Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Közlekes
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Közlekes » 2016 máj. 26, 04:51 pm

Feltöltöttem a képeket. Végül a 4-es kanyar után álltam meg, és kicsit kísérleteztem a fotózással :)

https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Sajnos a felvezető körös videó ilyen minőség, én is jobbra számítottam. Legközelebb majd egy másik kamerát szerzünk.

Amúgy pont most merült fel bennem: Nem lesz CCH-s láthatósági mellény? :) Menő lenne abban fotózni ilyen rendezvényeken.
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/

Wortex
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 711
Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Wortex » 2016 máj. 26, 08:14 pm

Bardos6 írta:Szerintem csak függő, :vezet: :macho: és mivel a pályát nem vihette magával belesodort némi fékport meg gumidarabokat a cigijébe. :D
Azt mondták többen, hogy 102-es verseny benzin löttyent ki a placcra.
Gondoltam egy kis plusz benzingőz nem árthat. :-D
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age

Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2016 máj. 26, 08:49 pm

Sziasztok!

Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran. Tehát nem teljesen CCH-s rendezvény lenne, de szerintem lenne rá igény. Ez lenne a TTG Nyílt nap, amit meg persze majd követne ősszel a II. ToyoTeam Garage Gokartverseny. Hamarosan csinálok neki egy eseményt és persze bemásolom a megfelelő topikba. Elég sokat mentem már ott és kisebb kocsikkal is nagyon jót lehet autózni. Kevésbé nyírja a gumikat, a technikát, de nagyon rugalmatlanok a szervezők. Én nem is erőltetném a kizárólagosságot, mert eddig ez sosem sikerült, hacsak nem akarunk előre kifizetni több száz ezer forintot. Plusz minden a box utcában elfolyatott hűtővíz, vagy bármi miatt 20eft-t kell fizetni. Tehát nem a legegyszerűbb velük, de a pálya autózni nagyon jó, bár a bukóterek nem túl nagyok.

Zuzmow-ról én sajna nem tudom, hogy arcról ki, de a többiek ha jól hallottam azt mondták, hogy nem volt vele semmi gond, jól viselkedett, nem zúzott le senkit:-)
Haragudni pedig nem haragszom rád, a száguldozás miatt, mindenki ott siet, ahol akar:-)

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2611
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: RWD » 2016 máj. 26, 11:14 pm

Pacsker írta:Ha lehetne választani, csak elgondolás szintjén, ki melyik kint lévő autóval karikázott volna a legszívesebben?

1. Kristoffarkas épített AE86 GT
2. Zoo.HUN full gyári kis méregzsák AE82 GT
3. ZZE123 TS-ek egyike.
+ Hhabe EVO IX-e.

A kíváncsiság, hogy mit tudhatnak ezek, utóbbi kettő Corollánál a gyári állapotot illetően.
1. CrazyHorse AE86
2. Kristóf AE86

Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy miért. :)
CrazyHorse-nak innen is köszönöm még egyszer a lehetőséget, egy élmény volt. Ügyesen terelte az autót, pláne ahhoz képest, hogy ez volt az első hungaroringi bevetése. Le a kalappal. :vezet: Az autó is nagyon "egyben lévőnek" érződött. Eddig még nem ültem mozgásban lévő, gyári Hacsiban. Abszolút meggyőző, cseppet sem csalódtam. 8)

Képekkel tartozom.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RWD 2016 máj. 26, 11:21 pm-kor.
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3720
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: montoya » 2016 máj. 26, 11:20 pm

Szuti írta:Sziasztok!

Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran.
Igény, az vóna rá! :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

CelicaT23
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2015 ápr. 19, 02:03 pm
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: CelicaT23 » 2016 máj. 26, 11:34 pm

Szuti írta:Sziasztok!

Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran. Tehát nem teljesen CCH-s rendezvény lenne, de szerintem lenne rá igény. Ez lenne a TTG Nyílt nap, amit meg persze majd követne ősszel a II. ToyoTeam Garage Gokartverseny. Hamarosan csinálok neki egy eseményt és persze bemásolom a megfelelő topikba. Elég sokat mentem már ott és kisebb kocsikkal is nagyon jót lehet autózni. Kevésbé nyírja a gumikat, a technikát, de nagyon rugalmatlanok a szervezők. Én nem is erőltetném a kizárólagosságot, mert eddig ez sosem sikerült, hacsak nem akarunk előre kifizetni több száz ezer forintot. Plusz minden a box utcában elfolyatott hűtővíz, vagy bármi miatt 20eft-t kell fizetni. Tehát nem a legegyszerűbb velük, de a pálya autózni nagyon jó, bár a bukóterek nem túl nagyok.

Zuzmow-ról én sajna nem tudom, hogy arcról ki, de a többiek ha jól hallottam azt mondták, hogy nem volt vele semmi gond, jól viselkedett, nem zúzott le senkit:-)
Haragudni pedig nem haragszom rád, a száguldozás miatt, mindenki ott siet, ahol akar:-)

Támogatom, Legyen !!!!

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 162
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2016 máj. 26, 11:56 pm

Sajnálom hogy nem lehettem ott! :(
Bruce E9 vasa nagyon pazar,még a videót nézni is élvezetes volt,kellemesen rövid a váltó! :D
Kik mentek amúgy a nari E10-essel meg a piros épített E11-essel?
Úgy néztem a pálya nyomvonala nem nagyon változott,nagyjából egyezett azzal,amit a szimulátorokból ismerek
(ajánlom is figyelmetekbe,direkt pályát tanulni választottam ki,ez pl. a RaceRoom Experience a Steam-ről)
Kép
Van rajta külön európai pályák csomag,mást nem is vettem meg rajta (ja igen,fizetős,de nem vészes ha belegondolunk,hogy ugyanennyit benzinre is kiadunk pályatanulásra ha ismeretlen pályára megyünk)
Benne van a Hungaroring,Slovakiaring,Red Bull Ring meg sok német (kivéve Nürburgring Nordschleife) ami még érdekes lehet.
Természetesen mivel mehettem volna mással,mint Michelisz Norbi Hondájával (2015 WTCC autó csomag) :D
Kép
A beállítási lehetőségek magukért beszélnek!
Kép
Jó még a Real Racing 3 Androidra,de sajnos Hungaroring nincs benne. :(
Kép
Az én időmben még nem volt földi halandó számára elérhető autós kamera,ezért nagyon örvendek hogy eljutottunk a GoPro korszakba!
Használthoz már egészen olcsón hozzá lehet jutni,örvendek a jó felvételeknek (ha már nem jutottam ki)!
Köszi!

Az Euroringes napot én is támogatom,bár szívesen mennék a Hringen is veletek!
Jó hétvégét mindenkinek!
KépKép
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23437
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 máj. 27, 08:33 am

Szuti gyakorlatban máshogy is végzett vzetéstechnikai oktatást.
Figyelem, az elektromos szervónak van átka :D

[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=lNdjwcmbjtg[/BBvideo]

A videó második felében Szuti vezet. Ott lehet látni gyakorlatban is az ideális íveket. Érdemes végig hallgatni, szerintem sok embernek segíthet a jövőben.
KÖSZÖNJÜK!!!
Értékes videó!

Most szeretném jelezni Szuti, hogyha legközelebb felmegyek valamivel és te épp kint leszel, akkor megtisztelne, ha beülnél mellém!
Javasolnám azt, hogy megyek egy kört gyorsan, te feltérképezed a hibáimat és utána ezekre összpontosítva javítanánk a következőket.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1937
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: mozso » 2016 máj. 27, 08:42 am

Én nem mértem köridőt, mert ugye nem lett megcsinálva a motorvezérlő és nem nyomhattam neki. Ilyen lett a korrekciós tábla az első 11:30-as menet után, ahol óvatosságból dúsabbra állítottam a benzin-levegő keveréket:
Kép

Kiváncsiságból azért megnéztem az adataimat (félgázas haladás ugye):
legnagyobb sebesség: 148 km/h
legmagasabb motorfordulat: 5109 rpm
átlagos motorfordulat: 3651 rpm
legmagasabb gázpedál állás: 54,5%
átlagos gázpedál állás (motorfék és alapjárat nélkül): 29,6%
legmagasabb turbó nyomás: 0,58 bar (a vészjelzést 0,2 bar-ra állítottam be)

Köridők (11:30):
2:40
2:42

Köridők (14:55 helyett 15:45-kor):
2:40 Pacskerral első kör
2:38 itt picit több volt a vészjelzés, hogy átléptem a 0,2 bar-t :-)
2:53 hűtőkör

Autó testnedv paraméterek:
Max vízhőfok: 93 celsius
Max olajhőfok: 107 celsius
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3720
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: montoya » 2016 máj. 27, 10:33 am

Van még valakinek annyira rövid 2-ese, mint nekem, hogy szarul jön ki a célegyenes bejárata?
Azzal küzdöttünk, hogy ott fordulva még a 2-es az optimális fokozat, viszont a kigyorsításnál még az ív végén váltani kell a hármat, meg különben belefut a tiltásba.
Viszont az ív végén, kigyorsítás közben váltani, az valahogy nagyon nem volt jó.

Ezt a problémát mondjuk megoldaná egy jó gumi, azzal tudnék 3.-ban fordulni. :D
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 máj. 27, 02:49 pm

Mert még kerested a pályát... majd ha megtalálod, összerakod. (Nem bántásból.) Nagyon egyszerűnek tűnik. Aztán, mire eljutsz arra a szintre mint Bruce E9, leesik, hogy mennyi van még benne. Brutális különbség van kör és kör között.
Szinte hihetetlennek tűnik, hogy az E11-el anno benéztem 2.40 alá. Akkor még ráadasul - a versenyzők szerint - lassabb volt a pálya.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3720
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: montoya » 2016 máj. 27, 03:45 pm

bubidisc írta:Mert még kerested a pályát... majd ha megtalálod, összerakod. (Nem bántásból.) Nagyon egyszerűnek tűnik. Aztán, mire eljutsz arra a szintre mint Bruce E9, leesik, hogy mennyi van még benne. Brutális különbség van kör és kör között.
Szinte hihetetlennek tűnik, hogy az E11-el anno benéztem 2.40 alá. Akkor még ráadasul - a versenyzők szerint - lassabb volt a pálya.
Ez mind igaz, de a kérdésemre közelről sem válaszoltál. :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 máj. 27, 04:40 pm

Utaltam rá.
Nagyobb rutinnal, szerintem gyorsabban is be tudod venni azt a kanyart, ha ez egyáltalán számít, amikor nem időre mész.
Drukkolok amúgy, hogy legközelebb már jobbnak érezd az autót. Egy jobb fék, jobb gumi kombó segíthet persze. ;)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2016 máj. 27, 10:42 pm

Montoya,ha jól gondolom, olyan 90körül tilt le a 2. sebességi fokozat. Én a Celicával 79 km/h-val fordulok 2. sebességi fokozatban, ott slick gumikon. Sztem neked az legalább 15km/h-val kevesebb, ha nem 20-szal, úgyhogy valszeg jónak kellene lennie 2-ben. 3-ban azok fordulnak, akik slickeken mennek, nagy motorral, mint pl a 350Z, vagy rövid váltófokozatú Evók tudnak onnan jól kigyorsítani. Szerintem ha elég szélesen kiengeded, akkor a kocsinak már egyenesen kell mennie, amikor elváltod a 3-ast, mert az a baj, hogy sztem az IS200 motorja nem elég nyomatékos alacsony fordulaton, fent viszont szépen húz, tehát a kigyorsítás szerintem gyorsabb, még ha nem is esik olyan jól ott elváltani. A lényeg, hogy kanyarban ne válts, mert akkor nincs hajtásod, plusz ha mondjuk 2-ben nem nyikkant a kerék, tehát volt tapadásod, akkor szerintem 3-ban nagyon bebutulna a kocsi és nem lenne ideje felpörögni oda, ahonnan húz.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 máj. 28, 05:35 am

Közben beszéltünk Montoyával. ;) Kompresszor és mehet a hàrom. :D
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.


Válasz küldése