CCH-s Gokartozások

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2015 ápr. 24, 11:17 am

Ha jöttetek volna mehettünk volna egymás ellen versenyben 2 órán keresztül!!!! Óriási élmény, besza-behu...! Gyertek kérlek a 4h-ra (május 23)! Egy 10-est megér, életre szóló élmény. Rajta kell lenni a bakancslistátokon! Videókat, képeket hamarosan megosztom.
Tegnap megtudtam, hogy lehet menni 390ccm-es gokartokkal is. No, azok kb. 5-6 mp-cel jobb köridőket mennek, célegyenesben 100 km/h-t elérik, kanyarban 2,5 G-tis el lehet érni a "jobbaknak" :D
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 jún. 01, 08:55 am

Csocsóval voltunk ekartozni. A nap ideje az övé lett. Csodálkozom, hogy még nem talált magának valami bajnokságot ahol bucira ver mindenkit. 24.7xx volt a legjobb ideje, 25.150 az enyém. Azt hiszem nem mentünk ugyanazzal a gokarttal, így nem tudom mennyivel gyorsabb. Érdekes, hogy mennyire nincs különbség a jobb fajta benzines és ezek között. Nem érezni a nyomatékot amit vártam. A teljesítmény lehetne nagyobb de ezen a pályán az nem lenne biztonságos. Láttunk is egy csúnya balesetet. Az első kanyarhoz hárman érkeztek, a külsőt neki repítette a rugós, pályát szegélyező palánk a belső palánkhoz. Konkrétan kirepült a srác, és seggre ült. Szerencsére (látszólag) nem lett komolyabb baja.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2015 jún. 17, 04:42 pm

Vasárnap megnyertük a 4h gokart versenyt is a kecskleméti Birizdo Gokart farmon! :-)

4 pilóta 2 gokarttal és 3-szor pilótacserével 3 kör előnynel győztünk! A második csapat a pécsi gokart farm tagjai voltak.

Hihetetlen élmény volt ismét, jómagam az 1 órás etap során az alábbi problémákkal kellett megküzdenem, miközben harcoltam a többiekkel, illetve próbáltam tartani a tempót:

1.) az első pilóta pótüléssel ment (45 kg), a pótülés véletlenül bent maradt a normál ülésben, így kb. 10 kört "majompózban" mentem, rádiózás hiányában, mutogattam a csapattársaknak, hogy bennmaradt az ülés, ők meg nem értették mit mutogatok mint egy "majom" :D Így a pedál nagyon közel volt és nem tudtam normálisan adagolni a gázt.

2.) mikor megértették nagynehezen, úgy döntött a csapat, hogy kihívnak és kiveszik a pótülést, ezzel igaz veszítünk kb. 10 mp-et, de normálisan tudok továbbmenni. Miután kikerült a vastag szivacsos pótülés és elindultam tovább, a felforrósodott ülés megégette a hátamat, mintha izzó vasra döltem volna. A hátamon első fokú égési sérülések lettek, így mentem kb. 3 kört, hogy a hátam a levegőbe legyen. Nagyon jó volt 2.0-2.5 G oldalterhelésű kanyarokban :-)

3.) egy full padlógázas rész után elvettem az éles kanyar előtt a gázt, de a motor full gázon maradt, kb. 75-80 km/h-nál kanyarban, ahol inkább fékezni kellene nem jött vissza a gázpedál! Halálfélelmem volt! Rá kellett fékeznem, végig drifteltem a kanyargós részt :-) Aztán hol kiakadt a gázpedál, hol meg nem. Ez olyannyira elbizonytalanított, hogy 5-10 körön keresztül már jóval a kanyar előtt elvettem a gázt, hogy tudjam most mi fog történni.
A gokartcsere után megvizsgáltam a lecserélt gokart gázpedál-gázbovden kombót és akkor láttam meg, hogy a gázpedál visszahúzó rugó eltört és beszorult a pedál alá, ezért nem tudott visszatérni a full-gázól a kar.

Szóval voltak érdekességek, amire nem is gondoltunk volna, ennek ellenére egész jól mentünk és tudtam tartani az előnyünket.

Következő 4h verseny augusztusban (19-én) lesz, de lesz július 9-én 18:00-tól egy 2 órás is! Nagy kaland, induljunk már egy Corollás csapattal. Ideális 3-4 fő. Költség összesen 30 ezer HUF! Kidolgozzuk a taktikát és indulunk a nagykőrösi menők ellen. Na?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 jún. 17, 04:46 pm

:rizspekta:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Vitya77
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 418
Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Vitya77 » 2015 jún. 18, 09:17 pm

Gratulálok Bruce!
Szép teljesítmény!!! :taps:

Igaz én +súlyos vagyok, de ha beférek a csapatba, szívesen megyek.
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 jún. 23, 10:27 am

Gratulálok!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 aug. 11, 02:36 pm

Tegnap voltam kint mogyoródon. 3 menetes bérletet vettem. Nem járt azalatt a kutya se arra. :( megkérdeztem a szerelő srácot, hogy nem jönne-e velem egyett. ;) jót meccseltünk. Egyértelműen gyorsabb voltam azzal a gokarttal amit választottam. Tudott a srác jobbat is nálam... hiszen ő ott szerel, de azért jó érzés volt leelőzni.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 jan. 17, 01:16 am

Wortex!
Köszi a mai estét! Az 5-ös skálán 10-es. :)
Silver pálya tuti, személyzet *5!
Valahogy ma kifogtuk a vasárnapi vezetőket :D. Pályarombolás, kizárás, igazgatói intő, eltiltás. :D
A vezetéstechnikai oktatás a BMW-s cimborától beleégett az agyamba: "ha fékezel dobja a seggét!"

Még 1x köszi!

M.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2016 ápr. 03, 03:40 pm

Ha jól láttam Facebookon szép eredmény született ma a Toyoteam Garage első gokartozásán, szívesen olvasnánk az érintettektől élménybeszámolót a témában :) :)
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: montoya » 2016 ápr. 03, 06:09 pm

domi007 írta:Ha jól láttam Facebookon szép eredmény született ma a Toyoteam Garage első gokartozásán, szívesen olvasnánk az érintettektől élménybeszámolót a témában :) :)
Jó szervezés és jó buli volt.
Sajnos a Silverkart gokartparkja viszont elég komoly szórást mutat, kb. normál eloszlásban. Volt egy katasztrofális, néhány lassabb, 1-2 átlagos és egy kiemelkedően gyors gép.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: mozso » 2016 ápr. 03, 08:37 pm

Biztosan jó volt, kíváncsi vagyok a beszámolókra. Mi családi programot vittünk, bár nem volt kizárt, hogy arra guruljunk, végül ez nem volt kivitelezhető.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 ápr. 03, 09:56 pm

De jól esett ez a kis kikapcsolódás!

Sok szép Toyota tulaja érkezett. Szuti majd beszámol de biztos volt vagy 25 nevező.
Az itteni csapattal Gokartoztam utoljára, ami tavaly vagy azelőtt volt, de gondoltam úgyse vérre megy és kikapcsolódásképp mindig szeretem tolni gokart-al.
A hely jó, a Pizza is meglepően, azonban a személyzet egy része kritikán aluli :shock:
Nem mondanám, hogy nagyon reggel volt, de olyan ironizálást és lekezelést kaptunk többen, hogy csak kerekedett a szemem. Nem is értem... Pedig pálya bérlésről volt szó, nem csak 1-2 barát karikázásáról...
A gépek szerintem motorerőre rendben, futómű-kormánymű-fék átlagos, viszont halmozott amortizáció (lógó dísz elemek, görbült kormányoszlop, bukócső, kettétört kormány... a pálya szélén meg igazán nagy bukásokkal legyalázott roncsok (halott futómű és társai). Az egész úgy kezdődött, hogy 8-ból csak 7 kart-al tudunk menni. A gépek átlagos állapota ahogy írtam nem volt annyira rossz, de volt 2db, ami kilógott a sorból. A 8-as számú, ami sokkal "jobban ment a többinél" és a 4-es, ami rosszabbul.
Inkább olyan Toyotás baráti kis játszadozás volt és az élményre ment. Nem olyan súlyozós, szinkronpályás, azonos gokarttal menős full igazságos verseny, mint amit mi Csömörön csináltunk. De szuper volt!

- Első menet egy pálya ismerkedős "bemelegítő" karikázás volt kisorsolt 7-7 versenyzővel. Na itt kemény volt a menés, hisz a teljesen kezdőket a gyakorlottakkal összerakták. Folyamatos körözések koccolások, de legalább gyorsan felébredtünk :)
- Második menet az időmérő. Itt már a bemelegítők időeredményei során lettek csoportokba rakva a versenyzők.
- Harmadjára pedig a legjobb 7 mehetett egymás ellen egy döntőt rajtrácsról leintésig. Itt az idő nem számított, pozíció alapján értékeltek.

A menetek közt dumcsi, kaja-pia, na meg többieket sasolás a teraszról.
A társaság barátságos volt és úgy néztem mindenki jól érezte magát.

Hogy én hogy éltem meg? :)
Nagyon élveztem! :)

- A bemelegítőben elsőnek sorsoltak ki. Reggel, jég hideg aszfalt és gokartok. Az első 2 kör szinte Orosz rulett volt. Ha fordítottam a kormányt ment egyenesen, annyira alulkormányzott volt a gokart a zéró tapadás miatt. Ha meg épp fordult, akkor drift végig :D Utána kezdett helyreállni a dolog, és olyan 5-6. körtől kezdtem tanulni a pályát. 2-es Gokart-al mentem és szépen javultam a 17 kör alatt 28:176-ról 25:549-re.

- Az időmérőben már a 7 legjobb közt voltam:
Bubidisc, Szuti, Bardos6 és jómagam, akit ismertek innen.
Itt a 7-es Gokart került alám, ami kb. ugyanazt tudta, mint az előző. Folyamatosan tudtam gyorsulni, itt már kevesebb volt a lekőrözés is, így tisztábban haladtunk. 18 kör alatt 25:780-ról 24:859-re javítottam.

Volt pár versenyző, akinek az időmérők alatt vagy elromlott pár kör alatt a kart-ja vagy a nagyon rossz 4-essel ment, így ők mentek páran még egy pótlót, aztán jött a döntő.

Eddig Bubidisc, Szuti és én álltunk a képzeletbeli dobogón, de Szuti főszervezőként nagyvonalúan lemondott a döntőzésről.
- Ebből adódóan 2. ként állhattam fel a rajtrácsra. A menet előtt már nyomatékosan kértük, hogy legalább a 3 legjobb idővel rendelkező ne kaphassa a korábban említett 4-es vagy 8-as gokartot, hogy valamennyire "igazságosabb" lehessen a döntő. Főleg amiatt, hogy Szuti, Bubidisc és más is a 8-as géppel verte toronymagasan a mezőnyt (korábbi időmérőknél és bemelegítőknél) és szerezték vele a legjobb időket.

Úgy gondoltuk sikerült is, a kérelem, hisz Bubidisc és a 3. rajtrácson Gergő is más Gokartot kapott.
Már mindenki ül a meleg gokartokban nekem meg sehol semmi. Kijön valami műhelyből egy "új", egész nap nem ment gép, a 9-es :D Már fogtam a fejem, de csak nem lesz baj, hisz cibálva a kormányt ment pár oda-visszát az egyik pályabíró. Csak bemelegszik valamennyire...
"nem kell az ülésbe a szivacs"
"de kell neked, mert tiszta olaj az ülés"
(zsír... de nem gond, mert az öv is az volt, így a pólóm így is úgy is bánta...)

Aztán zászlóra megindultunk.
Első kanyar kombó, látom Bubi esik le az ívről én meg szorosan utána. Gondoltam, amiatt, hogy sokat vártunk visszahűlhettek a gumik. Következő kanyar, zéró fék, mindjárt beleszállok Bubiba áááá. Gyorsan ív váltás, hogy mentsek. Azt követő kanyar, hátha csak nem nyomtam eléggé, zéró fék (talán egy kis hangyaf@sznyi), óriás para... :roll:
Próbáltam így, úgy, de semmi. Gyorsan rögtönöztem: A rövid, és erős féktávok helyett, előbb elvettem a gázt, (nyomtam a féket - de minek?... :lol: - ) és a kanyarok elején rántottam egyet a kormányon, hogy megcsúsztatva a seggét lassuljak. Persze aki érti ezt tudja, hogy ahhoz hogy Bubi mögött tudjak maradni, nála gyorsabban kéne beesnem a kanyarokba, ami ugye szinte lehetetlen, hisz ő optimális technikával és kiváló vezetéssel megy ilyen gyorsan ahogy tud. Ha néha mégis összejött volna, akkor pedig ki kellett rántanom az "ideális" ívről, hisz ha nem, hátulról telibe verem. Ez ment 2 körig, nagyon meglepett, hogy tudtam így tartani, persze néha megkoccoltam szegényt (itt is bocsi!!). Ennek köszönhetően egyszer úgy estem be mellé, hogy fej-fej mellett jöttünk ki a célegyenes szakasz előtti kanyarból. Fél pályán keresztül a gokartok, mint a babapiskóta összeakadva mentek egymást karöltve :D Ezt a meccs után vissza is hallottuk, hogy nagyon látványos volt..., aztán visszestem Bubi fenekébe. Innentől folyamatosan gyorsultunk pár tizedet, a fék hiánya miatt pattantam pár nagyobbat a konveior-on és éreztem, hogy annyira veszélyessé kezd válni, ha túlvállalom, hogy inkább elengedtem a dolgot. Innentől a cél az volt, hogy megtartsam a 2. pozíciót. Ami tényleg nagy kihívásnak tűnt, hisz mögöttem a nap 3. legjobb ideje közeledett. Tigrisként küzdöttem :)
Végül, ugyan neccesen, de sikerült így áthaladni a kockás zászló alatt!
(Sírok néha, hogy nem igazságos a küzdelem, mert Slampinál 30kg-al nehezebb vagyok, meg sokszor megjegyezzük, hogy micsoda különbségek vannak a gokartok közt, de ez most tényleg sokkal komolyabb volt. Szó szerint megijedtem, amikor első rövid féktávokon rájöttem, hogy nincs fék. Rohadt szar érzés volt, kicsit féltem is...)
Rajtam volt Szuti fejkamerája, mutogattam is verseny közben, hogy nyomom, de nem igazán lassulok :D, illetve az utsó körökben a pályabíróknak is. (A ráadás az volt, hogy pár erős kanyaroba kihagyott a motor. Mintha ellibbent volna a kevés benzin). Leintés után jött a srác, hogy megnézze mi újság. Ment pár odavisszát, majd megérkezett. "Hát... valóban nincs fék. Be volt szorulva egy műanyag idom a pedál alá, így nem tudtad eléggé megnyomni. Gyere vissza egy hónap múlva. Akkor lesznek új kartok"... :agyadnalvagy: :lol:
Kösz...
Szumma szummárum beérkeztem másodiknak, azt hiszem Bubival még így is beestünk 25mp alá. (Tud valaki pontosat?)
Félreértés ne essék nem apelláltam az első helyre, mert Marci brutál jól megy és ment is a mai napon.

A dobogó első fokára Bubidisc
másodikra jómagam
és harmadikra Gergő állt.

Ezúton is gratula mindenkinek :rizspekta: :taps: :juppii:

A lányok közt pedig nagy meglepetésünkre Nuki (húgom) elvitte az aranyérmet.
Úgy, hogy 16-18 évvel ezelőtt egyet gokartozott velem a vidámparkban... és azóta még egyszer karikázott valahol. Indult 39.xxx-ről és végzett 28:125-el. :yeah: :rock: :fel: :fel: :fel:

Remélem a többi CCH-s is megírja beszámolóját! (És raktok fel pár képet-videót)

Jó nap volt!
Köszönöm a lehetőséget!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
ToyoTeamGarage
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016 feb. 06, 03:17 pm
Tartózkodási hely: Budapest, Újpest
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: ToyoTeamGarage » 2016 ápr. 04, 12:11 am

Sziasztok!

Remek volt a mai délelőtt, 27 versenyző indult az első ToyoTeam Garage Gokartversenyen. Kár, hogy nem tudtuk egy kicsivel hosszabban elnyújtani, de ahogy láttam, mindenki elégedett volt. Tudom, hogy nehéz olyan versenyt szervezni, bármiről is legyen szó, ahol mindenki 100%.-ig elégedett, de úgy gondolom, hogy nagyon közel voltunk.

Sajnos volt egy gokart, amivel én is mentem a bemelegítésen, ami egy kicsivel gyorsabb volt, mint a többi és egy másik pedig ugyanennyivel lassabb, de megpróbáltuk orvosolni a helyzetet és kaptunk még egy rövid 4 fős futamot, így majdnem mindenkinek lett normális mért ideje.

Pár észrevétel, amit majd a következő versenyen változtatnék. Legközelebb beleszámíttatnám az első bemelegítő kör idejeit is a kvalifikációba, tehát ha valaki ott megy esetleg gyorsabb kört, akkor az is érvényes lenne, valamint a nagyobb rotáció miatt, jó lenne 3 menés és utána a döntő, plusz ha nagyon profik és igazságosak akarunk lenni, akkor 2 állórajtos verseny kellene, hogy legyen, egy rendes és egy fordított rajtrácsos, vagy csak fordított rajtrácsos, mivel általában aki valahol a leggyorsabb, azt azért nagyon nehéz megelőzni. Ez persze költségekben valamivel drágábbra jönne ki, viszont több menéssel mindenki nagyobb élményt kapna. Majd csinálok egy kis közvélemény kutatást róla.

Ma a döntőben inkább csak elengedések voltak, mint előzések és az élen Pacsker fék nélkül nagyon szépen támadta Bubidiscet, aki állta a sarat és megnyerte a versenyt. Kotra Károly pedig a mezőny végéről jutott el a 3. helyig.

Lányoknál baráti hangulatban 3 fővel indultak neki a versenynek és ahogy láttam, mindhárom díjazott ugyanolyan örömmel állt fel a dobogóra.

A kupát meggravíroztatjuk és kitesszük a ToyoTeam Garage vitrinébe, ahol a következő versenyig kint Bubidisc nevével, fotójával.

A fotókat, videókat elkezdtem feltölteni, remélem 1-2 nap alatt mindent közzé tudok tenni a facebook oldalunkon.

https://www.facebook.com/events/5791628 ... _tab=posts

Üdv,
A TTG Csapata
Toyoteam Garage

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 ápr. 04, 07:35 am

Szuper volt! Mindenkinek gratulálok! Tisztességesen megküzdöttetek a gépekkel. Nem csak jó formában voltam, szerencsém is volt. Nagyon szépen köszönöm a Toyo Team Garage-nak a szervezést! A CCH-s gokartos csapatnak, hogy megmutatták magukat, Pacskernak a motivációt, a végletekig fair küzdelmet. Találkozunk legközelebb! :)

Tiszta szívből örülök, hogy jöttek Női versenyzők. Bátrak voltak, küzdöttek, fejlődtek. Sőt, talán ők fejlődtek a legtöbbet a nap folyamán. Tóth Annának volt a legjobb mentora, de ez semmit nem vesz el a remek teljesítményének értékéből. Gratulálok mindenkinek!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2016 ápr. 04, 11:55 am

Gokartozni mindig is nagy élmény, sőt versenyezni is egymással az külön hab a tortán! Biztosan nagyon jó lehetett!
Az, hogy fék nélkül ment Pacsker és úgy volt pariban Bubival, az külön nagy respect, mivel teljesen el tudja bizonytalanítani a versenyzőt, ha nem úgy viselkedik a gép, ahogy szeretné az ember. Biztosan nagy élmény lehetett fék nélkül lasítani drifttel. :D

Nekem is volt egy nagy gokartos élményem tegnap. Mi is megálltunk egyet vasárnap Máriapócson a Rabócsringen gokartozni, ha már éppen ott mentünk el. Gyönyörű idő, meleg aszfalt, trükkös pálya, visszafordítók, döntött nagy tempójú kanyar, új gépek. A tulaj elmondta az elején, hogy az aki a bérgokartokkal (270 cm3 Honda motor) 1:00 alatt teljesíti a köridőt megkaphatja a Rotax Max versenygokartot.
Az első etap során (10 gokart mehetegyszerre) 1:00,27-et mentem :-) úgy hogy a többieket folyamatosan előzgetni kellett.
A második etapon egy másik géppel sikerült 57,32 mp-et teljesíteni, ami miatt már tolták is ki a Rotax maxot!

Megmondom őszintén, hogy halál félelmem kezdett lenni, ismerve a menetteljesítményét, ráadásul soha életemben nem mentem még ilyennel. 125 cm3 olasz kétütemű versenymotor, automata váltó, elől hátul tárcsafék, Biltstein váz, kb. 80 kg és 28 Le, fordulatszám: elérheti a 14 000-t, végsebesség 190 km/h. Szóltak, hogy van benne Power szelep is, nagyon dúrva ha az kinyit :shock: :shock: :shock:

A pályát felügyelő fiú ment vele egy gumibemelegítő kört, már azt látva is a torkomban dobogott a szívem. Félelmetesen gyorsult :agyadnalvagy:

megjött, beleültem: alacsony fordulaton kis gázzal semmi különös, 200 méteren rángattam, hogy melegedjen a gumi. Aztán lepadlóztam egy hosszú szakaszon :shock: :shock: :shock: :shock: :hany: :meglep: :meglep: :meglep: kb. a fordulatszám közepénél nyithatott a Power szelep, majdnem letépte a fejemet olyat tolt. Az egyenes végén volt egy visszafordító, természetesen besokaltam és megpördültem.
Brutális, semmivel nem felfogható, nem helyettesíthető élmény közúti autóval. Mentem egy finomabb kört majd egy-egy nagy tempójú kigyorsításos kanyarban Power szelep nyitásával olyan seggtáncoltatásos kanyarvétel következett, amikoe csúszik-betapad-csúszik-betapad, hogy csak vigyorogni tudtam! Döbbenetes, hihetetlen élmény. Végül sikerült 50 mp-es köridőt menni, az összesen 6 kör alatt, úgy hogy végig halálfélelmem volt. ÁÁÁÁÁÁ. el sem hiszem.
:shock: :? :oops:

Ha valaki nem próbálta, mindenkien ajánlom!

Lesz ismét Kecskeméten 2, 4 órás csapatverseny is szeretném, ha el tudnánk indulni egy Corolla Club-os csapattal!
Megszervezem, csak legyen 3, vagy 4 ember, aki biztosan el tudna jönni.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6


Válasz küldése