Corolla Club Hungary

CCH
  
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2017 dec. 15, 02:49 am



Hozzászólás a témához  [ 103 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
 Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22. 
Szerző Üzenet
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Feltöltöttem a képeket. Végül a 4-es kanyar után álltam meg, és kicsit kísérleteztem a fotózással :)

https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Sajnos a felvezető körös videó ilyen minőség, én is jobbra számítottam. Legközelebb majd egy másik kamerát szerzünk.

Amúgy pont most merült fel bennem: Nem lesz CCH-s láthatósági mellény? :) Menő lenne abban fotózni ilyen rendezvényeken.

_________________
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/


2016 máj. 26, 04:51 pm
Profil
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ

Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Bardos6 írta:
Szerintem csak függő, :vezet: :macho: és mivel a pályát nem vihette magával belesodort némi fékport meg gumidarabokat a cigijébe. :D


Azt mondták többen, hogy 102-es verseny benzin löttyent ki a placcra.
Gondoltam egy kis plusz benzingőz nem árthat. :-D

_________________
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age

Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.


2016 máj. 26, 08:14 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró

Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Hozzászólások: 119
Sziasztok!

Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran. Tehát nem teljesen CCH-s rendezvény lenne, de szerintem lenne rá igény. Ez lenne a TTG Nyílt nap, amit meg persze majd követne ősszel a II. ToyoTeam Garage Gokartverseny. Hamarosan csinálok neki egy eseményt és persze bemásolom a megfelelő topikba. Elég sokat mentem már ott és kisebb kocsikkal is nagyon jót lehet autózni. Kevésbé nyírja a gumikat, a technikát, de nagyon rugalmatlanok a szervezők. Én nem is erőltetném a kizárólagosságot, mert eddig ez sosem sikerült, hacsak nem akarunk előre kifizetni több száz ezer forintot. Plusz minden a box utcában elfolyatott hűtővíz, vagy bármi miatt 20eft-t kell fizetni. Tehát nem a legegyszerűbb velük, de a pálya autózni nagyon jó, bár a bukóterek nem túl nagyok.

Zuzmow-ról én sajna nem tudom, hogy arcról ki, de a többiek ha jól hallottam azt mondták, hogy nem volt vele semmi gond, jól viselkedett, nem zúzott le senkit:-)
Haragudni pedig nem haragszom rád, a száguldozás miatt, mindenki ott siet, ahol akar:-)


2016 máj. 26, 08:49 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Hozzászólások: 2551
Pacsker írta:
Ha lehetne választani, csak elgondolás szintjén, ki melyik kint lévő autóval karikázott volna a legszívesebben?

1. Kristoffarkas épített AE86 GT
2. Zoo.HUN full gyári kis méregzsák AE82 GT
3. ZZE123 TS-ek egyike.
+ Hhabe EVO IX-e.

A kíváncsiság, hogy mit tudhatnak ezek, utóbbi kettő Corollánál a gyári állapotot illetően.


1. CrazyHorse AE86
2. Kristóf AE86

Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy miért. :)
CrazyHorse-nak innen is köszönöm még egyszer a lehetőséget, egy élmény volt. Ügyesen terelte az autót, pláne ahhoz képest, hogy ez volt az első hungaroringi bevetése. Le a kalappal. :vezet: Az autó is nagyon "egyben lévőnek" érződött. Eddig még nem ültem mozgásban lévő, gyári Hacsiban. Abszolút meggyőző, cseppet sem csalódtam. 8)

Képekkel tartozom.

_________________
1981-Toyota Starlet KP62 3K


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RWD 2016 máj. 26, 11:21 pm-kor.



2016 máj. 26, 11:14 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Hozzászólások: 3675
Tartózkodási hely: BP XI
Szuti írta:
Sziasztok!

Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran.


Igény, az vóna rá! :)

_________________
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd


2016 máj. 26, 11:20 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró

Csatlakozott: 2015 ápr. 19, 02:03 pm
Hozzászólások: 67
Szuti írta:
Sziasztok!

Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran. Tehát nem teljesen CCH-s rendezvény lenne, de szerintem lenne rá igény. Ez lenne a TTG Nyílt nap, amit meg persze majd követne ősszel a II. ToyoTeam Garage Gokartverseny. Hamarosan csinálok neki egy eseményt és persze bemásolom a megfelelő topikba. Elég sokat mentem már ott és kisebb kocsikkal is nagyon jót lehet autózni. Kevésbé nyírja a gumikat, a technikát, de nagyon rugalmatlanok a szervezők. Én nem is erőltetném a kizárólagosságot, mert eddig ez sosem sikerült, hacsak nem akarunk előre kifizetni több száz ezer forintot. Plusz minden a box utcában elfolyatott hűtővíz, vagy bármi miatt 20eft-t kell fizetni. Tehát nem a legegyszerűbb velük, de a pálya autózni nagyon jó, bár a bukóterek nem túl nagyok.

Zuzmow-ról én sajna nem tudom, hogy arcról ki, de a többiek ha jól hallottam azt mondták, hogy nem volt vele semmi gond, jól viselkedett, nem zúzott le senkit:-)
Haragudni pedig nem haragszom rád, a száguldozás miatt, mindenki ott siet, ahol akar:-)



Támogatom, Legyen !!!!


2016 máj. 26, 11:34 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Hozzászólások: 132
Tartózkodási hely: Bécs
Sajnálom hogy nem lehettem ott! :(
Bruce E9 vasa nagyon pazar,még a videót nézni is élvezetes volt,kellemesen rövid a váltó! :D
Kik mentek amúgy a nari E10-essel meg a piros épített E11-essel?
Úgy néztem a pálya nyomvonala nem nagyon változott,nagyjából egyezett azzal,amit a szimulátorokból ismerek
(ajánlom is figyelmetekbe,direkt pályát tanulni választottam ki,ez pl. a RaceRoom Experience a Steam-ről)
Kép
Van rajta külön európai pályák csomag,mást nem is vettem meg rajta (ja igen,fizetős,de nem vészes ha belegondolunk,hogy ugyanennyit benzinre is kiadunk pályatanulásra ha ismeretlen pályára megyünk)
Benne van a Hungaroring,Slovakiaring,Red Bull Ring meg sok német (kivéve Nürburgring Nordschleife) ami még érdekes lehet.
Természetesen mivel mehettem volna mással,mint Michelisz Norbi Hondájával (2015 WTCC autó csomag) :D
Kép
A beállítási lehetőségek magukért beszélnek!
Kép
Jó még a Real Racing 3 Androidra,de sajnos Hungaroring nincs benne. :(
Kép
Az én időmben még nem volt földi halandó számára elérhető autós kamera,ezért nagyon örvendek hogy eljutottunk a GoPro korszakba!
Használthoz már egészen olcsón hozzá lehet jutni,örvendek a jó felvételeknek (ha már nem jutottam ki)!
Köszi!

Az Euroringes napot én is támogatom,bár szívesen mennék a Hringen is veletek!
Jó hétvégét mindenkinek!

_________________
Kép
Kép

AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu


2016 máj. 26, 11:56 pm
Profil Honlap
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22757
Tartózkodási hely: Budapest
Szuti gyakorlatban máshogy is végzett vzetéstechnikai oktatást.
Figyelem, az elektromos szervónak van átka :D

Watch on youtube.com


A videó második felében Szuti vezet. Ott lehet látni gyakorlatban is az ideális íveket. Érdemes végig hallgatni, szerintem sok embernek segíthet a jövőben.
KÖSZÖNJÜK!!!
Értékes videó!

Most szeretném jelezni Szuti, hogyha legközelebb felmegyek valamivel és te épp kint leszel, akkor megtisztelne, ha beülnél mellém!
Javasolnám azt, hogy megyek egy kört gyorsan, te feltérképezed a hibáimat és utána ezekre összpontosítva javítanánk a következőket.

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2016 máj. 27, 08:33 am
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Hozzászólások: 1664
Tartózkodási hely: BP
Én nem mértem köridőt, mert ugye nem lett megcsinálva a motorvezérlő és nem nyomhattam neki. Ilyen lett a korrekciós tábla az első 11:30-as menet után, ahol óvatosságból dúsabbra állítottam a benzin-levegő keveréket:
Kép

Kiváncsiságból azért megnéztem az adataimat (félgázas haladás ugye):
legnagyobb sebesség: 148 km/h
legmagasabb motorfordulat: 5109 rpm
átlagos motorfordulat: 3651 rpm
legmagasabb gázpedál állás: 54,5%
átlagos gázpedál állás (motorfék és alapjárat nélkül): 29,6%
legmagasabb turbó nyomás: 0,58 bar (a vészjelzést 0,2 bar-ra állítottam be)

Köridők (11:30):
2:40
2:42

Köridők (14:55 helyett 15:45-kor):
2:40 Pacskerral első kör
2:38 itt picit több volt a vészjelzés, hogy átléptem a 0,2 bar-t :-)
2:53 hűtőkör

Autó testnedv paraméterek:
Max vízhőfok: 93 celsius
Max olajhőfok: 107 celsius

_________________
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb


2016 máj. 27, 08:42 am
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Hozzászólások: 3675
Tartózkodási hely: BP XI
Van még valakinek annyira rövid 2-ese, mint nekem, hogy szarul jön ki a célegyenes bejárata?
Azzal küzdöttünk, hogy ott fordulva még a 2-es az optimális fokozat, viszont a kigyorsításnál még az ív végén váltani kell a hármat, meg különben belefut a tiltásba.
Viszont az ív végén, kigyorsítás közben váltani, az valahogy nagyon nem volt jó.

Ezt a problémát mondjuk megoldaná egy jó gumi, azzal tudnék 3.-ban fordulni. :D

_________________
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd


2016 máj. 27, 10:33 am
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Hozzászólások: 5917
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Mert még kerested a pályát... majd ha megtalálod, összerakod. (Nem bántásból.) Nagyon egyszerűnek tűnik. Aztán, mire eljutsz arra a szintre mint Bruce E9, leesik, hogy mennyi van még benne. Brutális különbség van kör és kör között.
Szinte hihetetlennek tűnik, hogy az E11-el anno benéztem 2.40 alá. Akkor még ráadasul - a versenyzők szerint - lassabb volt a pálya.

_________________
4E FE
ex "bubidisc" felhasználó


2016 máj. 27, 02:49 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Hozzászólások: 3675
Tartózkodási hely: BP XI
bubidisc írta:
Mert még kerested a pályát... majd ha megtalálod, összerakod. (Nem bántásból.) Nagyon egyszerűnek tűnik. Aztán, mire eljutsz arra a szintre mint Bruce E9, leesik, hogy mennyi van még benne. Brutális különbség van kör és kör között.
Szinte hihetetlennek tűnik, hogy az E11-el anno benéztem 2.40 alá. Akkor még ráadasul - a versenyzők szerint - lassabb volt a pálya.


Ez mind igaz, de a kérdésemre közelről sem válaszoltál. :)

_________________
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd


2016 máj. 27, 03:45 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Hozzászólások: 5917
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Utaltam rá.
Nagyobb rutinnal, szerintem gyorsabban is be tudod venni azt a kanyart, ha ez egyáltalán számít, amikor nem időre mész.
Drukkolok amúgy, hogy legközelebb már jobbnak érezd az autót. Egy jobb fék, jobb gumi kombó segíthet persze. ;)

_________________
4E FE
ex "bubidisc" felhasználó


2016 máj. 27, 04:40 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró

Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Hozzászólások: 119
Montoya,ha jól gondolom, olyan 90körül tilt le a 2. sebességi fokozat. Én a Celicával 79 km/h-val fordulok 2. sebességi fokozatban, ott slick gumikon. Sztem neked az legalább 15km/h-val kevesebb, ha nem 20-szal, úgyhogy valszeg jónak kellene lennie 2-ben. 3-ban azok fordulnak, akik slickeken mennek, nagy motorral, mint pl a 350Z, vagy rövid váltófokozatú Evók tudnak onnan jól kigyorsítani. Szerintem ha elég szélesen kiengeded, akkor a kocsinak már egyenesen kell mennie, amikor elváltod a 3-ast, mert az a baj, hogy sztem az IS200 motorja nem elég nyomatékos alacsony fordulaton, fent viszont szépen húz, tehát a kigyorsítás szerintem gyorsabb, még ha nem is esik olyan jól ott elváltani. A lényeg, hogy kanyarban ne válts, mert akkor nincs hajtásod, plusz ha mondjuk 2-ben nem nyikkant a kerék, tehát volt tapadásod, akkor szerintem 3-ban nagyon bebutulna a kocsi és nem lenne ideje felpörögni oda, ahonnan húz.


2016 máj. 27, 10:42 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Hozzászólások: 5917
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Közben beszéltünk Montoyával. ;) Kompresszor és mehet a hàrom. :D

_________________
4E FE
ex "bubidisc" felhasználó


2016 máj. 28, 05:35 am
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 103 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség