GT86
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: GT86
Súly lóerő arányt ne feledd. A tied kicsit jobban áll. A másik a hajtási veszteség. Attól még nagyon hamónikus. Csak a mai igényekhez "tompítva". Én is azt éreztem, hogy rám szabták, de a bmw m5-él is ezt éreztem.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GT86
Örülök Krisz, hogy neked is sikerült vezetni. Sőt nem is akármilyen távon! Szuper lehetett..
Várjuk a képeket és a videót! A Piros nem túl gyakori szín belőle
Várjuk a képeket és a videót! A Piros nem túl gyakori szín belőle
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86
Aki vezette már itt a clubban, ossza meg a tapasztalatait!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Re: GT86
Én ezen a bemutatón voltam, még 2012-ben, amin volt lehetőségem megépített pályán élvezkedni vele.
http://vimeo.com/46217973
Volt gyors szakasz, csikicsuki és ami külön jó volt hogy volt egy instruktor aki folyamatosan mondta hogy mi jön és "tapossad neki" felszólítások tömkelege
A klubból azt hiszem mind össze Walaki volt ott az AE86-al, a videón látszik is és szerény jómagam és az autóm is.
Elsősorban Karotta kért meg szervizelőnek erre a két gyönyörű napra, hatalmas élmény volt számomra.
Szerintem annak ellenére hogy nem egy erőmű, rendkívüli élményautó, főleg extrém helyzetekben.
Bármikor bevállalnám, csak nem az én pénztárcámhoz van pozícionálva
http://vimeo.com/46217973
Volt gyors szakasz, csikicsuki és ami külön jó volt hogy volt egy instruktor aki folyamatosan mondta hogy mi jön és "tapossad neki" felszólítások tömkelege
A klubból azt hiszem mind össze Walaki volt ott az AE86-al, a videón látszik is és szerény jómagam és az autóm is.
Elsősorban Karotta kért meg szervizelőnek erre a két gyönyörű napra, hatalmas élmény volt számomra.
Szerintem annak ellenére hogy nem egy erőmű, rendkívüli élményautó, főleg extrém helyzetekben.
Bármikor bevállalnám, csak nem az én pénztárcámhoz van pozícionálva
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86
Az ígért fotók
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GT86
Pöcs
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86
Az!Pacsker írta:Pöcs
Ráadásul Németországban!
- Autobahnon
- forgalomtól elzárt magánterületen
- kikapcsolt menetsatbilizátorral
Kipróbáltam azt a megfordulást is, amit Te szoktál csinálni az E7-tel! Tőled lesve a technikát és elsőre sikerült! Most már nem is vagy olyan nagy menő!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: GT86
Hogy is kell megbántani egyszerre két embert?
Eddig sem volt az! Ezért meg főleg nem!
persze, persze, csak piszkálódtam. Ez egyébként az ilyen benzinvérűeknek mint mi nagyjából ösztönös. Bárki meg tudja csinálni csak a kivitelezés nem egyforma minőségű . Látszik ha valaki gyakorlott.
Korábban felmerült a kérdés, hogy milyen fokozatai vannak a kipörgésgátlónak. Neked sikerült megfejteni?
Állítólag van egy bekapcsolt, van egy autómatikusan bekapcsoló és egy teljesen kikapcsolt mód. Ez így helyes? Illetve a teljesen kikapcsolt mód az úgy aktiválódik, hogy a gombot hosszan kell nyomni?
Eddig sem volt az! Ezért meg főleg nem!
persze, persze, csak piszkálódtam. Ez egyébként az ilyen benzinvérűeknek mint mi nagyjából ösztönös. Bárki meg tudja csinálni csak a kivitelezés nem egyforma minőségű . Látszik ha valaki gyakorlott.
Korábban felmerült a kérdés, hogy milyen fokozatai vannak a kipörgésgátlónak. Neked sikerült megfejteni?
Állítólag van egy bekapcsolt, van egy autómatikusan bekapcsoló és egy teljesen kikapcsolt mód. Ez így helyes? Illetve a teljesen kikapcsolt mód az úgy aktiválódik, hogy a gombot hosszan kell nyomni?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86
Igen, csak másnap jöttünk rá, hogy ha hosszan (kb. 3 mp)-ig nyomod a ESP gombot, akkor kapcsol ki teljesen. Az első nap hervatag, gyenge motorerő érzet után a második napon kikapcsolt ESP-vel határozottan erősebbnek tűnt, bár lehet, hogy kicsit ki kellett kormolni a rebndszert hozzá. El volt lustulva szerintem a kicsike.bubidisc írta:Hogy is kell megbántani egyszerre két embert?
Eddig sem volt az! Ezért meg főleg nem!
persze, persze, csak piszkálódtam. Ez egyébként az ilyen benzinvérűeknek mint mi nagyjából ösztönös. Bárki meg tudja csinálni csak a kivitelezés nem egyforma minőségű . Látszik ha valaki gyakorlott.
Korábban felmerült a kérdés, hogy milyen fokozatai vannak a kipörgésgátlónak. Neked sikerült megfejteni?
Állítólag van egy bekapcsolt, van egy autómatikusan bekapcsoló és egy teljesen kikapcsolt mód. Ez így helyes? Illetve a teljesen kikapcsolt mód az úgy aktiválódik, hogy a gombot hosszan kell nyomni?
Kipróbáltuk a végét is 5-ben 214-nél szabályozott le (pirosan villogó jelzés, mint egy rallye autóban), utána 6-ban ment óra szerint 242-t. >160 -nál mindenki húzódott le előttünk, különös érzés volt, amikor Porshe-k, Audik, BMW-k "menekültek" előlünk
Köszönhető a lapos építésnek, a xenon és brutál jól világító lámpáknak, a Ferrári piros festésnek. Eddig fotókon narancsban tetszett a legjobban, de pirosban határozottan jobban tetszik már, sőt a feketében sem mutat olyan jól.
Egyébként rá kellett jönnöm, hogy kevés vagyok ehhez a kocsihoz, sokat kellene gyakorolnom, meg kellene szokni a hátsó kerekes élményt. Ennek ellenére még az én szintemen is nagyon élvezhető és jóindulatú volt. (azért lehetne egy kicsit erősebb a moci)
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Re: GT86
Tudod ott rosszul keresnek ezért 4,6misiért osztogatják!
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: GT86
+nem 27% az ÁFA és nincs 10% védővám az EU miatt...4.6m a nettó alapára...annak a verziónak, amin fényezetlen lökhárítók, kicsi vékony acélfelnik vannak valamint soksok kényelmi felszerelés (klíma, navi) hiányzik belőle. A "rendes" változatok 6m Ft körül vannak...Sannyi írta:Tudod ott rosszul keresnek ezért 4,6misiért osztogatják!
Nálunk vám és áfa, valamint regadó nélkül, 250 ezer Ft szállítási költségekkel számolva ~6.5m a nettó alapára...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///