CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 27-30
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 27-30
Kedves Nyári talisok!
Sokan érdeklődtetek a szabadságolások, egyéb programok tervezése miatt.
Az időpont végül fixálásra került: 2015 Augusztus 27-30.
A részletekről hamarosan.
Addig is nézegessétek a tavalyi galériákat és éves összefoglaló videót
FONTOS 1.0
FONTOS 2.0
FONTOS 3.0
FONTOS 4.0
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=SJ_XfT7iMtk[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=hCs0TVqb7xU[/BBvideo]
Sokan érdeklődtetek a szabadságolások, egyéb programok tervezése miatt.
Az időpont végül fixálásra került: 2015 Augusztus 27-30.
A részletekről hamarosan.
Addig is nézegessétek a tavalyi galériákat és éves összefoglaló videót
FONTOS 1.0
FONTOS 2.0
FONTOS 3.0
FONTOS 4.0
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=SJ_XfT7iMtk[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=hCs0TVqb7xU[/BBvideo]
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
- Pacsker, Kiki + ? fő / AE92 Liftback GT-i
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
Aki csak az időpont miatt nem tudna jönni, kérjük jelezze felénk és ha sokan vagytok így, próbálkozunk mást belőni.
(Bár Augusztusban úgy néz ki csak ez lenne jó)
Ugyanígy a részvételi szándékokat is írjátok kérlek, hogy tudjuk mi az "arány".
Köszi!
(Bár Augusztusban úgy néz ki csak ez lenne jó)
Ugyanígy a részvételi szándékokat is írjátok kérlek, hogy tudjuk mi az "arány".
Köszi!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
- Pacsker, Kiki + ? fő / AE92 Liftback GT-i
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
- Pacsker, Kiki + ? fő / AE92 Liftback GT-i
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
- Pacsker, Kiki + ? fő / AE92 Liftback GT-i
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
- Pacsker, Kiki + ? fő / AE92 Liftback GT-i
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- TRD, Barbi / AE92 HB 2.0 GT
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- TRD, Barbi / AE92 HB 2.0 GT
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- zuzmow
- Visszajáró
- Hozzászólások: 130
- Csatlakozott: 2011 nov. 29, 03:12 pm
- Tartózkodási hely: BP XIV. / velence
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
Halihó!
Egy dióhéjnyi felhomályosítást dunátok adni arról, hogy miről szól ez a kalandtúra,merrefele és kb mekkora ráfordítást igényel?
Köszi!
Egy dióhéjnyi felhomályosítást dunátok adni arról, hogy miről szól ez a kalandtúra,merrefele és kb mekkora ráfordítást igényel?
Köszi!
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
A beszéljünk róla topikok között a tavalyi linken elérhető minden fontosabb információ. ITTzuzmow írta:Halihó!
Egy dióhéjnyi felhomályosítást dunátok adni arról, hogy miről szól ez a kalandtúra,merrefele és kb mekkora ráfordítást igényel?
Köszi!
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- Ewing
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 647
- Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
- Autód gyártási éve: 1990
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
- Pacsker, Kiki + ? fő / AE92 Liftback GT-i
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- TRD, Barbi / AE92 HB 2.0 GT
- Ewing / E?
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- TRD, Barbi / AE92 HB 2.0 GT
- Ewing / E?
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
-Pacsker, Kiki + ? fő / AE92 Liftback GT-i
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- TRD, Barbi / AE92 HB 2.0 GT
- Ewing / E?
- Vitya, Szilvi / E9 Liftback
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- TRD, Barbi / AE92 HB 2.0 GT
- Ewing / E?
- Vitya, Szilvi / E9 Liftback
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
Arra van lehetőség, hogy mi 28-án csatlakozzunk ?
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
Ahogy Biagio is említette az elmúlt 3 év nyári találkozó szervező és beszéljünk róla topicjainak böngészésével közelebb kerülhetsz a valósághoz.zuzmow írta:Halihó!
Egy dióhéjnyi felhomályosítást dunátok adni arról, hogy miről szól ez a kalandtúra,merrefele és kb mekkora ráfordítást igényel?
Köszi!
A lényeg, hogy a végcélt nem ismeri a szervezőkön kívül senki. Az itinert helyesen megoldva mindig fény derül a következő támpontra és végül így juttok el a szállásra.
Ha az útiköltséget pontosan megmondanánk már lehetne tippelgetni az szállás helyszínét illetően, így azt szoktuk hangsúlyozni, hogy 1 tankból biztosan kijön (már aki nem téved el külföldre ), de legtöbbször az egész találkozó üzemanyag szükségletének is elég szokott lenni 1 teli tank. - rekord fogyasztásokkal -
Tavalyiból idézve:
Pacsker írta:FONTOS 2.0
Girbe-gurba kalandtúra
- Hogy biztosan odaérjetek a szállásra -
Az autók rajtoltatása, ~15-20 percenként, egymást követően fog történni.
Az indulásnál megkapjátok a kalandtúrához (és a hétvégi vetélkedő többi játékához) szükséges nevezési lapot, melyen szerepelni fognak a megválaszolandó kérdések és az útbaigazító itiner.
A teljesítési idő, idén sem számít, sőt a Vasárnapi előzetes bejárás alkalmával meghatározzuk a minimum normát - a KRESZ szigorú betartásával -, így ha valaki korábban teljesíti, az nem csak a rendőrségtől, hanem a hétvégi játék összesítése során is kaphat büntető pontokat Modern kor gyermekei, okos telefon birtoklók, GPS függők, sajnos rossz hírünk van: A játékokban nem nyújtanak segítséget az említett eszközök, sőt szándékosan úgy alakítjuk ki a feladatokat, hogyha ezekből próbáltok segítséget nyerni, még akár félre is vezethetnek. Hagyatkozzatok a józan paraszti eszetekre, a logikai összefüggésekre, a szemetekre és a térképolvasásotokra.
Végső esetben telefonos segítséget lehet igényelni a szervezőktől, azonban ezért pontlevonás jár. Meg kell küzdeni azért a CCH Vándorserlegért
A START helyszínén, a nevezési lapon, elsőként egy furfangos versikét talál a játékos. Ebből ki kell derülnie az első támpont pontos helyszínének és természetesen "jó úton haladsz" megerősítők is bele vannak rejtve a mondókába. Ezt a rajtoltató Vezetőségi tag előtt meg kell fejtenie a nevezőnek, hogy véletlenül se menjen rossz irányba már az elején
Az első támponthoz való megérkezést követően minden támpontnál 4 kérdést talál a játékos:
I. kérdés megfejtése a következő támpont településének neve
II. kérdés megfejtése a következő támpont településén belüli pontos helyszín
1., 2., kérdés helyes megválaszolása pedig a hétvégi vetélkedő pontszámait gyarapítja
Római I-es kérdés mindig számpárokból áll. Ezek mindig egy írott táblán/emlékművön... található sorok és betűk kombinációit jelölik.
Nem használunk általunk kifüggesztett papírokat a településeken, nehogy leszedje valaki és a később érkezõk hátrányba kerüljenek.
Mindig, egyértelműen beazonosítható fix, nagy, helyi táblákból, feliratokból, felsorolásokból kell kiolvasnotok a következõ támpontot.
A számkombináció pl: 2-7 = SOR - BETŰ-t jelent, ha nincs kötõjel (egy számból áll), akkor csak BETŰ (mert egy sor van).
Kettős mássalhangzók külön betűnek számítanak, szám, szóköz, sorköz, kettőspont, kötőjel... bármilyen egyéb karakter nem számolandó. Ha csak utóbbiakból áll egy sor, az a sor nem számolandó!
Pl a táblán:
I. - Csodapista meséjének tábláján: "1-3, 2-7, 3-10, 3-21, 4-2, 5-9, 6-14, 7-25, 8-11, 8-21, 10-34"
Megfejtés: SIMAÜGYTOKYOMese a Csodapistáról (hosszú verzió)
Jóska Pista elment egy nap vadászni
Ült a fűben magányosan, majd lefeküdt szunyókálni
Fürge gyíkokról álmodott
Közben nagyokat horkantott
Majd egy zajra gyorsan felriadt
S látta a róka a puskájával elszaladt
Pista bá meghökkent, majd elgondolkozott
Majd a kis buksijában egy dolgot elhatározott
Ha nem muszáj, nem öl többé állatot
Így innentől kezdve puska nélkül alhatott
Római II-es kérdés mindig eldöntendő: "a, b, c," variánsból a helyes választ kiválasztva megkapjátok a következő támpont településén belül keresendõ pontos helyet.
Egy nevezőlap + itiner a következőképpen fog kinézni:
Nagyon fontos, mert még tavaly is volt, aki erre nem figyelt.2014 Corolla Club Hungary, Nyári találkozó
Girbe-gurba kalandtúra
Név: ............
Nicknév: .............
START - TURA
Megfejtendõ, útbaigazító, furfangos versike
.... Corollas utazó bíz benne, hogy jó úton mész
Ha ezen a rövidke kis hídon által érsz....
("Által-Ér" patakon keresztül kellett Komárom fele haladni tavaly)
A versből kiderül az első támpont települése és azon belüli pontos helye is.
1. Támpont
I. F1 gyõztesek tábláján: 2-7, 4-8, 5-5, 5-7, 8-12, 9-1 (London)
II. Miből készült a melletted látható híres kerti wc? (ahol most vagy I-es támponté)
a, fa - Keresd a pláza parkolójának jegykezelõjét
b, mûanyag - Keresd a fõ metrovonal középsõ állomásának jegypénztárját
c, kõ - Keresd az óratorony bejáratát (helyes válasz)
Tehát tudom, hogy a 2. Támponthoz Londonba kell mennem az óratorony bejáratához.
1., Hány nyíl van felfestve a parkoló aszfaltjára?
2., Milyen virág van a zöld kerítés mögé ültetve?
Ezek helyes válaszáért pontot kapunk a hétvégi vetélkedőhöz
------------------------------------
Az irány nagyon jó, ha utadat keresztezi pár léghajó (út fölött kifeszített molinó, hogy közeleg egy léghajós rendezvény)
------------------------------------
2. Támpont
....
1. Támpont
A kérdések megválaszolása az első támpont (jelen helyszín) segédleteivel történik.
I. , II. kérdés válasza pedig már a következő támpontra utal.
Ne kövessük el azt a hibát, hogy Tokyo-ban vagyunk az első támponton és a római II-es megválaszolásával keressük a szabadság szobrot Tokyo-ban. Az már a római I-es kérdésben megfejtett, következő támponthoz - New York-hoz fog kapcsolódni, ott kell keresni.
Bárkinek, bármi kérdése van, tegye fel most!
Élesben a telefonos segítségekért tényleg pontlevonás fog járni
A többi játék bemutatása, játékszabályaik és a pontozás hamarosan.
Pacsker írta:FONTOS 4.0
Kalandtúra
Talán az idei lesz az eddigi leg girbe-gurbább Gyönyörű helyeken vezet az út, sok kanyarral tarkítva. A kalandtúra teljesítése ugye nem időre történik, a vacsora időpontja is 19:30-ra módosul, így bőven lesz időtök bámészkodni, megenni pár falatot 1-1 csodás támponton. Néha csak hallgassátok a csendet, pontosabban a természet varázsát. Még ha utunk néha igen populáris turisztikai látnivalókon is vezet át, szándékosan nem raktunk oda támpontot. Sok egyéb gyönyörű, érdekes hely van, amit egyébként nem néznénk meg soha. Ezzel az ismerd meg hazádat kirándulással pedig alkalom nyílik utóbbiak megcsodálására is.
A Start helyszíne: PIAC TÉR - Gmaps
street view
A Startnál mindenki meg fogja kapni az itinert. (Akivel nem találkozunk személyesen, azét valahol elrejtjük TURÁN, vagy megkapja e-mailben)
Ezt az aktuális vezetőségi tag előtt átolvassa alaposan, majd a fülünkbe súgja, hogy a versből mit hámozott ki. Ha az első támpont település neve és azon belüli pontos helyszíne helyes, útnak engedünk titeket. Itt még van lehetőségetek az egész itiner átolvasására. Amennyiben valami nem világos vagy kétértelmű, kérdezhettek. Ha tényleg csak értelmezési probléma van, hibapont nélkül segítünk. Az itiner végén 4 szervező nevét és telefonszámát találjátok. Ha elakadtok, vagy valami nem egyértelmű, hívjatok minket bátran. Segíteni fogunk és mérlegeljük a hibapontok mértékét.
Az indulásnál 300Ft-ot is fogtok kapni. Nem volt egyértelmű, hogy honnan szednek egy adott támpontnál belépőt, így ha valaki letámadna titeket, lesz mihez nyúlni. (Később indulóknak térítjük).
A tavalyi visszajelzésekből kiindulva sokkal jobban súlyozzuk mostantól a kalandtúra teljesítését a hétvégi komplett vetélkedőben. Ez azt jelenti, hogy a kalandtúrán megszerezhető pontszámok 50%-ot, míg a többi 4 versenyszám és 1 kvíz a másik 50%-ot jelentik. Hogy tietek legyen idén a CCH I. vándorserlege és aranyérme, igencsak oda kell, hogy figyeljetek az odaútra
Maga a kalandtúra személyes véleményem szerint nem nehéz, kellő odafigyeléssel hibapont nélkül teljesíthető. Nagyon fontos, hogy pontosan ismerjétek a játékszabályt. Akinek most van gondja az értelmezéssel, még bátran kérdezhet, aki viszont ilyesfajta kérdést tesz fel a Start után, pontlevonással jár. Figyeljetek a játékszabály apró részleteire is!
Amennyiben szemfüles, lelkiismeretes és komoly játékosaink találtok hibát az itinerben / idő közben eltávolított táblát / vagy olyan lehetőséget, amire több válasz is helyes lehet, kérünk dokumentáljátok és a játék végén osszátok meg velünk. Ha ilyen van és bizonyítjátok, akkor természetesen az alternatívát is el fogjuk fogadni és értékeljük ezeket, vagy mindenkinek töröljük az adott kérdését.
Ha valakinek kérdése merült fel, kíváncsian várjuk!
Megkérnénk ismét mindenkit, hogy amennyiben utoléritek egymást, a játék sportszerűsége érdekében engedjétek el a gyorsabbat, induljatok 1 támpontról pár perc eltolással..., magyarul maradjatok szétszakadva. Ha együtt teljesítitek a feladatokat, ugyanazokat a hibákat fogjátok véteni és ugyanannyi pontotok lesz, ami nem feltétlenül pozitív a vetélkedő szempontjából.
Ha lehet fotózzatok sokat, hogy megörökítésre kerüljön az idei kalandtúra is. (nem baj, ha valakinek csak mobilos fényképezője van)
Ahogy Biagio is írta, végig magasabb rendű útvonalakon visz az utunk, azonban ennek ellenére is lesz 1-2 rosszabb minőségű szakasz. (Pár km-ekről van szó). Ültetett autósok, peres gumisok is tudják abszolválni, de kérjük fokozott figyelemmel és mérsékelt sebességgel hajtsatok, nehogy kátyút fogjatok. Úgysem időre megyünk. Ezzel szemben lesznek olyan ..... -k , amiket borzasztóan fogtok élvezni. Csodás kanyarok, igazi autózós útszakaszok
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
- Pacsker, Kiki + ? fő / AE92 Liftback GT-i
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- TRD, Barbi / AE92 HB 2.0 GT
- Ewing / E?
- Vitya, Szilvi / E9 Liftback
-Bruce, Rita /E9 Gt-i
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- TRD, Barbi / AE92 HB 2.0 GT
- Ewing / E?
- Vitya, Szilvi / E9 Liftback
-Bruce, Rita /E9 Gt-i
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2015 márc. 04, 10:24 pm
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2
- Kisgyerek,Niki E12 Ts.(szabitól függ)Bruce E9 írta:- Pacsker, Kiki + ? fő / AE92 Liftback GT-i
- Toytomi, Szandra, Réka / EE90 Liftback
- Slampixxx + Adri + kisbaba
- Kriszta, Mozso / E12 Turbo
- TRD, Barbi / AE92 HB 2.0 GT
- Ewing / E?
- Vitya, Szilvi / E9 Liftback
-Bruce, Rita /E9 Gt-i