Egy kis japán kitérõ
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Re: Egy kis japán kitérõ
Tavaly márciusban voltam két hetet turistáskodni. Először az autókról: képek nagy része Odaiba szigetén (mesterséges sziget Tokyoban) készült a Toyota Megaweb és Historic Car Museumban. A Megaweb minden Toyotabuzinak az álma Tokyoban, aki nem tud Nagoyába eljutni. Óriási több emeletes ingyenes kiállítás rengeteg autóval és interaktív játékkal. (A széria tömegautókról nem csináltam képet annyi sok minden érdekes dolog volt, plusz asszonynak is azért van egy autó tűrőképességi határa 3 óra után )
Ezeket bolhapiacon szereztem be:
A képek kicsit össze-vissza vannak, attól függően, hogy mikor merült le fényképező/telefon, plusz a minőségingadozás is ezért van, de azért remélem tetszenek.
Ezeket bolhapiacon szereztem be:
A képek kicsit össze-vissza vannak, attól függően, hogy mikor merült le fényképező/telefon, plusz a minőségingadozás is ezért van, de azért remélem tetszenek.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Re: Egy kis japán kitérõ
Még találtam kocsikat.
Andy Warhol kiállítás (Roppongi Hills Tokyo 4. legmagasabb épületének 51. emeletén) bejárata előtt:
Roppongi Hills 50. emeletén, mindenféle fényekkel világították meg és a hangszórókból jött a motorhang:
Szeretik az amerikai kocsikat:
Tengerpart melletti kisvárosban:
4door Skyline:
Andy Warhol kiállítás (Roppongi Hills Tokyo 4. legmagasabb épületének 51. emeletén) bejárata előtt:
Roppongi Hills 50. emeletén, mindenféle fényekkel világították meg és a hangszórókból jött a motorhang:
Szeretik az amerikai kocsikat:
Tengerpart melletti kisvárosban:
4door Skyline:
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egy kis japán kitérõ
Szuper képek! Az LFA neonos "dinamika" megvilágítás díjnyertes. Le is mentettem.
Ne hagyd abba kérlek!!!! Jöhet hozzájuk sztori is. Ki vagyok éhezve az információkra!
Ne hagyd abba kérlek!!!! Jöhet hozzájuk sztori is. Ki vagyok éhezve az információkra!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Re: Egy kis japán kitérõ
A Historic Garage-ról belsőségen olvastam, azért volt betervezve, hogy oda mindenképp elmegyek, aztán kiderült, hogy egybe van építve a legnagyobb Toyota kiállítással Tokyoban. Sajnos az autókról sok infót nem tudok mondani, mert nem nagyon voltak kirakva táblák, hogy pontosan mi micsoda és mit tud. Ami engem igazán lenyűgözött, az, hogy gyakorlatilag bármibe bárhol bele lehet ülni (persze az über versenygépeket leszámítva) autószalonban, kiállításon. Tavalyelőtt is volt kint barátnőm, akkor elment egy autóstalálkozóra nekem képeket csinálni (amik már sajnos nincsenek meg), de ott ő például beleülhetett egy 2000GT-be!!! Valaki kivitte a találkozóra (egyébként kettő is volt kint) és bárkinek megengedte, hogy beleüljön, képzelhetitek.
Sajnos lefotózni nem tudtam, de láttam forgalomban Lamborighini Countach egy átlagos kedd délelőtt... Ami furcsa, hogy az igazi oldschool JDM csodákat nagyon ritkán lehet látni utcán, én két hét alatt kevesebbet láttam mint új Lambot vagy Ferrarit.
Az európai autók, főleg a luxusautók nagy része balkormányos.
Kis közlekedéskultúrális infó, ami nekem nagyon furcsa volt: mentők akármennyire sietnek és villogóval jönnek, nem mennek át a piros lámpán. Gondolom azért, mert olyan irdatlan tömeg van mindenhol (zebrákon), hogy nem lehetne biztonságosan megoldani, hogy 70-el áthajtson ennyi ember között, de ez csak tipp. Viszont érdekes nézni a villogó siető rendőr/mentő autót, ahogy vár a sorára.
Egyébként ajánlom mindenkinek, hogy nézegesse a repjegyeket, jobb napokon 120-140ezerért lehet már retour repjegyet kapni, ha talál az ember valami olcsó szállást, egy heti szupermarketes olcsó kész kaján el lehet lenni jó szívvel (ha az ember nem nagy gasztrobuzi) és rengeteg mindent meg lehet nézni ingyen, szóval nem annyira horror talán, mint régen lehetett a drága repjegyekkel. Arra fel kell készülni, hogy senki, de tényleg senki egy árva mukkot nem beszél angolul, még a legalapabb szavakat se, de ez nem zavarja őket, nyugodtan nyomják a japán szöveget, te meg csak pislogsz.
Plusz egy tipp, bár ez szerintem minden utazásra és minden országra igaz, el kell menni a legnagyobb bolhapiacokra külvárosokban hétvégén, ott lehet igazi kincseket találni (autós/nem autós).
Sajnos lefotózni nem tudtam, de láttam forgalomban Lamborighini Countach egy átlagos kedd délelőtt... Ami furcsa, hogy az igazi oldschool JDM csodákat nagyon ritkán lehet látni utcán, én két hét alatt kevesebbet láttam mint új Lambot vagy Ferrarit.
Az európai autók, főleg a luxusautók nagy része balkormányos.
Kis közlekedéskultúrális infó, ami nekem nagyon furcsa volt: mentők akármennyire sietnek és villogóval jönnek, nem mennek át a piros lámpán. Gondolom azért, mert olyan irdatlan tömeg van mindenhol (zebrákon), hogy nem lehetne biztonságosan megoldani, hogy 70-el áthajtson ennyi ember között, de ez csak tipp. Viszont érdekes nézni a villogó siető rendőr/mentő autót, ahogy vár a sorára.
Egyébként ajánlom mindenkinek, hogy nézegesse a repjegyeket, jobb napokon 120-140ezerért lehet már retour repjegyet kapni, ha talál az ember valami olcsó szállást, egy heti szupermarketes olcsó kész kaján el lehet lenni jó szívvel (ha az ember nem nagy gasztrobuzi) és rengeteg mindent meg lehet nézni ingyen, szóval nem annyira horror talán, mint régen lehetett a drága repjegyekkel. Arra fel kell készülni, hogy senki, de tényleg senki egy árva mukkot nem beszél angolul, még a legalapabb szavakat se, de ez nem zavarja őket, nyugodtan nyomják a japán szöveget, te meg csak pislogsz.
Plusz egy tipp, bár ez szerintem minden utazásra és minden országra igaz, el kell menni a legnagyobb bolhapiacokra külvárosokban hétvégén, ott lehet igazi kincseket találni (autós/nem autós).
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Egy kis japán kitérõ
Hazudnék ha most azt mondanám, hogy nem irígykedem:)
A bolhapiacot nagyon megnéztem volna...
Még ereklyéket is hoztál ahogy látom:)
Nem sokan mondhatják el magukról hogy japánból hoztak Hacsit maguknak!
Mázlista
A bolhapiacot nagyon megnéztem volna...
Még ereklyéket is hoztál ahogy látom:)
Nem sokan mondhatják el magukról hogy japánból hoztak Hacsit maguknak!
Mázlista
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egy kis japán kitérõ
Ahogy Frool jelezte...
Ez a repjegy megdöbbentően olcsónak tűnik. Ha jól előre foglalunk tényleg lehet ennyi
Írhatnál még esetleg a költségekről. Illetékek, szállás, kaja, stb.
Vezettél kint autót? Kötve van valamihez? (hivatalosan)
Bármi eszedbe jut még, oszd meg velünk légyszi
Ez a repjegy megdöbbentően olcsónak tűnik. Ha jól előre foglalunk tényleg lehet ennyi
Írhatnál még esetleg a költségekről. Illetékek, szállás, kaja, stb.
Vezettél kint autót? Kötve van valamihez? (hivatalosan)
Bármi eszedbe jut még, oszd meg velünk légyszi
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egy kis japán kitérõ
Céges repjegyünk is 180-190 körül volt, pedig az viszonylag gyorsra (1-2 hétre előre, és fix dátumra) lett véve.
Ha valaki repülne, Finnországon át ajánlom, sokkal kisebb szopás, mint Londonon át.
Ha valaki repülne, Finnországon át ajánlom, sokkal kisebb szopás, mint Londonon át.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Re: Egy kis japán kitérõ
Én frankfurton keresztül repültem, de igazából szerintem mindegy, az ár a fontos (40-50ezerért akárki bevállal még pár plusz órát gondolom). Szállásról nem tudok nyilatkozni, mert barátnőm több hónapot volt kint és nála laktam, szóval nem tudom mennyi lett volna mondjuk egy olcsó szobát bérelni.
Vezetéshez amennyire én tudom nemzetközi jogosítványt kell itthon kiváltani okmányirodában. Én nem vezettem semmit, bár a Toyota Megawebben van valami tesztpálya ami nagyon csábítóan nézett ki, de oda is kellett volna, úgyhogy aki kimegy, annak javaslom, hogy váltsa ki a nemzetközit (asszem kb. 2000 forint, de ez nem biztos), sose lehet tudni mit lehet ingyen kipróbálni.
Árakkal úgy kell számolni ahogy én tapasztaltam, hogy minden ugyanannyiba kerül, mint itthon. Csak yenben. Szóval a mindennapi élet durván nézve kb. a duplájába kerül (ami egyébként nem vészes más fejlettebb országok áraihoz képest.)
Korábban írtam, de kicsit kifejtem, hogy ha valakit az ország, a kocsik meg az élmény érdekel és a kajálás nem nagy szenvedélye, akkor nagyon olcsón meg lehet úszni, mivel az éjjel-nappali boltokban (amikből rengeteg van) nagyon sok kész kaja van (szendvicsek, dobozokban japán ételek meg mindenféle rizses/halas/sushis/tésztás dolgok.) A lényeg, hogy azt ne úgy képzeljétek el mint az itthoni boltokat, a kaják nagy része finom és egészséges, mindent a boltban meg lehet melegíteni vagy a levesbe forróvizet engedni vagy megmikrózzák és készen adják ki a dobozos kajákat, ha úgy kéred. Szóval nem is kell konyha a szállásra. Emellett hatalmas választék van, nem 3-4 ehető fajta kaja, hanem minden boltban 30-40 legalább, amit minden nap frissen raknak ki.
Szerintem egy 10 napos utazás, amiből 7 teljes napod van Japánban egy főre ki lehet hozni 250ezerből és akkor azért már nem csak épphogy kihúzod. Persze a világ minden pénze se lenne elég mindent megnézni, megtapasztalni és kipróbálni, de valahol el kell kezdeni. Aki először megy annak csak az utcákon és ingyenes helyeken kóvályogni is nagyobb élmény mint bármilyen más utazás.
Vezetéshez amennyire én tudom nemzetközi jogosítványt kell itthon kiváltani okmányirodában. Én nem vezettem semmit, bár a Toyota Megawebben van valami tesztpálya ami nagyon csábítóan nézett ki, de oda is kellett volna, úgyhogy aki kimegy, annak javaslom, hogy váltsa ki a nemzetközit (asszem kb. 2000 forint, de ez nem biztos), sose lehet tudni mit lehet ingyen kipróbálni.
Árakkal úgy kell számolni ahogy én tapasztaltam, hogy minden ugyanannyiba kerül, mint itthon. Csak yenben. Szóval a mindennapi élet durván nézve kb. a duplájába kerül (ami egyébként nem vészes más fejlettebb országok áraihoz képest.)
Korábban írtam, de kicsit kifejtem, hogy ha valakit az ország, a kocsik meg az élmény érdekel és a kajálás nem nagy szenvedélye, akkor nagyon olcsón meg lehet úszni, mivel az éjjel-nappali boltokban (amikből rengeteg van) nagyon sok kész kaja van (szendvicsek, dobozokban japán ételek meg mindenféle rizses/halas/sushis/tésztás dolgok.) A lényeg, hogy azt ne úgy képzeljétek el mint az itthoni boltokat, a kaják nagy része finom és egészséges, mindent a boltban meg lehet melegíteni vagy a levesbe forróvizet engedni vagy megmikrózzák és készen adják ki a dobozos kajákat, ha úgy kéred. Szóval nem is kell konyha a szállásra. Emellett hatalmas választék van, nem 3-4 ehető fajta kaja, hanem minden boltban 30-40 legalább, amit minden nap frissen raknak ki.
Szerintem egy 10 napos utazás, amiből 7 teljes napod van Japánban egy főre ki lehet hozni 250ezerből és akkor azért már nem csak épphogy kihúzod. Persze a világ minden pénze se lenne elég mindent megnézni, megtapasztalni és kipróbálni, de valahol el kell kezdeni. Aki először megy annak csak az utcákon és ingyenes helyeken kóvályogni is nagyobb élmény mint bármilyen más utazás.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára horvatht 2015 márc. 02, 07:22 pm-kor.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Re: Egy kis japán kitérõ
A tömegközlekedés első ránézésre bonyolultnak tűnik, de igazából csak a nagyon sok metróvonal tűnik káosznak a japán feliratokkal együtt. Valójában nagyon logikus az egész, én egyszer se tévedtem el.
Nehéz egyébként beszélni japánról annyiban, hogy tényleg minden van ott ami a világon létezik szóval érdeklődéstől függ hogy valaki milyen kis részt tud felfedezni abból ami a érdekli. Úgyhogy inkább még kérdezzetek konkrétat ami érdekel.
Nehéz egyébként beszélni japánról annyiban, hogy tényleg minden van ott ami a világon létezik szóval érdeklődéstől függ hogy valaki milyen kis részt tud felfedezni abból ami a érdekli. Úgyhogy inkább még kérdezzetek konkrétat ami érdekel.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egy kis japán kitérõ
Felcsigázol és nem csak engem...
Főleg, hogy életem kalandjához kötődik..
Főleg, hogy életem kalandjához kötődik..
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Egy kis japán kitérõ
Csak 1 képed van a Mirage-ról??
---
Ha már Japán... itt gyűjtőgetik a különlegesebb útvonalakat, látnivalókat Japánról.
---
Ha már Japán... itt gyűjtőgetik a különlegesebb útvonalakat, látnivalókat Japánról.
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egy kis japán kitérõ
Japán kulináris és kultúrális eseményünkre lehet jelentkezni a CCH Találkozók fórumban:
viewtopic.php?f=1&t=2111
viewtopic.php?f=1&t=2111
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Mindenről, akármikor, akárkivel
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L