MAVAMSZ Hegyi felfutók
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
MAVAMSZ Hegyi felfutók
A hegyi felfutó, egy autób@zulásban mélyebben megszállott egyén számára szerintem ígéretesen látványos és az egyik legjobb akusztikus élményeket ígérő autós verseny.
Sajnos hazánkban megszakadt ez a hagyomány, de legjobb tudomásom szerint az MNASZ dolgozik a felélesztésén.
Ha külföldről beszélünk, a Youtube-on beírva a HILL CLIMB keresőszavakat rengeteg vonzó videót találunk.
Kezdésnek ajánlanám MPZRacevideo csatornáját Semmi zene, csak szuper felbontású videók és hangorgiák.
Korábban Európai körtúránk alkalmával beszéltük egy-két híres Nyugat Európai verseny meglátogatását:
viewtopic.php?f=1&t=1965
Sajnos végül időpont változás miatt lemaradtunk az egyik legnagyobb Olasz eseményről, de továbbra is többen tervezzük az Olasz/Svájci/Osztrák/Szlovák kilátogatást. Hatalmas élmény. Ha igény van rá szervezzünk és tartsuk észbe.
Hogy miért is nyitottam ezt a topic-ot...
Dr. Bíró Tamás tagunkkal történt beszélgetések alkalmával többször megemlítődött a számomra eddig ismeretlen "Kisnémedi hegyi felfutó", ami a mai napig, évről-évre aktív esemény és elvileg hihetetlen jó hangulatú veterános összeröffenés. Eldöntöttem, hogy idén mindenképp kilátogatnék nézőnek, aztán a tegnapi nap folyamán kicsit jobban belemásztam a témába.
Idén ebből egy versenysorozat lett, amelyet a MAVAMSZ felkarolt és 2015-ben 4 helyszínen rendeznek meg kishazánkban:
1. május 31. - Bükkszentkereszt
2. június 21. - Galgamácsa
3. augusztus 15-16. - Kisnémedi
4. szeptember 5. - Nógrádsipek
MAVAMSZ Pontszabályzat
Tamás említette, hogy ő indulni is szokott a 4 ajtós KE70 Sedannal. Relatív nevetséges a részvételi díj, és fergeteges a hangulat.
A lényeg nem a brutál versenyautókon van, hanem inkább a veterán gyöngyszemeken, hogy még mindig tudnak magas fordulaton is ügyeskedni, ha a gazdájuk megkívánja.
Van 1945 / háború előtti kategória is, illetve lökettérfogatként egyéb besorolás.
Fontos! Átlagtartó ügyességi menetpróbáról beszélünk. Tehát nem a leggyorsabb az első, így egy sima utcai autóval is ugyanannyi esélyünk van!
Természetesen mindenki gyorsan szereti abszolválni a szerpentines szakaszokat, de
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=SEPyR7A1d48[/BBvideo]
A fentiek alapján nagyon megjött a kedvem és úgy gondoltam 1 versenyre benevezek a Coupe-val
A nevezési díjat és bővebb információkat, esetleges kikötéseket a szervező (egyesület) szabja meg, de várhatóan nem lesz túl sok eltérés köztük.
Az első, Bükkszentkereszti alkalmat A Classic Motorsport Club szervezi.
Ezek ismertetőjét linkelném:
Meghívó
"Verseny"kiírás
Jelentkezés
Térkép
A Galgamácsa és Kisnémedi a Fóti Motorosok Baráti Köre szervezésében lesz (eddig ők csinálták a versenyeket), az utolsó, Nógrádsipeki felfutóért a "Motorbarátok Egylete Nógrádsipek" felelős.
Ezeknél még nem találtam részleteket, gondolom idővel felkerülnek. Ha találtok valamit, osszátok meg itt légyszi.
A jövő hónapi eseményre:
Az autót, ahogy olvasható nem kell szétütni, nem kell, hogy épített versenyautó legyen. Akár egy gyenge autó is lehet az első. Személy szerint nem is a helyezésért megyek, hanem egy jót autózni szép klasszikusok társaságában.
Nincs kedve másnak is nevezni?
Melyikre mennyünk? (Mint látjátok limitált a jelentkezők száma, tehát nem árt, ha igények szintjén előre felmérjük, hogy azonnal le tudjunk csapni, ha mehet a regisztráció)
Esetleg előtte egy-kettőre nézőnek?
Javaslom Galgamácsát megnézni
Nevező:
- Pacsker / TE71 GT Coupe - Kisnémedi
Sajnos hazánkban megszakadt ez a hagyomány, de legjobb tudomásom szerint az MNASZ dolgozik a felélesztésén.
Ha külföldről beszélünk, a Youtube-on beírva a HILL CLIMB keresőszavakat rengeteg vonzó videót találunk.
Kezdésnek ajánlanám MPZRacevideo csatornáját Semmi zene, csak szuper felbontású videók és hangorgiák.
Korábban Európai körtúránk alkalmával beszéltük egy-két híres Nyugat Európai verseny meglátogatását:
viewtopic.php?f=1&t=1965
Sajnos végül időpont változás miatt lemaradtunk az egyik legnagyobb Olasz eseményről, de továbbra is többen tervezzük az Olasz/Svájci/Osztrák/Szlovák kilátogatást. Hatalmas élmény. Ha igény van rá szervezzünk és tartsuk észbe.
Hogy miért is nyitottam ezt a topic-ot...
Dr. Bíró Tamás tagunkkal történt beszélgetések alkalmával többször megemlítődött a számomra eddig ismeretlen "Kisnémedi hegyi felfutó", ami a mai napig, évről-évre aktív esemény és elvileg hihetetlen jó hangulatú veterános összeröffenés. Eldöntöttem, hogy idén mindenképp kilátogatnék nézőnek, aztán a tegnapi nap folyamán kicsit jobban belemásztam a témába.
Idén ebből egy versenysorozat lett, amelyet a MAVAMSZ felkarolt és 2015-ben 4 helyszínen rendeznek meg kishazánkban:
1. május 31. - Bükkszentkereszt
2. június 21. - Galgamácsa
3. augusztus 15-16. - Kisnémedi
4. szeptember 5. - Nógrádsipek
MAVAMSZ Pontszabályzat
Tamás említette, hogy ő indulni is szokott a 4 ajtós KE70 Sedannal. Relatív nevetséges a részvételi díj, és fergeteges a hangulat.
A lényeg nem a brutál versenyautókon van, hanem inkább a veterán gyöngyszemeken, hogy még mindig tudnak magas fordulaton is ügyeskedni, ha a gazdájuk megkívánja.
Van 1945 / háború előtti kategória is, illetve lökettérfogatként egyéb besorolás.
Fontos! Átlagtartó ügyességi menetpróbáról beszélünk. Tehát nem a leggyorsabb az első, így egy sima utcai autóval is ugyanannyi esélyünk van!
Természetesen mindenki gyorsan szereti abszolválni a szerpentines szakaszokat, de
Ugyan rosz minőség, de lehet látni és hallani a lényegetLebonyolítási forma: A rendezvény nem verseny, hanem menetpróba, csak egyenletességi időmérés sebesség meghatározással, ezért licensz sem szükséges. Nem a gyorsaság számít, hanem a pontosság! A menetpróba lényege, hogy minél kisebb legyen a különbség a két futam ideje között.
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=SEPyR7A1d48[/BBvideo]
A fentiek alapján nagyon megjött a kedvem és úgy gondoltam 1 versenyre benevezek a Coupe-val
A nevezési díjat és bővebb információkat, esetleges kikötéseket a szervező (egyesület) szabja meg, de várhatóan nem lesz túl sok eltérés köztük.
Az első, Bükkszentkereszti alkalmat A Classic Motorsport Club szervezi.
Ezek ismertetőjét linkelném:
Meghívó
"Verseny"kiírás
Jelentkezés
Térkép
A Galgamácsa és Kisnémedi a Fóti Motorosok Baráti Köre szervezésében lesz (eddig ők csinálták a versenyeket), az utolsó, Nógrádsipeki felfutóért a "Motorbarátok Egylete Nógrádsipek" felelős.
Ezeknél még nem találtam részleteket, gondolom idővel felkerülnek. Ha találtok valamit, osszátok meg itt légyszi.
A jövő hónapi eseményre:
Nevezési díj a nevezési határidőig: 8000.-Ft.
Nevezés tartalma: A nevezési díj befizetésével 2015-as évre pártoló tagságot és a találkozón, menetpróbán való részvételi jogosultságot kap az illető. A problémamentes lebonyolítás érdekében forgalomtól elzárt parkolót és útszakaszt biztosítunk, komplett stábbal (időmérés, sportbírók, műszaki mentés, mentő). A nevezőknek védőital és ebédre 1 adag házias meleg étel + desszert jár.
Egyre több klasszikus Corollánk (Toyotánk) belefér ebbe a kritériumba.A találkozóra és a felfutó menetpróbára 1984 év végéig gyártott járműveket jelentkezését várjuk. Rendezvényünk időterve legfeljebb 70 résztvevő indulását teszi lehetővé, korlátozott számban 1985-90 között gyártott különleges, érdekes járművek jelentkezését is elfogadhatjuk.
Az autót, ahogy olvasható nem kell szétütni, nem kell, hogy épített versenyautó legyen. Akár egy gyenge autó is lehet az első. Személy szerint nem is a helyezésért megyek, hanem egy jót autózni szép klasszikusok társaságában.
Nincs kedve másnak is nevezni?
Melyikre mennyünk? (Mint látjátok limitált a jelentkezők száma, tehát nem árt, ha igények szintjén előre felmérjük, hogy azonnal le tudjunk csapni, ha mehet a regisztráció)
Esetleg előtte egy-kettőre nézőnek?
Javaslom Galgamácsát megnézni
Nevező:
- Pacsker / TE71 GT Coupe - Kisnémedi
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Kisnémedi nem hangzik rosszul, addigra lesz rendszámom is.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Ez egy rendkívül szimpatikusnak tűnő esemény! Csatlakoznék ha lehet. Ha tényleg csak autózásról, nem pedig nyélen szikláról bozótba hengerbucskáról szól akkor talán mitfahrerként, pilótaként is szívesen megyek, társulok.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Nekem is nagyon szimpatikus és a nevezéstől sem zárkóznék el, meglátjuk!
(ha lesz időben gumim és fékem, akkor még akár mehetnék is...)
(ha lesz időben gumim és fékem, akkor még akár mehetnék is...)
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Tetszik . Megfordult a fejemben hogy nevezek a KP-val, miért ne. Egy kis + még belefér addig, Galgamácsa szimpatikus lenne, nincs túl messze. Utánaolvasok a részleteknek.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Minek a semi slic +fék? Nem ringre mennél.Bohi írta:Nekem is nagyon szimpatikus és a nevezéstől sem zárkóznék el, meglátjuk!
(ha lesz időben gumim és fékem, akkor még akár mehetnék is...)
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Örülök, hogy van érdeklődés.
Általában vannak érdekes gépek:
Általában vannak érdekes gépek:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Akkor eddig, ha jól nézem:
Nevező:
- Pacsker / E7 GT Coupe
- Montoya / Carina Coupe
- Bohi / E8 GT
- RWD / P6 Starlet
Néző/Utas/Navigátor:
- Bubidisc / E11 Lb
Folytassátok!
Megmutathatnánk a klasszikus hazai Toyota állományt
Ha jól sejtem lesz itt Hachi is
A kikötésbe netántán pár különlegesebb E9 esetleg E10 is beleférhet.
Főleg látván a fotókon a T18-as Celit.
Melyikre összpontosítsunk?
Eddig 1 Galgamácsa szavazat van (Frool szerint nem túl kanyargós a pálya) és a többi Kisnémedi.
Ne arra pörögjünk rá inkább? Jó lenne együtt menni
Nevező:
- Pacsker / E7 GT Coupe
- Montoya / Carina Coupe
- Bohi / E8 GT
- RWD / P6 Starlet
Néző/Utas/Navigátor:
- Bubidisc / E11 Lb
Folytassátok!
Megmutathatnánk a klasszikus hazai Toyota állományt
Ha jól sejtem lesz itt Hachi is
A kikötésbe netántán pár különlegesebb E9 esetleg E10 is beleférhet.
Főleg látván a fotókon a T18-as Celit.
Melyikre összpontosítsunk?
Eddig 1 Galgamácsa szavazat van (Frool szerint nem túl kanyargós a pálya) és a többi Kisnémedi.
Ne arra pörögjünk rá inkább? Jó lenne együtt menni
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Óóóó
Király!
Megvan a Galgamácsai és Kisnémedi jelentkezési lehetőség:
http://fmbk.hu/kisnemedi-es-galgamacsa-felfutok/
Ott vannak a jelentkezési lapok.
A kisnémedire lehet be is írom magam izibe
Király!
Megvan a Galgamácsai és Kisnémedi jelentkezési lehetőség:
http://fmbk.hu/kisnemedi-es-galgamacsa-felfutok/
Ott vannak a jelentkezési lapok.
A kisnémedire lehet be is írom magam izibe
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Klubja neve: CCH
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Jelentkeztem (Kisnémedi)
6000 Ft a nevezési díj, 2 étkezéssel
3000 Ft előleget átutaltam.
Na? Ki tart velem?
6000 Ft a nevezési díj, 2 étkezéssel
3000 Ft előleget átutaltam.
Na? Ki tart velem?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Máris. Amint valaki ad alám egy autót.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Beszéltem Figler Alberttel az FMBK elnökével.
Végtelenül szimpatikus Úriember és nem kevés időt szánt rám, hogy jobban képbe kerülhessek.
Jelentkezésem megfelelő volt az alábbi módon (mert nem egyértelmű a honlapjuk szerint):
Nevezési lap kitölt, aláír, beszkennel. E-mail-ben elküldtem mellékletben és az autómról is csatoltam pár képet.
Az átutalás közleményébe bele kell írni az autó típusát és a nevünket is. (3000Ft)
Még időben vagyunk, van hely! (Bükkszentkereszti futam után már nem biztos!)
Pár hasznos infó:
- Azért van több kategória, hogy minél több díjat tudjanak kiosztani, hisz ugyanúgy lehetne egy Ural az első, mint ZDoman versenyautója
- 1985 előtti járművek előnyben. Illetve, ha az autó pl 85-87-es (Bohi, Zoo, Frool, Balyy, ZDoman..., tehát E80, E82, E86), akkor is jó eséllyel elfogadják a nevezést, hisz a típus gyártási évének megkezdését szokták figyelembe venni, az pedig ugye elmúlt már 30. Rákérdeztem a Youngimer korú (25-30) éves autókra. Mi van, ha különleges, mi van, ha valami ritka felszereltségű (GT-i), esetleg jöhet-e (Pl. E9). Azt mondta próbáljátok meg e-mailben. Elbírálják. Nem kizárt a részvétel
- Vannak különdíjak. Szponzorok és ők is osztanak. Itt a korhűség és inkább az eredetit megközelítő állapot a szempont.
- A FIA?? megengedi a 80km/h-s átlagot is, tehát ki lehet nyomni a szemét, de nem ez a cél. Ő örül, ha valaki gyors, DE csak addig a pontig, amíg nem veszélyezteti magát és másokat. "A driftelő hajlamúakat ki szoktuk zárni. Nem szeretek bíróságra és főleg nem temetésre járni". Beszélgettünk a pályákról. Töbször mondta, hogy "az emelkedő tetejéig padlógázas"... Magyarul azért lehet hallatni az autók hangját, lehet menni gyorsan, csak ne eszetlenül
- Rákérdeztem a korhű öltözékre. Nem előfeltétel, de esetleges különdíjnál előnyt jelenthet.
- Időmérő berendezésekért tényleg kizárás jár, de nyilván "nem tartunk házkutatást az autókban". Eligazításnál elmondják, hogy saját magunk szórakoztatására van a verseny és legyünk sportszerűek egymással...
Beszélgettünk a pályákról:
- Galgamácsának jobb az útburkolata, gyorsabb is, mint Kisnémedi és van benne 1-2 technikás kanyar.
- Kisnémedi 2(3) napos rendezvény létére több szabadedzést biztosít. Kanyargósabb a pálya (meghívóban írják is milyen szögűek)
- Nógrádsipeken először lesz megrendezve. Ő bejárta már a pályát és iszonyat jónak ígérkezik. Dombos, kanyargós és jó minőségű útburkolatú!
Mondtam, hogy a tervem 1-et megnézni (pl Galgamácsa) és Kisnémediben indulni. Azt mondta mindhármat ajánlja, mert másban jók. Közel van mindegyik és így simán van esély a bajnokságban is komoly helyezést elérni. Nógrádsipek is várhatóan 3+3000Ft-os nevezési díjú lesz. Azt mondta esetleg nézzük meg Bükkszentkeresztet ízelítőül. "Jó a hangulat. Felidézi azt, amikor régen a barátok egyás ellen versenyeztek, de azt komolyan vették"
Ha eszembe jut még valami, mindenképpen jelzem.
Nevezzünk Galgamácsára is?
Végtelenül szimpatikus Úriember és nem kevés időt szánt rám, hogy jobban képbe kerülhessek.
Jelentkezésem megfelelő volt az alábbi módon (mert nem egyértelmű a honlapjuk szerint):
Nevezési lap kitölt, aláír, beszkennel. E-mail-ben elküldtem mellékletben és az autómról is csatoltam pár képet.
Az átutalás közleményébe bele kell írni az autó típusát és a nevünket is. (3000Ft)
Még időben vagyunk, van hely! (Bükkszentkereszti futam után már nem biztos!)
Pár hasznos infó:
- Azért van több kategória, hogy minél több díjat tudjanak kiosztani, hisz ugyanúgy lehetne egy Ural az első, mint ZDoman versenyautója
- 1985 előtti járművek előnyben. Illetve, ha az autó pl 85-87-es (Bohi, Zoo, Frool, Balyy, ZDoman..., tehát E80, E82, E86), akkor is jó eséllyel elfogadják a nevezést, hisz a típus gyártási évének megkezdését szokták figyelembe venni, az pedig ugye elmúlt már 30. Rákérdeztem a Youngimer korú (25-30) éves autókra. Mi van, ha különleges, mi van, ha valami ritka felszereltségű (GT-i), esetleg jöhet-e (Pl. E9). Azt mondta próbáljátok meg e-mailben. Elbírálják. Nem kizárt a részvétel
- Vannak különdíjak. Szponzorok és ők is osztanak. Itt a korhűség és inkább az eredetit megközelítő állapot a szempont.
- A FIA?? megengedi a 80km/h-s átlagot is, tehát ki lehet nyomni a szemét, de nem ez a cél. Ő örül, ha valaki gyors, DE csak addig a pontig, amíg nem veszélyezteti magát és másokat. "A driftelő hajlamúakat ki szoktuk zárni. Nem szeretek bíróságra és főleg nem temetésre járni". Beszélgettünk a pályákról. Töbször mondta, hogy "az emelkedő tetejéig padlógázas"... Magyarul azért lehet hallatni az autók hangját, lehet menni gyorsan, csak ne eszetlenül
- Rákérdeztem a korhű öltözékre. Nem előfeltétel, de esetleges különdíjnál előnyt jelenthet.
- Időmérő berendezésekért tényleg kizárás jár, de nyilván "nem tartunk házkutatást az autókban". Eligazításnál elmondják, hogy saját magunk szórakoztatására van a verseny és legyünk sportszerűek egymással...
Beszélgettünk a pályákról:
- Galgamácsának jobb az útburkolata, gyorsabb is, mint Kisnémedi és van benne 1-2 technikás kanyar.
- Kisnémedi 2(3) napos rendezvény létére több szabadedzést biztosít. Kanyargósabb a pálya (meghívóban írják is milyen szögűek)
- Nógrádsipeken először lesz megrendezve. Ő bejárta már a pályát és iszonyat jónak ígérkezik. Dombos, kanyargós és jó minőségű útburkolatú!
Mondtam, hogy a tervem 1-et megnézni (pl Galgamácsa) és Kisnémediben indulni. Azt mondta mindhármat ajánlja, mert másban jók. Közel van mindegyik és így simán van esély a bajnokságban is komoly helyezést elérni. Nógrádsipek is várhatóan 3+3000Ft-os nevezési díjú lesz. Azt mondta esetleg nézzük meg Bükkszentkeresztet ízelítőül. "Jó a hangulat. Felidézi azt, amikor régen a barátok egyás ellen versenyeztek, de azt komolyan vették"
Ha eszembe jut még valami, mindenképpen jelzem.
Nevezzünk Galgamácsára is?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Kettő Nekem nem hiszem hogy belefér, de megnéztem, Kisnémedi is adja. Amelyikre a többség szavaz (Galgamácsa vs Kisnémedi), az mehet szerintem Igyekszem lefixálni a dolgot, ha valóban sikerült, akkor alkalmazkodom, és nevezek. Nézni nem tudom megyek-e, de élesben tényleg érdekelne.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Frool
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1620
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Re: MAVAMSZ Hegyi felfutók
Nevező:
- Pacsker / E7 GT Coupe
- Montoya / Carina Coupe
- Bohi / E8 GT
- RWD / P6 Starlet
- Frool / AE86 (Nógrádsipek) ha addig megbízható módon elkészül és nem kerülök koldusbotra...
Néző/Utas/Navigátor:
- Bubidisc / E11 Lb
- Frool (Galgamácsát szeretném megnézni)
- Pacsker / E7 GT Coupe
- Montoya / Carina Coupe
- Bohi / E8 GT
- RWD / P6 Starlet
- Frool / AE86 (Nógrádsipek) ha addig megbízható módon elkészül és nem kerülök koldusbotra...
Néző/Utas/Navigátor:
- Bubidisc / E11 Lb
- Frool (Galgamácsát szeretném megnézni)
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE