Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Sorban kb. 5 hellyel előrébb kerültünk, mint amit a tempónk indokolt.
A rutin hiánya, a himbilimbi futómű, a hullámos első tárcsák és a T1R sem segített a különösen jó körök összerakásában, de jó móka volt, és tisztességgel bírta amúgy a gép.
A szerevezés frankó volt, az előadásért köszönet Szutinak, hasznos volt!
A menet után gokartoztunk egyet, végülis sikerült egy 34.8-as időt menni, amit már egész jónak éreztem így, hogy ma először voltam ezen a pályán.
A rutin hiánya, a himbilimbi futómű, a hullámos első tárcsák és a T1R sem segített a különösen jó körök összerakásában, de jó móka volt, és tisztességgel bírta amúgy a gép.
A szerevezés frankó volt, az előadásért köszönet Szutinak, hasznos volt!
A menet után gokartoztunk egyet, végülis sikerült egy 34.8-as időt menni, amit már egész jónak éreztem így, hogy ma először voltam ezen a pályán.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Sziasztok!
A mai képeim:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink
Köszönet a szervezőknek a mai programért, illetve a lehetőségért, hogy nem csak a paddock-ból tudtunk fotózni.
A mai képeim:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink
Köszönet a szervezőknek a mai programért, illetve a lehetőségért, hogy nem csak a paddock-ból tudtunk fotózni.
- CrazyHorse
- Visszajáró
- Hozzászólások: 25
- Csatlakozott: 2012 jan. 04, 09:48 pm
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Lexus IS
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Magyarország
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Kösz a profi szervezésért, látszik hogy sok meló volt benne!
Én is előrébbről indultam mint kellett volna, remélem mindenkit sikerült viszonylag időben elengednem.
Én is előrébbről indultam mint kellett volna, remélem mindenkit sikerült viszonylag időben elengednem.
- Közlekes
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Fotósként és nézőként szuper volt kint lenni, főképp, hogy utána még el is ugrottunk páran gokart-ozni.
Barátnőm is nagyon jól érezte magát, itt van a felvezető körös (sajnos nem HD), nagyon hangulatos videója:
https://youtu.be/hWuCnXgo284
Képek jövő vasárnapig felkerülnek. De tényleg
Barátnőm is nagyon jól érezte magát, itt van a felvezető körös (sajnos nem HD), nagyon hangulatos videója:
https://youtu.be/hWuCnXgo284
Képek jövő vasárnapig felkerülnek. De tényleg
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Beszámoló képek/videók hamarosan... atom volt, köszi, hogy eljöttetek!
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Srácok!
40+ Toyotás Corolla Club tagot számoltam a tegnapi nap folyamán!
Ebből ugye 28-30 olyan gépcsoda is volt, aki felhajtott a híres aszfalt csíkra...
A Paddock ötöde gyakorlatilag a mienk volt
Sosem gondoltam, hogy ilyen érdeklődés és részvételi arány lesz ezen a "kis" összejövetelen.
Boldog vagyok!
Nagy örömmel töltene el, ha mindenki írna egy beszámolót, hogy hogyan élte meg, mi tetszett neki és mit javasolna, min változtassunk a jövőben és egyáltalán legyen-e még ilyen.
Ezen felül kérek mindenkit írja meg a legjobb köridejét (mellé az ezt befolyásoló tényezőket), illetve töltse fel belső és külső kamerás felvételeit és a tegnapi nap folyamán készült képeit!
Ha kicsit homályos, ha kicsit remeg, az sem baj! Ez egy olyan esemény, ahol mindenki örül, ha magát látja viszont és féltve őrizgeti majd az itt készült média anyagot legyen is az akármilyen. A Hungaroring aszfalt csíkján voltatok még belső égésű motorokkal. Ez nagy szó lesz ám 20-30 év múlva!
És ne iruljatok, piruljatok. Ugyanúgy kíváncsi vagyok a 2C Diesel belső kamerás felvételére, mint Kristoffarkas épített AE86-ára.
Jabel köszi szépen a képeket!
Szuperek lettek!!
Közlekes! A videó ilyen minőségben készült vagy csak így lett feltöltve?
Mindegy, azért a Mansell előtt komolyan néz ki a CCH pályázó sor
(Délután töltök fel én is mindent!)
40+ Toyotás Corolla Club tagot számoltam a tegnapi nap folyamán!
Ebből ugye 28-30 olyan gépcsoda is volt, aki felhajtott a híres aszfalt csíkra...
A Paddock ötöde gyakorlatilag a mienk volt
Sosem gondoltam, hogy ilyen érdeklődés és részvételi arány lesz ezen a "kis" összejövetelen.
Boldog vagyok!
Nagy örömmel töltene el, ha mindenki írna egy beszámolót, hogy hogyan élte meg, mi tetszett neki és mit javasolna, min változtassunk a jövőben és egyáltalán legyen-e még ilyen.
Ezen felül kérek mindenkit írja meg a legjobb köridejét (mellé az ezt befolyásoló tényezőket), illetve töltse fel belső és külső kamerás felvételeit és a tegnapi nap folyamán készült képeit!
Ha kicsit homályos, ha kicsit remeg, az sem baj! Ez egy olyan esemény, ahol mindenki örül, ha magát látja viszont és féltve őrizgeti majd az itt készült média anyagot legyen is az akármilyen. A Hungaroring aszfalt csíkján voltatok még belső égésű motorokkal. Ez nagy szó lesz ám 20-30 év múlva!
És ne iruljatok, piruljatok. Ugyanúgy kíváncsi vagyok a 2C Diesel belső kamerás felvételére, mint Kristoffarkas épített AE86-ára.
Jabel köszi szépen a képeket!
Szuperek lettek!!
Közlekes! A videó ilyen minőségben készült vagy csak így lett feltöltve?
Mindegy, azért a Mansell előtt komolyan néz ki a CCH pályázó sor
(Délután töltök fel én is mindent!)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Bohi 10:40-es menetének köridejeit mértem a Harry's-el.
(nem voltak kalibrálva a szenzorok!)
2:46,74
2:41,90
2:41,49
2:38,56
2:40,59
2:38,20
4:55,65
A legjobb körének pár részlete.
- 102,9 km/h-s átlagsebesség
- 154,1km/h-s max sebesség
1-es szektor 0:55,31
2-es 0:58,06 (1:53,37)
3-as 0:44,83 (2:38,20)
(nem voltak kalibrálva a szenzorok!)
2:46,74
2:41,90
2:41,49
2:38,56
2:40,59
2:38,20
4:55,65
A legjobb körének pár részlete.
- 102,9 km/h-s átlagsebesség
- 154,1km/h-s max sebesség
1-es szektor 0:55,31
2-es 0:58,06 (1:53,37)
3-as 0:44,83 (2:38,20)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Sziasztok!
Talán nem beszélek haza, ha meglehetősen sikeresnek gondolom a május 22-i kollektív pályanapunkat a Hungaroringen. A vezetőséggel próbálunk mindig új ötletekkel előrukkolni remélve, hogy nektek is tetszik. Szerintem ez most telitalálat volt. Ahol kell finomítunk majd, de nagyon sokan mondtátok, hogy ilyen találkozóból tartsunk még... szerintem fogunk is.
Ehhez viszont szükséges, hogy Ti is adjatok visszajelzést és ötleteket.
Szombat estére sem készült el az autóm benzin befecskendezésének programozása, így nem volt ideális a terep számomra, de ennek ellenére nagyon vártam már a napot. 3 éve nem tudtam rendesen menni a Hungaroringen különböző technikai okok miatt, most nem akartam kihagyni, akkor sem ha nem nyomhatom neki.
Nagyon jó volt látni, hogy pontosan érkezett a csapat és fegyelmezetten hallgatta Szuti tapasztalatait, egy dolgot nem tudtunk elintézni, hogy 25-nél többen mehessünk a pályán. Pár éve még engedtek fel több autót a nyílt napokon, most sem láttunk ebben nagy kockázatot, hiszen egy csapat tagjai mentek volna együtt, nem vadidegenek. Sajnos nem sikerült egyezségre jutni a szervezőkkel, de pici csere berével sikerült mindent elrendezni.
Az első közös menet során igyekeztem a célegyenes végén mindenkiről videót készíteni, a sportbíró meg is jegyezte, hogy meglepően jól fegyelmezett ez a Corolla Clubos csapat! Amikor elkezdtetek komolyabb tempót diktálni, a hanghatás és a szagok (benzin, fék és gumiszag) nagyon közeli volt, nem is gondolnátok pár kör után milyen markáns illata van egy meghajtott autónak
Iszonyú látványos volt a 25 autó kígyózása és nagyon jó ötlet volt Bohi-tól az URH rádió is, bár úgy láttam volt vele pici technikai gond és Szuti hiába beszélt, azt nem mindig hallottuk.
Utána is jó hangulatú beszélgetések, közös szerelések, kávézások alakultak ki, jól együtt maradt a csapat. Én 11:30-kor voltam befizetve a következő futamra. Addigra Kriszta és Milu is megérkezett. Milu nemrég kapott egy érmet a táncbemutatóján. Felajánlotta, hogy nekem adja, ha a limitált képességű autómmal teljesen legutolsó lennék, mert annyira elkeseredett a szombati sikertelen programozás miatt .
Leeresztettem a gumikat 2bar nyomásra, óvintézkedés gyanánt dúsabbra állítottam a keveréket 0.01bar és 1.3bar túrbónyomás között, illetve a figyelmeztető rendszer vészjelzését 1.3bar-ról 0.2bar-ra raktam. Ezzel lényegében már 50% gázadásnál is folyamatosan sípolt minden az utastérben
További biztonsági intézkedés volt, hogy mindig beültettem magam mellé valakit, akit megkértem néha olvassa be, mint mutat a benzin-levegő keverék műszer (a fenti képen éppen 14.1), minél több szenzorom van, annál jobb, főleg ha intelligens is az a szenzor
Óvatosan kezdtem, új az aszfalt (nagyon jó lett a korábbi évekhez képest!), új a futóműven beállítása, új a fékrendszer, illetve régen mentem itt. A gyorsítások a félgáz miatt nem voltak túl komolyak, de kanyarokban toltam neki jobban, féktávokat pedig igyekeztem újra megtanulni. Jelen állás szerint a futómű beállítása nagyon bevált, teljesen semleges, nagyon picit határhelyzetben mozog a feneke. Számomra ideális. A gumik nagyon jól bírták, a 20 perces menetek utolsó 2-3 percére kezdtek elmelegedni csak.
A fék is nagyon jól bírta, a nap végén sem volt olyan féktáv ahol nem lassúltam volna le idő előtt a kocsival. A félgázas autózás során 93 fokos volt a víz és 107 fokos az olaj. Volt pár komolyabb kanyarvétel erősebb autókkal (GT3 Porsche, BMW-k), a tempós kanyarokban meglepően jól tudtam tartani a lépést.
Pacskerrel nagyon jót kergetőztünk, csak sajnos összejött neki egy bal első defekt menet közben
Az összes fotónkat itt lehet megtekinteni (több szerző tollából):
CCH pályanap fotók: Kriszta, Kati, Mozso
Talán nem beszélek haza, ha meglehetősen sikeresnek gondolom a május 22-i kollektív pályanapunkat a Hungaroringen. A vezetőséggel próbálunk mindig új ötletekkel előrukkolni remélve, hogy nektek is tetszik. Szerintem ez most telitalálat volt. Ahol kell finomítunk majd, de nagyon sokan mondtátok, hogy ilyen találkozóból tartsunk még... szerintem fogunk is.
Ehhez viszont szükséges, hogy Ti is adjatok visszajelzést és ötleteket.
Szombat estére sem készült el az autóm benzin befecskendezésének programozása, így nem volt ideális a terep számomra, de ennek ellenére nagyon vártam már a napot. 3 éve nem tudtam rendesen menni a Hungaroringen különböző technikai okok miatt, most nem akartam kihagyni, akkor sem ha nem nyomhatom neki.
Nagyon jó volt látni, hogy pontosan érkezett a csapat és fegyelmezetten hallgatta Szuti tapasztalatait, egy dolgot nem tudtunk elintézni, hogy 25-nél többen mehessünk a pályán. Pár éve még engedtek fel több autót a nyílt napokon, most sem láttunk ebben nagy kockázatot, hiszen egy csapat tagjai mentek volna együtt, nem vadidegenek. Sajnos nem sikerült egyezségre jutni a szervezőkkel, de pici csere berével sikerült mindent elrendezni.
Az első közös menet során igyekeztem a célegyenes végén mindenkiről videót készíteni, a sportbíró meg is jegyezte, hogy meglepően jól fegyelmezett ez a Corolla Clubos csapat! Amikor elkezdtetek komolyabb tempót diktálni, a hanghatás és a szagok (benzin, fék és gumiszag) nagyon közeli volt, nem is gondolnátok pár kör után milyen markáns illata van egy meghajtott autónak
Iszonyú látványos volt a 25 autó kígyózása és nagyon jó ötlet volt Bohi-tól az URH rádió is, bár úgy láttam volt vele pici technikai gond és Szuti hiába beszélt, azt nem mindig hallottuk.
Utána is jó hangulatú beszélgetések, közös szerelések, kávézások alakultak ki, jól együtt maradt a csapat. Én 11:30-kor voltam befizetve a következő futamra. Addigra Kriszta és Milu is megérkezett. Milu nemrég kapott egy érmet a táncbemutatóján. Felajánlotta, hogy nekem adja, ha a limitált képességű autómmal teljesen legutolsó lennék, mert annyira elkeseredett a szombati sikertelen programozás miatt .
Leeresztettem a gumikat 2bar nyomásra, óvintézkedés gyanánt dúsabbra állítottam a keveréket 0.01bar és 1.3bar túrbónyomás között, illetve a figyelmeztető rendszer vészjelzését 1.3bar-ról 0.2bar-ra raktam. Ezzel lényegében már 50% gázadásnál is folyamatosan sípolt minden az utastérben
További biztonsági intézkedés volt, hogy mindig beültettem magam mellé valakit, akit megkértem néha olvassa be, mint mutat a benzin-levegő keverék műszer (a fenti képen éppen 14.1), minél több szenzorom van, annál jobb, főleg ha intelligens is az a szenzor
Óvatosan kezdtem, új az aszfalt (nagyon jó lett a korábbi évekhez képest!), új a futóműven beállítása, új a fékrendszer, illetve régen mentem itt. A gyorsítások a félgáz miatt nem voltak túl komolyak, de kanyarokban toltam neki jobban, féktávokat pedig igyekeztem újra megtanulni. Jelen állás szerint a futómű beállítása nagyon bevált, teljesen semleges, nagyon picit határhelyzetben mozog a feneke. Számomra ideális. A gumik nagyon jól bírták, a 20 perces menetek utolsó 2-3 percére kezdtek elmelegedni csak.
A fék is nagyon jól bírta, a nap végén sem volt olyan féktáv ahol nem lassúltam volna le idő előtt a kocsival. A félgázas autózás során 93 fokos volt a víz és 107 fokos az olaj. Volt pár komolyabb kanyarvétel erősebb autókkal (GT3 Porsche, BMW-k), a tempós kanyarokban meglepően jól tudtam tartani a lépést.
Pacskerrel nagyon jót kergetőztünk, csak sajnos összejött neki egy bal első defekt menet közben
Az összes fotónkat itt lehet megtekinteni (több szerző tollából):
CCH pályanap fotók: Kriszta, Kati, Mozso
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Sziasztok!
Nagyon köszönöm a szervezést, jó volt ismét együtt pályázni a csapattal a pár évvel ezelőtti kakucsi nap után Sajnálom, hogy le kellett lépnem hamar, de sajnos délután már volt más családi program.
Remélem senkit nem zavartam az előzéseimmel (nem mintha olyan veszett gyors lennék), nagyon szuper módon engedett el mindenki, és remélem én sem tartottam fel senkit. Bevallom nekem az előzés a legnagyobb parám a pályán, ezért szeretem jobban a kb 1 percenkénti indítást. (a további körökben voltak olyan erős autók a gyengébb csoportban, amik kanyar előtt még nem is látszódtak, és kanyar után már mellettem loholtak)
Sajnos az első etapot nem tudtam mérni, mert nem fért bele, hogy elindítsam a telómon a Racechronot, épp kész lettem a kerékcserével, és 5 ponton beszíjazva, kesztyűben nem annyira egyszerű ez
Az én mostani legjobb időm 2:40.25 volt, úgy, hogy egy 14 km/h-s és egy 35 km/h-s kanyar volt benne, van még hova fejlődni
Itt egy kép a legjobb futásról: https://www.facebook.com/BaRallye/photo ... =3&theater
Ha valaki menne legközelebb versenyre, keressen nyugodtan, szívesen csatlakozom!
A.
Nagyon köszönöm a szervezést, jó volt ismét együtt pályázni a csapattal a pár évvel ezelőtti kakucsi nap után Sajnálom, hogy le kellett lépnem hamar, de sajnos délután már volt más családi program.
Remélem senkit nem zavartam az előzéseimmel (nem mintha olyan veszett gyors lennék), nagyon szuper módon engedett el mindenki, és remélem én sem tartottam fel senkit. Bevallom nekem az előzés a legnagyobb parám a pályán, ezért szeretem jobban a kb 1 percenkénti indítást. (a további körökben voltak olyan erős autók a gyengébb csoportban, amik kanyar előtt még nem is látszódtak, és kanyar után már mellettem loholtak)
Sajnos az első etapot nem tudtam mérni, mert nem fért bele, hogy elindítsam a telómon a Racechronot, épp kész lettem a kerékcserével, és 5 ponton beszíjazva, kesztyűben nem annyira egyszerű ez
Az én mostani legjobb időm 2:40.25 volt, úgy, hogy egy 14 km/h-s és egy 35 km/h-s kanyar volt benne, van még hova fejlődni
Itt egy kép a legjobb futásról: https://www.facebook.com/BaRallye/photo ... =3&theater
Ha valaki menne legközelebb versenyre, keressen nyugodtan, szívesen csatlakozom!
A.
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Nagyon jó rendezvény volt, köszönjük szépen a szervezést!
Ugyan csak a jobb1ből az első etapon vettem részt a pályán folyó dolgokban így is nagyon élveztem, ha jól emlékszem ez volt életem első látogatása a pályán "belülről". Köszi montoya itt is a lehetőséget, a sor6 az a pokolban is sor6
Az első 20 perc után pedig volt lehetőség beszélgetni rég nem látott emberekkel, kicsit hülyülni és persze sok infót gyűjteni, ami szintén nagyon jó volt .
Ugyan csak a jobb1ből az első etapon vettem részt a pályán folyó dolgokban így is nagyon élveztem, ha jól emlékszem ez volt életem első látogatása a pályán "belülről". Köszi montoya itt is a lehetőséget, a sor6 az a pokolban is sor6
Az első 20 perc után pedig volt lehetőség beszélgetni rég nem látott emberekkel, kicsit hülyülni és persze sok infót gyűjteni, ami szintén nagyon jó volt .
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Aki jelen volt (egészítsétek ki!):
Mentek is a pályán:
Szuti
Toytib
Kristoffarkas
Bruce E9
Bohi
Langlovag
Crazy Horse
Pacsker
Montoya
Lóri
Norboy
Mozso
Csepi
Norboy
Sz. János
Wortex
Bardos6
Bubidisc
Sancy
Vitya77
Fram
EVOMikey
Zoo.HUN
Toytomi
MDaemon
Arnoldo
Zuzmow
CSSTuning
Dani
Fotózni, nézelődni, szerelni, bandázni:
ZDoman
XJS
RWD
Kárpit
Gralex
Domi007
Nuki
Jabel
Közlekes
Lizard
Lyanee
Habe
IceRocko
+ még jó pár egyéb nicknév nélküli CCH szimpatizáns Toyota tulaj.
Azért ez közel Tavaszi tali méretű összejövetel.
Mentek is a pályán:
Szuti
Toytib
Kristoffarkas
Bruce E9
Bohi
Langlovag
Crazy Horse
Pacsker
Montoya
Lóri
Norboy
Mozso
Csepi
Norboy
Sz. János
Wortex
Bardos6
Bubidisc
Sancy
Vitya77
Fram
EVOMikey
Zoo.HUN
Toytomi
MDaemon
Arnoldo
Zuzmow
CSSTuning
Dani
Fotózni, nézelődni, szerelni, bandázni:
ZDoman
XJS
RWD
Kárpit
Gralex
Domi007
Nuki
Jabel
Közlekes
Lizard
Lyanee
Habe
IceRocko
+ még jó pár egyéb nicknév nélküli CCH szimpatizáns Toyota tulaj.
Azért ez közel Tavaszi tali méretű összejövetel.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
A kék és az ezüst szárnyasok köszönik a képeket.jabel írta:Sziasztok!
A mai képeim:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink
Köszönet a szervezőknek a mai programért, illetve a lehetőségért, hogy nem csak a paddock-ból tudtunk fotózni.
Először jártam a Hringen, 3x20 percet futottam.
Egyszer mentettem egy filmlepergőset, 140 körül utaztam a füvön, de minden más pazar volt.
A porsche kupás slick meg, ...áh ultra!
Az autótól a végén elnézést kértem, de mikor hátat fordítottam, leköpött. Nem baj.
-
- Újonc
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2015 aug. 03, 09:06 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Sziasztok!
Köszönöm a szervezőknek és a résztvevőknek a tegnapi napot, nagyon jól éreztem magam! Kisiskolásként a naptejet persze otthon hagytam, így kisebb égési sérüléseket gyűjtöttem a vidám élmények mellett. A futamra jelentkezésről lemaradtam, de nem voltam rest elhozni a fényképezőmet:
Képek
Mivel még nem voltam korábban találkozón, számomra csak egy-két ismerős arc volt a kezdetén. Szerencsére elmondhatom, hogy nem jöttem el úgy erről a találkozóról, hogy a köszönésen túl ne váltottam volna egy-két új emberrel pár mondatot. Szeretem ha mások beszélnek a kocsijukról, az eddigi és a korábbi fejlesztések eredményeiről. Nem vagyok autószerelő, de vezetni nagyon szeretek. Tegnap láttam elsőként légtömegmérő tisztítást (Mozsónak külön köszönet a két futam közötti szerelésért!).
Páran talán tudjátok, hogy 1.4->1.8 átalakított corollám van. Küzdök mások segítségével, hogy a 128 pacit feljebb tornázzuk szívó oldalon.
Köszönöm a szervezőknek és a résztvevőknek a tegnapi napot, nagyon jól éreztem magam! Kisiskolásként a naptejet persze otthon hagytam, így kisebb égési sérüléseket gyűjtöttem a vidám élmények mellett. A futamra jelentkezésről lemaradtam, de nem voltam rest elhozni a fényképezőmet:
Képek
Mivel még nem voltam korábban találkozón, számomra csak egy-két ismerős arc volt a kezdetén. Szerencsére elmondhatom, hogy nem jöttem el úgy erről a találkozóról, hogy a köszönésen túl ne váltottam volna egy-két új emberrel pár mondatot. Szeretem ha mások beszélnek a kocsijukról, az eddigi és a korábbi fejlesztések eredményeiről. Nem vagyok autószerelő, de vezetni nagyon szeretek. Tegnap láttam elsőként légtömegmérő tisztítást (Mozsónak külön köszönet a két futam közötti szerelésért!).
Páran talán tudjátok, hogy 1.4->1.8 átalakított corollám van. Küzdök mások segítségével, hogy a 128 pacit feljebb tornázzuk szívó oldalon.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Aki jelen volt (egészítsétek ki!):
Mentek is a pályán:
Szuti
Toytib
Kristoffarkas
Bruce E9: 3 köröm volt mérve Toytomi (jobb1) által, úgy hogy ránk engedték a 300+ Le autókat, 2:35 volt a legjobb időm ezek közül, a Mansell kanyartól a sikán utánig végig indexelve egy Müncheni rendszámú Porshe-nak, és csak a sikán után ment el, szóval nem volt tiszta kör ez sem
Langlovag
Crazy Horse
Pacsker
Montoya
Lóri
Norboy
Mozso
Csepi
Norboy
Sz. János
Wortex
Bardos6
Bubidisc
Sancy
Vitya77
Fram
EVOMikey
Zoo.HUN
Toytomi
MDaemon
Arnoldo
Zuzmow
CSSTuning
Dani
Fotózni, nézelődni, szerelni, bandázni:
ZDoman
XJS
RWD
Kárpit
Domi007
Nuki
Jabel
Közlekes
Lizard
Lyanee
Habe
IceRocko
+ még jó pár egyéb nicknév nélküli CCH szimpatizáns Toyota tulaj.
Azért ez közel Tavaszi tali méretű összejövetel.
Mentek is a pályán:
Szuti
Toytib
Kristoffarkas
Bruce E9: 3 köröm volt mérve Toytomi (jobb1) által, úgy hogy ránk engedték a 300+ Le autókat, 2:35 volt a legjobb időm ezek közül, a Mansell kanyartól a sikán utánig végig indexelve egy Müncheni rendszámú Porshe-nak, és csak a sikán után ment el, szóval nem volt tiszta kör ez sem
Langlovag
Crazy Horse
Pacsker
Montoya
Lóri
Norboy
Mozso
Csepi
Norboy
Sz. János
Wortex
Bardos6
Bubidisc
Sancy
Vitya77
Fram
EVOMikey
Zoo.HUN
Toytomi
MDaemon
Arnoldo
Zuzmow
CSSTuning
Dani
Fotózni, nézelődni, szerelni, bandázni:
ZDoman
XJS
RWD
Kárpit
Domi007
Nuki
Jabel
Közlekes
Lizard
Lyanee
Habe
IceRocko
+ még jó pár egyéb nicknév nélküli CCH szimpatizáns Toyota tulaj.
Azért ez közel Tavaszi tali méretű összejövetel.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Szuper volt a pályanap, nagyon jól éreztem magam annak ellenére, hogy pecsenyére sültem a 35 fokos melegben a betonon.
A motor, a fékek, a gumik kiválóak voltak a nagy hőség ellenére, most én voltam a leggyengébb láncszem. A motor olajfogyasztása 0 (megtett össztáv 497 km), vízhőfok és olaj nyomás végig stabil volt. Gumik nem koptak szemmel láthatóan, fékek nem melegedtek. Nagyon sok maradt benne, egy jó (merészebb) pilóta simán 10 mp-cel tudna ezzel a járművel menni. Toytib ment az első etapban előttem. A harmadik körben a célegyenesben Szuti félreállt és padló gázzal Toytibbel kigyorsítottunk. Elmentem volna Toytib mellett, de visszaálltam mögé, helyesen. A technikás részen sokkal ügyesebb, gyorsabb, jobb volt, így aztán nem alakult ki harc.
Az új fékek, új Federal semi-slickek és az új fékrásegítő kombinációval gyakorlatilag folyamatosan a "túlfékezéssel" szenvedtem. Nem találtam a féktávokat. Az instruktorok tanácsai (nézzük a táblákat, támpontokat) engem bezavartak az első etapban, nem érzésből vezettem. Sokkal jobban lassult a kocsi, mint amihez szokva voltam korábban és folyamatosan hamar fékeztem. A célegyenes végén először kb. 170 méternél kezdtem fékezni 170-es tempóról, messze volt, a csúcspont előtt már adhatdtam a gázt. A második 20 perces menetben kb. 120m-nél kezdtem fékezni padlóval és még ott is sok volt a féktáv: a kanyar érintő pontja után nem estem ki a külső ívre rendesen, benne volt még ott is.
Féltem a Manselltől is, Toytib az első körben ott lépett nagyot előllem, folyamatosan túlfékeztem magam, 110-es korábbi tempóim helyett 95 körül mentem át, úgy hogy a szegélykő felfestéshez sem értem, a kanyar után nem estem ki a széléig.
A harmadik pont, ahol érzésem szerint benne volt sok-sok másodperc, az a hátsó résznél lévő kisebb egyenes utáni derékszögű jobbos előtti féktáv. Szintén lassú voltam a kanyarba.
A második etapban (Toytomival) már nem nézegettem a táblákat. Érzésből mentem és sokkal jobban élvetztem is, érzésre is sokat javulhattam, kb. 8 kocsit előztem (Vitya77, volvo 2.0 turbó, astra pályaautó, astra GTC, passat, ...) a 20 perc alatt, volt köztük egy fekete Corolla TS (számomra ismeretlen pár) is. Célegyenesben kigyorsítástól a féktávig mentem el mellette egy kocsi hosszal.
A motor, a fékek, a gumik kiválóak voltak a nagy hőség ellenére, most én voltam a leggyengébb láncszem. A motor olajfogyasztása 0 (megtett össztáv 497 km), vízhőfok és olaj nyomás végig stabil volt. Gumik nem koptak szemmel láthatóan, fékek nem melegedtek. Nagyon sok maradt benne, egy jó (merészebb) pilóta simán 10 mp-cel tudna ezzel a járművel menni. Toytib ment az első etapban előttem. A harmadik körben a célegyenesben Szuti félreállt és padló gázzal Toytibbel kigyorsítottunk. Elmentem volna Toytib mellett, de visszaálltam mögé, helyesen. A technikás részen sokkal ügyesebb, gyorsabb, jobb volt, így aztán nem alakult ki harc.
Az új fékek, új Federal semi-slickek és az új fékrásegítő kombinációval gyakorlatilag folyamatosan a "túlfékezéssel" szenvedtem. Nem találtam a féktávokat. Az instruktorok tanácsai (nézzük a táblákat, támpontokat) engem bezavartak az első etapban, nem érzésből vezettem. Sokkal jobban lassult a kocsi, mint amihez szokva voltam korábban és folyamatosan hamar fékeztem. A célegyenes végén először kb. 170 méternél kezdtem fékezni 170-es tempóról, messze volt, a csúcspont előtt már adhatdtam a gázt. A második 20 perces menetben kb. 120m-nél kezdtem fékezni padlóval és még ott is sok volt a féktáv: a kanyar érintő pontja után nem estem ki a külső ívre rendesen, benne volt még ott is.
Féltem a Manselltől is, Toytib az első körben ott lépett nagyot előllem, folyamatosan túlfékeztem magam, 110-es korábbi tempóim helyett 95 körül mentem át, úgy hogy a szegélykő felfestéshez sem értem, a kanyar után nem estem ki a széléig.
A harmadik pont, ahol érzésem szerint benne volt sok-sok másodperc, az a hátsó résznél lévő kisebb egyenes utáni derékszögű jobbos előtti féktáv. Szintén lassú voltam a kanyarba.
A második etapban (Toytomival) már nem nézegettem a táblákat. Érzésből mentem és sokkal jobban élvetztem is, érzésre is sokat javulhattam, kb. 8 kocsit előztem (Vitya77, volvo 2.0 turbó, astra pályaautó, astra GTC, passat, ...) a 20 perc alatt, volt köztük egy fekete Corolla TS (számomra ismeretlen pár) is. Célegyenesben kigyorsítástól a féktávig mentem el mellette egy kocsi hosszal.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6