Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
- Közlekes
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Feltöltöttem a képeket. Végül a 4-es kanyar után álltam meg, és kicsit kísérleteztem a fotózással
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink
Sajnos a felvezető körös videó ilyen minőség, én is jobbra számítottam. Legközelebb majd egy másik kamerát szerzünk.
Amúgy pont most merült fel bennem: Nem lesz CCH-s láthatósági mellény? Menő lenne abban fotózni ilyen rendezvényeken.
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink
Sajnos a felvezető körös videó ilyen minőség, én is jobbra számítottam. Legközelebb majd egy másik kamerát szerzünk.
Amúgy pont most merült fel bennem: Nem lesz CCH-s láthatósági mellény? Menő lenne abban fotózni ilyen rendezvényeken.
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Azt mondták többen, hogy 102-es verseny benzin löttyent ki a placcra.Bardos6 írta:Szerintem csak függő, és mivel a pályát nem vihette magával belesodort némi fékport meg gumidarabokat a cigijébe.
Gondoltam egy kis plusz benzingőz nem árthat.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Sziasztok!
Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran. Tehát nem teljesen CCH-s rendezvény lenne, de szerintem lenne rá igény. Ez lenne a TTG Nyílt nap, amit meg persze majd követne ősszel a II. ToyoTeam Garage Gokartverseny. Hamarosan csinálok neki egy eseményt és persze bemásolom a megfelelő topikba. Elég sokat mentem már ott és kisebb kocsikkal is nagyon jót lehet autózni. Kevésbé nyírja a gumikat, a technikát, de nagyon rugalmatlanok a szervezők. Én nem is erőltetném a kizárólagosságot, mert eddig ez sosem sikerült, hacsak nem akarunk előre kifizetni több száz ezer forintot. Plusz minden a box utcában elfolyatott hűtővíz, vagy bármi miatt 20eft-t kell fizetni. Tehát nem a legegyszerűbb velük, de a pálya autózni nagyon jó, bár a bukóterek nem túl nagyok.
Zuzmow-ról én sajna nem tudom, hogy arcról ki, de a többiek ha jól hallottam azt mondták, hogy nem volt vele semmi gond, jól viselkedett, nem zúzott le senkit:-)
Haragudni pedig nem haragszom rád, a száguldozás miatt, mindenki ott siet, ahol akar:-)
Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran. Tehát nem teljesen CCH-s rendezvény lenne, de szerintem lenne rá igény. Ez lenne a TTG Nyílt nap, amit meg persze majd követne ősszel a II. ToyoTeam Garage Gokartverseny. Hamarosan csinálok neki egy eseményt és persze bemásolom a megfelelő topikba. Elég sokat mentem már ott és kisebb kocsikkal is nagyon jót lehet autózni. Kevésbé nyírja a gumikat, a technikát, de nagyon rugalmatlanok a szervezők. Én nem is erőltetném a kizárólagosságot, mert eddig ez sosem sikerült, hacsak nem akarunk előre kifizetni több száz ezer forintot. Plusz minden a box utcában elfolyatott hűtővíz, vagy bármi miatt 20eft-t kell fizetni. Tehát nem a legegyszerűbb velük, de a pálya autózni nagyon jó, bár a bukóterek nem túl nagyok.
Zuzmow-ról én sajna nem tudom, hogy arcról ki, de a többiek ha jól hallottam azt mondták, hogy nem volt vele semmi gond, jól viselkedett, nem zúzott le senkit:-)
Haragudni pedig nem haragszom rád, a száguldozás miatt, mindenki ott siet, ahol akar:-)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
1. CrazyHorse AE86Pacsker írta:Ha lehetne választani, csak elgondolás szintjén, ki melyik kint lévő autóval karikázott volna a legszívesebben?
1. Kristoffarkas épített AE86 GT
2. Zoo.HUN full gyári kis méregzsák AE82 GT
3. ZZE123 TS-ek egyike.
+ Hhabe EVO IX-e.
A kíváncsiság, hogy mit tudhatnak ezek, utóbbi kettő Corollánál a gyári állapotot illetően.
2. Kristóf AE86
Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy miért.
CrazyHorse-nak innen is köszönöm még egyszer a lehetőséget, egy élmény volt. Ügyesen terelte az autót, pláne ahhoz képest, hogy ez volt az első hungaroringi bevetése. Le a kalappal. Az autó is nagyon "egyben lévőnek" érződött. Eddig még nem ültem mozgásban lévő, gyári Hacsiban. Abszolút meggyőző, cseppet sem csalódtam.
Képekkel tartozom.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RWD 2016 máj. 26, 11:21 pm-kor.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Igény, az vóna rá!Szuti írta:Sziasztok!
Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Szuti írta:Sziasztok!
Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran. Tehát nem teljesen CCH-s rendezvény lenne, de szerintem lenne rá igény. Ez lenne a TTG Nyílt nap, amit meg persze majd követne ősszel a II. ToyoTeam Garage Gokartverseny. Hamarosan csinálok neki egy eseményt és persze bemásolom a megfelelő topikba. Elég sokat mentem már ott és kisebb kocsikkal is nagyon jót lehet autózni. Kevésbé nyírja a gumikat, a technikát, de nagyon rugalmatlanok a szervezők. Én nem is erőltetném a kizárólagosságot, mert eddig ez sosem sikerült, hacsak nem akarunk előre kifizetni több száz ezer forintot. Plusz minden a box utcában elfolyatott hűtővíz, vagy bármi miatt 20eft-t kell fizetni. Tehát nem a legegyszerűbb velük, de a pálya autózni nagyon jó, bár a bukóterek nem túl nagyok.
Zuzmow-ról én sajna nem tudom, hogy arcról ki, de a többiek ha jól hallottam azt mondták, hogy nem volt vele semmi gond, jól viselkedett, nem zúzott le senkit:-)
Haragudni pedig nem haragszom rád, a száguldozás miatt, mindenki ott siet, ahol akar:-)
Támogatom, Legyen !!!!
- Atanen
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6R
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bécs
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Sajnálom hogy nem lehettem ott!
Bruce E9 vasa nagyon pazar,még a videót nézni is élvezetes volt,kellemesen rövid a váltó!
Kik mentek amúgy a nari E10-essel meg a piros épített E11-essel?
Úgy néztem a pálya nyomvonala nem nagyon változott,nagyjából egyezett azzal,amit a szimulátorokból ismerek
(ajánlom is figyelmetekbe,direkt pályát tanulni választottam ki,ez pl. a RaceRoom Experience a Steam-ről)
Van rajta külön európai pályák csomag,mást nem is vettem meg rajta (ja igen,fizetős,de nem vészes ha belegondolunk,hogy ugyanennyit benzinre is kiadunk pályatanulásra ha ismeretlen pályára megyünk)
Benne van a Hungaroring,Slovakiaring,Red Bull Ring meg sok német (kivéve Nürburgring Nordschleife) ami még érdekes lehet.
Természetesen mivel mehettem volna mással,mint Michelisz Norbi Hondájával (2015 WTCC autó csomag)
A beállítási lehetőségek magukért beszélnek!
Jó még a Real Racing 3 Androidra,de sajnos Hungaroring nincs benne.
Az én időmben még nem volt földi halandó számára elérhető autós kamera,ezért nagyon örvendek hogy eljutottunk a GoPro korszakba!
Használthoz már egészen olcsón hozzá lehet jutni,örvendek a jó felvételeknek (ha már nem jutottam ki)!
Köszi!
Az Euroringes napot én is támogatom,bár szívesen mennék a Hringen is veletek!
Jó hétvégét mindenkinek!
Bruce E9 vasa nagyon pazar,még a videót nézni is élvezetes volt,kellemesen rövid a váltó!
Kik mentek amúgy a nari E10-essel meg a piros épített E11-essel?
Úgy néztem a pálya nyomvonala nem nagyon változott,nagyjából egyezett azzal,amit a szimulátorokból ismerek
(ajánlom is figyelmetekbe,direkt pályát tanulni választottam ki,ez pl. a RaceRoom Experience a Steam-ről)
Van rajta külön európai pályák csomag,mást nem is vettem meg rajta (ja igen,fizetős,de nem vészes ha belegondolunk,hogy ugyanennyit benzinre is kiadunk pályatanulásra ha ismeretlen pályára megyünk)
Benne van a Hungaroring,Slovakiaring,Red Bull Ring meg sok német (kivéve Nürburgring Nordschleife) ami még érdekes lehet.
Természetesen mivel mehettem volna mással,mint Michelisz Norbi Hondájával (2015 WTCC autó csomag)
A beállítási lehetőségek magukért beszélnek!
Jó még a Real Racing 3 Androidra,de sajnos Hungaroring nincs benne.
Az én időmben még nem volt földi halandó számára elérhető autós kamera,ezért nagyon örvendek hogy eljutottunk a GoPro korszakba!
Használthoz már egészen olcsón hozzá lehet jutni,örvendek a jó felvételeknek (ha már nem jutottam ki)!
Köszi!
Az Euroringes napot én is támogatom,bár szívesen mennék a Hringen is veletek!
Jó hétvégét mindenkinek!
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Szuti gyakorlatban máshogy is végzett vzetéstechnikai oktatást.
Figyelem, az elektromos szervónak van átka
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=lNdjwcmbjtg[/BBvideo]
A videó második felében Szuti vezet. Ott lehet látni gyakorlatban is az ideális íveket. Érdemes végig hallgatni, szerintem sok embernek segíthet a jövőben.
KÖSZÖNJÜK!!!
Értékes videó!
Most szeretném jelezni Szuti, hogyha legközelebb felmegyek valamivel és te épp kint leszel, akkor megtisztelne, ha beülnél mellém!
Javasolnám azt, hogy megyek egy kört gyorsan, te feltérképezed a hibáimat és utána ezekre összpontosítva javítanánk a következőket.
Figyelem, az elektromos szervónak van átka
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=lNdjwcmbjtg[/BBvideo]
A videó második felében Szuti vezet. Ott lehet látni gyakorlatban is az ideális íveket. Érdemes végig hallgatni, szerintem sok embernek segíthet a jövőben.
KÖSZÖNJÜK!!!
Értékes videó!
Most szeretném jelezni Szuti, hogyha legközelebb felmegyek valamivel és te épp kint leszel, akkor megtisztelne, ha beülnél mellém!
Javasolnám azt, hogy megyek egy kört gyorsan, te feltérképezed a hibáimat és utána ezekre összpontosítva javítanánk a következőket.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Én nem mértem köridőt, mert ugye nem lett megcsinálva a motorvezérlő és nem nyomhattam neki. Ilyen lett a korrekciós tábla az első 11:30-as menet után, ahol óvatosságból dúsabbra állítottam a benzin-levegő keveréket:
Kiváncsiságból azért megnéztem az adataimat (félgázas haladás ugye):
legnagyobb sebesség: 148 km/h
legmagasabb motorfordulat: 5109 rpm
átlagos motorfordulat: 3651 rpm
legmagasabb gázpedál állás: 54,5%
átlagos gázpedál állás (motorfék és alapjárat nélkül): 29,6%
legmagasabb turbó nyomás: 0,58 bar (a vészjelzést 0,2 bar-ra állítottam be)
Köridők (11:30):
2:40
2:42
Köridők (14:55 helyett 15:45-kor):
2:40 Pacskerral első kör
2:38 itt picit több volt a vészjelzés, hogy átléptem a 0,2 bar-t
2:53 hűtőkör
Autó testnedv paraméterek:
Max vízhőfok: 93 celsius
Max olajhőfok: 107 celsius
Kiváncsiságból azért megnéztem az adataimat (félgázas haladás ugye):
legnagyobb sebesség: 148 km/h
legmagasabb motorfordulat: 5109 rpm
átlagos motorfordulat: 3651 rpm
legmagasabb gázpedál állás: 54,5%
átlagos gázpedál állás (motorfék és alapjárat nélkül): 29,6%
legmagasabb turbó nyomás: 0,58 bar (a vészjelzést 0,2 bar-ra állítottam be)
Köridők (11:30):
2:40
2:42
Köridők (14:55 helyett 15:45-kor):
2:40 Pacskerral első kör
2:38 itt picit több volt a vészjelzés, hogy átléptem a 0,2 bar-t
2:53 hűtőkör
Autó testnedv paraméterek:
Max vízhőfok: 93 celsius
Max olajhőfok: 107 celsius
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Van még valakinek annyira rövid 2-ese, mint nekem, hogy szarul jön ki a célegyenes bejárata?
Azzal küzdöttünk, hogy ott fordulva még a 2-es az optimális fokozat, viszont a kigyorsításnál még az ív végén váltani kell a hármat, meg különben belefut a tiltásba.
Viszont az ív végén, kigyorsítás közben váltani, az valahogy nagyon nem volt jó.
Ezt a problémát mondjuk megoldaná egy jó gumi, azzal tudnék 3.-ban fordulni.
Azzal küzdöttünk, hogy ott fordulva még a 2-es az optimális fokozat, viszont a kigyorsításnál még az ív végén váltani kell a hármat, meg különben belefut a tiltásba.
Viszont az ív végén, kigyorsítás közben váltani, az valahogy nagyon nem volt jó.
Ezt a problémát mondjuk megoldaná egy jó gumi, azzal tudnék 3.-ban fordulni.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Mert még kerested a pályát... majd ha megtalálod, összerakod. (Nem bántásból.) Nagyon egyszerűnek tűnik. Aztán, mire eljutsz arra a szintre mint Bruce E9, leesik, hogy mennyi van még benne. Brutális különbség van kör és kör között.
Szinte hihetetlennek tűnik, hogy az E11-el anno benéztem 2.40 alá. Akkor még ráadasul - a versenyzők szerint - lassabb volt a pálya.
Szinte hihetetlennek tűnik, hogy az E11-el anno benéztem 2.40 alá. Akkor még ráadasul - a versenyzők szerint - lassabb volt a pálya.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Ez mind igaz, de a kérdésemre közelről sem válaszoltál.bubidisc írta:Mert még kerested a pályát... majd ha megtalálod, összerakod. (Nem bántásból.) Nagyon egyszerűnek tűnik. Aztán, mire eljutsz arra a szintre mint Bruce E9, leesik, hogy mennyi van még benne. Brutális különbség van kör és kör között.
Szinte hihetetlennek tűnik, hogy az E11-el anno benéztem 2.40 alá. Akkor még ráadasul - a versenyzők szerint - lassabb volt a pálya.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Utaltam rá.
Nagyobb rutinnal, szerintem gyorsabban is be tudod venni azt a kanyart, ha ez egyáltalán számít, amikor nem időre mész.
Drukkolok amúgy, hogy legközelebb már jobbnak érezd az autót. Egy jobb fék, jobb gumi kombó segíthet persze.
Nagyobb rutinnal, szerintem gyorsabban is be tudod venni azt a kanyart, ha ez egyáltalán számít, amikor nem időre mész.
Drukkolok amúgy, hogy legközelebb már jobbnak érezd az autót. Egy jobb fék, jobb gumi kombó segíthet persze.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Montoya,ha jól gondolom, olyan 90körül tilt le a 2. sebességi fokozat. Én a Celicával 79 km/h-val fordulok 2. sebességi fokozatban, ott slick gumikon. Sztem neked az legalább 15km/h-val kevesebb, ha nem 20-szal, úgyhogy valszeg jónak kellene lennie 2-ben. 3-ban azok fordulnak, akik slickeken mennek, nagy motorral, mint pl a 350Z, vagy rövid váltófokozatú Evók tudnak onnan jól kigyorsítani. Szerintem ha elég szélesen kiengeded, akkor a kocsinak már egyenesen kell mennie, amikor elváltod a 3-ast, mert az a baj, hogy sztem az IS200 motorja nem elég nyomatékos alacsony fordulaton, fent viszont szépen húz, tehát a kigyorsítás szerintem gyorsabb, még ha nem is esik olyan jól ott elváltani. A lényeg, hogy kanyarban ne válts, mert akkor nincs hajtásod, plusz ha mondjuk 2-ben nem nyikkant a kerék, tehát volt tapadásod, akkor szerintem 3-ban nagyon bebutulna a kocsi és nem lenne ideje felpörögni oda, ahonnan húz.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Közben beszéltünk Montoyával. Kompresszor és mehet a hàrom.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.