Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Élet a Corollakon túl. Felhasználók hobbijai, egyéb érdeklődési körei.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 szept. 01, 01:00 pm

Több hónap, mire százas lesz, de nekem azóta nem fáj és tudom terhelni is rendesen.
A két alkar csontom görbe maradt, de az más kérdés :lol:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2015 szept. 08, 07:55 pm

Pacsker írta:Több hónap, mire százas lesz, de nekem azóta nem fáj és tudom terhelni is rendesen.
A két alkar csontom görbe maradt, de az más kérdés :lol:
"szerencsére" nekem a csukló csontom tört ketté (meg a vállam, meg bordám), az nem görbül el :D
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2015 okt. 07, 10:56 am

ÉÉÉÉÉÉÉS Megint szétcsaptam a kerékpáromat...szerte-szanaszét tört a teleszkóp láb, a 4 dugattyús tárcsafék alsó bekötő csavarja elszakadt fékezés közben, a forgatónyomaték meg kitépte a felső csavar konzolját a magnézium öntvényből...féktárcsát összenyomorgatta, 4-5 küllőt összetört...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 okt. 07, 01:52 pm

Te jól vagy?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2015 okt. 07, 04:43 pm

Ja, persze, hősök terén nem is tempóról fékeztem egyet szerencsére, ráadásul eleve meg akartam állni így el sem estem, csak meglepődtem a hatalmas csattanáson
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: PiciPeti » 2015 okt. 07, 08:53 pm

Komoly mérnöki munka állhat mögötte, ha a fék által kifejtett erő leszaggatta a nyerget... :lol: Főleg egy kerékpár abroncs lendülete/tapadása ellenében... :evil:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2015 okt. 07, 10:18 pm

PiciPeti írta:Komoly mérnöki munka állhat mögötte, ha a fék által kifejtett erő leszaggatta a nyerget... :lol: Főleg egy kerékpár abroncs lendülete/tapadása ellenében... :evil:
Marha vékony magnézium a láb, nem ilyen irányú terhelésre tervezve :)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2016 jan. 13, 09:52 pm

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2016 ápr. 08, 09:35 pm

1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2016 máj. 24, 07:36 pm

új szerelem

Kép
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 júl. 02, 10:11 am

Plátói, vagy beteljesül?

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2016 júl. 03, 12:31 am

Előbb utóbb biztosan :) De lehet, hogy egyből szintet lépek és az A2-t kihagyom...Akkor meg már inkább egy Duke 690R :P
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2016 júl. 03, 06:07 pm

En egy Duke II LC4-et nyustoltem egy nyaron keresztul.
Egy vadallat. Mielott raulsz egy 690r-re azert javasolnek elotte legalabb 1 ev rutin szerzest egy joval gyengebb modellel. Ez mar nem bicikli :roll:
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2016 júl. 03, 11:02 pm

Sancy írta:En egy Duke II LC4-et nyustoltem egy nyaron keresztul.
Egy vadallat. Mielott raulsz egy 690r-re azert javasolnek elotte legalabb 1 ev rutin szerzest egy joval gyengebb modellel. Ez mar nem bicikli :roll:
Legtöbben az ellenkezőjét mondják, hogy totál hülyeség az A2 kategória, mert legkésőbb 1 év után úgyis lecserélném egy 600+ motorra, akkor meg inkább eleve egy 600+ motor és finoman megtanulni...

Egyébként kezdésnek én a Duke 390-et néztem volna ki magamtól :)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 júl. 04, 04:29 pm

Ez teljesen egyén, érdeklődés és pénzfüggő. Aki meg akar tanulni motorozni az tudatosan áll hozzá. Teljesen mindegy, hogy melyik irányból. Nyilván nem egy hayabusa turbóval kell kezdeni vagy egy V max-al. A bratyóm választása is egyből F800 S volt. Az már azért lépeget. Ennek több éve, nem lett még baja. Az vegyen kisebb motort aki olyat akar.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.


Válasz küldése