Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
[web 100%,930]https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ders=false"[/web]
Elmondható, hogy nagyon sokan oda vagyunk a pályaversenyekért, pályanapokért.
Sokan már személyesen is karikázhattunk 1-2 aszfalt csíkon, de többen csak a nézelődés mellett maradnak, mert nincsen bevetésre szánt autójuk.
A következő felvetés azonban mindenkire vonatkozik!
Tavaly (meg azelőtt is) volt arról szó, hogy milyen jó lenne, ha egyszerre, 1 etapban sok CCH-s mehetne a Hungaringen. A hangsúly itt az élményszerzésen lenne és nem az autók kinyírásán.
Mindenki a saját tempójában karikázhatna, legyen az első alkalom, vagy már a sokadik.
Vannak a klubban épített pályaautók és kis köbcentis teljesen utcai családiak is, amik már voltak a Hungaroringen és biztosan állíthatom, hogy senki se jött még be a boxba úgy, hogy ne élvezte volna 200%-osan.
A Hungaroring alapvetően egy ikon, ha már felhajthatunk arra az aszfaltcsíkra, amin az F1, a WTCC, a DTM, vagy akár a Kamionverseny résztvevői is tiporták a pedálokat, alapvetően egy örömfaktor, de mindemellett szuper és nagyon élvezhető pálya.
Nem utolsó sorban biztonságos. A kicsúszásból eredő amortizáció kockázata igen csekély, hisz már jó ideje lebetonozták a legtöbb bukóteret. Maximum bukik a körünk és lesz egy jó felvételünk.
MERT alaposan dokumentálhatnánk az egészet kívülről és belülről is egyaránt. Szuper felvételek készülhetnének, amik még 40 év múlva is melengetnék a szívünket.
Alapvetően arra gondoltam, hogy felmérhetnénk különböző adatok alapján ki lesz gyorsabb és ki lassabb, majd ez alapján állhatnánk sorba, hogy ne kelljen egy hátulról indulónak végigelőznie mindenkit.
Mérnök vagyok, nézzétek el nekem a táblázatolást, de ha megírjátok a rátok vonatkozó paramétereket, mindig frissíteném a cellákat az új nevezőkkel:
(van amivel kiegészítenétek még?)
Ugyan van 3 Toyotám, mégsincs olyan, ami a pályára ideális lenne. A Starlet erre épül, de még ha a beígért lakatolása is kész lesz addigra, akkor sem lesz belőle még autó biztosan. Azonban, már több embertől is hallottam, hogy "na, akkor megyünk idén?". Rajtam ne múljon... Szívem szerint az E7-el mennék, ugyan a fékét még be-be tudnám osztani, de nagyon alul van méretezve a hűtője és 1 kör alatt túlmelegszik. Ha netán erre megoldást találok addigra, akkor lehet a Coupe-val nevezek. Addig is a piros E9 GT-i a nyerő. Vicces, rommá extrázott és zajszigetelt súlyával, de hát ha nincs más?
Magyarul jöjjön mindenki!
Ne egymással versenyezzünk, hanem kizárólag a saját időnkkel. Hatalmas élményt nyújt, amikor tudunk rajta javítani.
Alapvetően egy májusi pályanapot lőnék be. Dátum még nincs, ha lesz frissítsük.
1 etapról lenne szó (nevezési díja 7 ezer Ft környéke és durván 15-20 percet, azaz 6-7 kört, ha jól emlékszem). Mielőtt fancsalognátok, bőven elég technikának és embernek is a 26-30km egyaránt. Aztán, hogy ki nevez aznap többre, az már más kérdés. Megpróbálnám elintézni, hogy felmehessünk együtt (maximum időben sorba állunk), hisz többnyire egy kategóriába tartozunk. Ha nagyon sokan lennénk, maximum ketté osztanánk magunkat. A nap egyébként kiváló alkalom további bandázásra, közös bütykölésre... Mindig élvezzük!
A mérlegelést 1 mérlegen (vastelep? TSZ?) kéne megejtenünk vagy előző este vagy aznap kora reggel. Ha netán van valakinek ötlete helyben történő méricskére (nekem nincs eszközöm), szívesen venném. 300kg-ot mérő mérlegből 2db?
Nos?
ZDoman, Walaki, Toytib, Pitya, DanikaAE86, Chickn, kristoffarkas, Frool, Bruce E9, Vitya77, Bardos6, Wortex, Bohi, Zoo.Hun, Mozso, IceRocko, Toytomi, RWD, Sancy, Nemethaky, Domi007, TRD, Gugyor, Taki, Tilike76, hábé, DR Corolla, nemethaky öcsi, ......................................?????
Várom az adatokat és a kiegészítéseket!
FONTOS 1.0
FONTOS 2.0
FONTOS 3.0
FONTOS 4.0
FONTOS 5.0
FONTOS 6.0
FONTOS 7.0
FONTOS 8.0
FONTOS 8.0
Elmondható, hogy nagyon sokan oda vagyunk a pályaversenyekért, pályanapokért.
Sokan már személyesen is karikázhattunk 1-2 aszfalt csíkon, de többen csak a nézelődés mellett maradnak, mert nincsen bevetésre szánt autójuk.
A következő felvetés azonban mindenkire vonatkozik!
Tavaly (meg azelőtt is) volt arról szó, hogy milyen jó lenne, ha egyszerre, 1 etapban sok CCH-s mehetne a Hungaringen. A hangsúly itt az élményszerzésen lenne és nem az autók kinyírásán.
Mindenki a saját tempójában karikázhatna, legyen az első alkalom, vagy már a sokadik.
Vannak a klubban épített pályaautók és kis köbcentis teljesen utcai családiak is, amik már voltak a Hungaroringen és biztosan állíthatom, hogy senki se jött még be a boxba úgy, hogy ne élvezte volna 200%-osan.
A Hungaroring alapvetően egy ikon, ha már felhajthatunk arra az aszfaltcsíkra, amin az F1, a WTCC, a DTM, vagy akár a Kamionverseny résztvevői is tiporták a pedálokat, alapvetően egy örömfaktor, de mindemellett szuper és nagyon élvezhető pálya.
Nem utolsó sorban biztonságos. A kicsúszásból eredő amortizáció kockázata igen csekély, hisz már jó ideje lebetonozták a legtöbb bukóteret. Maximum bukik a körünk és lesz egy jó felvételünk.
MERT alaposan dokumentálhatnánk az egészet kívülről és belülről is egyaránt. Szuper felvételek készülhetnének, amik még 40 év múlva is melengetnék a szívünket.
Alapvetően arra gondoltam, hogy felmérhetnénk különböző adatok alapján ki lesz gyorsabb és ki lassabb, majd ez alapján állhatnánk sorba, hogy ne kelljen egy hátulról indulónak végigelőznie mindenkit.
Mérnök vagyok, nézzétek el nekem a táblázatolást, de ha megírjátok a rátok vonatkozó paramétereket, mindig frissíteném a cellákat az új nevezőkkel:
(van amivel kiegészítenétek még?)
Ugyan van 3 Toyotám, mégsincs olyan, ami a pályára ideális lenne. A Starlet erre épül, de még ha a beígért lakatolása is kész lesz addigra, akkor sem lesz belőle még autó biztosan. Azonban, már több embertől is hallottam, hogy "na, akkor megyünk idén?". Rajtam ne múljon... Szívem szerint az E7-el mennék, ugyan a fékét még be-be tudnám osztani, de nagyon alul van méretezve a hűtője és 1 kör alatt túlmelegszik. Ha netán erre megoldást találok addigra, akkor lehet a Coupe-val nevezek. Addig is a piros E9 GT-i a nyerő. Vicces, rommá extrázott és zajszigetelt súlyával, de hát ha nincs más?
Magyarul jöjjön mindenki!
Ne egymással versenyezzünk, hanem kizárólag a saját időnkkel. Hatalmas élményt nyújt, amikor tudunk rajta javítani.
Alapvetően egy májusi pályanapot lőnék be. Dátum még nincs, ha lesz frissítsük.
1 etapról lenne szó (nevezési díja 7 ezer Ft környéke és durván 15-20 percet, azaz 6-7 kört, ha jól emlékszem). Mielőtt fancsalognátok, bőven elég technikának és embernek is a 26-30km egyaránt. Aztán, hogy ki nevez aznap többre, az már más kérdés. Megpróbálnám elintézni, hogy felmehessünk együtt (maximum időben sorba állunk), hisz többnyire egy kategóriába tartozunk. Ha nagyon sokan lennénk, maximum ketté osztanánk magunkat. A nap egyébként kiváló alkalom további bandázásra, közös bütykölésre... Mindig élvezzük!
A mérlegelést 1 mérlegen (vastelep? TSZ?) kéne megejtenünk vagy előző este vagy aznap kora reggel. Ha netán van valakinek ötlete helyben történő méricskére (nekem nincs eszközöm), szívesen venném. 300kg-ot mérő mérlegből 2db?
Nos?
ZDoman, Walaki, Toytib, Pitya, DanikaAE86, Chickn, kristoffarkas, Frool, Bruce E9, Vitya77, Bardos6, Wortex, Bohi, Zoo.Hun, Mozso, IceRocko, Toytomi, RWD, Sancy, Nemethaky, Domi007, TRD, Gugyor, Taki, Tilike76, hábé, DR Corolla, nemethaky öcsi, ......................................?????
Várom az adatokat és a kiegészítéseket!
FONTOS 1.0
FONTOS 2.0
FONTOS 3.0
FONTOS 4.0
FONTOS 5.0
FONTOS 6.0
FONTOS 7.0
FONTOS 8.0
FONTOS 8.0
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Ez nekem nagyon tetszik! Szívesen vennék részt. A táblázat is tökéletes.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Adatok?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Jah, hogy már írhatom is?
2000 liftback
1170 kg, csak a pótkereket veszem majd ki
4EFE
5 seb. 4.058 (?) Wiki szerint
86 LE
Gyári motor, direkt szűrő
Gyári kipu
Utcai Trw tárcsa / hátul dob
Gátló elöl KYB / hátul sachs
MM 100
Hankook utcai gumik 165 / 70 R14
Gumi nyomás 1,9 elöl / 2,0 hátul
Voltam már a pályán és szimuztam is rajta.
2000 liftback
1170 kg, csak a pótkereket veszem majd ki
4EFE
5 seb. 4.058 (?) Wiki szerint
86 LE
Gyári motor, direkt szűrő
Gyári kipu
Utcai Trw tárcsa / hátul dob
Gátló elöl KYB / hátul sachs
MM 100
Hankook utcai gumik 165 / 70 R14
Gumi nyomás 1,9 elöl / 2,0 hátul
Voltam már a pályán és szimuztam is rajta.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bubi 2016 jan. 13, 03:09 pm-kor.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Húú, most azért én is bezsongtam kicsit, főleg így hogy még a nevemet is látom a listában!
Mindig is szerettem volna kipróbálni milyen pályán menni, főleg így hogy CCH-s is összejönne. Nem tudni mit hoz addig a jövő, de nagyon szeretnék ott lenni! Annyi amortizációt meg ki kell bírnia az autónak(különben is motor lesz cserélve)
Hirtelen annyi kérdés merült fel bennem a pályázással kapcsolatban, azt se tudom hol kezdjem. A pályázos topicba azért beszélhetnénk majd ezekről.
Mindig is szerettem volna kipróbálni milyen pályán menni, főleg így hogy CCH-s is összejönne. Nem tudni mit hoz addig a jövő, de nagyon szeretnék ott lenni! Annyi amortizációt meg ki kell bírnia az autónak(különben is motor lesz cserélve)
Hirtelen annyi kérdés merült fel bennem a pályázással kapcsolatban, azt se tudom hol kezdjem. A pályázos topicba azért beszélhetnénk majd ezekről.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Ez a pályázós topic. Nyugodtan kérdezzen és tanácsoljon bárki.
Ha komolyan érdekel, küld az adatokat.
Azért, ha normális olaj van a kocsiban, nem hiszem, hogy megöl egy rövidebb pályázás egy motort. Maximum a 6 körbe beiktatsz egy hűtőt.
Ha komolyan érdekel, küld az adatokat.
Azért, ha normális olaj van a kocsiban, nem hiszem, hogy megöl egy rövidebb pályázás egy motort. Maximum a 6 körbe beiktatsz egy hűtőt.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Ez az, végre a tettek mezejére lépünk, nem csak beszélünk róla!
Nem tudom a Gt-i pontos adatait, de küldeni fogom mindenképp!
Én benne vagyok!!!
Nem tudom a Gt-i pontos adatait, de küldeni fogom mindenképp!
Én benne vagyok!!!
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Én annyi türelmet kérek, hogy legalább induljon el az autó felújítása, hogy a befejezés idejét saccolni tudjam.
Off-al az Euroringet gyalultam már párszor, de természetesen nagyon kipróbálnám a Hringet is.
És első találkozásnak, talán nyugisabb is lenne a sárkány.
Off-al az Euroringet gyalultam már párszor, de természetesen nagyon kipróbálnám a Hringet is.
És első találkozásnak, talán nyugisabb is lenne a sárkány.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára habe 2016 jan. 13, 01:45 pm-kor.
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
1988 E9 GL
Liftback
~1050 kg
Pótkerék, gyári és alapvető tartozékok kivétele
2E 12V karburátor
75LE
~60-65LE
Teljesen gyári motor, gyári kipufogó rendszer, katalizátor nélkül, házi készítésű saválló hátsó dob
OMW Maxxmotion 95
Első kerék
5 fokozat, 3,722:1
14” , 185/60
Elöl: 2,0 - Hátul: 2,0
Utcai – TOYO Proxes CF2
Gyári Gt-i
Gyári keménység, Elől Gt-i, Elől és hátul gázos KYB Excel-G
Utcai tárcsa, utcai betét – 238*18 mm (Jakoparts tárcsa, TRW betét)
Utcai tárcsa, utcai betét – 242*9 mm (Nipparts tárcsa, TRW betét)
Nem, Nem
E. megj.: futómű elől és hátul átépítve gyári E9 Gt-i-re
Remélem mindent beírtam
A becsült teljesítmény szerintem felesleges, mert azt mérés nélkül úgyse lehet tudni megmondani.
*szerk: megvan az áttétel
Liftback
~1050 kg
Pótkerék, gyári és alapvető tartozékok kivétele
2E 12V karburátor
75LE
~60-65LE
Teljesen gyári motor, gyári kipufogó rendszer, katalizátor nélkül, házi készítésű saválló hátsó dob
OMW Maxxmotion 95
Első kerék
5 fokozat, 3,722:1
14” , 185/60
Elöl: 2,0 - Hátul: 2,0
Utcai – TOYO Proxes CF2
Gyári Gt-i
Gyári keménység, Elől Gt-i, Elől és hátul gázos KYB Excel-G
Utcai tárcsa, utcai betét – 238*18 mm (Jakoparts tárcsa, TRW betét)
Utcai tárcsa, utcai betét – 242*9 mm (Nipparts tárcsa, TRW betét)
Nem, Nem
E. megj.: futómű elől és hátul átépítve gyári E9 Gt-i-re
Remélem mindent beírtam
A becsült teljesítmény szerintem felesleges, mert azt mérés nélkül úgyse lehet tudni megmondani.
*szerk: megvan az áttétel
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára toytomi 2016 jan. 13, 02:45 pm-kor.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Írom, írom.
A végáttételt guglizd ki légyszi.
Azért ennyire ne becsüld le a motorodat. A Japán motorok sokszor 20 évesen is pár lóerő eltéréssel tudják a gyári adatot.
Én azért becsültem ilyen keveset, mert a gyári vezérléshez képest nagyobb az égésterem és valószínű így szegényebb is a keverékem.
A végáttételt guglizd ki légyszi.
Azért ennyire ne becsüld le a motorodat. A Japán motorok sokszor 20 évesen is pár lóerő eltéréssel tudják a gyári adatot.
Én azért becsültem ilyen keveset, mert a gyári vezérléshez képest nagyobb az égésterem és valószínű így szegényebb is a keverékem.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Erre gondoltam pályázós topic gyanánt.
viewtopic.php?f=16&t=2005
viewtopic.php?f=16&t=2005
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
El is felejtettem. Persze ott is lehet írni, kérdés érdemes-e ketté szabdalni. Ahogy tetszik.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Vityáét is elkezdtem megírni, de tessék küldeni a hiányosságokat.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Trw betét, gyári dob fék, gyári pofa, a vegáttétel elvileg 4.058.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
IS200: 1360kg, 155le, esélyesen tudja is.
Tárcsa: elől 296, hátul 308. Gőzöm nincs, most mi van benne, ezzel vettem bő 3 éve, lassan kuka. Ha lesz csere, akkor valszeg EBC.
Gumi: 215/45 R17 Proxes T1R
Rugó, gátló gyári.
Egyéb: addigra sperr lesz benne.
Mentem már a pályán, azt túlzásnak tartom, hogy ismerem. Körbetalálok rajta.
Tárcsa: elől 296, hátul 308. Gőzöm nincs, most mi van benne, ezzel vettem bő 3 éve, lassan kuka. Ha lesz csere, akkor valszeg EBC.
Gumi: 215/45 R17 Proxes T1R
Rugó, gátló gyári.
Egyéb: addigra sperr lesz benne.
Mentem már a pályán, azt túlzásnak tartom, hogy ismerem. Körbetalálok rajta.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd