Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD » 2017 jún. 28, 03:54 pm

Sajnos ez nekem most kimaradt. Jó fotók, köszönjük! A 911-es kigyorsítása különösen jól sikerült :)
Vicc, hogy az S2000-ek mindig elkerülnek engem. Ha Én megyek, ők pont nem jönnek. :)
Az e36 ívbelső emelgetése tiszta merevhidas viselkedés, érdekes hogy ez pont nem olyan futómű. Alfa Giulia GTA jellemzően így fordul például, meg még jó pár öreg, merevhidas vas is.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 júl. 08, 11:00 pm

Histo Cup
Pannónia Ring

PORNÓ VOLT! :meglep: :mrgreen:

Nem írok beszámolót és nem rakok képeket

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: RWD » 2017 júl. 09, 09:06 am

Jezus ereje..
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 júl. 09, 11:32 am

Hozzáképzeled a hangokat is ugye?! :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: RWD » 2017 júl. 10, 09:12 pm

Pacsker írta:Hozzáképzeled a hangokat is ugye?! :)
Rohadt motorcsere. Csak ennyit mondok.
Slovakiaringet már most beírom a naptárba.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86

Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1620
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Frool » 2017 júl. 11, 04:52 am

Eddigi legjobb autóverseny élménymixxem volt.
Érdemes volt miatta félbehagyni a nyaralást!
Az autók látványa boxban és pályán,
a résztvevők családostul, a rendezők és maga a pálya mind
együtt nagyon kerek egészet alkotott.
Videók (telefonos) eccercsak tubon lesznek.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 júl. 11, 08:07 am

Szuti írta:Köszi a szuper képeket, most már tuti, hogy lógok pár gyors körrel nektek. Viszont Jabel, légyszi ha tudod, állítsd át, hogy ne az én képemmel kezdődjön az album, mert amikor meg akarom osztani a Magyar Time Attack oldalon, akkor minden innen érkező albumon én vagyok és ez kicsit egónak tűnhet, amit nem szeretnék. Ha megcsináltad, felteszem ezt is, mint Pacskerét. Köszi!:-)
Szutiii!
Nem kell gyártatnod/keresned hátsó lököst.
SŐT! Találtam neked egy komplett AERO szettet, amit szélcsatornában terveztek!
Még színre is passzol.
Illene a géptetőt is kicserélni :)

https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopr ... 273125.htm

Kép

Kép

Kép

JÓ FOGÁS! :buzaly: :lol: :lol: :twisted:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 júl. 12, 01:21 pm

Álom volt.
Az elmúlt évek egyik legjobb versenypályás élménye.

Tipikus az, amikor rádzúdúl a rengeteg jó és már nem tudod mire figyelj, hova menj, aztán elengeded magad és úgyis lesz valami.
Sodródtam az árral...

Fél 11 körül megérkeztünk.
Zéró belépő, mindenki kedves és közvetlen.
Oda mehettünk a Paddock-ban és a Boxban, ahova csak akartunk. Jó, családias hangulat, rengeteg bizalom. Kétségtelen... Nem Magyarok...
A kis gyerek Gokartnak is külön Popup, a rotyogó bográcsok melletti asztalon is Racing kockás abrosz.

Kép

És ne feledjük a számos felállított medencét sem
Tudnak élni, na... :)

Kép

Amikor ilyeneket látsz, kihagy a szíved és tényleg nem hiszed el, hogy Magyarországon vagy:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Itt már éreztük, hogy az I-n is fent lesz a pont :lol:

Kép

Kép

És ezek nem csak, hogy itt vannak, de tényleg láthatjuk őket bevetésen, hallhatjuk a hangukat nagy fordulaton és még netán csatáznak is??!?!?! :shock: :shock: :twisted:

Intéztem engedélyeket, hogy felmehessünk a pályára fotózni.
Nem bántuk... :)
Meglepő, hogy mennyire lazán kezelik a biztonságot. (elvégre aláírtuk a felelősségvállalásit).
Gyakorlatilag oda mentünk, ahova akartunk. Frool-al ugye letettük a Merchall vizsgát, értjük is a fizikát, így vigyáztunk, de ezt ők nem tudhatták. Mindegy, hatalmas élmény volt :)

Rögtön a sűrűjébe...
Olyan futamba csöppentünk, ahol a 2 hengeres Steyer Puch és a V12-es Jaguar XJS egy menetben indult...
Nehogy azt higgyétek, hogy óriási volt a különbség.
Nem tudsz betelni a látvánnyal :)

Kép

Kép

Kép

Kép

Persze volt örömködés is :)

Kép

Aztán jött a nap végi 1 órás versenyhez a vegyes felvágott kvalifikációja. (Tök mindegy, versenynek fogták föl ezt is :) )
Viper, Corvette, GT3, és pár kisebb borsszem is. Új és régi autók egyaránt.
Nagy örömünkre itt indult az épített AE86 is.
(Minden menet repülőrajtból indult)

Kép

Kép

Kép

Kép

Nem vagyok E30 b@zi, de ez azért adta...

Kép

Kép

Kép

És itt jött az öröm mámor.
Az AE86 nem csak jónak látszott, de jól is ment! Gyakorlatilag a kis UFO-kon és a GT3-as Porschekon kívül mindenkit sikerült megennie.
Csodás volt a csatája a CORVETTE-kkel! 8)
:vezet:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Na jó azért ez a jármű se csúnya :) ...

Kép

Meg ez se... :lol:

Kép

Az Integra sajnos fékprobléma miatt kiállt már az elején..

Kép

A pálya M3 füvet is nyírt :D

Kép


Ezt követően jött egy E30 325i kupa.
Jó volt persze, de túl egyhangú az előbbiek után :)
Nézzük el a gépparkot a bajoroknak :)
Kép

Kép

De itt legalább tényleg minden a sofőrökön múlt.

Kép

TZS és Frool sem a földet bámulta :)

Kép


Majd jött a Formel Historic (szünet nélkül jöttek a versenyek!!)

Kép

Kép

Évben, erőben is vegyes felvágott, de pont ettől volt szép :)

Kép

Kép

Kép

Jegyezzük meg, hogy a pilóták fele 70 év fölötti volt!
DE NEM KÍMÉLTÉK A TECHNIKÁT :)

Kép

Kép

Kép

Kép

Balesetmentesen zárult ez is.
Majd jöhettek a várva várt NAGYCSOPORTOSOK (Histo CUP STW)
Korabeli "DTM"-től a V8 szörnyekig minden volt. Ezek mind épített versenyautók, pazar hanggal és látvánnyal.
Zackhspeed Capri, Alfa GTV, Challenger... GYÁÁÁÁ! :lol:

A képek, magukért beszélnek...

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Még most is beleborzongok... :luv:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Majd mikor ennek is vége lett, jöhetett a Classica Trophy.
Ismét csak vegyes felvágott, inkább "utcaibb" autókkal

Kép

Kép

Kép

Kép

Nem kímélték a vasakat itt sem.
A BMW és a két Alfa három barát volt. Állat volt, amit műveltek :lol:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Majd elkezdett esni az eső
(pont vége lett a versenynek, így nem volt túl sok csúszka, hisz leintették őket)

Kép

Kép

Kép

Gyors zápor volt.
Ahogy elállt, már küldték is fel a vizes pályára az utsó számot, az 1 órás versenyt (bárki indulhatott a hétvége résztvevői közül) - "RAVENOL - 1 hour Team Race"

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

A nap végeztével pedig beugrottunk a "hacsiboxba".
A sofőr a géptetőt a főnök utasítása miatt nem nyithatta fel, hogy nehogy lefotózzam a titkokat :) ... De készséggel feleltek minden kérdésünkre.
VW Polo hűtőmaszk és első lámpák (mert most nincs nekik AE86 :) ), BMW független hátsó felfüggesztés, brutál fékek..., de ami a leg lényegesebb: 2.0 szívó, 280Le.
Annyit árultak el, hogy Ausztrál Yaris kupa motorja lehet. Gondolom 3SGE Beams, kicsit tovább optimalizálva :)
Full közvetlenek voltak egyébként! Nagyon örültek, hgy gratuláltunk és érdeklődünk.

Kép

Kép

Szuper nap volt!

(és tényleg alig volt pár néző/érdeklődő!! :) )
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 júl. 12, 01:27 pm

Lemaradt.
A többi KÉPEIMET ITT TALÁLJÁTOK
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Vitya77
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 418
Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Vitya77 » 2017 júl. 12, 04:52 pm

Ez kib@szott jó lehetett.
Qrv@ jók a képek és a járgányok.
Sajnálom hogy ki hagytam.
Ha lesz legközelebb, mindenképp ott akarok lenni.
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 júl. 12, 08:58 pm

Durva volt. Egy cimborám és csapattagunk ment egy 325-ös Bmw-vel és 2. lett a kategóriájában.

Kivi lettem volna, hogy az AE86-os Corollában milyen motor dolgozik.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 júl. 13, 12:33 pm

Itt vannak az eredmények:
https://api.histo-cup.at/files/pretty/5 ... iaring.pdf

A hachi 2:08:263-at ment, de mindenki legjobbja szerepeltetve van.
Szuti, ti nyilván jobban mentek, de mondj már pár időt légyszi, hogy legyen viszonyítási alapom.

Valaki mondta, hogy a Challenger szelepfedelén rajta volt a "Fuck Downsizing" felirat :lol: , illetve hallottuk, hogy a többi V8-hoz képest is teljesen más fordulat tartományban dolgozott.
Megnéztem: 9400ccm. :shock: :lol: :lol: :lol:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 júl. 13, 03:13 pm

Itt van a live timing a mai MTA Pannonia Ring futamról. Szuti most 2:09, de még vsak 6 kört ment.

http://www.pannonia-ring.com/index.php? ... ming&id=73

Tényleg milyen motor volt abban a hacsiban? 4A-GE turboval?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 júl. 14, 10:34 am

Leirtam amit tudunk rola basszus...
Olvassatok mar el. Ne csak a kepeket nezegessetek :?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 júl. 14, 07:25 pm

Akkor tehát a tegnapi nap összefoglalója:

3 éve mentem utoljára még a fehérrel a Pannónia-Ringen, de azt gondoltam, hogy megvan a pálya. Ezért úgy döntöttünk, hogy nem megyünk le a szabadedzésre, csak a kvalifikáción és a Super Pole-on indulunk. Nem nyírjuk a technikát annyit megyünk, amennyit kell. A tavalyi idők és az előzetes nevezések alapján az 5. helyre rangsoroltam magam a verseny előtt, mivel valahogy a futómű beállítások, vagy a gumiválasztás miatt itt még sosem tudtam kiemelkedően gyors kört menni. Valahogy azt gondolom, hogy ide nem alkalmas a kocsi, vagy én.

A kvali első fél órájában pár melegítő kör után valami éktelenül sípoló hang jött a kocsiból és valami kifröccsent a szélvédőm jobb oldalára, de abban a körben még futottam egy 2:11-es kört, ami az eddigi legjobbamnál 3 másodperccel volt gyorsabb. Ki is mentem és Zoliék konstatálták, hogy elszállt a szervóm. Ezek után letöröltek mindent, betömték ronggyal és visszamentem, hogy legalább egy gyors köröm legyen, mielőtt kinyírom teljesen. Sikerült is egy 2:09.8-at mennem, de érzésre semmi tapadásom nem volt.

A szünetben az lett a mondás, hogy levesszük a szervó szíját és anélkül folytatom, ami eléggé combos dolog egy AWD kocsiban 270 széles slick gumikon. Fel is mentem, de végig szenvedtem a szervó hiánya miatt. A szűk kanyarokban a kormány tekeréséhez elég nagy erőt kellett kifejteni, viszont emiatt a finom kormánymozgásokat képtelenség volt kivitelezni. Arra alapoztam, hogy majd a féktávokat csinálom meg jobban és azzal próbálok időt nyerni. A legjobb idő 2:09.8, tehát kb ugyanaz, mint eddig.

A Super Pole első felfutásához Niesz Ferenc-től kaptam szervó olajat, /ezúttal is köszi!/, és ezzel indultam el. Folyamatos tapadáshiánnyal küzdöttem és a melegítő kör utáni első körben majdnem sóderágy lett a vége, mivel egy kör alatt nem melegedtek be a gumik annyira, hogy éleset lehessen vele menni. Így azt el is dobtam és készültem a második gyors körre, ahol szenvedősen, de tudtam hozni egy 2:09.5-öt. Kategóriámban ez az 5. helyet jelentette. Még ha az előttem levő 2 versenyző 1 másodpercen belül is, tudtam, hogy ennél ma nem lesz jobb és Gönczi Zsolti az Evo V-tel, Valló Zoli a kompresszoros Bmw-vel mentek már jobbat, én pedig nem.

Közben amikor lejöttem, észrevette Zoli, hogy a jobb első gumi egyik oldaláról teljesen levált a futófelület, így gyorsan gumizni kellett. A második felfutásra az volt a tervem, hogy mivel a gumi egyáltalán nem melegszik fel, így 2 melegítő és egy gyors kört fogok menni. Ezt olyannyira nem sikerült megcsinálnom, hogy menet közben megváltoztattam a tervemet és mégis megpróbáltam 2 gyors kört futni, aminek az lett a vége, hogy az első gyors körben a pálya hátsó részén fél kocsival beestem a kavicságyba, de gázzal kijöttem és mentem tovább abban reménykedve, hogy az utolsó 2 kanyar alatt letisztulnak annyira a gumijaim, hogy tudok majd futni egy tényleges gyors kört. Hát ez össze is jött és az utolsó köröm 2:09.1 lett, de úgy jöttem le a pályáról, hogy ezt bizony minden szinten eltaktikáztam. Úgy a pályaismeretben, mint ahogy a gumiválasztásban és még sok minden apróságban.

Egyből felálltam a trélerre, hogy minél hamarabb legyen vége ennek, mert nem igazán viseltem jól, hogy a riválisoktól 5-7 másodpercre szenvedek egy ütőképes kocsival. Igaz, hogy pontokat gyűjteni jöttem le, de azért ennél többre számítottam.

Amikor kinyitottam a kocsi ajtaját, azt hallottam, hogy Szuti-t várjuk az eredményhirdetésre. Mondom ez meg hogy lehet? Hiszen elvileg a 3. helyhez legalább 2 ember kellett, hogy lassabb kört menjen, mint én, és az eddigi idők szerint nem lehetséges.

Hát végül mint kiderült Taschner Ferinek műszaki gondja akadt, én pedig találtam egy 2:09.1-es kört, amivel 2 tizeddel, de beestem a 3. helyre.

A videón sajna nem a Super Pole köröm van, hanem a szervó nélküli köröm, mert annak a hangját sajna nem vette fel a Gopro.

A slusszpoén, hogy ennek a gyors körnek a végén, amikor jöttem volna ki, majdnem nekimentem az acélkapunak, mert nem bírtam eltekerni a kormányt a szűk kijáratnál. Na az lett volna még a szép befejezés.

Ezen most gyorsan megpróbálunk túllendülni és készülünk augusztus 19-re a Hungaroringre. Úgy hallottam, hogy többen is oda akarnak csapni, úgyhogy rendben kell lennie mindennek, csak akkor van esély a bajnokság végén a dobogóra állni.

https://www.youtube.com/watch?v=OKvEMCbN7tM


Válasz küldése