Klubvezetőség
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetőség
Szia Pacsker!
A sok-sok év alatt a CCH-ba fektetett brutális mennyiségű munkád előtt le a kalappal! Kitartóan vitted a temérdek feladatot és koordináltad a vezetőség munkáját mellette pedig mindenkinek nyújtottál segítő kezet, akármikor és akármiért is kérte. Ellenszélben is fókuszálva arra mit adhatsz még a közösségnek.
Számomra a CCH atmoszférája, a vezetők és a klubtagok hozzáállása az események sokszínüsége és profizmusa sorsdöntő volt, hogy itt táboroztam le és veletek kívánom a szabadidőm egy jelentős részét eltölteni. Nem vagyok túl hosszú ideje tagja a vezetőségnek, de azt egyértelműen látom, ilyen rövid idő alatt is, mekkora energia befektetést kíván. Ez kivülről gyakran nem látszik, de attól még minden korábbi és jelenlegi vezetőnek minden elismerésem. Egyszerűen ez A LEGJOBB hazai autós klub.
Személyes utóiratként: 8 évig én is vittem hasonló közösséget, hasonlóan úttörő szemléletben és én is kerültem alkotói válságba. Kellett egy pici szünet, de végül egyszerűen hiányzott a feeling, az érzés, hogy ott legyek újra. Számomra a kiscsaládom (Milu és Kriszta) sugárzó pozitív visszacsatolása adja meg azt a extra motívációt, amit a korábbi évek CCH-s találkozóin szippantottak magukba. Ezt külön köszönöm mindenkinek (összes CCH tag, Pacsker és minden korábbi, illetve mostani vezetőségi tag is).
Mindenkinek jár egy kis pihenés, vannak az életben másfajta kihívások amiknek meg kell felelni. Azonban van egy nagyon erős közösségünk, akik emlékeznek minden szép pillanatra és nem felejtik el miért vannak itt!
A sok-sok év alatt a CCH-ba fektetett brutális mennyiségű munkád előtt le a kalappal! Kitartóan vitted a temérdek feladatot és koordináltad a vezetőség munkáját mellette pedig mindenkinek nyújtottál segítő kezet, akármikor és akármiért is kérte. Ellenszélben is fókuszálva arra mit adhatsz még a közösségnek.
Számomra a CCH atmoszférája, a vezetők és a klubtagok hozzáállása az események sokszínüsége és profizmusa sorsdöntő volt, hogy itt táboroztam le és veletek kívánom a szabadidőm egy jelentős részét eltölteni. Nem vagyok túl hosszú ideje tagja a vezetőségnek, de azt egyértelműen látom, ilyen rövid idő alatt is, mekkora energia befektetést kíván. Ez kivülről gyakran nem látszik, de attól még minden korábbi és jelenlegi vezetőnek minden elismerésem. Egyszerűen ez A LEGJOBB hazai autós klub.
Személyes utóiratként: 8 évig én is vittem hasonló közösséget, hasonlóan úttörő szemléletben és én is kerültem alkotói válságba. Kellett egy pici szünet, de végül egyszerűen hiányzott a feeling, az érzés, hogy ott legyek újra. Számomra a kiscsaládom (Milu és Kriszta) sugárzó pozitív visszacsatolása adja meg azt a extra motívációt, amit a korábbi évek CCH-s találkozóin szippantottak magukba. Ezt külön köszönöm mindenkinek (összes CCH tag, Pacsker és minden korábbi, illetve mostani vezetőségi tag is).
Mindenkinek jár egy kis pihenés, vannak az életben másfajta kihívások amiknek meg kell felelni. Azonban van egy nagyon erős közösségünk, akik emlékeznek minden szép pillanatra és nem felejtik el miért vannak itt!
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetőség
Én szinte az első pillanattól kezdve itt vagyok és tanúja voltam az erőfeszítéseidnek Matyi! És azt kell,h mondjam nélküled nem tudott volna ennyire megerősödnie a klubnak minden téren! Szóval le a kalappal a tetteid előtt és nem szeretném,h már nem lennél részese majd később a klub vezetői tevékenységében! Tudom,h ennek az időszaknak is el kell jönnie és tudod,h nálunk is eljött,de szeretnénk továbbra is részesei ennek a jó csapatnak! Meg persze barátnak vagy inkább többnek lenni veled! A jelen vezetésnek is kitartást! És sikert minden téren! Támogatom ahogy eddig is, lehetőségeimhez mérten.
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetőség
Finoman közöltem a mondandómat, de ezek szerint a legtöbb ember felé túl jól sikerült...
Szeretném tisztázni, hogy a magánéletemnek semmi köze a bejelentésemhez. Szó sincs arról, hogy gyerekvállalás, költözés... miatt hoztam meg ezt a döntést. Eddigi életem leghúzósabb időszakaiban is próbáltam a CCH-ba fektetett munkáimat konstans szinten tartani, még ha ez hosszú éjszakáimba is került heteken át. Úgy gondolom nem is lehetett nagyon észrevenni, hogy éppen mikor diplomáztam, újítottam fel lakást, házat, vagy éppen mikor voltam minden nap túlórázva elhavazva a munkahelyeimen.
NEM így terveztem, nem szerettem volna meghozni ezt a döntést, de sajnos mégis ide jutottunk...
Szeretném tisztázni, hogy a magánéletemnek semmi köze a bejelentésemhez. Szó sincs arról, hogy gyerekvállalás, költözés... miatt hoztam meg ezt a döntést. Eddigi életem leghúzósabb időszakaiban is próbáltam a CCH-ba fektetett munkáimat konstans szinten tartani, még ha ez hosszú éjszakáimba is került heteken át. Úgy gondolom nem is lehetett nagyon észrevenni, hogy éppen mikor diplomáztam, újítottam fel lakást, házat, vagy éppen mikor voltam minden nap túlórázva elhavazva a munkahelyeimen.
NEM így terveztem, nem szerettem volna meghozni ezt a döntést, de sajnos mégis ide jutottunk...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Klubvezetőség
Nem nagyon szoktam ilyen lent nézegetni a fórumot, így észre se vettem mi folyik itt. Tele vagyok kérdőjellel és lövésem sincs mi van a háttérben Matyi lelkében, kisagyában. Remélem ez a kis rossz elmúlik, aztán majd jön a jó!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Klubvezetőség
Sok szerencsét az új vezetőségnek! Hajrá skacok!:buliii:
Matyi, én maximálisan megértelek.
Nem teheti ki csupán egy dolog az ember életének a 90 %-át,, még a CCH sem.
Meghajlok az eddigi munkásságodért.
Sokszor, vagy inkább soha nem értettem hogy tudsz ennyi mindennel foglalkozni egyszerre
Hajrá vezetőség,
és hajrá Matyi!!!
Matyi, én maximálisan megértelek.
Nem teheti ki csupán egy dolog az ember életének a 90 %-át,, még a CCH sem.
Meghajlok az eddigi munkásságodért.
Sokszor, vagy inkább soha nem értettem hogy tudsz ennyi mindennel foglalkozni egyszerre
Hajrá vezetőség,
és hajrá Matyi!!!
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Klubvezetőség
Fontos közösségi értékké fejlődött a klub a 10 éves fennállása alatt, köszönhetően főleg Mátyás töretlen és önfeláldozó lelkesedésének. Nagyon szívesen segítek bármiben, hogy továbbra is legyen gyümölcse a rengeteg belefektetett munkának és energiának!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetőség
Kedves Corolla Club tagok!
Nagyban dübörög a 4.0-s ipari forradalom, változnak az emberek prioritásai, kommunikációs csatornái és többek közt ezen tényezők is nagy mértékben alakítják a mai társadalom szokásait. Nagyon érdekes szemlélni, hogy milyen gyorsan megy ez végbe, gyakorlatilag a klub 12 éves fennállása alatt is hatalmas változások történtek már, amelyek bizony hatással vannak a klubéletünkre, mind a találkozók, mind az online felületeink tekintetében.
Ezen felül, ugyan kisebb mértékben, de változik a gazdaság, bővülnek a felhasználói igények, változik és újul a Toyota paletta... és ezek a körülmények a gépparkunkban is változásokat hoznak.
Sorolhatnánk még, de nem kell szomorkodnunk, sőt igenis büszkék lehetünk (ti is, akik olvassátok), mert mindezek és a tobzódó Facebook csoportok ellenére közösségünk a mai napig kitartott és továbbra is a hazai autós klubok egyik legaktívabb, pozitív, ékes példájaként említhető.
A bevezetőből nyilván kiderül, hogy vezetőségünk számos nehézséggel és megoldandó feladattal néz szembe, amit közös ötleteléssel mindig megpróbál a lehető legjobban kezelni úgy, hogy a változó körülmények és igények mellett nektek továbbra is vonzó, kreatív és izgalmas klubéletet biztosíthasson.
Hol kisebb, hol nagyobb beavatkozás, változtatás szükségeltetik, de mindig próbálunk helytállni.
Az utóbbi hónapokban több, az átlagosnál komolyabb vezetőségi ülés is szükségessé vált, amelyek során körvonalazódni látszott, hogy több területen változások várhatók főként CCH Találkozóink és azok tartalmát illetően.
Hogy sikerül, sikerült-e jól csinálnunk, azt érdemben szinte csak a ti visszacsatolásaitok alapján tudjuk értékelni, avagy akkor melegszik a szívünk, ha minél több, régi veteránt és újonc Corollást látunk mosolyogni találkozóink alkalmával.
Továbbra sincs klubtagsági díjunk, nem terhelünk titeket kötelező, időt rabló feladatokkal, csupán azt szeretnénk kérni tőletek, hogy TI ne legyetek a mai azonnal+rögtön, lusta, erény nélküli társadalom "átlagos" példái és legyetek továbbra is partnerek a jövőben közösségünk fenntartásában és építésében.
Ha örömöt, segítséget, egyéb hasznot nyújtott nektek ez a klub, akkor szánjatok rá pár percet, írjátok meg azt és természetesen, ha ti tudtok a saját lehetőségeitek alapján viszonozni, akkor tegyétek meg ugyancsak.
A CCH nem egy "szolgáltató", senki nem kap százezreket, hogy cikkeket, válaszokat szolgáltasson a nap 24 órájában (nem beszélve a találkozók szervezéséről és lebonyolításáról), a jó közösség úgy működik, ha mindenki belead egy kicsit és függetlenül a szakmai mélységek, a felhasználói tapasztalatok vagy éppen az egyéb könnyed klubélet tekintetében figyelmes, türelmes és segítőkész klubtársaival szemben.
Tudjuk napjainkban kisebb hangsúlyt kapnak a személyes összejövetelek, de ettől függetlenül mi továbbra is nagyon hiszünk bennük! Így szerezhetünk valós, feledhetetlen emlékeket, így járhatjuk be a csodás helyszíneket, így fogdoshatjuk, szagolhatjuk, vizslathatjuk meg egymás különleges járművét, tapasztalhatjuk meg a konvojozós, dinamikus vezetési élményeket illetve alakíthatunk ki jó ismeretségeket, éppen ezért KÉRÜNK titeket gyertek el továbbra is találkozóinkra és kapcsolódjunk ki együtt a különleges Corollák és jó emberek társaságában!
A Vezetőség felállása kis mértékben változott:
Természetesen ez a másik irányban is igaz. Kedves tagok, forduljatok bizalommal bármely vezetőhöz, illetve továbbra is örömmel vesszük a klubbal kapcsolatos észrevételieket, hisz valóban megvitatjuk mindegyiket és ezekkel tehetjük még jobbá a CCH-t!
Hajrá 2019!
Nagyban dübörög a 4.0-s ipari forradalom, változnak az emberek prioritásai, kommunikációs csatornái és többek közt ezen tényezők is nagy mértékben alakítják a mai társadalom szokásait. Nagyon érdekes szemlélni, hogy milyen gyorsan megy ez végbe, gyakorlatilag a klub 12 éves fennállása alatt is hatalmas változások történtek már, amelyek bizony hatással vannak a klubéletünkre, mind a találkozók, mind az online felületeink tekintetében.
Ezen felül, ugyan kisebb mértékben, de változik a gazdaság, bővülnek a felhasználói igények, változik és újul a Toyota paletta... és ezek a körülmények a gépparkunkban is változásokat hoznak.
Sorolhatnánk még, de nem kell szomorkodnunk, sőt igenis büszkék lehetünk (ti is, akik olvassátok), mert mindezek és a tobzódó Facebook csoportok ellenére közösségünk a mai napig kitartott és továbbra is a hazai autós klubok egyik legaktívabb, pozitív, ékes példájaként említhető.
A bevezetőből nyilván kiderül, hogy vezetőségünk számos nehézséggel és megoldandó feladattal néz szembe, amit közös ötleteléssel mindig megpróbál a lehető legjobban kezelni úgy, hogy a változó körülmények és igények mellett nektek továbbra is vonzó, kreatív és izgalmas klubéletet biztosíthasson.
Hol kisebb, hol nagyobb beavatkozás, változtatás szükségeltetik, de mindig próbálunk helytállni.
Az utóbbi hónapokban több, az átlagosnál komolyabb vezetőségi ülés is szükségessé vált, amelyek során körvonalazódni látszott, hogy több területen változások várhatók főként CCH Találkozóink és azok tartalmát illetően.
Hogy sikerül, sikerült-e jól csinálnunk, azt érdemben szinte csak a ti visszacsatolásaitok alapján tudjuk értékelni, avagy akkor melegszik a szívünk, ha minél több, régi veteránt és újonc Corollást látunk mosolyogni találkozóink alkalmával.
Továbbra sincs klubtagsági díjunk, nem terhelünk titeket kötelező, időt rabló feladatokkal, csupán azt szeretnénk kérni tőletek, hogy TI ne legyetek a mai azonnal+rögtön, lusta, erény nélküli társadalom "átlagos" példái és legyetek továbbra is partnerek a jövőben közösségünk fenntartásában és építésében.
Ha örömöt, segítséget, egyéb hasznot nyújtott nektek ez a klub, akkor szánjatok rá pár percet, írjátok meg azt és természetesen, ha ti tudtok a saját lehetőségeitek alapján viszonozni, akkor tegyétek meg ugyancsak.
A CCH nem egy "szolgáltató", senki nem kap százezreket, hogy cikkeket, válaszokat szolgáltasson a nap 24 órájában (nem beszélve a találkozók szervezéséről és lebonyolításáról), a jó közösség úgy működik, ha mindenki belead egy kicsit és függetlenül a szakmai mélységek, a felhasználói tapasztalatok vagy éppen az egyéb könnyed klubélet tekintetében figyelmes, türelmes és segítőkész klubtársaival szemben.
Tudjuk napjainkban kisebb hangsúlyt kapnak a személyes összejövetelek, de ettől függetlenül mi továbbra is nagyon hiszünk bennük! Így szerezhetünk valós, feledhetetlen emlékeket, így járhatjuk be a csodás helyszíneket, így fogdoshatjuk, szagolhatjuk, vizslathatjuk meg egymás különleges járművét, tapasztalhatjuk meg a konvojozós, dinamikus vezetési élményeket illetve alakíthatunk ki jó ismeretségeket, éppen ezért KÉRÜNK titeket gyertek el továbbra is találkozóinkra és kapcsolódjunk ki együtt a különleges Corollák és jó emberek társaságában!
A Vezetőség felállása kis mértékben változott:
- Tóth Mátyás - Pacsker
- Molnár Zsolt - Mozso
- Lasits Zsolt - Zsoltee
- Csomós Viktor - Vitya77
- Tóth Gergő - Gorgo
- Szüllő Szabolcs - Szullosz
- Tanácsadói szerepben - Lasitsné Verner Ágnes - Neragi
Természetesen ez a másik irányban is igaz. Kedves tagok, forduljatok bizalommal bármely vezetőhöz, illetve továbbra is örömmel vesszük a klubbal kapcsolatos észrevételieket, hisz valóban megvitatjuk mindegyiket és ezekkel tehetjük még jobbá a CCH-t!
Hajrá 2019!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Klubvezetőség
Köszönjük a bizalmat amit “szavaztatok” nekünk, megpróbálunk minden tekintetben helytállni. Bár nehéz ennyire sokszínű és szerteágazó érdeklődésű társaság minden egyes tagjának megfelelni, eleget tenni, de természetesen törekszünk rá. A fanatikusoktól kezdve a családokig, mindenkinek kedveskedünk valamivel a találkozók alkalmával, hiszen a vezetőség több tagja is ezek elegye. A közös érdeklődési körünk és egymás iránti tiszteletünk tarthatja életben továbbra is ilyen magas szinten a klubot.
Hajrá CCH-sok, legyünk egy nagy “család” .
Vitya
Hajrá CCH-sok, legyünk egy nagy “család” .
Vitya
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetőség
Részemről továbbra is teljes erőbedobással intézem a csapatunk ügyeit, mert megérdemlitek . Sok izgalmas esemény lesz 2019-ben, nagyon várom.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Klubvezetőség
Köszönjük szépen!
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Zsoltee
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 464
- Csatlakozott: 2008 júl. 12, 01:23 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Avensis
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Klubvezetőség
Voltak, vannak és lesznek is nehézségek a klub vezetésének terén. De ezeket a problémákat mindig megoldottuk. Együtt, értetek, magunkért
A továbbiakban is mindent megteszünk, hogy a klub sikeres maradhasson és tartalmas, jó hangulatú találkozókon vehessetek részt.
Köszönjük mindenkinek az eddigi támogatást és a részvételt a találkozóinkon!
A jövőben is feltétlenül számítunk Rátok!
A továbbiakban is mindent megteszünk, hogy a klub sikeres maradhasson és tartalmas, jó hangulatú találkozókon vehessetek részt.
Köszönjük mindenkinek az eddigi támogatást és a részvételt a találkozóinkon!
A jövőben is feltétlenül számítunk Rátok!
CCH vezetőségi tag
'97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
'97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Klubvezetőség
Köszönjük szépen a munkátokat, fáradozásaitokat!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L