Európai körtúra II. - 2015. július
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Európai körtúra II. - 2015. július
Kedves Érdeklődők!
Sokat nem szeretném fényezni az eseményt.
Életem egyik legemlékezetesebb kiruccanása volt a tavalyi. Igazi feltöltődés, aktív pihenés, díjnyertes helyeken és utakon történő autózások, végig prospektusokba illő álomszerű tájak, nyugalom, tisztaság, biztonság, egészség...
Egy kis Nyugati kimozdulás számunkra a hétköznapokból. Nem az anyagi jólét utáni siránkozás, hanem egy lelki megnyugvás és ingercunami, ami garantáltan mosolyt csal az arcunkra.
Beszéljenek helyettem a tavalyi BESZÁMOLÓK (érdemes átfutni a 4 oldalt!) és GALÉRIÁK: 1, 2, 3.
Ezek nem kedvet csinálnak a kiruccanáshoz, hanem kötelező részvételi szándékot
Boldoggá tett a tavalyi körtúra. Elégedetten és mosollyal az arcomon érkeztem haza. Csapatépítőnek is kiválló alkalom. Az úton a PMR-ekben (rádió) még énekeltünk is egymásnak.
Autós vonatkozása, a kiváló minőségű utakon rajzolt hegyi szerpentinek hada, hatalmas hágók, a jó üzemanyagok, a klubos több ezer km-es konvojozások. Tavaly még Német sebességkorlátozás nélküli sztrádázás is belefért. Az autós élményről, a fogyasztásról, az utakról való "kielégült" beszámolót ITT olvashatjátok.
Pár kép a teljesség igénye nélkül:
Most, hogy már mindenki akarja, beszéljünk a konkrétumokról
Egyelőre szinte minden flexibilis. Ötleteljünk, találjuk ki közösen. Csupán egy gerincet vázolnék.
HELYSZÍN:
Általában sokáig nem megyek vissza egy olyan helyre ahol már jártam. (Mindig újat és újat fedezzünk fel címszóval), azonban még tavaly, közös megegyezéssel arra jutottunk, hogy két fő állomásra visszatérünk, hisz "annyi van még bennük", hogy szinte bele sem kóstolhattunk.
Ez nem más pedig, mint a Garda-tó Olaszországban és a Lunz am See környéki Osztrák Alpok.
Esetleg a kettőt összekötve a tavalyi Kötschach-Mauthen-i öko kemping.
A két nagy állomáson több éjszakát is aludhatnánk, onnan csillagtúrázhatnánk.
Hogy A Garda-tóhoz vagy tótól milyen útvonalon megyünk, legyen kreatív, beszéljük meg. Nyitott vagyok egy kis Keleti Svájci kóstolóba is, de elmehetünk a Francia riviérára is
SZÁLLÁS:
Az előzőhöz mérten 1-2 éjszaka még kérdéses. Az öko kempingben és a Lunz am See-nél van kapcsolat és jó tapasztalat. Garda-tóhoz valaki jelezte, hogy testvére sűrűn jár oda. Itt szükség lenne egy olcsó alvási lehetőségre. (keresgéljetek, tudakolózzatok!) Mindkét helyen van faház és sátorozási lehetőség is, ahogyan a képeken is látható.
Tavaly a költséghatékonység jegyében mentünk, akár idén is tarthatnánk ezt a szokást. Nyilván mindenki a saját pénztárcájához mérten nyújtózkodik. Az utazás a nagyobb falat, jó szállásokkal és nem túl sok éttermi kajálással meglepően gazdaságosan megoldható a többi.
IDŐPONT:
Tavaly ugye az egyik FIA hegyi felfutó bajnokság kinti időpontjával szerettük volna összekötni. Akkor lecsúsztunk róla.
Ha szeretnénk látni Hystoric gépállatok és újabb épített szörnyetegek Hill Climb versenyét, akkor:
1. Július 3-10(11)-et lőném be. A verseny (Garda-tó) Trento - Bondone közti szakaszán 4-én (és 5-én) rendezik.
Lackóék tudom, hogy szeretnének jönni, sajnos nekik csak tizedike után jó.
Átnyálaztam mind a 4 versenysorozat naptárját, azonban sajnos nem találtam ebben az időpontban útba eső felfutót. FIA Hill Climb versenynaptárak
Ha nem kritérium, akkor e nélkül javasolnám a
2. JÚLIUS 16-23-at. (hétköznapi autózás előny a nagy forgalom kikerülése érdekében).
1-2 nappal tolhatjuk esetleg.
ÚTVONAL:
Biztos része: Lunz am See - Grossglockner hágó - Kötschach-Mauthen - Garda-tó (vagy fordítva)
Javaslat:
Svájci kör (akár Zürichig, netán Shui látogatással, Németországi autobahnozással...)
Olasz kör (akár Francia túlnyúlással)
KÖLTSÉGEK:
Tavalyi szervező topicban és a korábban linkelt Beszéljünk rólában részletesen meg van minden.
Az ideire is hasonlók vonatkoznak.
Általában az utazás része a leghúzósabb. Ezért is érdemes összeülni egy autóba, és ezért is érdemes 1-2 nappal többet időzni arra, ha már kijutottunk.
PROGRAMOK:
- Autózás minden mennyiségben
- Kristály tiszta tavakban és hegyi patakokban (netán tengerben?) történő fürdés
- Motorcsónakozás
- Kisebb túrázások, hegymászások
- Tavaly elhatározott vadvizi evezés
- Bobozás
- (Toyota Múzeum)
- Sütögetések, flekkenezések
- Olasz pizzázás, tésztázás, fagyizás
- Esti, retró kazis bulizás
- Netán kis városnézés
....
Aktív és passzív pihenés
Jelentkezés:
- Pacsker, Kiki / "Vérmókus" (E9 Lb GT-i) - mindkét időpont jó
- Vérmókus utasai Ewing, Wortex
HA! óriás autób@zulás, lesz a vége - magyarul mutassuk meg a mindent kibíró, megbízható szépségeinket Európának - akkor szó lehet arról, hogy a TE71 Coupe-val megyek. (persze kevesebb utassal).
Sokat nem szeretném fényezni az eseményt.
Életem egyik legemlékezetesebb kiruccanása volt a tavalyi. Igazi feltöltődés, aktív pihenés, díjnyertes helyeken és utakon történő autózások, végig prospektusokba illő álomszerű tájak, nyugalom, tisztaság, biztonság, egészség...
Egy kis Nyugati kimozdulás számunkra a hétköznapokból. Nem az anyagi jólét utáni siránkozás, hanem egy lelki megnyugvás és ingercunami, ami garantáltan mosolyt csal az arcunkra.
Beszéljenek helyettem a tavalyi BESZÁMOLÓK (érdemes átfutni a 4 oldalt!) és GALÉRIÁK: 1, 2, 3.
Ezek nem kedvet csinálnak a kiruccanáshoz, hanem kötelező részvételi szándékot
Boldoggá tett a tavalyi körtúra. Elégedetten és mosollyal az arcomon érkeztem haza. Csapatépítőnek is kiválló alkalom. Az úton a PMR-ekben (rádió) még énekeltünk is egymásnak.
Autós vonatkozása, a kiváló minőségű utakon rajzolt hegyi szerpentinek hada, hatalmas hágók, a jó üzemanyagok, a klubos több ezer km-es konvojozások. Tavaly még Német sebességkorlátozás nélküli sztrádázás is belefért. Az autós élményről, a fogyasztásról, az utakról való "kielégült" beszámolót ITT olvashatjátok.
Pár kép a teljesség igénye nélkül:
Most, hogy már mindenki akarja, beszéljünk a konkrétumokról
Egyelőre szinte minden flexibilis. Ötleteljünk, találjuk ki közösen. Csupán egy gerincet vázolnék.
HELYSZÍN:
Általában sokáig nem megyek vissza egy olyan helyre ahol már jártam. (Mindig újat és újat fedezzünk fel címszóval), azonban még tavaly, közös megegyezéssel arra jutottunk, hogy két fő állomásra visszatérünk, hisz "annyi van még bennük", hogy szinte bele sem kóstolhattunk.
Ez nem más pedig, mint a Garda-tó Olaszországban és a Lunz am See környéki Osztrák Alpok.
Esetleg a kettőt összekötve a tavalyi Kötschach-Mauthen-i öko kemping.
A két nagy állomáson több éjszakát is aludhatnánk, onnan csillagtúrázhatnánk.
Hogy A Garda-tóhoz vagy tótól milyen útvonalon megyünk, legyen kreatív, beszéljük meg. Nyitott vagyok egy kis Keleti Svájci kóstolóba is, de elmehetünk a Francia riviérára is
SZÁLLÁS:
Az előzőhöz mérten 1-2 éjszaka még kérdéses. Az öko kempingben és a Lunz am See-nél van kapcsolat és jó tapasztalat. Garda-tóhoz valaki jelezte, hogy testvére sűrűn jár oda. Itt szükség lenne egy olcsó alvási lehetőségre. (keresgéljetek, tudakolózzatok!) Mindkét helyen van faház és sátorozási lehetőség is, ahogyan a képeken is látható.
Tavaly a költséghatékonység jegyében mentünk, akár idén is tarthatnánk ezt a szokást. Nyilván mindenki a saját pénztárcájához mérten nyújtózkodik. Az utazás a nagyobb falat, jó szállásokkal és nem túl sok éttermi kajálással meglepően gazdaságosan megoldható a többi.
IDŐPONT:
Tavaly ugye az egyik FIA hegyi felfutó bajnokság kinti időpontjával szerettük volna összekötni. Akkor lecsúsztunk róla.
Ha szeretnénk látni Hystoric gépállatok és újabb épített szörnyetegek Hill Climb versenyét, akkor:
1. Július 3-10(11)-et lőném be. A verseny (Garda-tó) Trento - Bondone közti szakaszán 4-én (és 5-én) rendezik.
Lackóék tudom, hogy szeretnének jönni, sajnos nekik csak tizedike után jó.
Átnyálaztam mind a 4 versenysorozat naptárját, azonban sajnos nem találtam ebben az időpontban útba eső felfutót. FIA Hill Climb versenynaptárak
Ha nem kritérium, akkor e nélkül javasolnám a
2. JÚLIUS 16-23-at. (hétköznapi autózás előny a nagy forgalom kikerülése érdekében).
1-2 nappal tolhatjuk esetleg.
ÚTVONAL:
Biztos része: Lunz am See - Grossglockner hágó - Kötschach-Mauthen - Garda-tó (vagy fordítva)
Javaslat:
Svájci kör (akár Zürichig, netán Shui látogatással, Németországi autobahnozással...)
Olasz kör (akár Francia túlnyúlással)
KÖLTSÉGEK:
Tavalyi szervező topicban és a korábban linkelt Beszéljünk rólában részletesen meg van minden.
Az ideire is hasonlók vonatkoznak.
Általában az utazás része a leghúzósabb. Ezért is érdemes összeülni egy autóba, és ezért is érdemes 1-2 nappal többet időzni arra, ha már kijutottunk.
PROGRAMOK:
- Autózás minden mennyiségben
- Kristály tiszta tavakban és hegyi patakokban (netán tengerben?) történő fürdés
- Motorcsónakozás
- Kisebb túrázások, hegymászások
- Tavaly elhatározott vadvizi evezés
- Bobozás
- (Toyota Múzeum)
- Sütögetések, flekkenezések
- Olasz pizzázás, tésztázás, fagyizás
- Esti, retró kazis bulizás
- Netán kis városnézés
....
Aktív és passzív pihenés
Jelentkezés:
- Pacsker, Kiki / "Vérmókus" (E9 Lb GT-i) - mindkét időpont jó
- Vérmókus utasai Ewing, Wortex
HA! óriás autób@zulás, lesz a vége - magyarul mutassuk meg a mindent kibíró, megbízható szépségeinket Európának - akkor szó lehet arról, hogy a TE71 Coupe-val megyek. (persze kevesebb utassal).
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Csak ennyit mondok ....
Kérlek a jelentkezésnél írjátok az útvonal, program javaslatot, az időpont megfelelőséget, az utazási formát, az egyéb ötleteket és észrevételeket...
Bohi írta:Engem is nagyon érdekelne! Már beszélgettünk róla többször.
Sancy írta:Ott a helyem:)
TRD írta:De jó lehetett!! Kár,h nem tudtam ott lenni,pedig de nagyon mentem volna!
bubidisc írta: Sokunk vágyát valósítottátok meg. Személy szerint hálás vagyok, hogy megosztjátok velünk.
Bruce E9 írta:Miattatok elkéstem a melóból!
nem bírtam az olvasást és a képek nézegetését abbahagyni! "rohadjak meg", hogy nem mentem!
Wortex írta: Óriási élmény volt, nagyon várom a következő alkalmat és annak aki most nem tudott részt venni, csak azt tudom mondani, hogy jövőre mindent bele, nem fogjátok megbánni.
Slampixxx írta:Jövöre benevezek lakókocsival!
Lackó írta:Az ötlet már korábban is keringett a koponyáinkban, bár csak beszélgettünk róla. Legalábbis én arra emlékszem, amikor nézegettünk "Bergrennen" videókat.
to4m5i írta:en tartom magam! reg ota nem voltam mar sehol! kaja, szallas nem lesz gond, eleg kreativak vagyunk. max elalszom en is a GTI uleseimben
Ewing írta:Köszönet az ötletgazdának és megvalósítójának, olyan élmény volt amiért mindig hálás leszek neki.
Kérlek a jelentkezésnél írjátok az útvonal, program javaslatot, az időpont megfelelőséget, az utazási formát, az egyéb ötleteket és észrevételeket...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Matyi... gyorsan végig néztem a galériákat, jaj...
Szép helyeken jártatok... említetted, hogy egy kis Svájc is belefér, Én semmiképpen nem hagynám ki a Furka-hágót és környékét, Gotthard alagút, Luzern és környéke
Szívem szerint mennénk mi is, de idén már van más projekt
Szép helyeken jártatok... említetted, hogy egy kis Svájc is belefér, Én semmiképpen nem hagynám ki a Furka-hágót és környékét, Gotthard alagút, Luzern és környéke
Szívem szerint mennénk mi is, de idén már van más projekt
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Ha eljutnánk Baar városba svájcban, akkor bekopogtatok a Kombi első tulajdonosához és megmutatom neki
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Ewing
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 647
- Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
- Autód gyártási éve: 1990
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Menni kell nem kérdés! Elmondani nem lehet mennyire jó volt tavaly, mindenféleképpen ott a helyünk. Hálózsák már megvan addig szerzek sátrat is.
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Helló !
Nagyon "kellene" már menni, de biztosat egyelőre nem merek mondani. A "be nem tervezett" bölcsi szünet keresztbe húzta a terveinket. Amikor először szóba jött az idei körtúra, rögtön tudtam, hogy menni kell. Júni végét céloztuk meg, aztán most kiderült, hogy a nyári bölcsiszünet júli20-aug14. Benit nem tudjuk lepasszolni hosszabb időre, így szabadságot kell kivennünk valahogy megosztva erre az időszakra, tehát nem marad túl sok szabadnapunk. Így júli 18-tól lenne igazán jó nekünk.
Másik kérdés. Tudom, hogy a tavalyi topikban vázolva van kb a költségvetés, viszont akik voltak, tudnak konkrétabb számokat mondani. Kb mire kellene száítanunk, ha még egy valaki ülne be hozzánk ?
Útvonallal kapcsolatban. Ahogy nézem, az olasz kör lenne nekünk szimpatikusabb. Kérdés, hogy miért van beiktatva az a kb 600 km-es kör Firenze, Genova, Monza felé ?
Nagyon "kellene" már menni, de biztosat egyelőre nem merek mondani. A "be nem tervezett" bölcsi szünet keresztbe húzta a terveinket. Amikor először szóba jött az idei körtúra, rögtön tudtam, hogy menni kell. Júni végét céloztuk meg, aztán most kiderült, hogy a nyári bölcsiszünet júli20-aug14. Benit nem tudjuk lepasszolni hosszabb időre, így szabadságot kell kivennünk valahogy megosztva erre az időszakra, tehát nem marad túl sok szabadnapunk. Így júli 18-tól lenne igazán jó nekünk.
Másik kérdés. Tudom, hogy a tavalyi topikban vázolva van kb a költségvetés, viszont akik voltak, tudnak konkrétabb számokat mondani. Kb mire kellene száítanunk, ha még egy valaki ülne be hozzánk ?
Útvonallal kapcsolatban. Ahogy nézem, az olasz kör lenne nekünk szimpatikusabb. Kérdés, hogy miért van beiktatva az a kb 600 km-es kör Firenze, Genova, Monza felé ?
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Luzernben voltam már. Gyönyörű... Ott szerettem bele Svájcba.MFerenc írta:Matyi... gyorsan végig néztem a galériákat, jaj...
Szép helyeken jártatok... említetted, hogy egy kis Svájc is belefér, Én semmiképpen nem hagynám ki a Furka-hágót és környékét, Gotthard alagút, Luzern és környéke
Megáll az ifjú kisassony a kabrió Porsche 911-el az ékszerbolt előtt. Besétál a boltba, kocsiba a kulcs, anyóson a retikül... Ennyi
A belvárosban szinte alig van autóforgalom, hisz minden nagyobb rendű út a város alatt fut.
A tó, a hegyek, csodásak...
Furka-hágó nem volt meg. Nem vagyok semmi rossz elrontója
Az én E7-em is Svájci. Sajnos a tulaj már elhunyt Benne vagyok egy ilyen "szembesítésbe". Dokumentálok, videózok[Walaki]D`Lair írta:Ha eljutnánk Baar városba svájcban, akkor bekopogtatok a Kombi első tulajdonosához és megmutatom neki
Lehet meglepné a kombájnod menetteljesítménye az eredeti motorjához képest
Beszélek Kikivel, de nekünk az már lehet késő.Lackó írta:Így júli 18-tól lenne igazán jó nekünk.
Másik kérdés. Tudom, hogy a tavalyi topikban vázolva van kb a költségvetés, viszont akik voltak, tudnak konkrétabb számokat mondani. Kb mire kellene száítanunk, ha még egy valaki ülne be hozzánk ?
Útvonallal kapcsolatban. Ahogy nézem, az olasz kör lenne nekünk szimpatikusabb. Kérdés, hogy miért van beiktatva az a kb 600 km-es kör Firenze, Genova, Monza felé ?
Költséget akkor lehet kalkulálni, ha tudjuk pontosan hány napra megyünk, hova megyünk és hány napot, hol alszunk... Ezért mondtam, hogy az időpont és az útvonal lefixálása az első. (kérem minden érdeklődő reagáljon!)
Utána, hogy melyik nap mit csinálunk, hova megyünk, mit eszünk, már "részletkérdés" és belefér az elkövetkezendő 4 hónapba.
Útvonal variációból én a Svájci kört preferálom.
A Monza-Firenze azért van benne, hogy legyen újdonság, látnivaló. Előbbi ugye a versenypálya miatt. Az Olasz tenger Északi része nekem nagyon nem bejövős. Lapos, homokos, ameddig a szem ellát.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Teljesen meg tudlak érteni Luzern miatt! Nagyon szuper pld. a Vierwaldstattersee-nél a SZABADSTRAND a gyönyörű gyeppel, csak 1 CHF/ó parkolási díjjal (lényegében a belvárosban... ), Museggmauer, a régi várfal, a kívül-belül gyönyörű templomok...Pacsker írta: Luzernben voltam már. Gyönyörű... Ott szerettem bele Svájcba.
...
Furka-hágó nem volt meg. Nem vagyok semmi rossz elrontója
Szívem szerint legalább egy heti "must see"-t tudnék sorolni Svájcból, amit személyesen volt lehetőségem megtapasztalni, ahogy írtam, Furka hágó, Trümmelbachfalle (vízesések hegy gyomrában), Schaffhausen Rheinfall...
Bárhova is mentek, előre is jó utat, sok fényképeeeet!
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Mi is szeretnénk résztvenni Nikivel de soktényezős, úgyhogy egyenlőre csak figyelünk.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Biztos jó lesz! Én más projektre gyúrok.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Nézzétek meg a Svájci képeim itt és és itt de főleg itt a tájképeket! Én havonta mennék oda, ha tehetném! (gondolkozok egy költözésen, de nem szeressem a német nyelvet) Párszor már írtam az országról, egyszerűen elképesztő. Biciklik utcán hevernek láncok nélkül, meg ilyesmi, csodás hely.
És keleti részén van Corolla Clubos társ, tuti tudna valamit segíteni akár szállásban is! Plusz ha Svájc, akkor szervezhetek motorvásárló utat.
Én jobban preferálnám augusztus végét - szeptember elejét, de ez ugye nincs felsorolva, k*ssoljak. A többi talán mindegy, egyelőre sok kérdést meg kell oldanom magamban ezzel kapcsolatban.
És keleti részén van Corolla Clubos társ, tuti tudna valamit segíteni akár szállásban is! Plusz ha Svájc, akkor szervezhetek motorvásárló utat.
Én jobban preferálnám augusztus végét - szeptember elejét, de ez ugye nincs felsorolva, k*ssoljak. A többi talán mindegy, egyelőre sok kérdést meg kell oldanom magamban ezzel kapcsolatban.
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
- Ewing
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 647
- Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
- Autód gyártási éve: 1990
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Jelenleg úgy néz ki nekem bármelyik időpont megfelel.
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Valami veterán börzére nem gondoltatok beiktatni?
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Én azt az időpontot preferálom, amikor a versenyt is meg tudjuk nézni.
A tavalyi tapasztalatok alapján Garda-tó, Alpesi kemping szerepeljen az úti tervben.
Svájc önmagáért beszél, nem mondom miért lenne jó érinteni.
Ezen kívül maximálisan rugalmas vagyok, a többség akarata szerint, még ha néha "diktatúrára" is lesz szükség.
Vérmókushoz csatlakoznék, de ha több jelentkező van és elkészülök az E9 futóműcseréjével, akár saját autóval is megyek.
A tavalyi tapasztalatok alapján Garda-tó, Alpesi kemping szerepeljen az úti tervben.
Svájc önmagáért beszél, nem mondom miért lenne jó érinteni.
Ezen kívül maximálisan rugalmas vagyok, a többség akarata szerint, még ha néha "diktatúrára" is lesz szükség.
Vérmókushoz csatlakoznék, de ha több jelentkező van és elkészülök az E9 futóműcseréjével, akár saját autóval is megyek.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Európai körtúra II. - 2015. július
Egyébiránt mit szólnátok egy lakókocsihoz? Ha a busszal megyek akkor abban is lehet aludni, plussz bérelünk valami frankót mögé...
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·