Klubvezetőség
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Re: Klubvezetõség
Örömteli hírek. Sikerekben gazdag új csapat névsor.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetõség
Speciális rangként is szerepelt már ott lehet, hogy szebb.
Te hova raknád, hogy raknád? Sok évig nem volt kirakva. Nem a jaszkari a cél, hanem a visszajelzések szerint, hogy hamar tudják a felhasználók kihez kell fordulni. (csak ebben a topicban van jelezve egy új érdeklődőnek)
Te hova raknád, hogy raknád? Sok évig nem volt kirakva. Nem a jaszkari a cél, hanem a visszajelzések szerint, hogy hamar tudják a felhasználók kihez kell fordulni. (csak ebben a topicban van jelezve egy új érdeklődőnek)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Klubvezetõség
Látszik a rangból meg a zöld színből is, szerintem nem kell hozzá még három csillagos vállap meg arany zsebóra.Pacsker írta:Speciális rangként is szerepelt már ott lehet, hogy szebb.
Te hova raknád, hogy raknád? Sok évig nem volt kirakva. Nem a jaszkari a cél, hanem a visszajelzések szerint, hogy hamar tudják a felhasználók kihez kell fordulni. (csak ebben a topicban van jelezve egy új érdeklődőnek)
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetõség
Nem jött át a lényeg... "csillagos vállap"
- A Rangból nem látszik. Jelenleg nincs speciális rang. Az a hozzászólások alapján kalkulált fórumozási szokás jelző. (Újonc, Visszatérő, Gyakori látogató, Aktív fórumozó, Fanatikus fórumozó) A site admin az én nevem mellett automatikusan ott van, mert én vagyok az alapító első felhasználó.
- A színből sem derül ki. Az a fórum adminisztrátoraira és moderátoraira utal, ami a klubvezetéssel nagyon nem azonos. Ahogy megnézed a felsorolást, négyüknek egyelőre semmilyen speciális fórum jogosultsága NINCS. Ugyanolyan színű a nevük, mint neked...
- Tehát ezen a topic-on kívül honnan tudná az új érdeklődő, hogy Vezetőségi tag az illető?
Azt hittem korrekt ötleted van...
TROLL
- A Rangból nem látszik. Jelenleg nincs speciális rang. Az a hozzászólások alapján kalkulált fórumozási szokás jelző. (Újonc, Visszatérő, Gyakori látogató, Aktív fórumozó, Fanatikus fórumozó) A site admin az én nevem mellett automatikusan ott van, mert én vagyok az alapító első felhasználó.
- A színből sem derül ki. Az a fórum adminisztrátoraira és moderátoraira utal, ami a klubvezetéssel nagyon nem azonos. Ahogy megnézed a felsorolást, négyüknek egyelőre semmilyen speciális fórum jogosultsága NINCS. Ugyanolyan színű a nevük, mint neked...
- Tehát ezen a topic-on kívül honnan tudná az új érdeklődő, hogy Vezetőségi tag az illető?
Azt hittem korrekt ötleted van...
TROLL
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Klubvezetõség
A korábbi időkben minden vezetőségi tag moderátor volt, és nem volt más moderátor, tehát fennállt a zöld + piros == vezetőség reláció.
Így, hogy nincs joguk, valóban nem ennyire egyszerű a helyzet.
Viszont kivételesen nem trollkodni akartam.
Speciális rangot amúgy lehet csinálni tudtommal phpbb-ben, és az szerintem jobban is látszik.
Így, hogy nincs joguk, valóban nem ennyire egyszerű a helyzet.
Viszont kivételesen nem trollkodni akartam.
Speciális rangot amúgy lehet csinálni tudtommal phpbb-ben, és az szerintem jobban is látszik.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetõség
Birka nem vezetőségi tag és jelenleg is zöld moderátor.Pacsker írta:Speciális rangként is szerepelt már ott lehet, hogy szebb.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Klubvezetõség
Sikeres munkát az új vezetőségi tagoknak a jövőben!
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Klubvezetõség
Sajnálom, hogy Biagio távozott a vezetőségi tagok közül. Így utólag is nagyon köszönöm a kiváló munkáját, mellyel emelte a találkozók fényét.
Egyúttal nagy örömömre szolgál, hogy a klub vezetőség ilyen gyorsan megtalálta az utódját, pluszban kiegészítve, új vezetőségi tagokkal. Sok sikert és sok erő kívánok a Vezetőségnek, hogy tovább tudják emelni, a már így is nívós, színvonalat!
Egyúttal nagy örömömre szolgál, hogy a klub vezetőség ilyen gyorsan megtalálta az utódját, pluszban kiegészítve, új vezetőségi tagokkal. Sok sikert és sok erő kívánok a Vezetőségnek, hogy tovább tudják emelni, a már így is nívós, színvonalat!
EE101 Sedan, 7A-FE
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Klubvezetõség
Köszönöm a lehetőséget!
Örömmel fogadtam a felkérést.
Mióta a CCH tagja vagyok, nagyon sok pozitív élmény ért.
Sok jó embert ismertem meg és úgy érzem jó helyen vagyok közöttetek.
Akkor tudom igazán jól érezni magam, ha a körülöttem lévő embereknek mosolyt látok az arcán, mert jól érzik magukat.
Ehhez szeretnék hozzájárulni a munkámmal, segítve a régi és új vezetőségi tagok tevékenységét.
Remélem rengeteg jó hangulatú találkozón fogunk együtt résztvenni.
Tudom hogy nehéz mindenkinek a kedvében járni egy ilyen létszámú társaságban, de -társaimmal együtt- azon leszek, hogy sokaknak emlékezetessé, örömtelivé tegyem az együtt töltött időt.
Vitya
Örömmel fogadtam a felkérést.
Mióta a CCH tagja vagyok, nagyon sok pozitív élmény ért.
Sok jó embert ismertem meg és úgy érzem jó helyen vagyok közöttetek.
Akkor tudom igazán jól érezni magam, ha a körülöttem lévő embereknek mosolyt látok az arcán, mert jól érzik magukat.
Ehhez szeretnék hozzájárulni a munkámmal, segítve a régi és új vezetőségi tagok tevékenységét.
Remélem rengeteg jó hangulatú találkozón fogunk együtt résztvenni.
Tudom hogy nehéz mindenkinek a kedvében járni egy ilyen létszámú társaságban, de -társaimmal együtt- azon leszek, hogy sokaknak emlékezetessé, örömtelivé tegyem az együtt töltött időt.
Vitya
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetõség
Örülök,h sikerült egy jó csapatot összehozni! Gratulálok nekik és köszönöm,h elvállalták, hisz értünk tagokért fognak munkálkodni! Köszönet Biagio-nak a sok munkájáért ,amit értünk tett. Nem kis erőfeszítés egy ilyen klub összetartása, vezetése. Nagyon sok munkád volt ebben. Remélem azért egyszer lesz még Toyotád,de addig is szeretnénk veled beszélgetni a találkozókon...
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Zolee11
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2013 aug. 13, 01:10 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Maglód
Re: Klubvezetõség
Köszönöm szépen a felkérést és a lehetőséget!
A felkérésre természetesen igent mondtam. Az életben nagyon ritkán találkozni olyan önzetlen emberekkel, akikkel a találkozók során találkoztam, akik nem azért csinálnak valamit, hogy meggazdagodjanak, nem csak a saját érdekeiket nézik, nem csak azt tartják mindennél előrébb valónak, hanem egy közösség érdekeit tartják szem előtt, és azért rengeteget tesznek. Én úgy érzem, hogy ez egy nekem való csapat, hasonló beállítottságú vagyok én is, úgy gondolom, hogy könnyen együtt tudunk majd dolgozni, és megteszünk mindent azért, hogy az adott találkozókból a lehető legjobbat hozzuk ki.
Balázs is egy nagyon szimpatikus, korrekt ember, én is köszönöm szépen az eddigi munkáját!
Zoli.
A felkérésre természetesen igent mondtam. Az életben nagyon ritkán találkozni olyan önzetlen emberekkel, akikkel a találkozók során találkoztam, akik nem azért csinálnak valamit, hogy meggazdagodjanak, nem csak a saját érdekeiket nézik, nem csak azt tartják mindennél előrébb valónak, hanem egy közösség érdekeit tartják szem előtt, és azért rengeteget tesznek. Én úgy érzem, hogy ez egy nekem való csapat, hasonló beállítottságú vagyok én is, úgy gondolom, hogy könnyen együtt tudunk majd dolgozni, és megteszünk mindent azért, hogy az adott találkozókból a lehető legjobbat hozzuk ki.
Balázs is egy nagyon szimpatikus, korrekt ember, én is köszönöm szépen az eddigi munkáját!
Zoli.
'01 Toyota Corolla Sedan 1,4 Linea Terra ('12-)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Klubvezetőség
Kedves Klubtagok, Kedves Fórumozók!
A Február 24-én, Pénteken megtartott vezetőségi ülés alkalmával bejelentettem egy, az elmúlt 1-2 hétben meghozott komoly döntésemet, amelyről szeretném, ha mindannyian tudnátok.
A jelenlegi formában nem folytatom tovább a klubvezetőségben betöltött feladataim. Visszalépek kettőt...
Az érzéseimről nehéz most beszélni. Életem egyik legnagyobb döntését hoztam meg ezzel. 10 év, ilyen elhivatottság mellett rengeteg idő...
Hogy mindez mit jelent?
Pár kivételtől eltekintve a találkozók szervezésében és lebonyolításában a jövőben nem veszek részt, de a jelen vezetőség kérésének eleget téve igyekszem a legtöbb ilyen eseményen továbbra is megjelenni. Egyéb háttérben zajló feladataim egy részét is tovább adtam, de pár ilyesfajta dolgot a jövőre nézve is ellátok. Természetesen biztosítottam a vezetőséget az "átállás" ideje alatt és azt követően is közreműködésemről és segítségemről.
A tegnapi napon történt vezetőségi ülésen megkezdődött az újonnan kialakult helyzet miatt szükségessé vált feladatok átcsoportosítása.
- Jómagam, Tóth Mátyás (Pacsker) maradok a Klubelnök, képviselvén a Corolla Club Hungary-t külső szervezetek felé, kiemelt hangsúlyt fektetve továbbra is a kommunikációra, az együttműködő cégekkel és támogatóinkkal történő kapcsolattartásra. Természetesen a jövőben is örömmel gratulálok a találkozók vetélkedőin részt vett nyerteseknek, illetve boldogan nyújtom át nekik a serleget. Továbbra is szavazati joggal élek a klubot érintő lényegi döntésekben.
- A klubvezetőség tagjai egyhangú voksolásukkal ügyvivőjüknek Molnár Zsoltot (mozso)-t választották meg. Ő látja el részben az eddig általam végzett körlevelezésekben és vezetőségi üléseken szükséges koordinációs feladatokat.
- A klubvezetőség további tagjai az elkövetkezendőkben is: Szüllő Szabolcs (Szullosz), Lasits Zsolt (Zsoltee), Orosz Attila (Frool), Csomós Viktor (Vitya77) és Székely Zoltán (Zolee11).
- Tanácsadóként, segítőként hozzájárul a munkálatokhoz mostantól Lasitsné Verner Ágnes (neragi)
Ahogy látjátok a kiváló klubvezetés megmarad, így nehogy aggályotok legyen a jövővel kapcsolatban. Idén is várnak titeket a klubos események és hamarosan beharangozásra kerül az elkövetkezendő összejövetelünk, a Nagy Tavaszi CCH Találkozónk is.
Több kedves vezető társam úgy gondolja, csak szabadságra megyek és nemsokára visszatérek a megszokott lendülettel és lelkesedéssel. Ezzel kapcsolatban még nem tudok nyilatkozni, nem tudom mit hoz a jövő, az sincs kizárva, hogy igazuk van.
Büszke vagyok az elért sikerekre, arra, hogy ki merem jelenteni, hogy már az első években is az egyik (ha nem a) legjobb hazai autós közösséggé nőtte ki magát klubunk és, hogy mára ez már bőven túlmutat a géptető nyitogatós összejöveteleken. Komoly barátságok alakultak ki, sőt az eseményeken történt megismerkedésekből házasságok köttettek, gyermekek születtek... Kiemelt hangsúlyt fektettünk a természetre, a testmozgásra és mindig harmóniában tudtak maradni a családias, kutyás-gyermekes, vetélkedős események, az ügyességi versenyekkel, pályanapokkal, gokartokkal és szimulátorozásokkal fűszerezett dinamikus összejövetelekkel...
Egy biztos, a CCH nagyon fontos része volt eddig is az életemnek és a jövőben is biztosan kiemelt figyelmet szentelek majd neki!
A Február 24-én, Pénteken megtartott vezetőségi ülés alkalmával bejelentettem egy, az elmúlt 1-2 hétben meghozott komoly döntésemet, amelyről szeretném, ha mindannyian tudnátok.
A jelenlegi formában nem folytatom tovább a klubvezetőségben betöltött feladataim. Visszalépek kettőt...
Az érzéseimről nehéz most beszélni. Életem egyik legnagyobb döntését hoztam meg ezzel. 10 év, ilyen elhivatottság mellett rengeteg idő...
Hogy mindez mit jelent?
Pár kivételtől eltekintve a találkozók szervezésében és lebonyolításában a jövőben nem veszek részt, de a jelen vezetőség kérésének eleget téve igyekszem a legtöbb ilyen eseményen továbbra is megjelenni. Egyéb háttérben zajló feladataim egy részét is tovább adtam, de pár ilyesfajta dolgot a jövőre nézve is ellátok. Természetesen biztosítottam a vezetőséget az "átállás" ideje alatt és azt követően is közreműködésemről és segítségemről.
A tegnapi napon történt vezetőségi ülésen megkezdődött az újonnan kialakult helyzet miatt szükségessé vált feladatok átcsoportosítása.
- Jómagam, Tóth Mátyás (Pacsker) maradok a Klubelnök, képviselvén a Corolla Club Hungary-t külső szervezetek felé, kiemelt hangsúlyt fektetve továbbra is a kommunikációra, az együttműködő cégekkel és támogatóinkkal történő kapcsolattartásra. Természetesen a jövőben is örömmel gratulálok a találkozók vetélkedőin részt vett nyerteseknek, illetve boldogan nyújtom át nekik a serleget. Továbbra is szavazati joggal élek a klubot érintő lényegi döntésekben.
- A klubvezetőség tagjai egyhangú voksolásukkal ügyvivőjüknek Molnár Zsoltot (mozso)-t választották meg. Ő látja el részben az eddig általam végzett körlevelezésekben és vezetőségi üléseken szükséges koordinációs feladatokat.
- A klubvezetőség további tagjai az elkövetkezendőkben is: Szüllő Szabolcs (Szullosz), Lasits Zsolt (Zsoltee), Orosz Attila (Frool), Csomós Viktor (Vitya77) és Székely Zoltán (Zolee11).
- Tanácsadóként, segítőként hozzájárul a munkálatokhoz mostantól Lasitsné Verner Ágnes (neragi)
Ahogy látjátok a kiváló klubvezetés megmarad, így nehogy aggályotok legyen a jövővel kapcsolatban. Idén is várnak titeket a klubos események és hamarosan beharangozásra kerül az elkövetkezendő összejövetelünk, a Nagy Tavaszi CCH Találkozónk is.
Több kedves vezető társam úgy gondolja, csak szabadságra megyek és nemsokára visszatérek a megszokott lendülettel és lelkesedéssel. Ezzel kapcsolatban még nem tudok nyilatkozni, nem tudom mit hoz a jövő, az sincs kizárva, hogy igazuk van.
Büszke vagyok az elért sikerekre, arra, hogy ki merem jelenteni, hogy már az első években is az egyik (ha nem a) legjobb hazai autós közösséggé nőtte ki magát klubunk és, hogy mára ez már bőven túlmutat a géptető nyitogatós összejöveteleken. Komoly barátságok alakultak ki, sőt az eseményeken történt megismerkedésekből házasságok köttettek, gyermekek születtek... Kiemelt hangsúlyt fektettünk a természetre, a testmozgásra és mindig harmóniában tudtak maradni a családias, kutyás-gyermekes, vetélkedős események, az ügyességi versenyekkel, pályanapokkal, gokartokkal és szimulátorozásokkal fűszerezett dinamikus összejövetelekkel...
Egy biztos, a CCH nagyon fontos része volt eddig is az életemnek és a jövőben is biztosan kiemelt figyelmet szentelek majd neki!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Klubvezetőség
Én teljes mértékben megértem döntésed.Nem lehet egyszerű egy ekkora csapatot vezetni(mert vezetted)kb 7 éve vagyok tag de nem sokat láttam hogy nem vagy fent.mindenki életében eljön egy fontosabb korszak mint például a gyerekvállalás lakásvásárlás egyéb.nem lehet mindig toppon lenni!bár biztos vagyok benne ha ezt nem írod le akkor észre sem vesszük ezt a dolgot,mert nem fogsz bírni magaddal .mindenesetre köszönjük a tájékoztatást
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Klubvezetőség
Hálás köszönet az eddigiekért! Akkor most kb olyan vagy a klubnak, mint valami vezérigazgató?!
A többi vezetőségi tag sem okozott eddig csalódást, úgyhogy a klub lendülete töretlen fog maradni.
Hajrá!
A többi vezetőségi tag sem okozott eddig csalódást, úgyhogy a klub lendülete töretlen fog maradni.
Hajrá!
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Klubvezetőség
Emberek! Ébresztő!
Úgy látom, hogy valami eltört. Hozzuk helyre!
Nem akartam negatívat írni, de nem véletlenül van ez ami van.
Úgy látom, hogy valami eltört. Hozzuk helyre!
Nem akartam negatívat írni, de nem véletlenül van ez ami van.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.