Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Egyre jobban tudatosul bennem, hogy milyen gyorsan repül az idő.
Amikor még megalapítottuk a klubot, az E9-ek, E10-ek voltak a nem túl régi, de nagyon jó ár/érték arányú típusok. Azóta eltelt 10 év és az E9-ek 95%-a rohad, még ha egyéb jellemzőikben továbbra is kiválóak maradtak. Ha nem volt időben kilakatolva és szinten tartva a bódé, akkor a kivételektől (fanatikus tulaj, garázsban megóvott példány) eltekintve mindegyik nagyon rozsdás már és ez azt jelenti, hogy már csak egy szűk réteg veszi meg őket és azok nagy része sem azért, hogy hosszú távra tervezzen a típussal. Szépen lassan kihalnak, mint ahogyan ez - sajnos teljesen természetes módon - történt az E8-as Corollákkal is (a korábbiakat most ne keverjük ide). Ez van
Manapság az E11 és az E12 a jó ár/érték arányú választás egy megbízható Corollát illetően. Ezek is már tízen évesek, de még nem nagyon rozsdásodnak (jobb korrózió védelmet is kaptak...) és van bennük légzsák, meg ABS. Aztán 10 év múlva már ezek sem lesznek sehol. Akkor már úgyis kelleni fog használtautóban is a kanyar követő, inteligens LED-es fényszóró, a távolságtartó tempomat .... Még ha túlzok is, akkor is nő a fogyasztói társadalom igénye, és a piac direktívái, kérdés működni fognak-e ezek a felszerelések, vagy éppen mit fog érni az adott használtautó ára, ha egy sima első kocc miatt (két lámpa, lökös, hűtőmaszk) az autó értékének akár többszörösébe fog kerülni csak a sérült alkatrészek beszerzése. (ebbe most ne is menjünk bele).
A lényeg, hogy az E9-ek is egyre jobban fogynak és rohamosan csökkenni fog az elkövetkezendő években a darabszámuk, nem beszélve arról, hogy az idő mellett még az export is nagy mértékben tizedeli őket.
És itt jön a topic lényege. Milyen emlékeink fognak maradni, amikor majd gyermekeinknek, netán unokáinknak mesélünk az igazán megbízható, Japán gyártású, hű társainkról. A találkozók albumai különleges lehetőséget biztosítanak arra, hogy 1-1 jó képet elcsípjünk szeretett autónkról, de mi van, ha áldoznánk az idősebb Corollák előtt és csinálnánk egy napot, ahol sokan, kisuvickolva, tündökölve, immáron lassan 30 évesen, együtt mutatkozhatnának, mutatván milyen büszkék még a mai napig... Ilyenkor készülnek igazán szép fotók és videók, úgy, hogy csak a járgányok a témák, nem a természet, nem a bográcsozás, vagy éppen a CorOlimpia. Ez a nap csak róluk szól, csak ők vannak a középpontban és így méltó, jó felbontású "profi" anyagot lehet "lőni" róluk.
Tavaly csináltunk egy ilyen napot, igaz ugyan csak az E9 Liftback szériára kihegyezve:
https://www.youtube.com/watch?v=-HyZx1zG8d8
Az igazat megvallva, sosem gondoltam volna, hogy visszatapsoljátok. Úgy gondoltam egyszeri alkalom, de hatalmas sikere volt és akik nem tudtak eljönni, eszméletlenül sajnálták.
Egy ötlet bevillant, de nem körvonalazódott. Ötleteljünk, beszéljünk róla közösen...
Mi lenne, ha csinálnánk néha ilyen "retrók emlékeit az utókornak" talikat? 1 nap, bandázás, lazulás, fotózás és tündöklő autók.
Ahogy eléri egy generáció a 25 éves átlag életkort beléphet a Nyugger klubba.
- Egy nap legyen 1-1 generációnak a sajátja?
- netán még kasznivariánsokra is bontsuk szét, mert úgy az igazán szép?
- Vagy legyen évente egy, ahol minden nyugger klubos megjelenhet? Idén E9, E8, E7... (persze bandázni bárki újabb típussal is, ahogy ez történt tavaly is)
- Vagy töröljem a topicot, mert a gyakorlatban nem tűnik kivitelezhetőnek?
Ha van rá igény, csináljuk, közösen!
De ebben segíteni kell verbuválni. Pl: Ha már összegyűlnek az E8-ak, akkor ne 4db legyen. Illetve fotózni, videózni is és ezeknek ötleteket gyártani, hogy igazán jól mutassanak az autók!
Nos?
Amikor még megalapítottuk a klubot, az E9-ek, E10-ek voltak a nem túl régi, de nagyon jó ár/érték arányú típusok. Azóta eltelt 10 év és az E9-ek 95%-a rohad, még ha egyéb jellemzőikben továbbra is kiválóak maradtak. Ha nem volt időben kilakatolva és szinten tartva a bódé, akkor a kivételektől (fanatikus tulaj, garázsban megóvott példány) eltekintve mindegyik nagyon rozsdás már és ez azt jelenti, hogy már csak egy szűk réteg veszi meg őket és azok nagy része sem azért, hogy hosszú távra tervezzen a típussal. Szépen lassan kihalnak, mint ahogyan ez - sajnos teljesen természetes módon - történt az E8-as Corollákkal is (a korábbiakat most ne keverjük ide). Ez van
Manapság az E11 és az E12 a jó ár/érték arányú választás egy megbízható Corollát illetően. Ezek is már tízen évesek, de még nem nagyon rozsdásodnak (jobb korrózió védelmet is kaptak...) és van bennük légzsák, meg ABS. Aztán 10 év múlva már ezek sem lesznek sehol. Akkor már úgyis kelleni fog használtautóban is a kanyar követő, inteligens LED-es fényszóró, a távolságtartó tempomat .... Még ha túlzok is, akkor is nő a fogyasztói társadalom igénye, és a piac direktívái, kérdés működni fognak-e ezek a felszerelések, vagy éppen mit fog érni az adott használtautó ára, ha egy sima első kocc miatt (két lámpa, lökös, hűtőmaszk) az autó értékének akár többszörösébe fog kerülni csak a sérült alkatrészek beszerzése. (ebbe most ne is menjünk bele).
A lényeg, hogy az E9-ek is egyre jobban fogynak és rohamosan csökkenni fog az elkövetkezendő években a darabszámuk, nem beszélve arról, hogy az idő mellett még az export is nagy mértékben tizedeli őket.
És itt jön a topic lényege. Milyen emlékeink fognak maradni, amikor majd gyermekeinknek, netán unokáinknak mesélünk az igazán megbízható, Japán gyártású, hű társainkról. A találkozók albumai különleges lehetőséget biztosítanak arra, hogy 1-1 jó képet elcsípjünk szeretett autónkról, de mi van, ha áldoznánk az idősebb Corollák előtt és csinálnánk egy napot, ahol sokan, kisuvickolva, tündökölve, immáron lassan 30 évesen, együtt mutatkozhatnának, mutatván milyen büszkék még a mai napig... Ilyenkor készülnek igazán szép fotók és videók, úgy, hogy csak a járgányok a témák, nem a természet, nem a bográcsozás, vagy éppen a CorOlimpia. Ez a nap csak róluk szól, csak ők vannak a középpontban és így méltó, jó felbontású "profi" anyagot lehet "lőni" róluk.
Tavaly csináltunk egy ilyen napot, igaz ugyan csak az E9 Liftback szériára kihegyezve:
https://www.youtube.com/watch?v=-HyZx1zG8d8
Az igazat megvallva, sosem gondoltam volna, hogy visszatapsoljátok. Úgy gondoltam egyszeri alkalom, de hatalmas sikere volt és akik nem tudtak eljönni, eszméletlenül sajnálták.
Egy ötlet bevillant, de nem körvonalazódott. Ötleteljünk, beszéljünk róla közösen...
Mi lenne, ha csinálnánk néha ilyen "retrók emlékeit az utókornak" talikat? 1 nap, bandázás, lazulás, fotózás és tündöklő autók.
Ahogy eléri egy generáció a 25 éves átlag életkort beléphet a Nyugger klubba.
- Egy nap legyen 1-1 generációnak a sajátja?
- netán még kasznivariánsokra is bontsuk szét, mert úgy az igazán szép?
- Vagy legyen évente egy, ahol minden nyugger klubos megjelenhet? Idén E9, E8, E7... (persze bandázni bárki újabb típussal is, ahogy ez történt tavaly is)
- Vagy töröljem a topicot, mert a gyakorlatban nem tűnik kivitelezhetőnek?
Ha van rá igény, csináljuk, közösen!
De ebben segíteni kell verbuválni. Pl: Ha már összegyűlnek az E8-ak, akkor ne 4db legyen. Illetve fotózni, videózni is és ezeknek ötleteket gyártani, hogy igazán jól mutassanak az autók!
Nos?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Nyugger tal
Szerintem nem hülyeség. Én is azon gondolkodtam mostanában, hogy tizen éve apumék 650-ért vették a CE90-et, most meg...
Ez a típusra lebontott találkozó maradhatna, jól néznek ki együtt az azonos kasztnik. Le kell szervezni időben mindig. A helyszín kérdés, hogy hol legyen. Fix helyen, mint a tavaszi, vagy mindig máshol?
Ez a típusra lebontott találkozó maradhatna, jól néznek ki együtt az azonos kasztnik. Le kell szervezni időben mindig. A helyszín kérdés, hogy hol legyen. Fix helyen, mint a tavaszi, vagy mindig máshol?
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Nyugger tal
Típusidegen autó is jöhet? Talán összejönne egy "mini szett"-re való banda, a klubbon belül
Mindentől függetlenül amúgy tetszik a dolog!
Mindentől függetlenül amúgy tetszik a dolog!
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Nyugger tal
Nekem is tetszett az E9 minitali. Tetszene, ha lenne következő, szívesen ott lennénk ismét. Az enyém '87 novemberi (forgalmi engedély szerint és toyodiy.com szerint is), tehát szűk két év és 30 éves jubileumot ünnepelhetünk. Jó lenne összehozni ezeket a típusokat, ameddig még annyi fut belőlük, hogy érdemes legyen rá találkozót szervezni. Szóval én támogatom a típustalálkozókat!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- dieselsuxx
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Nyugger tal
Valóban jó móka volt az e9 találkozó és amint kész a telifény ismét mennék egy újabbra.
A "nyugger" kifejezés viszont rendkívül előnytelen és pejoratív. Örülnék, ha másik nevet tudnánk találni a találkozóknak.
A "nyugger" kifejezés viszont rendkívül előnytelen és pejoratív. Örülnék, ha másik nevet tudnánk találni a találkozóknak.
'88 E9 Liftback GLi 4afe
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Nyugger tal
Ez az ötlet nekem is nagyon tetszik és támogatom,de persze számomra egy későbbi időpont lesz kivitelezhető,pláne,h az én e9 HB-em még romokban!
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Nagyon örülnék egy E8, E7, ... sőt már E10 talinak is, azonban nem tudok mindent én összefogni.
Legalábbis most nem.
Viszont!
Az E9 Liftback tali már megvolt és nagy sikerrel nyugtázhatjuk. Mielőtt tényleg elfogynának (szerintem az utóbbi 1-2 évben erősen beindult a folyamat), igazán tarthatnánk még 1-2 ilyen összejövetelt.
A jó fotók és videók mindenkinek örömet okoznak!
A 2015-ös eseményről készült kis klippem már igen nagy nézettségnek örvend.
Szép volt a jármű sor
https://www.youtube.com/watch?v=-HyZx1zG8d8
Mondjuk június 9 Szombat?
Találunk valami szép helyszínt.
Egy kis közös túra, konvoj, aztán bandázás, fotózás, videózás.
Ki jön?
- Pacsker / E9 Liftback GT-i
Legalábbis most nem.
Viszont!
Az E9 Liftback tali már megvolt és nagy sikerrel nyugtázhatjuk. Mielőtt tényleg elfogynának (szerintem az utóbbi 1-2 évben erősen beindult a folyamat), igazán tarthatnánk még 1-2 ilyen összejövetelt.
A jó fotók és videók mindenkinek örömet okoznak!
A 2015-ös eseményről készült kis klippem már igen nagy nézettségnek örvend.
Szép volt a jármű sor
https://www.youtube.com/watch?v=-HyZx1zG8d8
Mondjuk június 9 Szombat?
Találunk valami szép helyszínt.
Egy kis közös túra, konvoj, aztán bandázás, fotózás, videózás.
Ki jön?
- Pacsker / E9 Liftback GT-i
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Ki jön?
- Pacsker / E9 Liftback GT-i
- Toytomi / CE90
- Pacsker / E9 Liftback GT-i
- Toytomi / CE90
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Ilyet nem sűrűn mondok, de épp kereteken belül, most mennyünk a mennyiségre az új média anyag kedvéért.
Magyarul minden olyan tulajt és autót várnék, aki gondosan karban tartja a szépségét, még ha a küszöbön, íven van is egy kis pörsenés. (Egyszínű, homogén autók)
Továbbá azért is tökéletes a júniusi időpont, mert addig el tudnak készülni a kisebb nagyobb projektek is.
Toytomi ezek miatt neked minimum 2 E9-el kell jönnöd!
Alap, hogy a pezsgő, teljes értékű GT-i-vel is jössz
Magyarul minden olyan tulajt és autót várnék, aki gondosan karban tartja a szépségét, még ha a küszöbön, íven van is egy kis pörsenés. (Egyszínű, homogén autók)
Továbbá azért is tökéletes a júniusi időpont, mert addig el tudnak készülni a kisebb nagyobb projektek is.
Toytomi ezek miatt neked minimum 2 E9-el kell jönnöd!
Alap, hogy a pezsgő, teljes értékű GT-i-vel is jössz
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Esélytelen sajnos, hogy addigra kész legyen
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Ilyet sose mondj!
Legyen ez egy tökéletes határidő
Legyen ez egy tökéletes határidő
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Szerintem ez nagyon jó ötlet és tényleg most vagy soha! Én az E9 mellett engedném a korábbi szériákat és közös talit csinálnék a nyugger klubban.
Mondjuk egy E7/E8/E9 minitali?
Mondjuk egy E7/E8/E9 minitali?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Nem szeretnék sem klikkesedni, sem szeparálódni.
A topic elején leírtam az elképzelést. Azon kívül, hogy ugyanolyan autóból mindig jól néz ki egymás mellett a több darab, a drasztikus elfogyásuk előtt szeretnék róluk pár fotót, videót az utókornak.
E9-re most igaz, E10-re hamarosan lesz (de már kezdenek a szépek/jól felszereltek különlegsek lenni), E8-tól lefele meg már elkéstünk, ezért lenne jó mielőbb összeszedni azt a párat, akik még megmaradtak.
A topic elején leírtam az elképzelést. Azon kívül, hogy ugyanolyan autóból mindig jól néz ki egymás mellett a több darab, a drasztikus elfogyásuk előtt szeretnék róluk pár fotót, videót az utókornak.
E9-re most igaz, E10-re hamarosan lesz (de már kezdenek a szépek/jól felszereltek különlegsek lenni), E8-tól lefele meg már elkéstünk, ezért lenne jó mielőbb összeszedni azt a párat, akik még megmaradtak.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2017 feb. 05, 11:30 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szada
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Ki jön?
- Pacsker / E9 Liftback GT-i
- Toytomi / CE90
- TZS / egy CE90-nel és egy GT-i-vel tudok hozzájárulni a nagy csoportképhez (az egyik szép, a másik szebb)
- Pacsker / E9 Liftback GT-i
- Toytomi / CE90
- TZS / egy CE90-nel és egy GT-i-vel tudok hozzájárulni a nagy csoportképhez (az egyik szép, a másik szebb)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Ki jön?
- Pacsker / E9 Liftback GT-i
- Toytomi / CE90
- TZS / egy CE90-nel és egy GT-i-vel tudok hozzájárulni a nagy csoportképhez (az egyik szép, a másik szebb)
- Bruce E9 / E9 Liftback Gt-i
- Brucené E9 / E9 Liftback Gli(?)
- Pacsker / E9 Liftback GT-i
- Toytomi / CE90
- TZS / egy CE90-nel és egy GT-i-vel tudok hozzájárulni a nagy csoportképhez (az egyik szép, a másik szebb)
- Bruce E9 / E9 Liftback Gt-i
- Brucené E9 / E9 Liftback Gli(?)
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6