CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget 2014
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Mi nagyon szuperül éreztük magunkat! Szerencsék volt az idővel is. Nem voltam ott az összes találkozón, de szerintem ez volt az eddigi legcsaládiasabb. Nem volt feszített tempó, tudtunk beszélgetni, pihenni is.
Nagyon köszönjük a vezetőségnek és a társaságnak ezt a hihetetlenül fantasztikus hétvégét! Külön tetszett nekem, hogy ki tudtam venni a részem egy kicsit és segítettünk a vezetőségnek Kárpittal egy játékot megcsinálni, élveztem. Nagyon jók voltak a játékok, különösen a szlalom! Na meg persze jót autókázunk, sajnos Vikim nem bírja az ilyet és nem tudtam tempózni a társasággal!
Talán a külön szoba hiányzott, de a szállás elhelyezkedése és a szép kert kárpótolt minket.
Köszi a képekért! Találkozunk a következő talin!
Nagyon köszönjük a vezetőségnek és a társaságnak ezt a hihetetlenül fantasztikus hétvégét! Külön tetszett nekem, hogy ki tudtam venni a részem egy kicsit és segítettünk a vezetőségnek Kárpittal egy játékot megcsinálni, élveztem. Nagyon jók voltak a játékok, különösen a szlalom! Na meg persze jót autókázunk, sajnos Vikim nem bírja az ilyet és nem tudtam tempózni a társasággal!
Talán a külön szoba hiányzott, de a szállás elhelyezkedése és a szép kert kárpótolt minket.
Köszi a képekért! Találkozunk a következő talin!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Köszi srácok! Örülünk, ha jól éreztétek magatokat.
Várjuk a többi képet és videót. Bohi a tieteket is
Várjuk a többi képet és videót. Bohi a tieteket is
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Egy kis élménybeszámoló akkor az én tollamból is:
Igencsak megfáradva indultunk neki a találkozónak. Az utolsó pillanatig dolgoztunk a részleteken, folyamatosan a telefonon és az interneten lógtunk vagy éppen nyomtattuk a formanyomtatványokat netán készítettük össze az ajándékokat. Itt is megköszönném a munkálatokat a Vezetőségnek, a hatalmas bedolgozást Kárpitnak és a Dartsban való segédkezést Bohinak.
Péntekre maradt az autó külső-belső takarítása is, majd siettem Kikiért és irány Mogyoród, hogy csatlakozhassunk a konvojhoz. Az E7-el most kész élvezet az autózás, hogy szinkronizáltam a karbikat. Együtt gurultunk be Turára, majd kiosztottuk a Kalandtúrás kis füzeteket. Az első vers miatt volt ám fejvakarás bőven
Mindenkinek kellett segíteni, volt akinek csak megmutatni az irányt, volt akinek konkrétabban , majd indultak a rajtoltatások. Zászlóztak a kis és nagylányok és elindultak a közel 1 napos vetélkedőre a klubtagok.
A játék folyamán csak Sástótól és a Lázbérci víztározótól kaptunk telefont, amely részben a mi hibánk/figyelmetlenségünk miatt volt, így pontlevonás nem járt értük. Legtöbbetekről egyáltalán nem hallottunk a rajt után, csak annyit, hogy megérkeztetek a szállásra. Le a kalappal
Jómagam Kikivel abszolváltuk a támpontokat, aki később társult Ewinghoz, hogy együtt ötleteljenek. A Mátrából levezető úton Parád fele (vagy már a Sástói parkolóban? ) kaptam valahol egy rejtélyes defektet. Se csavar, se kátyú, egyszerűen csak leeresztett nagyon gyorsan (játszott valaki a szeleppel?). Sajnos a gumi kuka lett, mire félre sikerült állni.
Levegővel teli pótkerekem ugyan volt, azonban az emelőt és kerékkulcsot sajnos nemrégiben kiraktam és nem raktam vissza... Szerencsére Ewing és egy leintett Corolla-s (nem klubtag) segítségével szinte F1 szintidővel sikerült lecserélnünk a hibás kereket. Ha hátulról egy kekeckedőbb rendőr benézett volna a kocsi alá, a bal oldali szép széles, a másik vékonyabb ballonos, valószínűleg megbírságolt volna. Utóbbi érv és amiatt, hogy nem akartam még x száz km-t felemás kerekeken teljesíteni, Parádra begurulva úgy döntöttem, szerzek egy használt 195/50-es 15-ös gumit, majd fel is rakatom még aznap. Versenyfutás volt az idővel, hogy találjunk még nyitva műhelyt. Végül sikerült az egyik helyi ügyfél "Patrik" ajánlásával "Sanyit?" felhívni, majd elmenni érte és együtt odébb gurulva egy másik házából ugyancsak Toyo Proxes T1R-t találni... Félre volt kopva, de egy ezres+ezres felszerelésért megérte A gumisnál földúton emelkedőre kellett állni, bekészítettt faékekkel kitámasztani és saját emelővel emelni. A centírgép is kézzel hajtós volt, de a szerelés és a kiegyensúlyozás jól sikerült.
A megújult kerékkel, igyekeztünk Recskre, ahol Szullosz szatyor fülü, egoista, bölcs várt minket találós kérdéseivel
Sereghajtóként, csendes megfigyelőként vettem részt a kalandtúra további részén. Gyönyörű helyeken és élvezetes utakon mentünk keresztül. Rudabányánál sötétedett csak ránk, de azt is teljesítették a srácok. Onnan Szögliget már csak egy ugrás volt.
A célba megérkezve Kárpit házi, kemencében sült Pizzája várt minket. ISTENI volt!!! Álom... Nagyon jól esett. Ki Pizzázott, ki pörköltöt evett, volt finom étel bőven. Szépen lassan a későn indulók is befutottak. A kalandtúra kitartó hősei idén Nemethaky, Sanyi, Krisztián és Balázs volt az E7 Coupe-val és az E12 TS-el. Este 6 körül indultak Bp-ről és negyed 3-kor érkeztek meg a szállásra
Volt este kis iszogatás, sztorizgatás, kemence ajtó izzítás és rengeteg nevetés
A kalandtúrát minden nevező jól teljesítette idén. 60 és 95% közti eredmények születtek, ami igazán jónak mondható!
Másnap 8 év alatt az első időpontra elkészülést (ébredés, öltözés, reggelizés, túrára készülődés) élhettük meg. Szinte meg is hatódtam
Indultunk egy kis körúttal Aggtelek felé. Jót autóztunk, majd a Barlang bejáratánál leraktuk az autókat. Indultunk a hegyeken át Jósvafő irányába egy kis gyalogtúrára.
A táj szép volt, a felület egy része kicsit sziklás, de a mozgás határozottan jól esett. Közös buszozással visszajutottunk az autókhoz, ahonnan legtöbbünk indult is vissza a szállásra, de páran maradtak a barlangnál. A hazaút a sofőrök számára igen, az utasok számára kevésbé élvezetessé sikeredett Jó útminőség, rengeteg kanyar és erős Corolla-k... Imádtuk
A szállásra érkezve ki a játékokat építette, ki a paprikás krumplinak állt neki, ki kisebb csapatokba verődve autókat szakértett. TRD-ék és BruceE9-ék még gyorsan elszaladtak a helyi várba, amelyről képeket találtok TRD galériájában. A hétvégi vetélkedő további versenyszámai nagy sikert arattak. A "Rolla Rutin" tempója ellenére még a nagyszájúaknak is meglepetést okozott. Senki nem tudta hiba nélkül abszolválni
Ez volt a klub első rátok erőltetett autós ügyességi vetélkedője, mivel korábban már helybérlés ellenére is nevezők hiányában elmaradt a klubos szlalom. Amennyiben igény van rá, a lehetőségekhez mérten csinálunk máskor is A "Toyota a cél" a "Dobd a hármast" a "Toyodarts" és a Kvíz is nagy sikert aratott. Az elszánt küzdelem mellett, csak mosolyt láttam a nevezők arcán
A játékok végeztével, estére elkészült a két nagy bográcsnyi finomság is. Nagy köszönet a szakácsoknak, mindkettőből ettem, nagyon finomak lettek!
A megrakott gyomrúaknak úgy gondoltam itt az ideje, hogy átbeszéljük a kalandtúra és a többi versenyszám megoldását, megfejtését. A kreatívitásoknak köszönhetően született sok aranyköpés és ez garantálta a jó hangulatot
Sajnos a késő esti buli és karaoke parti fáradtság miatt elmaradt. Be kell pótolnunk!
Másnap ráébredtünk, hogy az idő ismételten igen kegyes volt a talihoz. Éjszaka esett csak. Reggel hamarosan a nap is kisütött. Késői indulással volt ideje mindenkinek kipihenni az előző napot, majd 11 után kezdődött a hétvégi komplett vetélkedő eredményhirdetése és díjkiosztója.
III. helyen - Cslaci és Márti végzett
II. helyet - BruceE9 és Rita szerezte meg
I. hely - pedig TRD és Barbié lett 100-ból 74 ponttal.
A vándorserleg, új plakettjével így 1 évre megint új tulajdonosához került. Természetesen az első 3 helyezett kapott érmet és sok egyéb nyereményt is.
Hatalmas gratula nekik ezúton is!
(TRD lógunk még egy utalvánnyal!)
A szállás átadását követően élvezeteset konvojoztunk Miskolctapolcáig.
Út közben egy kollektív tankolás közben apró műszaki hibák is elhárításra kerültek.
Megérkezve a brigád fele fürdőzött, a másik fele a "gyors" ebédet választotta
Kis szerencsével végül együtt indultunk haza, egymást videózva/fotózva az autópályán.
Szuper hétvége volt!! és köszönöm mindenkinek, aki részt vett benne. Sokat jelentett ismét ilyen kiváló társasággal tölteni 3 napot. Nagyon örültem nektek
Remélem jövőre újra együtt "nyaralhatunk"!
Igencsak megfáradva indultunk neki a találkozónak. Az utolsó pillanatig dolgoztunk a részleteken, folyamatosan a telefonon és az interneten lógtunk vagy éppen nyomtattuk a formanyomtatványokat netán készítettük össze az ajándékokat. Itt is megköszönném a munkálatokat a Vezetőségnek, a hatalmas bedolgozást Kárpitnak és a Dartsban való segédkezést Bohinak.
Péntekre maradt az autó külső-belső takarítása is, majd siettem Kikiért és irány Mogyoród, hogy csatlakozhassunk a konvojhoz. Az E7-el most kész élvezet az autózás, hogy szinkronizáltam a karbikat. Együtt gurultunk be Turára, majd kiosztottuk a Kalandtúrás kis füzeteket. Az első vers miatt volt ám fejvakarás bőven
Mindenkinek kellett segíteni, volt akinek csak megmutatni az irányt, volt akinek konkrétabban , majd indultak a rajtoltatások. Zászlóztak a kis és nagylányok és elindultak a közel 1 napos vetélkedőre a klubtagok.
A játék folyamán csak Sástótól és a Lázbérci víztározótól kaptunk telefont, amely részben a mi hibánk/figyelmetlenségünk miatt volt, így pontlevonás nem járt értük. Legtöbbetekről egyáltalán nem hallottunk a rajt után, csak annyit, hogy megérkeztetek a szállásra. Le a kalappal
Jómagam Kikivel abszolváltuk a támpontokat, aki később társult Ewinghoz, hogy együtt ötleteljenek. A Mátrából levezető úton Parád fele (vagy már a Sástói parkolóban? ) kaptam valahol egy rejtélyes defektet. Se csavar, se kátyú, egyszerűen csak leeresztett nagyon gyorsan (játszott valaki a szeleppel?). Sajnos a gumi kuka lett, mire félre sikerült állni.
Levegővel teli pótkerekem ugyan volt, azonban az emelőt és kerékkulcsot sajnos nemrégiben kiraktam és nem raktam vissza... Szerencsére Ewing és egy leintett Corolla-s (nem klubtag) segítségével szinte F1 szintidővel sikerült lecserélnünk a hibás kereket. Ha hátulról egy kekeckedőbb rendőr benézett volna a kocsi alá, a bal oldali szép széles, a másik vékonyabb ballonos, valószínűleg megbírságolt volna. Utóbbi érv és amiatt, hogy nem akartam még x száz km-t felemás kerekeken teljesíteni, Parádra begurulva úgy döntöttem, szerzek egy használt 195/50-es 15-ös gumit, majd fel is rakatom még aznap. Versenyfutás volt az idővel, hogy találjunk még nyitva műhelyt. Végül sikerült az egyik helyi ügyfél "Patrik" ajánlásával "Sanyit?" felhívni, majd elmenni érte és együtt odébb gurulva egy másik házából ugyancsak Toyo Proxes T1R-t találni... Félre volt kopva, de egy ezres+ezres felszerelésért megérte A gumisnál földúton emelkedőre kellett állni, bekészítettt faékekkel kitámasztani és saját emelővel emelni. A centírgép is kézzel hajtós volt, de a szerelés és a kiegyensúlyozás jól sikerült.
A megújult kerékkel, igyekeztünk Recskre, ahol Szullosz szatyor fülü, egoista, bölcs várt minket találós kérdéseivel
Sereghajtóként, csendes megfigyelőként vettem részt a kalandtúra további részén. Gyönyörű helyeken és élvezetes utakon mentünk keresztül. Rudabányánál sötétedett csak ránk, de azt is teljesítették a srácok. Onnan Szögliget már csak egy ugrás volt.
A célba megérkezve Kárpit házi, kemencében sült Pizzája várt minket. ISTENI volt!!! Álom... Nagyon jól esett. Ki Pizzázott, ki pörköltöt evett, volt finom étel bőven. Szépen lassan a későn indulók is befutottak. A kalandtúra kitartó hősei idén Nemethaky, Sanyi, Krisztián és Balázs volt az E7 Coupe-val és az E12 TS-el. Este 6 körül indultak Bp-ről és negyed 3-kor érkeztek meg a szállásra
Volt este kis iszogatás, sztorizgatás, kemence ajtó izzítás és rengeteg nevetés
A kalandtúrát minden nevező jól teljesítette idén. 60 és 95% közti eredmények születtek, ami igazán jónak mondható!
Másnap 8 év alatt az első időpontra elkészülést (ébredés, öltözés, reggelizés, túrára készülődés) élhettük meg. Szinte meg is hatódtam
Indultunk egy kis körúttal Aggtelek felé. Jót autóztunk, majd a Barlang bejáratánál leraktuk az autókat. Indultunk a hegyeken át Jósvafő irányába egy kis gyalogtúrára.
A táj szép volt, a felület egy része kicsit sziklás, de a mozgás határozottan jól esett. Közös buszozással visszajutottunk az autókhoz, ahonnan legtöbbünk indult is vissza a szállásra, de páran maradtak a barlangnál. A hazaút a sofőrök számára igen, az utasok számára kevésbé élvezetessé sikeredett Jó útminőség, rengeteg kanyar és erős Corolla-k... Imádtuk
A szállásra érkezve ki a játékokat építette, ki a paprikás krumplinak állt neki, ki kisebb csapatokba verődve autókat szakértett. TRD-ék és BruceE9-ék még gyorsan elszaladtak a helyi várba, amelyről képeket találtok TRD galériájában. A hétvégi vetélkedő további versenyszámai nagy sikert arattak. A "Rolla Rutin" tempója ellenére még a nagyszájúaknak is meglepetést okozott. Senki nem tudta hiba nélkül abszolválni
Ez volt a klub első rátok erőltetett autós ügyességi vetélkedője, mivel korábban már helybérlés ellenére is nevezők hiányában elmaradt a klubos szlalom. Amennyiben igény van rá, a lehetőségekhez mérten csinálunk máskor is A "Toyota a cél" a "Dobd a hármast" a "Toyodarts" és a Kvíz is nagy sikert aratott. Az elszánt küzdelem mellett, csak mosolyt láttam a nevezők arcán
A játékok végeztével, estére elkészült a két nagy bográcsnyi finomság is. Nagy köszönet a szakácsoknak, mindkettőből ettem, nagyon finomak lettek!
A megrakott gyomrúaknak úgy gondoltam itt az ideje, hogy átbeszéljük a kalandtúra és a többi versenyszám megoldását, megfejtését. A kreatívitásoknak köszönhetően született sok aranyköpés és ez garantálta a jó hangulatot
Sajnos a késő esti buli és karaoke parti fáradtság miatt elmaradt. Be kell pótolnunk!
Másnap ráébredtünk, hogy az idő ismételten igen kegyes volt a talihoz. Éjszaka esett csak. Reggel hamarosan a nap is kisütött. Késői indulással volt ideje mindenkinek kipihenni az előző napot, majd 11 után kezdődött a hétvégi komplett vetélkedő eredményhirdetése és díjkiosztója.
III. helyen - Cslaci és Márti végzett
II. helyet - BruceE9 és Rita szerezte meg
I. hely - pedig TRD és Barbié lett 100-ból 74 ponttal.
A vándorserleg, új plakettjével így 1 évre megint új tulajdonosához került. Természetesen az első 3 helyezett kapott érmet és sok egyéb nyereményt is.
Hatalmas gratula nekik ezúton is!
(TRD lógunk még egy utalvánnyal!)
A szállás átadását követően élvezeteset konvojoztunk Miskolctapolcáig.
Út közben egy kollektív tankolás közben apró műszaki hibák is elhárításra kerültek.
Megérkezve a brigád fele fürdőzött, a másik fele a "gyors" ebédet választotta
Kis szerencsével végül együtt indultunk haza, egymást videózva/fotózva az autópályán.
Szuper hétvége volt!! és köszönöm mindenkinek, aki részt vett benne. Sokat jelentett ismét ilyen kiváló társasággal tölteni 3 napot. Nagyon örültem nektek
Remélem jövőre újra együtt "nyaralhatunk"!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Mindenkinek köszönjük a segítséget, a főzést. Nagyon jól éreztük magunkat, habár kevesebb közösségi életet éltünk, mint a többiek, de két kisebb lánnyal ezt felvállaltuk. Képeket készítettünk mi is, hétvégén tudom csak feltölteni.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Ismételten egy feledhetetlen és nagyszerű hétvégén lehettünk túl ezzel a remek csapattal. Köszönünjük szépen a szervezést a vezéreinknek és a finom étkeket a szakácsainknak!
Először vettünk részt a kalandtúrán gyerekkel, kicsit féltem, hogy nem fogja elviselni, de hála jól tűrte. Azért így utólag látva szerintem mi ki fogjuk hagyni a legközelebbi kalandtúrákat, mert így gyerekkel kicsit nehézkes, rá is figyelni, meg a feladatokra is koncentrálni. Nade mindezek ellenére tetszett természetesen. Borsodnádasdig tudtuk egyedül csinálni, aztán olyan problémánk adódott, hogy se a GPS, se a térkép nem jelölte a lázbérci víztározót, így nem tudtuk volna megtalálni. Ezután csatlakoztunk Zsoltee-ékhoz és onnan őket követve folytattuk az utunkat.
Oda is értünk a szállásra este 9 felé... volna, ha a vezetőinek is odataláltak volna a pontos helyre Szögligeten. Bolyongtunk egy kicsit, de végül megérkeztünk.
Szeretnék köszönetet mondani Pacskernek és Kikinek, hogy szobát cseréltek velünk, így könnyebb volt Rékuval!
Másnapi aggteleki túrát is bevállaltuk a gyerekkel(ki a király alapon ) Azon inkább én fáradtam jobban el Visszafelé meg egy jót konvojoztunk a szerpentinen. Réka végig aludta, én kicsit állatkodtam, jobban odaraktam a kocsit kanyarokban meg féktávokra. Csak annyit láttam, hogy a gyerek feje jobbra-balra bukik, de nem ébred fel rá.
Ezt az utat nem bírta ki a bal hátsó fékem és mire visszaértünk furcsa krasnyogó hangok jöttek belőle Azt hittem, hogy leszakadt a a ferodol a pofákról, de később kiderült másnap, hogy csak a féktakrtó lemez porvédő karimája volt a tettes. Bocsi hogy ezért kellett várni a benzinkúton, de olyan hangja volt már, hogy nem mertem tovább menni. Köszi Bohinak a szerszám ellátást, és a segítő kezeket Balázsnak és Antinak!
Node visszatérve. Szlalom versenyen taroltam... a bólyákat Ennek ellenére tetszett a rafinált vonalvezetés, legközelebb is lehetne ilyen versenyszám! Ezen felbuzdulva amikor visszaáltam a parkolóba a nagy sietségbe sikerült meghúznom az első lökhárítómat
Ez valamelyest felejtetni tudta a finom vacsi és a jó társaság. Meg a fincsi vörösbor is de az most más...
Keserű szájízzel, de jó kedvel hagytuk el vasárnap a szállást. Konvojoztunk még egy örömtelit Tapolcáig, majd ketté szakadtunk. Mert hogy félreértés történt a fürdőbelépővel kapcsolatban, meg hogy olyan sokáig nem maradunk, hanem egy kis városnézés + gyors kaja, aztán indulunk haza.
Gyakorlatilag a fürdőzős társaság várt minket az autóknál, annyira gyorsan sikerült a kaja Viszont nem bántuk meg! Olyan finom és nagy adag kaját kapott mindenki, hogy el kellett csomagoltatni. Csak Laci és Márti tudta beburkolni az adagot. Mozsoék pisztráng helyett bálnát kaptak. Én meg egy akkora szelet húst, mint a fejem És mindezt nevetséges áron! Érdemes betérni arra a helyre!
Jóllakottan elindultunk hazafelé mikrokonvojba Cslaciékkal, sikerült belefutnunk egy kb 15km-es útfelújításba, majd lepetéztem mire végig értünk rajta. Sikerült is este 11-re hazaérni.
Összegezve továbbra is *5-ös a szinvonal!
Talán, ha nagyon kötekedni akarnénk, akkor csak annyi kérés lenne a vezetők felé, hogy az olyan rejtett erőforrásokkal erősen szennyezett helyek, mint a Borsodnádasdi lemezgyár kerüljük el. Tudom elég lehetetlen kérés
Egyszó mint száz, jövőre se szeretnénk kihagyni!
Várjuk a következőt!
Először vettünk részt a kalandtúrán gyerekkel, kicsit féltem, hogy nem fogja elviselni, de hála jól tűrte. Azért így utólag látva szerintem mi ki fogjuk hagyni a legközelebbi kalandtúrákat, mert így gyerekkel kicsit nehézkes, rá is figyelni, meg a feladatokra is koncentrálni. Nade mindezek ellenére tetszett természetesen. Borsodnádasdig tudtuk egyedül csinálni, aztán olyan problémánk adódott, hogy se a GPS, se a térkép nem jelölte a lázbérci víztározót, így nem tudtuk volna megtalálni. Ezután csatlakoztunk Zsoltee-ékhoz és onnan őket követve folytattuk az utunkat.
Oda is értünk a szállásra este 9 felé... volna, ha a vezetőinek is odataláltak volna a pontos helyre Szögligeten. Bolyongtunk egy kicsit, de végül megérkeztünk.
Szeretnék köszönetet mondani Pacskernek és Kikinek, hogy szobát cseréltek velünk, így könnyebb volt Rékuval!
Másnapi aggteleki túrát is bevállaltuk a gyerekkel(ki a király alapon ) Azon inkább én fáradtam jobban el Visszafelé meg egy jót konvojoztunk a szerpentinen. Réka végig aludta, én kicsit állatkodtam, jobban odaraktam a kocsit kanyarokban meg féktávokra. Csak annyit láttam, hogy a gyerek feje jobbra-balra bukik, de nem ébred fel rá.
Ezt az utat nem bírta ki a bal hátsó fékem és mire visszaértünk furcsa krasnyogó hangok jöttek belőle Azt hittem, hogy leszakadt a a ferodol a pofákról, de később kiderült másnap, hogy csak a féktakrtó lemez porvédő karimája volt a tettes. Bocsi hogy ezért kellett várni a benzinkúton, de olyan hangja volt már, hogy nem mertem tovább menni. Köszi Bohinak a szerszám ellátást, és a segítő kezeket Balázsnak és Antinak!
Node visszatérve. Szlalom versenyen taroltam... a bólyákat Ennek ellenére tetszett a rafinált vonalvezetés, legközelebb is lehetne ilyen versenyszám! Ezen felbuzdulva amikor visszaáltam a parkolóba a nagy sietségbe sikerült meghúznom az első lökhárítómat
Ez valamelyest felejtetni tudta a finom vacsi és a jó társaság. Meg a fincsi vörösbor is de az most más...
Keserű szájízzel, de jó kedvel hagytuk el vasárnap a szállást. Konvojoztunk még egy örömtelit Tapolcáig, majd ketté szakadtunk. Mert hogy félreértés történt a fürdőbelépővel kapcsolatban, meg hogy olyan sokáig nem maradunk, hanem egy kis városnézés + gyors kaja, aztán indulunk haza.
Gyakorlatilag a fürdőzős társaság várt minket az autóknál, annyira gyorsan sikerült a kaja Viszont nem bántuk meg! Olyan finom és nagy adag kaját kapott mindenki, hogy el kellett csomagoltatni. Csak Laci és Márti tudta beburkolni az adagot. Mozsoék pisztráng helyett bálnát kaptak. Én meg egy akkora szelet húst, mint a fejem És mindezt nevetséges áron! Érdemes betérni arra a helyre!
Jóllakottan elindultunk hazafelé mikrokonvojba Cslaciékkal, sikerült belefutnunk egy kb 15km-es útfelújításba, majd lepetéztem mire végig értünk rajta. Sikerült is este 11-re hazaérni.
Összegezve továbbra is *5-ös a szinvonal!
Talán, ha nagyon kötekedni akarnénk, akkor csak annyi kérés lenne a vezetők felé, hogy az olyan rejtett erőforrásokkal erősen szennyezett helyek, mint a Borsodnádasdi lemezgyár kerüljük el. Tudom elég lehetetlen kérés
Egyszó mint száz, jövőre se szeretnénk kihagyni!
Várjuk a következőt!
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Sziasztok!
Először is a fotók, egy "hol a hiba" kérdéssel a képen (nem volt Photoshop)
Szögliget fotók - mozso
Mi nagyon jól éreztük magunkat. Jól meg volt szervezve az autós túra, kifejezetten tetszett mindkettőnknek. A sötétben való elbukás (Rudabánya előtt) a mi puhaságunk (meg picit konfortos autózgatásunk, nézelődésünk) és az éhségünk következménye csupán. Jövőre jobban rágyúrunk!
Ha picit magamba nézek, akkor pont azt kaptuk, amit vártunk. Jó értelemben persze, mert tudtam Pacsker és a CCH csapat magasra rakja a lécet a szervezésnél. Ezúton is gratula, jó volt!
Picit negatív volt nekem, hogy nem volt készen a kocsi, így a szép utakat nem tudtam rendesen élvezni, nem tudtam ott ahol kellett rendes gázt adni, anélkül, hogy tönkretenném a motort. Ezért maradt a nagypapa tempó, még a sperrdifi sem tudott bezárni sajna. Ami a kanyargós és szép utakon nekem halál. Ez időhiány miatt volt és én vagyok a hibás, de milyen jó lett volna, ha... na majd legközelebb. A gyerek miatt mi kicsit másfele koncentráltuk a figyelmet az elmúlt 3 évben, ami most látszott is, hiszen Kriszta is elszokott a sodrós kanyaroktól (apex-nél igyekeztem lendületből menni azért).
Jó volt a gyalogtúra és a bográcsozás is, ja meg az első napi pizza. Azt ismételni kellene szélesebb körben is. Tudom hírtelen ötlet volt, de nagyon bejött nekünk. A szállás nagyon szuper volt, én félig Zala megyei vagyok, így a dombos utak és a falusi hangulat is nosztalgikus élményeket hozott.
Miskolcon csak egy kávét lett volna idônk meginni, de a csapat és az étterem beli események marasztaltak. Nagyon vicces 2 óra kajálás után a társulat csomó ételhordóval közelitett a kocsikhoz, pont amikor Pacsker hivott, hogy minden OK-e, hiszen csak egy KV-ra mentünk... Fotók az albumban a Kárpit szerint kevéske kaja adagokról, amit szóvá is tett távozáskor
Hazafelé picit videoztunk a pályán egymást elôzgetve.
Nálunk az egész túra 9.5-ös értékelést kap a 10-es skálán, de csak azért ennyit, hogy a jövendőbeli szervezést motíváljuk, hogy ugorja meg magas lécet és legyen még jobb.
Jövőre veletek ugyanitt!
Először is a fotók, egy "hol a hiba" kérdéssel a képen (nem volt Photoshop)
Szögliget fotók - mozso
Mi nagyon jól éreztük magunkat. Jól meg volt szervezve az autós túra, kifejezetten tetszett mindkettőnknek. A sötétben való elbukás (Rudabánya előtt) a mi puhaságunk (meg picit konfortos autózgatásunk, nézelődésünk) és az éhségünk következménye csupán. Jövőre jobban rágyúrunk!
Ha picit magamba nézek, akkor pont azt kaptuk, amit vártunk. Jó értelemben persze, mert tudtam Pacsker és a CCH csapat magasra rakja a lécet a szervezésnél. Ezúton is gratula, jó volt!
Picit negatív volt nekem, hogy nem volt készen a kocsi, így a szép utakat nem tudtam rendesen élvezni, nem tudtam ott ahol kellett rendes gázt adni, anélkül, hogy tönkretenném a motort. Ezért maradt a nagypapa tempó, még a sperrdifi sem tudott bezárni sajna. Ami a kanyargós és szép utakon nekem halál. Ez időhiány miatt volt és én vagyok a hibás, de milyen jó lett volna, ha... na majd legközelebb. A gyerek miatt mi kicsit másfele koncentráltuk a figyelmet az elmúlt 3 évben, ami most látszott is, hiszen Kriszta is elszokott a sodrós kanyaroktól (apex-nél igyekeztem lendületből menni azért).
Jó volt a gyalogtúra és a bográcsozás is, ja meg az első napi pizza. Azt ismételni kellene szélesebb körben is. Tudom hírtelen ötlet volt, de nagyon bejött nekünk. A szállás nagyon szuper volt, én félig Zala megyei vagyok, így a dombos utak és a falusi hangulat is nosztalgikus élményeket hozott.
Miskolcon csak egy kávét lett volna idônk meginni, de a csapat és az étterem beli események marasztaltak. Nagyon vicces 2 óra kajálás után a társulat csomó ételhordóval közelitett a kocsikhoz, pont amikor Pacsker hivott, hogy minden OK-e, hiszen csak egy KV-ra mentünk... Fotók az albumban a Kárpit szerint kevéske kaja adagokról, amit szóvá is tett távozáskor
Hazafelé picit videoztunk a pályán egymást elôzgetve.
Nálunk az egész túra 9.5-ös értékelést kap a 10-es skálán, de csak azért ennyit, hogy a jövendőbeli szervezést motíváljuk, hogy ugorja meg magas lécet és legyen még jobb.
Jövőre veletek ugyanitt!
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
El se hiszitek mennyire örülök az ilyesfajta beszámolóknak
Aki nem volt, annak is több kedvet csinál, mint két sor. Ráadásul jó lesz őket visszaolvasni 10 év múlva
Kiki és én csináltunk jó sok képet.
Szögliget képek - Kiki, Pacsker
Próbáltam mindenki autójáról lőni párat (ha kell a nyers utómunkához, küldöm).
Aki nem volt, annak is több kedvet csinál, mint két sor. Ráadásul jó lesz őket visszaolvasni 10 év múlva
Kiki és én csináltunk jó sok képet.
Szögliget képek - Kiki, Pacsker
Próbáltam mindenki autójáról lőni párat (ha kell a nyers utómunkához, küldöm).
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Videókat is raktam fel. Nyersen, nem volt időm vágogatni.
A nyersanyagot köszi a pályázóknak.
Vonulások:
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=SJ_XfT7 ... ucYLQG1O_g[/BBvideo]
Rolla Rutin:
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=sGVyM8L ... ucYLQG1O_g[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=hCs0TVq ... ucYLQG1O_g[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=4yRFgZ5 ... ucYLQG1O_g[/BBvideo]
Feltöltitek a tieiteket is?
A nyersanyagot köszi a pályázóknak.
Vonulások:
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=SJ_XfT7 ... ucYLQG1O_g[/BBvideo]
Rolla Rutin:
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=sGVyM8L ... ucYLQG1O_g[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=hCs0TVq ... ucYLQG1O_g[/BBvideo]
[BBvideo 640,480]https://www.youtube.com/watch?v=4yRFgZ5 ... ucYLQG1O_g[/BBvideo]
Feltöltitek a tieiteket is?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
A beszámolónkból kimaradt egy talán érdekes story. A gyalogtúra alatt Pacskernek ecseteltem 100-ból 99-szer Kriszta rossz irányba megy, nem találja el jobbról vagy balról jön a vonat a sorompónál, stb. Szóval nincs érzéke ehhez. Így van ez a lottóval is. Szögligeten a bácsi nagyon mondogatta neki, hogy töltsön ki egy játékot és amikor a csapat többsége Aggtelekre tartott a hosszú úton, mi Lottóztunk egyet. 3 mezőt Kriszta, hármat én.
Végül kiderült Kriszta összehozott egy három találatost és a maradék kettőnek is megcsípte a szélét. Külön vicces, hogy a számok amiket én játszottam meg egy mezőben pedig 1-2-3 távolságban voltak vagy Kriszta számaitól vagy a kihűzott számoktól, de szigorúan úgy, hogy nulla találatom legyen, hehe. Szerintem soha nem kerülünk ilyen közel egy Lottó ötöshöz
Jó lett volna, ha összejön, áldoztunk volna a CCH szponzorálására.
Végül kiderült Kriszta összehozott egy három találatost és a maradék kettőnek is megcsípte a szélét. Külön vicces, hogy a számok amiket én játszottam meg egy mezőben pedig 1-2-3 távolságban voltak vagy Kriszta számaitól vagy a kihűzott számoktól, de szigorúan úgy, hogy nulla találatom legyen, hehe. Szerintem soha nem kerülünk ilyen közel egy Lottó ötöshöz
Jó lett volna, ha összejön, áldoztunk volna a CCH szponzorálására.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Ewing
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 647
- Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
- Autód gyártási éve: 1990
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Kicsit megkésve én is szeretném megköszönni a szervezők munkáját! Nagyszerű hétvége volt! Most is mint mindig rengeteg és jobbnál jobb programot tálalt ki a vezetőség. A kalandtúra fantasztikus volt, Kikivel kooperáltunk, sokat segített ha nincs ott lehet még mostanra sem találom meg a szállást. Sástónál a helyiek nem ismertek semmiféle elátkozott királyfit, de meglett a titok nyitja. Sástót elhagyva Matyi mögött mentem mikor defektet kapott, nem tudom rögtön észre vettem-e vagy már mentünk úgy pár kilométert mire felhívtam és szóltam neki, hogy lapos a kerék, de csak az alja...... Szerencsére gyorsan megoldódott. Majd folytattuk utunkat tovább pontról pontra haladva. Szögligetre érve ínycsiklandó vacsora várta az utazókat. Másnap a túra megalapozta a vacsorához az étvágyat. De előtte a játékok teljesítése volt a cél, gyorsan kiderült a dobálózást még gyakorolnom kell. Mindkét paprikás finom volt, köszönet érte a szakácsoknak. Ilyen hangulatos szálláson még talán még nem is voltam, nagyszerű volt, már már rosszul esett eljönni onnan.
Képeket alig csináltam, de ideteszem a lényeget.
Képeket alig csináltam, de ideteszem a lényeget.
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
"Én nem is szoktam neki nyomni" - Első videó első perce padlógázas gyorsítás
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Sziasztok!
Mi is nagyon jól éreztük magunkat. Jók voltak a játékok a helyszín és a kalandtúra is na és persze a társaság.
Ami kicsit rontotta az összképet, hogy nagyon sokan "aludtunk" egy szobába így lehetetlen volt pihenni, mindig mászkált, horkolt, .... valaki.
Valamint szuperek voltak a kanyargós utak, csak nagyon rossz minőségűek, több autó is szétesett, nekem is kihullott jó pár beltércsavarom.
Ennek ellenére élveztük és köszönjük a szervezést.
Mi is nagyon jól éreztük magunkat. Jók voltak a játékok a helyszín és a kalandtúra is na és persze a társaság.
Ami kicsit rontotta az összképet, hogy nagyon sokan "aludtunk" egy szobába így lehetetlen volt pihenni, mindig mászkált, horkolt, .... valaki.
Valamint szuperek voltak a kanyargós utak, csak nagyon rossz minőségűek, több autó is szétesett, nekem is kihullott jó pár beltércsavarom.
Ennek ellenére élveztük és köszönjük a szervezést.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Többiek, képek, videók? Jöhet telefonos is!
Kíváncsiak vagyunk rájuk!
Nemethaky, Balázs, Sanyi, Krisztián?
Cslaci Márti?
Ewing, jöhet a többi is!
Biagio, Mono?
Zsoltee, Neragi?
Kárpit, Viki biztos van még ?
Toytomi, Szandra?
Bohi, Viki?
Bruce E9, Rita?
Taki telefonosak
Bardos6, Niki?
...?
Kíváncsiak vagyunk rájuk!
Nemethaky, Balázs, Sanyi, Krisztián?
Cslaci Márti?
Ewing, jöhet a többi is!
Biagio, Mono?
Zsoltee, Neragi?
Kárpit, Viki biztos van még ?
Toytomi, Szandra?
Bohi, Viki?
Bruce E9, Rita?
Taki telefonosak
Bardos6, Niki?
...?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- médzsör
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 161
- Csatlakozott: 2007 máj. 13, 07:20 pm
- Autód gyártási éve: 2015
- Autód típusa (és generációja): Corolla E18
- Autód felszereltségi jelölése: Active
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: RAVAZD
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Hát ez a képek és beszámolók alapján is nagyon jól sikerült!!!!! Gratula !!!!
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra - Szögliget
Kiváló találkozón lehettünk jelen ismét! A szervezés színvonala megint elismerésre méltó volt. Az igényesség már a kalandtúra elején látszott, ugyanis Turán a start helyszínén egy igazán részletesen megszerkesztett, igényesen összeállított itinert kaptunk, ami már-már iskolai munkafüzetnek is beillett volna. Számomra ez nagyon pozitív volt. Az indulásnál persze megint beleestem ugyanabba a hibába, amibe az előző kalandtúrán is, azaz túlkombináltam, túlgondoltam a feladványt, ezért annak ellenére, hogy az 1. támpont helyszínét Mátrafüred-Sástót sikerült jól beazonosítani, mégsem mentünk ki Sástóig, hanem megálltunk Mátrafüreden. Ott hiába kérdeztem öreg bácsit, öreg nénit, senki nem tudott elátkozott királyfi szobráról, emlékhelyéről. Továbbmentünk hát Sástóra, ahol csak a szemünket verte ki a hatalmas betűkkel kirakott turistaközpont. Innentől gördülékenyen ment a túra Borsodnádasdig. Sajnos tényleg igaz a mondás, hogy saját hibájából tanul az ember. A szervezők minden eddigi kalandtúrán elmondták, hogy GPS, okostelefon használata nem ajánlott, azok helyett sokkal többet ér az autós térkép. Autós térkép hiányában a GPS térképállományát használva Borsodnádasd és Lázbérc között egy borzasztó, útnak nem nevezhető nyomvonalra tévedtünk. Erdőn ment keresztül, valaha szilárd burkolatú volt, mára azonban csak a szilárd burkolat darabjai maradtak meg, a hiányzó részeket pedig 10-20 cm mély gödrök alkották. Itt eszembe jutottak a Halálos kitérő című filmek... Szerencsére a futómű elég magas, így egyetlen egy felütközéssel átkeltünk. A túra végig gyönyörű útvonalon vezetett, nekünk alföldi síksághoz szokottaknak nem mindennapi volt. Első alkalommal sikerült még világosban megérkeznünk a szállásra! A szállás tényleg szép helyen volt, a domboldalban, a település felett. Reggelente a levegőt harapni lehetett. A vetélkedőből a rutinpálya baromira tetszett, nagyon élveztem! A váltógombok ülésbe dobálása viszont nem, mivel egyet sem tudtam bedobni Dartsban is a Lexust kidobtam kétszer Ezek miatt és a többi kisebb pontveszteség miatt magamban már beletörődtem, hogy nem kell sorba állni az eredményhirdetésnél. És láss csodát, mégis meglett a harmadik hely (sőt rövid ideig az ezüst is a nyakamban lógott ), aminek nagyon örültem. Nagyon-nagy köszönet azért, hogy a párokra is gondoltatok. Márti is őszintén örült az illatgyertyának, aminek mellesleg az illata is tényleg jó!
Köszönjük ezt a kellemes hétvégét!
CCH Nyári Találkozó - Szögliget - 2014.08.22-24 / CsLaci, Márti
Köszönjük ezt a kellemes hétvégét!
CCH Nyári Találkozó - Szögliget - 2014.08.22-24 / CsLaci, Márti
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L