo markaszervizhez, ahol a legutobbi 2 muszaki vizsgat csinaltak, erdemes-e fordulni, tudnak-e segiteni ilyesmiben (akarhogy nezem, egy 18 eves autorol beszelunk), vagy tudtok-e ajanlani olyan szervizt, ahol tudnanak segiteni nekem a fentiekben? Markaszervizt szeretnek leginkabb, ugy erzem, targyalasi szempontbol az lenne a legerosebb.
Koszi szepen, szebb hetfot !
Ex "lorinci" felhasználónk.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
A vásárlást megelőzően nyilván utánajártál az általad is említett korai VVT-i olajfogyasztós típushibának. (fórumunk, Totalcar-ba írt/lektorált cikkeink..)
Az adás-vétel gondolom olyan járműnél köttetett meg, aminél valahogy igazolva volt a motorcsere/javítás és ezt, illetve az olajfogyasztásra vonatkozó kitételt az adásvételiben szerepeltettétek is.
Ha ez megvan, akkor nem kell feltétlen konstruktívnak lennie az eladónak. Vannak erre szakosodott cégek (adás-vétel átverés, reklamáció...), beszélj velük. Lehet elég egy márkaszerviz igazolása a magas olajfogyasztásról, lehet igaszságügyi szakértő kell hozzá (ezekhez ugye mindenképpen, dokumentáltan menned kell még az autóval valamennyit), aztán a megadott dokumentumokkal lehet kérni az eladót a visszacsinálásba, amennyiben még időben vagy, ha nem megy bele, akkor meg jöhet a békéltető testület, majd a jogi út.
Ha a fentiek nem állnak, akkor erősen elgondolkoznék, hogy egy pár 100 ezres autónál valójában elkezdek-e pereskedni. Ha az autó egyéb állapota jó, akkor érdemes inkább elfogadni, hogy most nem voltál elég körültekintő és megjavítani/megjavíttatni a motort, aztán használni sok-sok évig boldogan.
Használni egyébként használhatod, ha töltögetsz az olajra. A katalizátort kinyírhatja, de egyebet nem hiszem. Ha nagyon csörög is (kopogásos égés), akkor gondolkodnék csak el a további üzemén.
A korai VVT-i-k nagyon alaposan dokumentált hibáiról, azok javításáról, tényleges költségeiről külön témánk van a fórumon, illetve több ember projektjében is visszaköszönnek. Aki megcsináltatta, azóta nincs ilyesfajta panasza!
Az adás-vétel gondolom olyan járműnél köttetett meg, aminél valahogy igazolva volt a motorcsere/javítás és ezt, illetve az olajfogyasztásra vonatkozó kitételt az adásvételiben szerepeltettétek is.
Ha ez megvan, akkor nem kell feltétlen konstruktívnak lennie az eladónak. Vannak erre szakosodott cégek (adás-vétel átverés, reklamáció...), beszélj velük. Lehet elég egy márkaszerviz igazolása a magas olajfogyasztásról, lehet igaszságügyi szakértő kell hozzá (ezekhez ugye mindenképpen, dokumentáltan menned kell még az autóval valamennyit), aztán a megadott dokumentumokkal lehet kérni az eladót a visszacsinálásba, amennyiben még időben vagy, ha nem megy bele, akkor meg jöhet a békéltető testület, majd a jogi út.
Ha a fentiek nem állnak, akkor erősen elgondolkoznék, hogy egy pár 100 ezres autónál valójában elkezdek-e pereskedni. Ha az autó egyéb állapota jó, akkor érdemes inkább elfogadni, hogy most nem voltál elég körültekintő és megjavítani/megjavíttatni a motort, aztán használni sok-sok évig boldogan.
Használni egyébként használhatod, ha töltögetsz az olajra. A katalizátort kinyírhatja, de egyebet nem hiszem. Ha nagyon csörög is (kopogásos égés), akkor gondolkodnék csak el a további üzemén.
A korai VVT-i-k nagyon alaposan dokumentált hibáiról, azok javításáról, tényleges költségeiről külön témánk van a fórumon, illetve több ember projektjében is visszaköszönnek. Aki megcsináltatta, azóta nincs ilyesfajta panasza!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- DX11
- Újonc
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2018 szept. 14, 09:15 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
Szo sincs pereskedesrol. Ha idegentol vettem volna az autot, lenyelem, de mivel csaladbol jott, ezert szeretnem ugymond hivatalosan is igazolni az autokhoz nem erto eladonak, hogy nem en talaltam ki az egesz maszlagot.
Tudnatok ajanlani a fovarosban vagy kornyeken megbizhato es korrekt muhelyt, akikre rabizhatom az elbarnult, olajevos motor javitasat? Nem akarok gyari alkatreszeket, szeretnek az esszeruseg hatarain belul egy megbizhato javitast. Toyo Teamet emiatt nem eroltetnem.
Tudnatok ajanlani a fovarosban vagy kornyeken megbizhato es korrekt muhelyt, akikre rabizhatom az elbarnult, olajevos motor javitasat? Nem akarok gyari alkatreszeket, szeretnek az esszeruseg hatarain belul egy megbizhato javitast. Toyo Teamet emiatt nem eroltetnem.
Ex "lorinci" felhasználónk.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Szervizek, megbízható szakemberek - Egyéb
A rokonnak mutasd meg a 12 éve működő fórumunkat, az ugyancsak régóta firtatott ezzel kapcsolatos témáinkat:
Pl.:
viewtopic.php?f=18&t=1888
viewtopic.php?f=18&t=1181
Vagy az említett Totalcar cikkeket
Javítás tekintetében:
A munkadíjakban lehet érdemi eltérés, de az alkatrész árakban nem hiszem, hogy túl nagy lenne a tól-ig.
Van, amiből csak gyárit érdemes és van, amiból szinte csak az létezik, vagy nem sokkal drágábbb, mint egy ugy.
Gondolom 250 és 500 közt áll meg egy ilyen móka manapság, ha nem maga csinálja az ember. Nincs mese, nagy meló...
Szerencsére nekem nincs tapasztalatom szervizekkel, így nem is tudnék neked nyugodt lelkiismerettel ajánlani. Majd a többiek megteszik.
Pl.:
viewtopic.php?f=18&t=1888
viewtopic.php?f=18&t=1181
Vagy az említett Totalcar cikkeket
Javítás tekintetében:
A munkadíjakban lehet érdemi eltérés, de az alkatrész árakban nem hiszem, hogy túl nagy lenne a tól-ig.
Van, amiből csak gyárit érdemes és van, amiból szinte csak az létezik, vagy nem sokkal drágábbb, mint egy ugy.
Gondolom 250 és 500 közt áll meg egy ilyen móka manapság, ha nem maga csinálja az ember. Nincs mese, nagy meló...
Szerencsére nekem nincs tapasztalatom szervizekkel, így nem is tudnék neked nyugodt lelkiismerettel ajánlani. Majd a többiek megteszik.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)