CCH-s Szimulátorozások
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
CCH-s Szimulátorozások
Volt már korábban is 1-2 játszadozás. LFS-es LAN party, szülinapos bohóckodás, de már végre tudunk beszélni az elsõ megszervezett CCH-s "szimulátorozás"-ról is.
A tegnapi nap folyamán 13-an összegyûltünk a Szülinapokról is ismert Racing Club Cafe-ban, hogy összemérjük tudásunkat virtuális autóvezetésben.
14:00-ra érkeztünk és pontban 21:00-kor tettük ki a lábunkat az RCC-bõl, ahogy terveztük
Kiderült, hogy a GT5-el való Wifin összekötött egymás ellen versenyzéshez szükséges, hogy a két program lefrissítse magát. Elindították a srácok az adatletöltéseket, de elõzetes becslés alapján is fél-1 óra lett volna, mire végeznek a PS3-ak, így ezt az opciót inkább passzoltuk - persze a következõ alkalom elõtt majd végigpörgetjük.
A bajnokság tervezete a szervezõ topciban leírt volt:
Természetesen minden autónál és pályánál minden segédletet levettünk, hogy a lehetõ legrealisztikusabb legyen a játék.
Volt idõ második játszmára is. Itt pedig a Suzuka-i pályát (3-3 kör) és a Castrol-os TOM'S, pálya Supra-t (3SGTE) választottuk.
Mindenki nagyon sokat fejlõdött! Valakinek elõbbi, valakinek utóbbi konstrukció jött be jobban.
A teljesítményekrõl beszéljenek az idõeredmények:
Erõsen hobbi kategória. Profik számára megmosolyogtató, de a lényeg, hogy nagyon élveztük
Pár embertõl eltekintve mind elõször játszottunk Gran Turismo-val, ezért is látható az akár 1 perces fejlõdés a gyakorló és idõmérõk idõeredmények közt.
Voltak bénázások, vakondtúrás keresések, de voltak nagyon szép menetek is, ahol nem egyszer tizedek döntöttek a pozíciókról. Látszott, hogy ki rutinos, de a többiek kedvét nem szegte. Tanultunk, lestünk és szagoltuk a mezitlábas profi küzdõverejtékét
Szó mi szó, RWD joggal érdemelte meg mindkét versenyben az elsõ helyezést, de voltak többen is, akik meglepõen szépen rajzolták az íveket.
RWD ugyan nem díjazunk, de ha ILYEN Hot Wheels AE86-od még nincsen, akkor egyet igényelhetsz a szülinapon.
Végtelenül szimpatikus volt a gyakorlottak szerénysége. Nem alázott senki senkit!
A verseny sikerein kívül a hangulat is remek volt. Próbáltuk lelesni az íveket, drukkoltunk egymásnak, bíztattuk a másikat, de közbe szûrõdtek párbeszédek innen-onnan Corolla szervizelésrõl, alkatrész beszerzésekrõl, RAV4 elsõ tapasztalatokról... Volt, hogy megcsörrent a telefonom, nem tudtam felvenni TRD hívott és jól elbeszélgetett a többiekkel. Igazi CCH-s autób@zulás volt, jelen esetben szeretett kedveseink és mindenféle kontroll nélkül
Frool például már a találkozó helyszínére is úgy érkezet, hogy km-ekrõl hallani lehetett a hachit, majd a kanyarokban és a visszafordulásnál ott is hagyta lenyomatát az aszfalton. Találtunk még a helyszínen egy A4-es Celica-t, egy régi 300ZX dupla kormányos "tanuló-élmény" autót és persze ott voltak a csodaszép Klubos Corolla paripák is.
Mienk volt az egész RCC, nagyon jól éreztük magunkat. A hely is kitett magáért!
Bence kóstolót hozott fel, hogy megfelel-e a panírozási technikája. 18:00-ra kértük a vacsit, pontban akkor ömleni is kezdtek a finomabbnál finomabb ételek. Megjegyeztem, hogy, ha lehet férfias adagokat kérnénk. Azt hiszem senki nem maradt éhes .... Akkora dagokat kaptunk, hogy az enyémet meg se tudtam enni. A rántott részrõl tudok nyilatkozni, minden friss, forró és fenséges volt. Pörisek?
Ugyan nem kértük, de végül nagy sikerrel készült Bence és a tulajdonos koviubival is, illetve egy kis desszertet is fel tudtak ajánlani nekünk.
A fékpedál potik Közlekes Rallyzása után mindkét vezérlõnél elkezdtek rendetlenkedni. RWD-vel, Biagio-val tartottunk egy kis gyors szervizt. Az igazi pályás Ferrari mellõl kaptunk pár profi szerszámot, így könnyen szét tudtuk borítani a pedálokat és végül sikerültek a javítások is Nincs CCH tali olajos kéz nélkül!
A (8 ember esetén) 3500Ft/fõs elõzetes terembérlet becsléssel ellentétesen 1400Ft/fõ lett a vége... Közrejátszott az is, hogy 13-an voltunk, de a szerelés miatt kaptunk 2 óra kedvezményt is. A következõ biztos több lesz, de azért kellemes csalódás volt, hogy az egész nap kajával-piával kevesebbe megállt, mint 3x8 perc gokart
Aki 1500 Forintot adott, annak köszönjük a fémkarika klubfelajánlást. Bubi, kérlek nézd el a szemtelenségem. Tényleg nem tudtunk többet visszaadni. Amennyiben kell a 200Ft, természetesen a szülinapon Biagio odaadja.
Szó mi szó, nagyon jól éreztem magam. Jó kis délután volt. A 7 óra hipp-hopp elrepült. Jó kis csapat gyûlt össze!
RWD egy körét levideóztuk. Hamarosan felrakom a képeimmel együtt.
Lackó, illetve aki még fotózott, kérlek töltsétek fel a képeiteket!
Várom a ti beszámolóitokat is!
Legyen következõ alkalom?
Miket változtassunk?
A tegnapi nap folyamán 13-an összegyûltünk a Szülinapokról is ismert Racing Club Cafe-ban, hogy összemérjük tudásunkat virtuális autóvezetésben.
14:00-ra érkeztünk és pontban 21:00-kor tettük ki a lábunkat az RCC-bõl, ahogy terveztük
Kiderült, hogy a GT5-el való Wifin összekötött egymás ellen versenyzéshez szükséges, hogy a két program lefrissítse magát. Elindították a srácok az adatletöltéseket, de elõzetes becslés alapján is fél-1 óra lett volna, mire végeznek a PS3-ak, így ezt az opciót inkább passzoltuk - persze a következõ alkalom elõtt majd végigpörgetjük.
A bajnokság tervezete a szervezõ topciban leírt volt:
Hosszas tanácskozás után az elsõ pálya végül a Nürburgring GP Track lett, ahol 4-4 kört ment mindenki, az elsõ autó pedig egy széria Lotus Elise (Toyota 2ZZGE)
- 1 kiválasztott pályán, 1 kiválasztott autóval (3 megszavazottból sorsolunk), mindenki kap pálya hossztól függõen 4-8 gyakorlási, ismerkedési kört. Legjobb idõt már itt is feljegyezzük.
- Utána jön az idõmérõ. Mindenki kap 4 környi idõt, hogy megfussa a legjobbját. Legjobbja valószínû jobb lesz, mint a gyakorló körökön. Abszolút legjobb idõ alapján kialakul a rangsor.
- Majd a végén 4-8 körös versenyben 5 futam egymás ellen (mezõnnyel). Elsõ legjobb idõ a második ellen; Harmadik a negyedik ellen...
Természetesen minden autónál és pályánál minden segédletet levettünk, hogy a lehetõ legrealisztikusabb legyen a játék.
Volt idõ második játszmára is. Itt pedig a Suzuka-i pályát (3-3 kör) és a Castrol-os TOM'S, pálya Supra-t (3SGTE) választottuk.
Mindenki nagyon sokat fejlõdött! Valakinek elõbbi, valakinek utóbbi konstrukció jött be jobban.
A teljesítményekrõl beszéljenek az idõeredmények:
Erõsen hobbi kategória. Profik számára megmosolyogtató, de a lényeg, hogy nagyon élveztük
Pár embertõl eltekintve mind elõször játszottunk Gran Turismo-val, ezért is látható az akár 1 perces fejlõdés a gyakorló és idõmérõk idõeredmények közt.
Voltak bénázások, vakondtúrás keresések, de voltak nagyon szép menetek is, ahol nem egyszer tizedek döntöttek a pozíciókról. Látszott, hogy ki rutinos, de a többiek kedvét nem szegte. Tanultunk, lestünk és szagoltuk a mezitlábas profi küzdõverejtékét
Szó mi szó, RWD joggal érdemelte meg mindkét versenyben az elsõ helyezést, de voltak többen is, akik meglepõen szépen rajzolták az íveket.
RWD ugyan nem díjazunk, de ha ILYEN Hot Wheels AE86-od még nincsen, akkor egyet igényelhetsz a szülinapon.
Végtelenül szimpatikus volt a gyakorlottak szerénysége. Nem alázott senki senkit!
A verseny sikerein kívül a hangulat is remek volt. Próbáltuk lelesni az íveket, drukkoltunk egymásnak, bíztattuk a másikat, de közbe szûrõdtek párbeszédek innen-onnan Corolla szervizelésrõl, alkatrész beszerzésekrõl, RAV4 elsõ tapasztalatokról... Volt, hogy megcsörrent a telefonom, nem tudtam felvenni TRD hívott és jól elbeszélgetett a többiekkel. Igazi CCH-s autób@zulás volt, jelen esetben szeretett kedveseink és mindenféle kontroll nélkül
Frool például már a találkozó helyszínére is úgy érkezet, hogy km-ekrõl hallani lehetett a hachit, majd a kanyarokban és a visszafordulásnál ott is hagyta lenyomatát az aszfalton. Találtunk még a helyszínen egy A4-es Celica-t, egy régi 300ZX dupla kormányos "tanuló-élmény" autót és persze ott voltak a csodaszép Klubos Corolla paripák is.
Mienk volt az egész RCC, nagyon jól éreztük magunkat. A hely is kitett magáért!
Bence kóstolót hozott fel, hogy megfelel-e a panírozási technikája. 18:00-ra kértük a vacsit, pontban akkor ömleni is kezdtek a finomabbnál finomabb ételek. Megjegyeztem, hogy, ha lehet férfias adagokat kérnénk. Azt hiszem senki nem maradt éhes .... Akkora dagokat kaptunk, hogy az enyémet meg se tudtam enni. A rántott részrõl tudok nyilatkozni, minden friss, forró és fenséges volt. Pörisek?
Ugyan nem kértük, de végül nagy sikerrel készült Bence és a tulajdonos koviubival is, illetve egy kis desszertet is fel tudtak ajánlani nekünk.
A fékpedál potik Közlekes Rallyzása után mindkét vezérlõnél elkezdtek rendetlenkedni. RWD-vel, Biagio-val tartottunk egy kis gyors szervizt. Az igazi pályás Ferrari mellõl kaptunk pár profi szerszámot, így könnyen szét tudtuk borítani a pedálokat és végül sikerültek a javítások is Nincs CCH tali olajos kéz nélkül!
A (8 ember esetén) 3500Ft/fõs elõzetes terembérlet becsléssel ellentétesen 1400Ft/fõ lett a vége... Közrejátszott az is, hogy 13-an voltunk, de a szerelés miatt kaptunk 2 óra kedvezményt is. A következõ biztos több lesz, de azért kellemes csalódás volt, hogy az egész nap kajával-piával kevesebbe megállt, mint 3x8 perc gokart
Aki 1500 Forintot adott, annak köszönjük a fémkarika klubfelajánlást. Bubi, kérlek nézd el a szemtelenségem. Tényleg nem tudtunk többet visszaadni. Amennyiben kell a 200Ft, természetesen a szülinapon Biagio odaadja.
Szó mi szó, nagyon jól éreztem magam. Jó kis délután volt. A 7 óra hipp-hopp elrepült. Jó kis csapat gyûlt össze!
RWD egy körét levideóztuk. Hamarosan felrakom a képeimmel együtt.
Lackó, illetve aki még fotózott, kérlek töltsétek fel a képeiteket!
Várom a ti beszámolóitokat is!
Legyen következõ alkalom?
Miket változtassunk?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
400Ft és majd még megtoldom a szülinapon.
Elsõnek hibátlan volt az esemény és a GT5 is jó, megszokható.
Amin én változtatnék (ha a GT5-nél maradunk):
- gépek legyenek belõve kezdésre ( ez kb. 1 óra)
- ne a helyszínen ötleteljünk az autóról és a pályáról, körök számáról legyen elõre eldöntve. Elég 1 embernek eldöntenie, itt a demokrácia csak viszi az idõt.
- vannak kevésbé gyakorlottak, mindig is lesznek, azok próbáljanak egyrészt felzárkózni, (mindenkinek az a jobb) viszont határozzunk meg egy limit idõt. Ha az alatt nem teljesítik a megadott körszámot akkor is legyen vége a gyakorlásnak.
Továbbá én pörgõsebbre venném a dolgot. Túl sok volt a várakozás. Lehet rövidebb pálya és vagy gyorsabb autó de max. 1p:30-45mp körátlag lenne az ideális és abból is max 4.
Sokak kedvence a zöld pokol. Lehetne azt csinálni, hogy az egyik gépen beállítjuk fixre a zöld pokolt egy sorsolt autóval (kb. 8:00 perces autót kéne nézni). Azon egész du. lehetne menni az elõre meghatározott sorrendben 1-1 kört. A nap végén kihirdetnék a zöld pokol királyát.
Szerintem sokaknak hiányzott a test test elleni küzdelem, lehetne egy rövid egyenes kieséses versenyt is csinálni 2-3 körös versenyekkel.
Tudom, hogy mindenki nagy japán autó fan, de mivel kevés az autó ezért a nem japán autókat is ki kéne majd próbálni.
Amúgy meg körbe lehet nézni, hátha van még valami olyan autós játék PS3-ra, vagy PC-re ami nem gagyi, csak az is legyen letesztelve, kipróbálva. Legyen vele elképzelés, legyen belõve stb. Szerintem még 2 teljesen különbözõ játék is mehetne a két gépen. Ez csak szervezés kérdése.
Elsõnek hibátlan volt az esemény és a GT5 is jó, megszokható.
Amin én változtatnék (ha a GT5-nél maradunk):
- gépek legyenek belõve kezdésre ( ez kb. 1 óra)
- ne a helyszínen ötleteljünk az autóról és a pályáról, körök számáról legyen elõre eldöntve. Elég 1 embernek eldöntenie, itt a demokrácia csak viszi az idõt.
- vannak kevésbé gyakorlottak, mindig is lesznek, azok próbáljanak egyrészt felzárkózni, (mindenkinek az a jobb) viszont határozzunk meg egy limit idõt. Ha az alatt nem teljesítik a megadott körszámot akkor is legyen vége a gyakorlásnak.
Továbbá én pörgõsebbre venném a dolgot. Túl sok volt a várakozás. Lehet rövidebb pálya és vagy gyorsabb autó de max. 1p:30-45mp körátlag lenne az ideális és abból is max 4.
Sokak kedvence a zöld pokol. Lehetne azt csinálni, hogy az egyik gépen beállítjuk fixre a zöld pokolt egy sorsolt autóval (kb. 8:00 perces autót kéne nézni). Azon egész du. lehetne menni az elõre meghatározott sorrendben 1-1 kört. A nap végén kihirdetnék a zöld pokol királyát.
Szerintem sokaknak hiányzott a test test elleni küzdelem, lehetne egy rövid egyenes kieséses versenyt is csinálni 2-3 körös versenyekkel.
Tudom, hogy mindenki nagy japán autó fan, de mivel kevés az autó ezért a nem japán autókat is ki kéne majd próbálni.
Amúgy meg körbe lehet nézni, hátha van még valami olyan autós játék PS3-ra, vagy PC-re ami nem gagyi, csak az is legyen letesztelve, kipróbálva. Legyen vele elképzelés, legyen belõve stb. Szerintem még 2 teljesen különbözõ játék is mehetne a két gépen. Ez csak szervezés kérdése.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Várom a ti beszámolóitokat is!
Elsõnek hibátlan volt az esemény
Lehet ám kicsit bõvebben. Kíváncsi vagyok hogy éltétek meg. Mi tetszett, mi nem tetszett...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Elõször is köszi Pacsker a szervezést.
Kaja isteni volt. Pörköltöt ettem, mely az ízlésemnek megfelelõen volt elkészítve. Puha volt a marha, az ízek összeértek, a kis vörösbor is kiérezhetõ volt belõle. Szóval én csak ajánlani tudom másoknak.
A hely ügye már önmagáért beszél, de aki volt már itt szülinapon vagy most szimulátorozni tudja mirõl is beszélek. Egybõl átitatódik az ember a versenyezés adta örömökkel. A hangulat és a társaság non plus ultra. Legközelebb is ott a helyünk.
Az eredményeket nézve igen szépen el lehet választani, hogy kinek mi fekszik jobban. De vannak egyesek, mint pl. RWD aki olyan érzékkel bír ehhez. Teljesen mindegy milyen verda, milyen pálya úgy is megfogja és úgy is körbe autóz mindenkit.
Szerintem az autók és a pálya kiválasztása kb. 10 percet vett igénybe így felesleges elõre eldönteni, hisz aki (mint én is) nem ismerem a játékot és nem tudom mik közül lehet választani. Ezzel kevés idõt tudunk spórolni. Nekem ez a felállás teljesen megfelelt tegnap, hogy közösen eldöntöttük.
A felzárkózás pedig szerintem nem kérhetõ és nem is elvárt. Persze rossz nézni egy gyakorlottabb embernek más ügyetlenségét, de más kedvét és lehetõségét kár elrontani és elvenni limit idõkkel, hisz nem vérre menõ küzdelem a cél, hanem a szórakozás és a kikapcsolódás.
Várom a videót és a képeket.
Kaja isteni volt. Pörköltöt ettem, mely az ízlésemnek megfelelõen volt elkészítve. Puha volt a marha, az ízek összeértek, a kis vörösbor is kiérezhetõ volt belõle. Szóval én csak ajánlani tudom másoknak.
A hely ügye már önmagáért beszél, de aki volt már itt szülinapon vagy most szimulátorozni tudja mirõl is beszélek. Egybõl átitatódik az ember a versenyezés adta örömökkel. A hangulat és a társaság non plus ultra. Legközelebb is ott a helyünk.
Az eredményeket nézve igen szépen el lehet választani, hogy kinek mi fekszik jobban. De vannak egyesek, mint pl. RWD aki olyan érzékkel bír ehhez. Teljesen mindegy milyen verda, milyen pálya úgy is megfogja és úgy is körbe autóz mindenkit.
Szerintem az autók és a pálya kiválasztása kb. 10 percet vett igénybe így felesleges elõre eldönteni, hisz aki (mint én is) nem ismerem a játékot és nem tudom mik közül lehet választani. Ezzel kevés idõt tudunk spórolni. Nekem ez a felállás teljesen megfelelt tegnap, hogy közösen eldöntöttük.
A felzárkózás pedig szerintem nem kérhetõ és nem is elvárt. Persze rossz nézni egy gyakorlottabb embernek más ügyetlenségét, de más kedvét és lehetõségét kár elrontani és elvenni limit idõkkel, hisz nem vérre menõ küzdelem a cél, hanem a szórakozás és a kikapcsolódás.
Várom a videót és a képeket.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Elõször is nagyon köszönjük az alkalmat, a szervezést, és ehhez hasonlókat.
Vicces volt, mert amikor odaértünk, túlmentünk az RCC épületén. Nem igazán értettük, hogy mi a sz@rt keresünk egy ipari területen, biztos a Rétifarkas utcába kellett jönnünk? Tanácskoztunk, mire megláttuk Biagio E9-cét befordulni...volt ám öröm. Nem tudom hogy mibõl tartják fent ezt a kis kuckót, ilyen idióta környezetben, de hát ez már legyen az õ bajuk. Egyébként szuper a hely, nagyon tetszik, a Subarus, szervizkamionos parkolóért külön plusz pont. Talán nincs is olyan hülye helyen...
A felajánlott Hacsit nagyon szívesen elfogadom, igaz már beszereztem egyet, de az fehér. Küzdõverejték? Ezek szerint büdös voltam, jeah. Kéne fürdenem néha. Mezítlábas témára kitérve. Meggyõzõdésem (tudom hogy nem idõre mentünk, de szerintem azért mindenkiben ott lapul a versenyszellem), hogy cipõben másodpercekben mérhetõ hátrány szedhetõ össze, fõleg egy ilyen kis nyámnyila pedál esetén (no offense). Arról nem is beszélve, hogy amint tapasztaltam a GranTurismo extra óvatosságot igényel. Szóval zokniban precízebben lehet finomkodni, következõre próbáljátok ki. Egyébként eddig 1 szezont toltam le FWD-vel, illetve két fél szezont RWD-vel az itthoni legnevesebb ligában (csak annyit, hogy Michelisz Norbi is itt versenyzett, sõt, mostanában is szokott indulni 1-1 futamon, akár Wéber Gabival karöltve). Egy két dobogós helyezésem volt, de összetettben nem igazán értem még oda sosem, mert képtelen vagyok egy épkézláb szezont végigcsinálni (suli, haverok, nõk, élet...valami mindig akad fontosabb). Egyszer Sinka Danit majdnem megvertem, sõt, volt hogy körökön át tartottam. Arra nagyon büszke voltam. Akinek nem ismerõs a srác neve, keressen rá nyugodtan, érdemes. Egyébként nem kell nagy dolgokra gondolni. Sima mezei íróasztalom van, egyszerû szék, és egy olyan gép, ami már akkor is max közepes szintet ért el, amikor megjelent. Egyedül a kormány "menõ", egy gyári g25, döglött szekvenciális üzemû váltóval, és többször szétszedett pedállal (potik..) és kormánnyal (típushiba, csapágy lógás, mire jó a duct tape). Naponta egy óra bõven elég a szintet tartáshoz, sõt. Persze ez ember és adottság függõ. Egyébként a g25-höz lehet kapni pl remek nyomásERÕérzékeny load cella kitet, amivel lényegesen feljavul a fékezési érzet. De úgy vagyok vele, amíg nem tudom így, gyári settel elverni a mezõnyt (stabilan, nem csak héba hóba), addig bizony a hús vér embernek kell fejlõdnie, nem a technikának. Cockpit témát meg hagyjuk is, azt a pénzt vagy energiát már a KP-ba locsolnám.
Játékok amikkel szerintem érdemes próbálkozni: Race07 és kiegészítõi, GT Legends, LFS és esetleg rFactor. Újabbak közül pedig egyedül az iRacing, és az Asetto Corsa azok, amelyekrõl tudom hogy nívósak. Véleményem szerint nagyon jó dolog a szimulátor, rengeteg dolgot át lehet ültetni a valódi autóvezetésbe.
Ugyanazok a mozdulatok rögzülnek kb.
Gokartozni nagyon szívesen megyek. Egyszer mentem itt a helyi pályán (amirõl az idõket tettem be), illetve ligatalálkozón volt ilyen alkalom. Egyébként egyszer már kipróbáltam egy E36 V8-cat (brrr, de nem volt más, driftsuli címen ment a dolog), hoki gyári futómûvel, 300 lõerõsnek hazudták. Gõzöm sincs mennyi volt, de Nekem az egy kellemes meglepetés volt. Abban a 25 percben rájöttem, hogy amit az ember összecsapat télen, azt bizony aszfalton is lehet kamatoztatni. A vége felé sikerült lefûzni a pályát is vele, pedig irgalmatlan egy billegõs, kelletlen irányítású autó volt az. De nem bántam meg, egy alkalomnak remek volt. Errõl készült onboard felvétel, ha érdekel valakit. F@sza Darth Vader sisakban. Milyen lehet egy erre a célra épített (vagy akár gyári), JAPÁN autóval menni? Ugye ugye...
Na befejezem a regényt, nagyon köszi, szuper volt. Ja tényleg, a kaja is! Még Bardos6 maradék rántott szeletét is bevágtam a pöri után, marha jó volt.
Egyedül a pólómat sajnálom, sikerült kiszakítani a pedál bütykölés közben, de annyi baj legyen. Ja és Frool, köszi a Hacsi nyáladzást, szuper cucc még mindig. Matyi autója meg besza behu (még ha hoki FWD is ).
Na puszi.
Vicces volt, mert amikor odaértünk, túlmentünk az RCC épületén. Nem igazán értettük, hogy mi a sz@rt keresünk egy ipari területen, biztos a Rétifarkas utcába kellett jönnünk? Tanácskoztunk, mire megláttuk Biagio E9-cét befordulni...volt ám öröm. Nem tudom hogy mibõl tartják fent ezt a kis kuckót, ilyen idióta környezetben, de hát ez már legyen az õ bajuk. Egyébként szuper a hely, nagyon tetszik, a Subarus, szervizkamionos parkolóért külön plusz pont. Talán nincs is olyan hülye helyen...
A felajánlott Hacsit nagyon szívesen elfogadom, igaz már beszereztem egyet, de az fehér. Küzdõverejték? Ezek szerint büdös voltam, jeah. Kéne fürdenem néha. Mezítlábas témára kitérve. Meggyõzõdésem (tudom hogy nem idõre mentünk, de szerintem azért mindenkiben ott lapul a versenyszellem), hogy cipõben másodpercekben mérhetõ hátrány szedhetõ össze, fõleg egy ilyen kis nyámnyila pedál esetén (no offense). Arról nem is beszélve, hogy amint tapasztaltam a GranTurismo extra óvatosságot igényel. Szóval zokniban precízebben lehet finomkodni, következõre próbáljátok ki. Egyébként eddig 1 szezont toltam le FWD-vel, illetve két fél szezont RWD-vel az itthoni legnevesebb ligában (csak annyit, hogy Michelisz Norbi is itt versenyzett, sõt, mostanában is szokott indulni 1-1 futamon, akár Wéber Gabival karöltve). Egy két dobogós helyezésem volt, de összetettben nem igazán értem még oda sosem, mert képtelen vagyok egy épkézláb szezont végigcsinálni (suli, haverok, nõk, élet...valami mindig akad fontosabb). Egyszer Sinka Danit majdnem megvertem, sõt, volt hogy körökön át tartottam. Arra nagyon büszke voltam. Akinek nem ismerõs a srác neve, keressen rá nyugodtan, érdemes. Egyébként nem kell nagy dolgokra gondolni. Sima mezei íróasztalom van, egyszerû szék, és egy olyan gép, ami már akkor is max közepes szintet ért el, amikor megjelent. Egyedül a kormány "menõ", egy gyári g25, döglött szekvenciális üzemû váltóval, és többször szétszedett pedállal (potik..) és kormánnyal (típushiba, csapágy lógás, mire jó a duct tape). Naponta egy óra bõven elég a szintet tartáshoz, sõt. Persze ez ember és adottság függõ. Egyébként a g25-höz lehet kapni pl remek nyomásERÕérzékeny load cella kitet, amivel lényegesen feljavul a fékezési érzet. De úgy vagyok vele, amíg nem tudom így, gyári settel elverni a mezõnyt (stabilan, nem csak héba hóba), addig bizony a hús vér embernek kell fejlõdnie, nem a technikának. Cockpit témát meg hagyjuk is, azt a pénzt vagy energiát már a KP-ba locsolnám.
Játékok amikkel szerintem érdemes próbálkozni: Race07 és kiegészítõi, GT Legends, LFS és esetleg rFactor. Újabbak közül pedig egyedül az iRacing, és az Asetto Corsa azok, amelyekrõl tudom hogy nívósak. Véleményem szerint nagyon jó dolog a szimulátor, rengeteg dolgot át lehet ültetni a valódi autóvezetésbe.
Ugyanazok a mozdulatok rögzülnek kb.
Gokartozni nagyon szívesen megyek. Egyszer mentem itt a helyi pályán (amirõl az idõket tettem be), illetve ligatalálkozón volt ilyen alkalom. Egyébként egyszer már kipróbáltam egy E36 V8-cat (brrr, de nem volt más, driftsuli címen ment a dolog), hoki gyári futómûvel, 300 lõerõsnek hazudták. Gõzöm sincs mennyi volt, de Nekem az egy kellemes meglepetés volt. Abban a 25 percben rájöttem, hogy amit az ember összecsapat télen, azt bizony aszfalton is lehet kamatoztatni. A vége felé sikerült lefûzni a pályát is vele, pedig irgalmatlan egy billegõs, kelletlen irányítású autó volt az. De nem bántam meg, egy alkalomnak remek volt. Errõl készült onboard felvétel, ha érdekel valakit. F@sza Darth Vader sisakban. Milyen lehet egy erre a célra épített (vagy akár gyári), JAPÁN autóval menni? Ugye ugye...
Na befejezem a regényt, nagyon köszi, szuper volt. Ja tényleg, a kaja is! Még Bardos6 maradék rántott szeletét is bevágtam a pöri után, marha jó volt.
Egyedül a pólómat sajnálom, sikerült kiszakítani a pedál bütykölés közben, de annyi baj legyen. Ja és Frool, köszi a Hacsi nyáladzást, szuper cucc még mindig. Matyi autója meg besza behu (még ha hoki FWD is ).
Na puszi.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
[BBvideo 560,340]http://www.youtube.com/watch?v=GyM-K3rn ... e=youtu.be[/BBvideo]
http://www.youtube.com/watch?v=GyM-K3rn ... e=youtu.be
RWD a pályán
http://www.youtube.com/watch?v=GyM-K3rn ... e=youtu.be
RWD a pályán
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Az élményekrõl nem beszéltem valami hosszan. Nagyon vártam az alkalmat és tudtam, hogy jó lesz és az is lett. A hely hangulata már beindítja az ember versenyszellemét. Aki nem járt még itt velünk az jöjjön el, nem fog csalódni. A másik a társaság akikben szintén nehéz csalódni.
A lebonyolításhoz még annyit, hogy igaz, hogy nem lehet elvárni senkitõl az extra befektetést annak érdekében, hogy azok akiknek jobban megy jobb legyen. Nem errõl van szó. Csupán arról, hogy adott idõ van arra, hogy a lehetõ legtöbbet menjünk (amiért ráadásul fizetünk). 14h-ra mentünk oda (kb. 15h-re állítottuk be a gépeket) és 21:00h elõtt egy kicsivel jöttünk el, ez alatt ment mindenki 4 etapot?! Ennél sokkal jobban ki lehet használni az idõt.
Szóval kellenek az íratlan szabályok, és a limit idõ igen is kell. Egyszerûen nem tehetjük meg egymással, hogy nem figyelünk erre. A másik, hogy sokan ragaszkodtak, hogy elvigyék az utolsó eldobós körüknél IS a verdát a célig. Szerintem azt nyugodtan át lehet adni (én is volt, hogy ezt tettem). Persze nem kell annyira figyelni az idõt, de nyilvánvalóan pocsékba ment utolsó körnél jófejség átadni.
Azért annyit még mondanék, hogy RWD szimulátorban erõsen olyan mint Slampixxx gokartban. Én erõsen úgy éreztem, hogy nyilvános kivégzésen vagyunk pedig nem vagyok a kutyaütõ kategória köztetek. Persze jó ha látjuk hová lehet fejlõdni de azért borítékolható, hogy komoly gyakorlás nélkül a következõ versenyeken sem tudjuk megszorítani õt. Én pl. nem tudok és nem is akarok gyakorolni.
A lebonyolításhoz még annyit, hogy igaz, hogy nem lehet elvárni senkitõl az extra befektetést annak érdekében, hogy azok akiknek jobban megy jobb legyen. Nem errõl van szó. Csupán arról, hogy adott idõ van arra, hogy a lehetõ legtöbbet menjünk (amiért ráadásul fizetünk). 14h-ra mentünk oda (kb. 15h-re állítottuk be a gépeket) és 21:00h elõtt egy kicsivel jöttünk el, ez alatt ment mindenki 4 etapot?! Ennél sokkal jobban ki lehet használni az idõt.
Szóval kellenek az íratlan szabályok, és a limit idõ igen is kell. Egyszerûen nem tehetjük meg egymással, hogy nem figyelünk erre. A másik, hogy sokan ragaszkodtak, hogy elvigyék az utolsó eldobós körüknél IS a verdát a célig. Szerintem azt nyugodtan át lehet adni (én is volt, hogy ezt tettem). Persze nem kell annyira figyelni az idõt, de nyilvánvalóan pocsékba ment utolsó körnél jófejség átadni.
Azért annyit még mondanék, hogy RWD szimulátorban erõsen olyan mint Slampixxx gokartban. Én erõsen úgy éreztem, hogy nyilvános kivégzésen vagyunk pedig nem vagyok a kutyaütõ kategória köztetek. Persze jó ha látjuk hová lehet fejlõdni de azért borítékolható, hogy komoly gyakorlás nélkül a következõ versenyeken sem tudjuk megszorítani õt. Én pl. nem tudok és nem is akarok gyakorolni.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Utolsó eldobós körökben hely átadásban egyett értek. Szerintem a következõ alkalommal már olajozattabban fog menni.
Bardos6-al még beszéltük azt is, hogy fejhalgatóval kilehetni szûrni a külsõ zajokat (másik gép zúgása, beszéd). Legközelebb viszek, habár nem vagyok profi de engem zavart kissé. De ez is a hangulathoz tartozott.
Bardos6-al még beszéltük azt is, hogy fejhalgatóval kilehetni szûrni a külsõ zajokat (másik gép zúgása, beszéd). Legközelebb viszek, habár nem vagyok profi de engem zavart kissé. De ez is a hangulathoz tartozott.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Nekem sajnos nem nyílik meg az album:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... fe20140112
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... fe20140112
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bocsánat, én voltam a ludas:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 112Pacsker
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 112Pacsker
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)