CCH-s Szimulátorozások
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
CCH-s Szimulátorozások
A Live For Speed nagyon realisztikus, talán már-már túlságosan is.Lyani írta:Na mit találtam a neten!
http://szimulator.hu/main.php?_action=s ... c=services
Matyival megyünk is tesztelni, most matek meg számtek óra helyett.
Esetleg, ha jó a hely, késõbb csoportosan is elmehetünk egyszer kétszer. És nagyon olcsó.
Viszont drifterfanoknak csak ajánlani tudom!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ki lehet bérelni a termet és akár bajnokságot is csinálhatnánk klubon belül.
Olcsó nagyon és legalább olyan élvezetes, mint a gokartozás!
80 ezres kormányok manuális váltóval, kuplunggal!!! Na nem is irok, inkább megyünk.
Hopp matek, hopp számtek, hopp környezet rekonstrukció.....
Olcsó nagyon és legalább olyan élvezetes, mint a gokartozás!
80 ezres kormányok manuális váltóval, kuplunggal!!! Na nem is irok, inkább megyünk.
Hopp matek, hopp számtek, hopp környezet rekonstrukció.....
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Van más racing is!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Jah, hát nem egyszerű!
Én van, hogy napi több órát játszom az LFSel, de csak kicsi kormánnyal, két pedállal. Így játék, úgy szimulátor.
2,5 óra után már tudtunk menni 3kört úgy, hogy csak egyszer csúsztunk ki.
De amúgy hatalmas élmény. Ott sikongattunk, meg kiabáltunk a Matyival.
Én van, hogy napi több órát játszom az LFSel, de csak kicsi kormánnyal, két pedállal. Így játék, úgy szimulátor.
2,5 óra után már tudtunk menni 3kört úgy, hogy csak egyszer csúsztunk ki.
De amúgy hatalmas élmény. Ott sikongattunk, meg kiabáltunk a Matyival.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Jó volt nagyon. Kagyló ülésekben ülsz a föld szintjén. Logitech kuplungos manuális 6os váltóval. Visszaváltásnál gázfröccs, 2esbe kanyarba kuplungrugdos... király.
A nő mondta, hogy próbáljuk első kerekessel először. Mi mondtuk, hogy mit nekünk, mi már szionte profik vagyunk... ahha... tényleg 2 és fél óra volt, hogy ne kelljen úton útszélen bevárni egymást... De megérte!
Gyertek el! De egy 3 óra gyakorlás minimum kell. 1 óra 10 perc 600.-
A nő mondta, hogy próbáljuk első kerekessel először. Mi mondtuk, hogy mit nekünk, mi már szionte profik vagyunk... ahha... tényleg 2 és fél óra volt, hogy ne kelljen úton útszélen bevárni egymást... De megérte!
Gyertek el! De egy 3 óra gyakorlás minimum kell. 1 óra 10 perc 600.-
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Akkor még nem próbáltad a GTR, GTR 2, GT Legends párost...birka007 írta:Én is azt vallom, hogy az LFS nél nincs jobb szimulátor a vlágon!
CSak nem tudom sajna csak billenty?n nyomni, de így is állat!
Mindenkép megyek és megvizsgálom én is a szimulátort!
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
CCH-s Szimulátorozások - RCC
Kedves megszállottak!
Elõször csak igényfelmérés szintjén érdeklõdnénk.
A címben szereplõ szimulátorozás, talán erõs kifejezés, de jobban hangzik Cockpitban, kormánnyal, pedállal való virtuális versenyzést jelentene nagy képernyõk elõtt.
A Gokartozásoknál gyakran felmerül, hogy ~30kg különbségekkel és eltérõ Gokart teljesítmények mellett nem túl reális idõre menni. Versenyezni, test-test elleni küzdelmeket játszani persze lehet, de ezt nem mindenki szereti. Hogy kideríthessük tényleg ki a legjobb pilóta, erre talán a szimulátorozás a legmegfelelõbb megmérettetés.
A klubos szülinapjaink helyéül szolgáló Racing Club Cafe-t azt hiszem nem szükséges sokat magasztalnom. Itthon talán a legjobb olyan hely, ahol autó megszállott emberek össze tudnak röffenni egy kis vacsorával egybekötött beszélgetésre. Az épület tervezésénél és a bútorozásánál is minden kis részletre odafigyeltek, hogy a lehetõ legtöbb helyrõl visszaköszönjön, mi is melengeti a szívünket igazán. A padlótól a WC csempéjén át a plafonig mindenhol megtalálhatók az autós motívumok. Emellett igényes, minõségi és jó hangulatú hely:
Az utóbbi fél évben már a nagyközönség számára teljesen bezárt. Csak rendezvényekre nyitnak ki.
A jó kapcsolatnak köszönhetõen ez viszont nem jelenti azt, hogy több 100 ezres profit alatt szóba se állnának velünk. A klubos vezetõségi üléseket már rendszerint itt tartjuk. Végtelenül korrekt és kedves velünk Bence (tulajdonos fia) és "mindent" meg lehet vele beszélni.
A Csütörtöki nap folyamán kicsit kérdezõsködtünk és felhoztam, hogy lenne-e mód arra, hogy páran a klubból eljöjjünk esetenként szimulátorozni.
Két lehetõség van erre. Vagy egybekötjük egy vacsival és elõtte-utána versenyzünk, vagy kitalálunk egy óradíjat és azt összedobjuk közösen.
Mi a vezetõségik alkalmával mindig falatozunk is. Bármit lehet kérni. Elõtte leadom Bencének a rendelést, õ bevásárol és csak nekünk, frissen elkészíti. Pizza és a rántott csirkés steak buris ételek a menõk köreinkben. Igyekszünk egy, max két félét kérni, hogy ne szívassuk õt. Természetesen sali, desszert, bármi játszik. Üdítõnek, mindig fél literes szörpöt kérünk
Én úgy képzelném el, hogy odamegyünk egy hétvégén kora délután, elkezdjük a klubos bajnokságot (aki éppen nem kanyarog, az beszélget, üdítõzik, nasizik, projektoron videózik...), aztán este 6-7 fele közösen megvacsorázunk és folytatjuk a döntõkkel. Ha elegen vagyunk, akkor lehet elég a fogyasztás, ha nem, akkor lehet össze kell dobni még egy picit.
Maga az alkalmatosság:
Nagy sikert aratott az elõzõ szülinapon is
Jelenleg 2db gép üzemel (tehát akár versenyezni is lehet). PS3-ak, Wifin összekötik egymást. Kagyló ülések, nagy monitor és visszajelzõs kormányok.
Ha komolyan gondoljuk, azt mondta Bence, szóljunk és vesznek két új kormányt.
Szoftverek: Grand Turismo és valami F1, de vihetünk bármi mást is! (továbbgondolva, ha két erõs laptopot viszünk, akár LFS-ezni is lehetne )
Annó, 7-8 évvel ezelõtt, emlékszem még Lyanee-val brutál pénzeket fizettünk azért, hogy elmenjünk egy ilyen helyre. Talán fél óránként volt sokezer? Nem emlékszem, de drága volt. Itt minden csak a mienk, tudunk enni, bandázni... Nekem megér pár ezer Ft-ot egy ilyen nap.
Ha nagyon belejövünk idõvel, van mód pókerezésre (nem pénzben), teljesítmény mérésre...
Kit érdekel még?
Ha komoly az igény, rákérdezek a pontos részletekre (anyagiak).
Az elsõ mondjuk Január 11 Szombat? (akkor is írj, ha az idõpont nem jó!)
- Pacsker / E9 Lb Gt-i
Elõször csak igényfelmérés szintjén érdeklõdnénk.
A címben szereplõ szimulátorozás, talán erõs kifejezés, de jobban hangzik Cockpitban, kormánnyal, pedállal való virtuális versenyzést jelentene nagy képernyõk elõtt.
A Gokartozásoknál gyakran felmerül, hogy ~30kg különbségekkel és eltérõ Gokart teljesítmények mellett nem túl reális idõre menni. Versenyezni, test-test elleni küzdelmeket játszani persze lehet, de ezt nem mindenki szereti. Hogy kideríthessük tényleg ki a legjobb pilóta, erre talán a szimulátorozás a legmegfelelõbb megmérettetés.
A klubos szülinapjaink helyéül szolgáló Racing Club Cafe-t azt hiszem nem szükséges sokat magasztalnom. Itthon talán a legjobb olyan hely, ahol autó megszállott emberek össze tudnak röffenni egy kis vacsorával egybekötött beszélgetésre. Az épület tervezésénél és a bútorozásánál is minden kis részletre odafigyeltek, hogy a lehetõ legtöbb helyrõl visszaköszönjön, mi is melengeti a szívünket igazán. A padlótól a WC csempéjén át a plafonig mindenhol megtalálhatók az autós motívumok. Emellett igényes, minõségi és jó hangulatú hely:
Az utóbbi fél évben már a nagyközönség számára teljesen bezárt. Csak rendezvényekre nyitnak ki.
A jó kapcsolatnak köszönhetõen ez viszont nem jelenti azt, hogy több 100 ezres profit alatt szóba se állnának velünk. A klubos vezetõségi üléseket már rendszerint itt tartjuk. Végtelenül korrekt és kedves velünk Bence (tulajdonos fia) és "mindent" meg lehet vele beszélni.
A Csütörtöki nap folyamán kicsit kérdezõsködtünk és felhoztam, hogy lenne-e mód arra, hogy páran a klubból eljöjjünk esetenként szimulátorozni.
Két lehetõség van erre. Vagy egybekötjük egy vacsival és elõtte-utána versenyzünk, vagy kitalálunk egy óradíjat és azt összedobjuk közösen.
Mi a vezetõségik alkalmával mindig falatozunk is. Bármit lehet kérni. Elõtte leadom Bencének a rendelést, õ bevásárol és csak nekünk, frissen elkészíti. Pizza és a rántott csirkés steak buris ételek a menõk köreinkben. Igyekszünk egy, max két félét kérni, hogy ne szívassuk õt. Természetesen sali, desszert, bármi játszik. Üdítõnek, mindig fél literes szörpöt kérünk
Én úgy képzelném el, hogy odamegyünk egy hétvégén kora délután, elkezdjük a klubos bajnokságot (aki éppen nem kanyarog, az beszélget, üdítõzik, nasizik, projektoron videózik...), aztán este 6-7 fele közösen megvacsorázunk és folytatjuk a döntõkkel. Ha elegen vagyunk, akkor lehet elég a fogyasztás, ha nem, akkor lehet össze kell dobni még egy picit.
Maga az alkalmatosság:
Nagy sikert aratott az elõzõ szülinapon is
Jelenleg 2db gép üzemel (tehát akár versenyezni is lehet). PS3-ak, Wifin összekötik egymást. Kagyló ülések, nagy monitor és visszajelzõs kormányok.
Ha komolyan gondoljuk, azt mondta Bence, szóljunk és vesznek két új kormányt.
Szoftverek: Grand Turismo és valami F1, de vihetünk bármi mást is! (továbbgondolva, ha két erõs laptopot viszünk, akár LFS-ezni is lehetne )
Annó, 7-8 évvel ezelõtt, emlékszem még Lyanee-val brutál pénzeket fizettünk azért, hogy elmenjünk egy ilyen helyre. Talán fél óránként volt sokezer? Nem emlékszem, de drága volt. Itt minden csak a mienk, tudunk enni, bandázni... Nekem megér pár ezer Ft-ot egy ilyen nap.
Ha nagyon belejövünk idõvel, van mód pókerezésre (nem pénzben), teljesítmény mérésre...
Kit érdekel még?
Ha komoly az igény, rákérdezek a pontos részletekre (anyagiak).
Az elsõ mondjuk Január 11 Szombat? (akkor is írj, ha az idõpont nem jó!)
- Pacsker / E9 Lb Gt-i
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2013 dec. 07, 11:00 am-kor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Közlekes
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Szívesen kipróbálnám, szerintem kajálással együtt legyen.
Szimulátorozás mellett akár egy kicsi slot car bajnokságot is lehetne tartani, ha van 2x3 méteres üreshely (esetleg asztal), meg egy konnektor. Amíg ketten nyomják a szimulátort, másik kisautózhatnak
Szimulátorozás mellett akár egy kicsi slot car bajnokságot is lehetne tartani, ha van 2x3 méteres üreshely (esetleg asztal), meg egy konnektor. Amíg ketten nyomják a szimulátort, másik kisautózhatnak
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/