E9 - (1987-1992)
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Nyugger tal
Nekem is tetszik az ötlet!
Igaz, gyakorlatban lehet nehéz lesz összehozni, főleg ahol nem sok darab van adott generáción belül a klubban.
Pl akár ha za E8-at nézem, nem sokan vagyunk és többen messze is vannak.
Ha előre megbeszéljük és lefixáljuk akkor összejöhet bármi.
Igaz, gyakorlatban lehet nehéz lesz összehozni, főleg ahol nem sok darab van adott generáción belül a klubban.
Pl akár ha za E8-at nézem, nem sokan vagyunk és többen messze is vannak.
Ha előre megbeszéljük és lefixáljuk akkor összejöhet bármi.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- dieselsuxx
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)
Spoiler festéssel van valakinek tapasztalata? Mi ennek a technológiája?
A festőm nem sok jót jósolt és inkább műgyantából való replikakészítést javasolt. Nem tudom egyelőre, hogy mit kezdjek vele.
A festőm nem sok jót jósolt és inkább műgyantából való replikakészítést javasolt. Nem tudom egyelőre, hogy mit kezdjek vele.
'88 E9 Liftback GLi 4afe
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)
Hátsó spoiler gyáriban volt műanyag merev héjból. Ezt fújod, mint a lokhárítót, kész...
És volt utángyártott tömör szivacsból, amit lehet "nyomkodni". Ez se egy nagy vasziszdasz. Jó alapozó és kellő lágyító kell a festékbe.
(Sokszor kispórolják, mert megnő a szárídási idő ezzel.)
Nekem tök jól bírja. Pontosabban bírta a tavalyi brutál méretű jégesőig.
És volt utángyártott tömör szivacsból, amit lehet "nyomkodni". Ez se egy nagy vasziszdasz. Jó alapozó és kellő lágyító kell a festékbe.
(Sokszor kispórolják, mert megnő a szárídási idő ezzel.)
Nekem tök jól bírja. Pontosabban bírta a tavalyi brutál méretű jégesőig.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- dieselsuxx
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)
Köszi az infót!
Sokkal jobban hangzik az eredeti spoiler megtartása, mint a gányolás. A kis repedést a felületén meg vagy megforrasztják, vagy kigittelik.
Sokkal jobban hangzik az eredeti spoiler megtartása, mint a gányolás. A kis repedést a felületén meg vagy megforrasztják, vagy kigittelik.
'88 E9 Liftback GLi 4afe
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: E9 - (1987-1992)
ELMÉLETILEG lehetséges ABS-t faragni E9-be?
Valaha volt benne? Vagy valami másik corollából/toyotából bele lehet tenni?
Nyilván értem, hogy kell hozzá másik fék, tárcsa, meg jeladók, kábelezés, csövezés, meg fékerőelosztó miegymás, de az ABS központi egysége az kommunikál az ECU-val, vagy attól független?
Valaha volt benne? Vagy valami másik corollából/toyotából bele lehet tenni?
Nyilván értem, hogy kell hozzá másik fék, tárcsa, meg jeladók, kábelezés, csövezés, meg fékerőelosztó miegymás, de az ABS központi egysége az kommunikál az ECU-val, vagy attól független?
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)
Volt E9-ben.
Itt Európában is, Skandináv piacon biztosan.
Ha jól tudom ECU-val nem kommunikál, legalábbis nem kéne cserélned a mostanid.
Viszont futóműben, hajtásban kéne azért átalakítás... Annó utána mentem és E10/11-é berakható lenne szerintem.
Itt Európában is, Skandináv piacon biztosan.
Ha jól tudom ECU-val nem kommunikál, legalábbis nem kéne cserélned a mostanid.
Viszont futóműben, hajtásban kéne azért átalakítás... Annó utána mentem és E10/11-é berakható lenne szerintem.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E9 - (1987-1992)
Mióta ezt a képet megláttam azóta Jóska kollégám aggódik a lökhárítója miatt
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)
Sok belőle az Angliából behozott. Szerintem olcsón tudnál szerezni.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E9 - (1987-1992)
Már szóltam a subarusoknak.a sárvédők illesztésre leszek kiváncsi mert a subaru sokkal szélesebb.bár lehet rosszul tudom de ezzel szereltek corollát is?találtam egy oldalt ahol az e10 es corolla lökhárító változatok vannak.van köztük ilyen is
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)
Nem
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E9 - (1987-1992)
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)
Elhiszem, láttam én is már sok helyen, de akkor is azt mondom, hogy gyárilag nem szerelték vele.
Előszeretettel tuningolják a Subaru lökössel. Csupán ennyi. Keresgélj az EPC-ben, szerintem nem fogsz találni.
A 4 ködlámpás is utólagos, (bár E10-re gyártott) tuning lökös. Az se vehető be a gyáriak közé.
Előszeretettel tuningolják a Subaru lökössel. Csupán ennyi. Keresgélj az EPC-ben, szerintem nem fogsz találni.
A 4 ködlámpás is utólagos, (bár E10-re gyártott) tuning lökös. Az se vehető be a gyáriak közé.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E9 - (1987-1992)
A subaru lopta a Toyota pofát én meg a lököst.így fer
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: E9 - (1987-1992)
Hallottatok már pályaautóról liftbackből?
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Re: E9 - (1987-1992)
Kedves Fórumozók!
Attila vagyok, és nem rég lettem tulajdonosa egy E9-es AE92 Liftback Corollának.
Nagyon örültem a vásárláskor, hiába közel 30 éves az autó, sokkal "jobb" mint a 4 ütemű Trabantom.
Egy hónap használat után sajnos kezdtek előjönni a gondok...
A vásárlás előtt közel 3 évet állt az autó. Ez sokaknak már most szinte mindent elmond, de mivel nem vagyok szakértő, nem sejtettem rosszat. (kis regény következik...)
Az alábbi problémáim vannak, ezek megoldására szeretnék kérni tanácsokat, tapasztalatokat.
- Füstöl a motor : 1 hónap használat után hidegen el kezdett füstölni a motor. Van ismerősöm ("autószerelő" is), aki szerint az állás miatt kiszáradtak a szelepszár szimeringek, és a használat közben megrepedeztek, ezek mentén az olaj lecsöpög az égéstérbe. Bemelegedett motornál már nem füstöl normál használatkor, csak egy álló helyzetben való nagyobb felpörgetés után a fordulat visszaereszkedésekor. Viszont olyan is volt aki azt mondta, teljes motorgenerál, ami benne van minden csere, nem éri meg...
-Ingadozó alapjárat : Mivel ebbe 4AF motor van, karburátoros. Néha (állandóan) meghülyül és össze vissza dolgoztatja a motort.
Pl: Az alapjáratot beállítom 700-800 ford/perc-re, megyek vele néhány kilométert, és amikor kinyomom a kuplungot 1600-1700 as fordulaton jár. Ha tovább haladok, és újra kinyomom a kuplungot 400-500 as fordulatra esik, és itt ingadozva fulladozik a motor.
- Kopogó hang előről... : Azt hittem csak szilent problémám van, de a kollégák megállapították, hogy kormányművel van a gond. Döcögős úton kopogás jön a jobb elejéből, megrángattak rajta mindent, kiderült hogy a kormány összekötő kotyog. Kis is cserélték, 1-2 napog alig volt hangja, de újra irritálóan, és hát na... félelmetesen kopog. Viszont a kormányon nem érzek semmit,nem húz félre sem, és nem is kóvályog az úton.
Természetesen nem várom el, hogy így "azinternetenkeresztül" megjavítják az autóm, csak mivel mindenki mást mondott, így tanácstalan vagyok. És hát kíváncsi is vagyok a gyakorlati tapasztalatokra is a típustársaktól.
Az autóról amit tudni kell: Toyota Corolla Liftback E9 AE92 1988. 1.6 16v, 4AF.
Az autót 2000-ben hozták Magyarországra Ausztriából, azóta egy idős tulaja volt, aki sajnos meghalt, azóta állt az autó. Jelenleg 182eKm van benne, én 176-al vettem.
A segítséget előre is mindenkinek köszönöm!
Van egy olyan érzésem, lesz még néhány hozzászólásom
Attila vagyok, és nem rég lettem tulajdonosa egy E9-es AE92 Liftback Corollának.
Nagyon örültem a vásárláskor, hiába közel 30 éves az autó, sokkal "jobb" mint a 4 ütemű Trabantom.
Egy hónap használat után sajnos kezdtek előjönni a gondok...
A vásárlás előtt közel 3 évet állt az autó. Ez sokaknak már most szinte mindent elmond, de mivel nem vagyok szakértő, nem sejtettem rosszat. (kis regény következik...)
Az alábbi problémáim vannak, ezek megoldására szeretnék kérni tanácsokat, tapasztalatokat.
- Füstöl a motor : 1 hónap használat után hidegen el kezdett füstölni a motor. Van ismerősöm ("autószerelő" is), aki szerint az állás miatt kiszáradtak a szelepszár szimeringek, és a használat közben megrepedeztek, ezek mentén az olaj lecsöpög az égéstérbe. Bemelegedett motornál már nem füstöl normál használatkor, csak egy álló helyzetben való nagyobb felpörgetés után a fordulat visszaereszkedésekor. Viszont olyan is volt aki azt mondta, teljes motorgenerál, ami benne van minden csere, nem éri meg...
-Ingadozó alapjárat : Mivel ebbe 4AF motor van, karburátoros. Néha (állandóan) meghülyül és össze vissza dolgoztatja a motort.
Pl: Az alapjáratot beállítom 700-800 ford/perc-re, megyek vele néhány kilométert, és amikor kinyomom a kuplungot 1600-1700 as fordulaton jár. Ha tovább haladok, és újra kinyomom a kuplungot 400-500 as fordulatra esik, és itt ingadozva fulladozik a motor.
- Kopogó hang előről... : Azt hittem csak szilent problémám van, de a kollégák megállapították, hogy kormányművel van a gond. Döcögős úton kopogás jön a jobb elejéből, megrángattak rajta mindent, kiderült hogy a kormány összekötő kotyog. Kis is cserélték, 1-2 napog alig volt hangja, de újra irritálóan, és hát na... félelmetesen kopog. Viszont a kormányon nem érzek semmit,nem húz félre sem, és nem is kóvályog az úton.
Természetesen nem várom el, hogy így "azinternetenkeresztül" megjavítják az autóm, csak mivel mindenki mást mondott, így tanácstalan vagyok. És hát kíváncsi is vagyok a gyakorlati tapasztalatokra is a típustársaktól.
Az autóról amit tudni kell: Toyota Corolla Liftback E9 AE92 1988. 1.6 16v, 4AF.
Az autót 2000-ben hozták Magyarországra Ausztriából, azóta egy idős tulaja volt, aki sajnos meghalt, azóta állt az autó. Jelenleg 182eKm van benne, én 176-al vettem.
A segítséget előre is mindenkinek köszönöm!
Van egy olyan érzésem, lesz még néhány hozzászólásom