Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Sajnos ez nekem most kimaradt. Jó fotók, köszönjük! A 911-es kigyorsítása különösen jól sikerült
Vicc, hogy az S2000-ek mindig elkerülnek engem. Ha Én megyek, ők pont nem jönnek.
Az e36 ívbelső emelgetése tiszta merevhidas viselkedés, érdekes hogy ez pont nem olyan futómű. Alfa Giulia GTA jellemzően így fordul például, meg még jó pár öreg, merevhidas vas is.
Vicc, hogy az S2000-ek mindig elkerülnek engem. Ha Én megyek, ők pont nem jönnek.
Az e36 ívbelső emelgetése tiszta merevhidas viselkedés, érdekes hogy ez pont nem olyan futómű. Alfa Giulia GTA jellemzően így fordul például, meg még jó pár öreg, merevhidas vas is.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Histo Cup
Pannónia Ring
PORNÓ VOLT!
Nem írok beszámolót és nem rakok képeket
Pannónia Ring
PORNÓ VOLT!
Nem írok beszámolót és nem rakok képeket
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Jezus ereje..
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Hozzáképzeled a hangokat is ugye?!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Rohadt motorcsere. Csak ennyit mondok.Pacsker írta:Hozzáképzeled a hangokat is ugye?!
Slovakiaringet már most beírom a naptárba.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Frool
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1620
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Eddigi legjobb autóverseny élménymixxem volt.
Érdemes volt miatta félbehagyni a nyaralást!
Az autók látványa boxban és pályán,
a résztvevők családostul, a rendezők és maga a pálya mind
együtt nagyon kerek egészet alkotott.
Videók (telefonos) eccercsak tubon lesznek.
Érdemes volt miatta félbehagyni a nyaralást!
Az autók látványa boxban és pályán,
a résztvevők családostul, a rendezők és maga a pálya mind
együtt nagyon kerek egészet alkotott.
Videók (telefonos) eccercsak tubon lesznek.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Szutiii!Szuti írta:Köszi a szuper képeket, most már tuti, hogy lógok pár gyors körrel nektek. Viszont Jabel, légyszi ha tudod, állítsd át, hogy ne az én képemmel kezdődjön az album, mert amikor meg akarom osztani a Magyar Time Attack oldalon, akkor minden innen érkező albumon én vagyok és ez kicsit egónak tűnhet, amit nem szeretnék. Ha megcsináltad, felteszem ezt is, mint Pacskerét. Köszi!:-)
Nem kell gyártatnod/keresned hátsó lököst.
SŐT! Találtam neked egy komplett AERO szettet, amit szélcsatornában terveztek!
Még színre is passzol.
Illene a géptetőt is kicserélni
https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopr ... 273125.htm
JÓ FOGÁS!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Álom volt.
Az elmúlt évek egyik legjobb versenypályás élménye.
Tipikus az, amikor rádzúdúl a rengeteg jó és már nem tudod mire figyelj, hova menj, aztán elengeded magad és úgyis lesz valami.
Sodródtam az árral...
Fél 11 körül megérkeztünk.
Zéró belépő, mindenki kedves és közvetlen.
Oda mehettünk a Paddock-ban és a Boxban, ahova csak akartunk. Jó, családias hangulat, rengeteg bizalom. Kétségtelen... Nem Magyarok...
A kis gyerek Gokartnak is külön Popup, a rotyogó bográcsok melletti asztalon is Racing kockás abrosz.
És ne feledjük a számos felállított medencét sem
Tudnak élni, na...
Amikor ilyeneket látsz, kihagy a szíved és tényleg nem hiszed el, hogy Magyarországon vagy:
Itt már éreztük, hogy az I-n is fent lesz a pont
És ezek nem csak, hogy itt vannak, de tényleg láthatjuk őket bevetésen, hallhatjuk a hangukat nagy fordulaton és még netán csatáznak is??!?!?!
Intéztem engedélyeket, hogy felmehessünk a pályára fotózni.
Nem bántuk...
Meglepő, hogy mennyire lazán kezelik a biztonságot. (elvégre aláírtuk a felelősségvállalásit).
Gyakorlatilag oda mentünk, ahova akartunk. Frool-al ugye letettük a Merchall vizsgát, értjük is a fizikát, így vigyáztunk, de ezt ők nem tudhatták. Mindegy, hatalmas élmény volt
Rögtön a sűrűjébe...
Olyan futamba csöppentünk, ahol a 2 hengeres Steyer Puch és a V12-es Jaguar XJS egy menetben indult...
Nehogy azt higgyétek, hogy óriási volt a különbség.
Nem tudsz betelni a látvánnyal
Persze volt örömködés is
Aztán jött a nap végi 1 órás versenyhez a vegyes felvágott kvalifikációja. (Tök mindegy, versenynek fogták föl ezt is )
Viper, Corvette, GT3, és pár kisebb borsszem is. Új és régi autók egyaránt.
Nagy örömünkre itt indult az épített AE86 is.
(Minden menet repülőrajtból indult)
Nem vagyok E30 b@zi, de ez azért adta...
És itt jött az öröm mámor.
Az AE86 nem csak jónak látszott, de jól is ment! Gyakorlatilag a kis UFO-kon és a GT3-as Porschekon kívül mindenkit sikerült megennie.
Csodás volt a csatája a CORVETTE-kkel!
Na jó azért ez a jármű se csúnya ...
Meg ez se...
Az Integra sajnos fékprobléma miatt kiállt már az elején..
A pálya M3 füvet is nyírt
Ezt követően jött egy E30 325i kupa.
Jó volt persze, de túl egyhangú az előbbiek után
Nézzük el a gépparkot a bajoroknak
De itt legalább tényleg minden a sofőrökön múlt.
TZS és Frool sem a földet bámulta
Majd jött a Formel Historic (szünet nélkül jöttek a versenyek!!)
Évben, erőben is vegyes felvágott, de pont ettől volt szép
Jegyezzük meg, hogy a pilóták fele 70 év fölötti volt!
DE NEM KÍMÉLTÉK A TECHNIKÁT
Balesetmentesen zárult ez is.
Majd jöhettek a várva várt NAGYCSOPORTOSOK (Histo CUP STW)
Korabeli "DTM"-től a V8 szörnyekig minden volt. Ezek mind épített versenyautók, pazar hanggal és látvánnyal.
Zackhspeed Capri, Alfa GTV, Challenger... GYÁÁÁÁ!
A képek, magukért beszélnek...
Még most is beleborzongok...
Majd mikor ennek is vége lett, jöhetett a Classica Trophy.
Ismét csak vegyes felvágott, inkább "utcaibb" autókkal
Nem kímélték a vasakat itt sem.
A BMW és a két Alfa három barát volt. Állat volt, amit műveltek
Majd elkezdett esni az eső
(pont vége lett a versenynek, így nem volt túl sok csúszka, hisz leintették őket)
Gyors zápor volt.
Ahogy elállt, már küldték is fel a vizes pályára az utsó számot, az 1 órás versenyt (bárki indulhatott a hétvége résztvevői közül) - "RAVENOL - 1 hour Team Race"
A nap végeztével pedig beugrottunk a "hacsiboxba".
A sofőr a géptetőt a főnök utasítása miatt nem nyithatta fel, hogy nehogy lefotózzam a titkokat ... De készséggel feleltek minden kérdésünkre.
VW Polo hűtőmaszk és első lámpák (mert most nincs nekik AE86 ), BMW független hátsó felfüggesztés, brutál fékek..., de ami a leg lényegesebb: 2.0 szívó, 280Le.
Annyit árultak el, hogy Ausztrál Yaris kupa motorja lehet. Gondolom 3SGE Beams, kicsit tovább optimalizálva
Full közvetlenek voltak egyébként! Nagyon örültek, hgy gratuláltunk és érdeklődünk.
Szuper nap volt!
(és tényleg alig volt pár néző/érdeklődő!! )
Az elmúlt évek egyik legjobb versenypályás élménye.
Tipikus az, amikor rádzúdúl a rengeteg jó és már nem tudod mire figyelj, hova menj, aztán elengeded magad és úgyis lesz valami.
Sodródtam az árral...
Fél 11 körül megérkeztünk.
Zéró belépő, mindenki kedves és közvetlen.
Oda mehettünk a Paddock-ban és a Boxban, ahova csak akartunk. Jó, családias hangulat, rengeteg bizalom. Kétségtelen... Nem Magyarok...
A kis gyerek Gokartnak is külön Popup, a rotyogó bográcsok melletti asztalon is Racing kockás abrosz.
És ne feledjük a számos felállított medencét sem
Tudnak élni, na...
Amikor ilyeneket látsz, kihagy a szíved és tényleg nem hiszed el, hogy Magyarországon vagy:
Itt már éreztük, hogy az I-n is fent lesz a pont
És ezek nem csak, hogy itt vannak, de tényleg láthatjuk őket bevetésen, hallhatjuk a hangukat nagy fordulaton és még netán csatáznak is??!?!?!
Intéztem engedélyeket, hogy felmehessünk a pályára fotózni.
Nem bántuk...
Meglepő, hogy mennyire lazán kezelik a biztonságot. (elvégre aláírtuk a felelősségvállalásit).
Gyakorlatilag oda mentünk, ahova akartunk. Frool-al ugye letettük a Merchall vizsgát, értjük is a fizikát, így vigyáztunk, de ezt ők nem tudhatták. Mindegy, hatalmas élmény volt
Rögtön a sűrűjébe...
Olyan futamba csöppentünk, ahol a 2 hengeres Steyer Puch és a V12-es Jaguar XJS egy menetben indult...
Nehogy azt higgyétek, hogy óriási volt a különbség.
Nem tudsz betelni a látvánnyal
Persze volt örömködés is
Aztán jött a nap végi 1 órás versenyhez a vegyes felvágott kvalifikációja. (Tök mindegy, versenynek fogták föl ezt is )
Viper, Corvette, GT3, és pár kisebb borsszem is. Új és régi autók egyaránt.
Nagy örömünkre itt indult az épített AE86 is.
(Minden menet repülőrajtból indult)
Nem vagyok E30 b@zi, de ez azért adta...
És itt jött az öröm mámor.
Az AE86 nem csak jónak látszott, de jól is ment! Gyakorlatilag a kis UFO-kon és a GT3-as Porschekon kívül mindenkit sikerült megennie.
Csodás volt a csatája a CORVETTE-kkel!
Na jó azért ez a jármű se csúnya ...
Meg ez se...
Az Integra sajnos fékprobléma miatt kiállt már az elején..
A pálya M3 füvet is nyírt
Ezt követően jött egy E30 325i kupa.
Jó volt persze, de túl egyhangú az előbbiek után
Nézzük el a gépparkot a bajoroknak
De itt legalább tényleg minden a sofőrökön múlt.
TZS és Frool sem a földet bámulta
Majd jött a Formel Historic (szünet nélkül jöttek a versenyek!!)
Évben, erőben is vegyes felvágott, de pont ettől volt szép
Jegyezzük meg, hogy a pilóták fele 70 év fölötti volt!
DE NEM KÍMÉLTÉK A TECHNIKÁT
Balesetmentesen zárult ez is.
Majd jöhettek a várva várt NAGYCSOPORTOSOK (Histo CUP STW)
Korabeli "DTM"-től a V8 szörnyekig minden volt. Ezek mind épített versenyautók, pazar hanggal és látvánnyal.
Zackhspeed Capri, Alfa GTV, Challenger... GYÁÁÁÁ!
A képek, magukért beszélnek...
Még most is beleborzongok...
Majd mikor ennek is vége lett, jöhetett a Classica Trophy.
Ismét csak vegyes felvágott, inkább "utcaibb" autókkal
Nem kímélték a vasakat itt sem.
A BMW és a két Alfa három barát volt. Állat volt, amit műveltek
Majd elkezdett esni az eső
(pont vége lett a versenynek, így nem volt túl sok csúszka, hisz leintették őket)
Gyors zápor volt.
Ahogy elállt, már küldték is fel a vizes pályára az utsó számot, az 1 órás versenyt (bárki indulhatott a hétvége résztvevői közül) - "RAVENOL - 1 hour Team Race"
A nap végeztével pedig beugrottunk a "hacsiboxba".
A sofőr a géptetőt a főnök utasítása miatt nem nyithatta fel, hogy nehogy lefotózzam a titkokat ... De készséggel feleltek minden kérdésünkre.
VW Polo hűtőmaszk és első lámpák (mert most nincs nekik AE86 ), BMW független hátsó felfüggesztés, brutál fékek..., de ami a leg lényegesebb: 2.0 szívó, 280Le.
Annyit árultak el, hogy Ausztrál Yaris kupa motorja lehet. Gondolom 3SGE Beams, kicsit tovább optimalizálva
Full közvetlenek voltak egyébként! Nagyon örültek, hgy gratuláltunk és érdeklődünk.
Szuper nap volt!
(és tényleg alig volt pár néző/érdeklődő!! )
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Lemaradt.
A többi KÉPEIMET ITT TALÁLJÁTOK
A többi KÉPEIMET ITT TALÁLJÁTOK
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Ez kib@szott jó lehetett.
Qrv@ jók a képek és a járgányok.
Sajnálom hogy ki hagytam.
Ha lesz legközelebb, mindenképp ott akarok lenni.
Qrv@ jók a képek és a járgányok.
Sajnálom hogy ki hagytam.
Ha lesz legközelebb, mindenképp ott akarok lenni.
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Durva volt. Egy cimborám és csapattagunk ment egy 325-ös Bmw-vel és 2. lett a kategóriájában.
Kivi lettem volna, hogy az AE86-os Corollában milyen motor dolgozik.
Kivi lettem volna, hogy az AE86-os Corollában milyen motor dolgozik.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Itt vannak az eredmények:
https://api.histo-cup.at/files/pretty/5 ... iaring.pdf
A hachi 2:08:263-at ment, de mindenki legjobbja szerepeltetve van.
Szuti, ti nyilván jobban mentek, de mondj már pár időt légyszi, hogy legyen viszonyítási alapom.
Valaki mondta, hogy a Challenger szelepfedelén rajta volt a "Fuck Downsizing" felirat , illetve hallottuk, hogy a többi V8-hoz képest is teljesen más fordulat tartományban dolgozott.
Megnéztem: 9400ccm.
https://api.histo-cup.at/files/pretty/5 ... iaring.pdf
A hachi 2:08:263-at ment, de mindenki legjobbja szerepeltetve van.
Szuti, ti nyilván jobban mentek, de mondj már pár időt légyszi, hogy legyen viszonyítási alapom.
Valaki mondta, hogy a Challenger szelepfedelén rajta volt a "Fuck Downsizing" felirat , illetve hallottuk, hogy a többi V8-hoz képest is teljesen más fordulat tartományban dolgozott.
Megnéztem: 9400ccm.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Itt van a live timing a mai MTA Pannonia Ring futamról. Szuti most 2:09, de még vsak 6 kört ment.
http://www.pannonia-ring.com/index.php? ... ming&id=73
Tényleg milyen motor volt abban a hacsiban? 4A-GE turboval?
http://www.pannonia-ring.com/index.php? ... ming&id=73
Tényleg milyen motor volt abban a hacsiban? 4A-GE turboval?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Leirtam amit tudunk rola basszus...
Olvassatok mar el. Ne csak a kepeket nezegessetek
Olvassatok mar el. Ne csak a kepeket nezegessetek
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Akkor tehát a tegnapi nap összefoglalója:
3 éve mentem utoljára még a fehérrel a Pannónia-Ringen, de azt gondoltam, hogy megvan a pálya. Ezért úgy döntöttünk, hogy nem megyünk le a szabadedzésre, csak a kvalifikáción és a Super Pole-on indulunk. Nem nyírjuk a technikát annyit megyünk, amennyit kell. A tavalyi idők és az előzetes nevezések alapján az 5. helyre rangsoroltam magam a verseny előtt, mivel valahogy a futómű beállítások, vagy a gumiválasztás miatt itt még sosem tudtam kiemelkedően gyors kört menni. Valahogy azt gondolom, hogy ide nem alkalmas a kocsi, vagy én.
A kvali első fél órájában pár melegítő kör után valami éktelenül sípoló hang jött a kocsiból és valami kifröccsent a szélvédőm jobb oldalára, de abban a körben még futottam egy 2:11-es kört, ami az eddigi legjobbamnál 3 másodperccel volt gyorsabb. Ki is mentem és Zoliék konstatálták, hogy elszállt a szervóm. Ezek után letöröltek mindent, betömték ronggyal és visszamentem, hogy legalább egy gyors köröm legyen, mielőtt kinyírom teljesen. Sikerült is egy 2:09.8-at mennem, de érzésre semmi tapadásom nem volt.
A szünetben az lett a mondás, hogy levesszük a szervó szíját és anélkül folytatom, ami eléggé combos dolog egy AWD kocsiban 270 széles slick gumikon. Fel is mentem, de végig szenvedtem a szervó hiánya miatt. A szűk kanyarokban a kormány tekeréséhez elég nagy erőt kellett kifejteni, viszont emiatt a finom kormánymozgásokat képtelenség volt kivitelezni. Arra alapoztam, hogy majd a féktávokat csinálom meg jobban és azzal próbálok időt nyerni. A legjobb idő 2:09.8, tehát kb ugyanaz, mint eddig.
A Super Pole első felfutásához Niesz Ferenc-től kaptam szervó olajat, /ezúttal is köszi!/, és ezzel indultam el. Folyamatos tapadáshiánnyal küzdöttem és a melegítő kör utáni első körben majdnem sóderágy lett a vége, mivel egy kör alatt nem melegedtek be a gumik annyira, hogy éleset lehessen vele menni. Így azt el is dobtam és készültem a második gyors körre, ahol szenvedősen, de tudtam hozni egy 2:09.5-öt. Kategóriámban ez az 5. helyet jelentette. Még ha az előttem levő 2 versenyző 1 másodpercen belül is, tudtam, hogy ennél ma nem lesz jobb és Gönczi Zsolti az Evo V-tel, Valló Zoli a kompresszoros Bmw-vel mentek már jobbat, én pedig nem.
Közben amikor lejöttem, észrevette Zoli, hogy a jobb első gumi egyik oldaláról teljesen levált a futófelület, így gyorsan gumizni kellett. A második felfutásra az volt a tervem, hogy mivel a gumi egyáltalán nem melegszik fel, így 2 melegítő és egy gyors kört fogok menni. Ezt olyannyira nem sikerült megcsinálnom, hogy menet közben megváltoztattam a tervemet és mégis megpróbáltam 2 gyors kört futni, aminek az lett a vége, hogy az első gyors körben a pálya hátsó részén fél kocsival beestem a kavicságyba, de gázzal kijöttem és mentem tovább abban reménykedve, hogy az utolsó 2 kanyar alatt letisztulnak annyira a gumijaim, hogy tudok majd futni egy tényleges gyors kört. Hát ez össze is jött és az utolsó köröm 2:09.1 lett, de úgy jöttem le a pályáról, hogy ezt bizony minden szinten eltaktikáztam. Úgy a pályaismeretben, mint ahogy a gumiválasztásban és még sok minden apróságban.
Egyből felálltam a trélerre, hogy minél hamarabb legyen vége ennek, mert nem igazán viseltem jól, hogy a riválisoktól 5-7 másodpercre szenvedek egy ütőképes kocsival. Igaz, hogy pontokat gyűjteni jöttem le, de azért ennél többre számítottam.
Amikor kinyitottam a kocsi ajtaját, azt hallottam, hogy Szuti-t várjuk az eredményhirdetésre. Mondom ez meg hogy lehet? Hiszen elvileg a 3. helyhez legalább 2 ember kellett, hogy lassabb kört menjen, mint én, és az eddigi idők szerint nem lehetséges.
Hát végül mint kiderült Taschner Ferinek műszaki gondja akadt, én pedig találtam egy 2:09.1-es kört, amivel 2 tizeddel, de beestem a 3. helyre.
A videón sajna nem a Super Pole köröm van, hanem a szervó nélküli köröm, mert annak a hangját sajna nem vette fel a Gopro.
A slusszpoén, hogy ennek a gyors körnek a végén, amikor jöttem volna ki, majdnem nekimentem az acélkapunak, mert nem bírtam eltekerni a kormányt a szűk kijáratnál. Na az lett volna még a szép befejezés.
Ezen most gyorsan megpróbálunk túllendülni és készülünk augusztus 19-re a Hungaroringre. Úgy hallottam, hogy többen is oda akarnak csapni, úgyhogy rendben kell lennie mindennek, csak akkor van esély a bajnokság végén a dobogóra állni.
https://www.youtube.com/watch?v=OKvEMCbN7tM
3 éve mentem utoljára még a fehérrel a Pannónia-Ringen, de azt gondoltam, hogy megvan a pálya. Ezért úgy döntöttünk, hogy nem megyünk le a szabadedzésre, csak a kvalifikáción és a Super Pole-on indulunk. Nem nyírjuk a technikát annyit megyünk, amennyit kell. A tavalyi idők és az előzetes nevezések alapján az 5. helyre rangsoroltam magam a verseny előtt, mivel valahogy a futómű beállítások, vagy a gumiválasztás miatt itt még sosem tudtam kiemelkedően gyors kört menni. Valahogy azt gondolom, hogy ide nem alkalmas a kocsi, vagy én.
A kvali első fél órájában pár melegítő kör után valami éktelenül sípoló hang jött a kocsiból és valami kifröccsent a szélvédőm jobb oldalára, de abban a körben még futottam egy 2:11-es kört, ami az eddigi legjobbamnál 3 másodperccel volt gyorsabb. Ki is mentem és Zoliék konstatálták, hogy elszállt a szervóm. Ezek után letöröltek mindent, betömték ronggyal és visszamentem, hogy legalább egy gyors köröm legyen, mielőtt kinyírom teljesen. Sikerült is egy 2:09.8-at mennem, de érzésre semmi tapadásom nem volt.
A szünetben az lett a mondás, hogy levesszük a szervó szíját és anélkül folytatom, ami eléggé combos dolog egy AWD kocsiban 270 széles slick gumikon. Fel is mentem, de végig szenvedtem a szervó hiánya miatt. A szűk kanyarokban a kormány tekeréséhez elég nagy erőt kellett kifejteni, viszont emiatt a finom kormánymozgásokat képtelenség volt kivitelezni. Arra alapoztam, hogy majd a féktávokat csinálom meg jobban és azzal próbálok időt nyerni. A legjobb idő 2:09.8, tehát kb ugyanaz, mint eddig.
A Super Pole első felfutásához Niesz Ferenc-től kaptam szervó olajat, /ezúttal is köszi!/, és ezzel indultam el. Folyamatos tapadáshiánnyal küzdöttem és a melegítő kör utáni első körben majdnem sóderágy lett a vége, mivel egy kör alatt nem melegedtek be a gumik annyira, hogy éleset lehessen vele menni. Így azt el is dobtam és készültem a második gyors körre, ahol szenvedősen, de tudtam hozni egy 2:09.5-öt. Kategóriámban ez az 5. helyet jelentette. Még ha az előttem levő 2 versenyző 1 másodpercen belül is, tudtam, hogy ennél ma nem lesz jobb és Gönczi Zsolti az Evo V-tel, Valló Zoli a kompresszoros Bmw-vel mentek már jobbat, én pedig nem.
Közben amikor lejöttem, észrevette Zoli, hogy a jobb első gumi egyik oldaláról teljesen levált a futófelület, így gyorsan gumizni kellett. A második felfutásra az volt a tervem, hogy mivel a gumi egyáltalán nem melegszik fel, így 2 melegítő és egy gyors kört fogok menni. Ezt olyannyira nem sikerült megcsinálnom, hogy menet közben megváltoztattam a tervemet és mégis megpróbáltam 2 gyors kört futni, aminek az lett a vége, hogy az első gyors körben a pálya hátsó részén fél kocsival beestem a kavicságyba, de gázzal kijöttem és mentem tovább abban reménykedve, hogy az utolsó 2 kanyar alatt letisztulnak annyira a gumijaim, hogy tudok majd futni egy tényleges gyors kört. Hát ez össze is jött és az utolsó köröm 2:09.1 lett, de úgy jöttem le a pályáról, hogy ezt bizony minden szinten eltaktikáztam. Úgy a pályaismeretben, mint ahogy a gumiválasztásban és még sok minden apróságban.
Egyből felálltam a trélerre, hogy minél hamarabb legyen vége ennek, mert nem igazán viseltem jól, hogy a riválisoktól 5-7 másodpercre szenvedek egy ütőképes kocsival. Igaz, hogy pontokat gyűjteni jöttem le, de azért ennél többre számítottam.
Amikor kinyitottam a kocsi ajtaját, azt hallottam, hogy Szuti-t várjuk az eredményhirdetésre. Mondom ez meg hogy lehet? Hiszen elvileg a 3. helyhez legalább 2 ember kellett, hogy lassabb kört menjen, mint én, és az eddigi idők szerint nem lehetséges.
Hát végül mint kiderült Taschner Ferinek műszaki gondja akadt, én pedig találtam egy 2:09.1-es kört, amivel 2 tizeddel, de beestem a 3. helyre.
A videón sajna nem a Super Pole köröm van, hanem a szervó nélküli köröm, mert annak a hangját sajna nem vette fel a Gopro.
A slusszpoén, hogy ennek a gyors körnek a végén, amikor jöttem volna ki, majdnem nekimentem az acélkapunak, mert nem bírtam eltekerni a kormányt a szűk kijáratnál. Na az lett volna még a szép befejezés.
Ezen most gyorsan megpróbálunk túllendülni és készülünk augusztus 19-re a Hungaroringre. Úgy hallottam, hogy többen is oda akarnak csapni, úgyhogy rendben kell lennie mindennek, csak akkor van esély a bajnokság végén a dobogóra állni.
https://www.youtube.com/watch?v=OKvEMCbN7tM