Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Lackó elkísért.
És milyen jól tettük... Aki ereiben már régóta benzin folyik, az biztosan jól érzi magát.
Mi hangok, mi illatok.
És milyen szépségek..
Szerencsére volt Toyota:
Juhász Attila - AE86 (silcar)
Dr. Bíró Úr - KE70
? - ST16 Celica
Tessék jönni Augusztusba bandázni, "versenyezni"
Én már be vagyok nevezve.
Ja és Bp-től 20 perc autóval..
Többi kép:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 621Pacsker#
És két videó:
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=wDH80krGrw4[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=GLiO4aLJYmg[/BBvideo]
És milyen jól tettük... Aki ereiben már régóta benzin folyik, az biztosan jól érzi magát.
Mi hangok, mi illatok.
És milyen szépségek..
Szerencsére volt Toyota:
Juhász Attila - AE86 (silcar)
Dr. Bíró Úr - KE70
? - ST16 Celica
Tessék jönni Augusztusba bandázni, "versenyezni"
Én már be vagyok nevezve.
Ja és Bp-től 20 perc autóval..
Többi kép:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 621Pacsker#
És két videó:
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=wDH80krGrw4[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=GLiO4aLJYmg[/BBvideo]
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Nagyon jó volt ez a pár órás móka. Kedvet kaptam a veterán versenyomotorkhoz. Imádom őket.
Kellene szerezni valami kiszuperált Yamaha RD-t, vagy Suzuki RG-t .....
Kellene szerezni valami kiszuperált Yamaha RD-t, vagy Suzuki RG-t .....
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Sziasztok!
A CELICA a felfutón Erik Adamovich-al szerepelt.
A CELICA a felfutón Erik Adamovich-al szerepelt.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Marianna és Tamás belső kamerása az E7 szedánról
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=bAfP6P7 ... e=youtu.be[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=bAfP6P7 ... e=youtu.be[/BBvideo]
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Kár hogy már volt programunk, nagyon szívesen kinéztem volna. Egyre tényleg neveznem kell a KP-val, csak addig meg kell oldanom a hűtő gondomat.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Nevezz az Augusztusira és meglesz a javítási határidő
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Tetszik az ötlet!Pacsker írta:Nevezz az Augusztusira és meglesz a javítási határidő
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
De jó lehetett, valamelyikre megyek én is!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Oaszessegeben tok jo volt a tegnapi nap. Igyekszem videot csinalni.
Ma lesznek a mert futamok. Igy esoben erdekes lesz
Ma lesznek a mert futamok. Igy esoben erdekes lesz
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Végre volt egy kis időm.
Az előkészületekről, az autó viselkedéséről már írtam a Projektemben
Első "hegyi felfutóm" volt, így sok dolog újdonságként hatott.
Az alap felállás: Kisnémediből lentről indul fel Püspökszilágynak, majd a főtéren bevár és együtt vissza. Aztán Kisnémedi utcájában várakozás és újra fel.
Ugye jelzik, hogy Átlagtartó menetpróba a verseny (így lehet a leglassabb autó is első), de nem szabják meg mennyi legyen az átlagsebesség. Vigyázzunk mindenkire és magunkra is. Nyilván a legtöbb ember azért látogat el oda nézőnek és nevez versenyzőként, hogy a veteránok üvöltő hangját és a korabeli versenyszellemet idézzék. Volt is cukkolás, ha netán tényleg valaki a helyezésért jött. "Pontvadász ". Magyarul sok ember olyan gyorsan ment fel a hegyre, amilyen gyorsan csak tudott.
Szombaton 1 pályabejárás, konvojban,
majd 3 edző futam következett.
A pályabejáráson próbáltam lesni a kanyarokat, hisz életemben először mentem az úton, majd jöttek az edzők, amik az erős tanulásról szóltak.
Fél perces rajtoltatások. Engem Kucsinka Márton épített bogara mögé raktak be.
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=wTZcpv8Upe0[/BBvideo]
Első edzésen kicsit több, mint fél távon csúnyán a nyakára estem (ha kell felrakom, mert megvan videón), onnantól kértem plusz fél percet kettőnk közé.
A levegő 40 fokos, az aszfalt 60 volt. Tapadással nem volt gond. 5 napon keresztül lehetne menni, mire megtalálja az ember a legjobb íveket (folyamatosan élesedő kanyar is van), de azért sikerült fejlődni.
Aki szereti a Tüték üvöltését, annak összevágtam egy menetet az edzés napi nyersanyagból:
[BBvideo 800,486]https://www.youtube.com/watch?v=PsJEh-jzc2I[/BBvideo]
Aztán jött Vasárnap, a verseny napja.
1 pályabejárás, 1 edző és két mért futam.
Egész este esett és amire kiértünk még akkor is szitált.
Bevallom kicsit féltem, hogy odacsapom-e majd az autót és ezúton szeretném kifejezni mélységes tiszteletem a veterán, és legfőképp az épített motorosoknak. Hihetetlen tempót mentek a vizes, rossz útburkolatú pályán
Az edzésig próbáltam feszegetni a határokat. Féktávon és gázadásra is mentem keresztbe rendszerint.
Erről a napról is raktam fel egy vágott videót:
[BBvideo 800,486]https://www.youtube.com/watch?v=PsJEh-jzc2I[/BBvideo]
Aztán jött a két mért futam, ahol próbáltam pontos lenni.
A második érezehtően jobban sikerült. Nagyobb féktávokat vettem és a gázt sem vettem el egy helyen a néhol megmaradt vízfoltok ellenére.
Nyilván nem különösebben izgatott maga az "átlagtartó verseny", így a helyezések sem.
Azért mentem, hogy mehessek gyorsan, az idő ellen. Tudjátok A P6-al is a pályázás a cél.
Az eredményhirdetésnél végül kategóriámban a negyedik lettem (lehettem volna akárhanyadik), viszont az időket nem modnták be. Persze nem akarják száguldozásra ösztönözni a jövőben a nevezőket, de azért kíváncsi lettem volna.
Végül a honlapon a végeredményekből láttam, hogy a hétvégén az abszolút legjobb autós idő az enyém lett Mind esőben, mind szárazon.
Mondták is nap közben, hogy "jókat mentél", de nem tulajdonítottam neki túl sok jelentőséget.
Ahogy éreztem, a második mért lett a legjobb 1:31,6-al.
Volt pár komolyabb, sok karbis, erős gép, akik nyomták is neki, így igazán jól esett a virtuális helyezés.
BMW 2002 Ti, Fiat 131 2000TC, 325 E30, ST16 3SGE Celica, több 5-600kg-os röppentyű: MG Midget, Fiat 124 Spider, Fairthorp Electron Minor...
A 131-es Fiatos srác nagyon ügyesen vezetett. Sokszor élményautózott keresztbe, így ő szerintem megfoghatott volna.
A hangulat szuper volt.
Jó autók, jó hangok, kedves versenytársak, és legális padlógáz
Valószínűleg nem ez volt az utolsó.
Dr. Bíró Tamás tagunk Mariannája készített sok videót. Ajánlom Youtube csatornáját
Hamarosan rakok fel egy galériát is, mert Kikim is dokumentált dögivel.
Az előkészületekről, az autó viselkedéséről már írtam a Projektemben
Első "hegyi felfutóm" volt, így sok dolog újdonságként hatott.
Az alap felállás: Kisnémediből lentről indul fel Püspökszilágynak, majd a főtéren bevár és együtt vissza. Aztán Kisnémedi utcájában várakozás és újra fel.
Ugye jelzik, hogy Átlagtartó menetpróba a verseny (így lehet a leglassabb autó is első), de nem szabják meg mennyi legyen az átlagsebesség. Vigyázzunk mindenkire és magunkra is. Nyilván a legtöbb ember azért látogat el oda nézőnek és nevez versenyzőként, hogy a veteránok üvöltő hangját és a korabeli versenyszellemet idézzék. Volt is cukkolás, ha netán tényleg valaki a helyezésért jött. "Pontvadász ". Magyarul sok ember olyan gyorsan ment fel a hegyre, amilyen gyorsan csak tudott.
Szombaton 1 pályabejárás, konvojban,
majd 3 edző futam következett.
A pályabejáráson próbáltam lesni a kanyarokat, hisz életemben először mentem az úton, majd jöttek az edzők, amik az erős tanulásról szóltak.
Fél perces rajtoltatások. Engem Kucsinka Márton épített bogara mögé raktak be.
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=wTZcpv8Upe0[/BBvideo]
Első edzésen kicsit több, mint fél távon csúnyán a nyakára estem (ha kell felrakom, mert megvan videón), onnantól kértem plusz fél percet kettőnk közé.
A levegő 40 fokos, az aszfalt 60 volt. Tapadással nem volt gond. 5 napon keresztül lehetne menni, mire megtalálja az ember a legjobb íveket (folyamatosan élesedő kanyar is van), de azért sikerült fejlődni.
Aki szereti a Tüték üvöltését, annak összevágtam egy menetet az edzés napi nyersanyagból:
[BBvideo 800,486]https://www.youtube.com/watch?v=PsJEh-jzc2I[/BBvideo]
Aztán jött Vasárnap, a verseny napja.
1 pályabejárás, 1 edző és két mért futam.
Egész este esett és amire kiértünk még akkor is szitált.
Bevallom kicsit féltem, hogy odacsapom-e majd az autót és ezúton szeretném kifejezni mélységes tiszteletem a veterán, és legfőképp az épített motorosoknak. Hihetetlen tempót mentek a vizes, rossz útburkolatú pályán
Az edzésig próbáltam feszegetni a határokat. Féktávon és gázadásra is mentem keresztbe rendszerint.
Erről a napról is raktam fel egy vágott videót:
[BBvideo 800,486]https://www.youtube.com/watch?v=PsJEh-jzc2I[/BBvideo]
Aztán jött a két mért futam, ahol próbáltam pontos lenni.
A második érezehtően jobban sikerült. Nagyobb féktávokat vettem és a gázt sem vettem el egy helyen a néhol megmaradt vízfoltok ellenére.
Nyilván nem különösebben izgatott maga az "átlagtartó verseny", így a helyezések sem.
Azért mentem, hogy mehessek gyorsan, az idő ellen. Tudjátok A P6-al is a pályázás a cél.
Az eredményhirdetésnél végül kategóriámban a negyedik lettem (lehettem volna akárhanyadik), viszont az időket nem modnták be. Persze nem akarják száguldozásra ösztönözni a jövőben a nevezőket, de azért kíváncsi lettem volna.
Végül a honlapon a végeredményekből láttam, hogy a hétvégén az abszolút legjobb autós idő az enyém lett Mind esőben, mind szárazon.
Mondták is nap közben, hogy "jókat mentél", de nem tulajdonítottam neki túl sok jelentőséget.
Ahogy éreztem, a második mért lett a legjobb 1:31,6-al.
Volt pár komolyabb, sok karbis, erős gép, akik nyomták is neki, így igazán jól esett a virtuális helyezés.
BMW 2002 Ti, Fiat 131 2000TC, 325 E30, ST16 3SGE Celica, több 5-600kg-os röppentyű: MG Midget, Fiat 124 Spider, Fairthorp Electron Minor...
A 131-es Fiatos srác nagyon ügyesen vezetett. Sokszor élményautózott keresztbe, így ő szerintem megfoghatott volna.
A hangulat szuper volt.
Jó autók, jó hangok, kedves versenytársak, és legális padlógáz
Valószínűleg nem ez volt az utolsó.
Dr. Bíró Tamás tagunk Mariannája készített sok videót. Ajánlom Youtube csatornáját
Hamarosan rakok fel egy galériát is, mert Kikim is dokumentált dögivel.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Húúúú, ezer grat !
Miről maradtunk le !
Pár év, míg E9 beleöregszik, akkor csatlakozom.
Miről maradtunk le !
Pár év, míg E9 beleöregszik, akkor csatlakozom.
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Nagy buli lehetett!!!
Szép eredmény!!!
Szép eredmény!!!
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Gratula az eredményhez! Kezdek gondolkodni, hogy egyre elmenjek én is nézőnek.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Jó érzés lehetett. Az autó úgy viselkedett ahogy vártad?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák
Valamelyest azért már vannak vele tapasztalataim, de most is símogatta a lelkem.
Ne felejtsük, hogy erre az alvázra épült az AE86. Súlyelosztásban szerintem azonos lehet és emiatt kiváló! a határhelyzetekben.
Nem variáltam a kerekekkel mindenütt ugyanolyan átmérőjű és futófelületű gumi volt. Rettentően jól viselkedett az autó.
Emelkedőn, tele úthibával, nagyon éles kanyarban is épp hogy 1-2x éreztette azt, hogy esetleg eltolná kicsit az orrát. (verseny napos videóban a feneke mászott el az S elején). Kanyarkijáratnál betapad, mint az őrület és csak tol kifele. Semleges és ez most teljesen jó értelemben.
A ringen egyébként jobban érezhető volt. Itt annyira trágya volt az út, hogy inkább az úthibák befolyásolták, hogy mi hol tapad.
Egyébként a gátlók, a rugók, és a fékek szuperül teljesítettek.
Jó gumikkal el sem merem képzelni milyen sínautó lehetne..
Ne felejtsük, hogy erre az alvázra épült az AE86. Súlyelosztásban szerintem azonos lehet és emiatt kiváló! a határhelyzetekben.
Nem variáltam a kerekekkel mindenütt ugyanolyan átmérőjű és futófelületű gumi volt. Rettentően jól viselkedett az autó.
Emelkedőn, tele úthibával, nagyon éles kanyarban is épp hogy 1-2x éreztette azt, hogy esetleg eltolná kicsit az orrát. (verseny napos videóban a feneke mászott el az S elején). Kanyarkijáratnál betapad, mint az őrület és csak tol kifele. Semleges és ez most teljesen jó értelemben.
A ringen egyébként jobban érezhető volt. Itt annyira trágya volt az út, hogy inkább az úthibák befolyásolták, hogy mi hol tapad.
Egyébként a gátlók, a rugók, és a fékek szuperül teljesítettek.
Jó gumikkal el sem merem képzelni milyen sínautó lehetne..
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)