Fórum használat!
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Fórum használat!
Igazatok van, bár, megjegyzem, Pacskertől bocsánatot kértem az aktív/passzív biztonsággal kapcsolatos dolgokért (hogy "szennyeztem" a topicját vele). Ha ő is úgy gondolja, hogy nem odavaló, nem sértődöm meg, ha törli, ez szerintem legyen a mindenkori topic-gazda dolga eldönteni.
Honda ömlengés? Lehet, hogy valamit rosszul írtam, de pusztán a ködlámpakérdésen gondolkodva jött szóba a Honda, úgy, mint előtte más típus is (Saxo).
Szóval, bocs, ha nem odavalót írtam...
Honda ömlengés? Lehet, hogy valamit rosszul írtam, de pusztán a ködlámpakérdésen gondolkodva jött szóba a Honda, úgy, mint előtte más típus is (Saxo).
Szóval, bocs, ha nem odavalót írtam...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Re: Fórum használat!
Az miért van hogy 10 E-mailt is küldtem az oldalnak és nem törlik egy régi regisztrációmat??? Direkt szivattok? Miért jó ez nektek? nem is vagyok klubtag. Szépen kértem több E-mailben hogy töröljetek.... Tud ebben valaki segiteni?
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Kedves regtorles!
Ha nem is pontosan úgy történt, ahogy vázolta, de reméljük megoldódott a probléma.
A továbbiakban kérjük mellőzze az ilyesfajta hangnemet.
Ha nem is pontosan úgy történt, ahogy vázolta, de reméljük megoldódott a probléma.
A továbbiakban kérjük mellőzze az ilyesfajta hangnemet.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Tisztelt Ügyfelünk!
Az elmúlt időszakban többször érte támadás a CPanel-szervereinket, a támadók leggyakrabban az adatbázis (MySQL) kiszolgálót vették célba, úgynevezett „túlterheléses” módszerrel. Ezek a támadások több alkalommal a weboldalak elérhetetlenségét eredményezték rövidebb időre, míg rendszergazdáink elhárították a hibát és helyreállították a weboldalak és adatbázisok elérését végző szoftvereket.
Célunk, hogy a jövőben is gyors, stabil és megbízható szolgáltatással álljunk az Ön rendelkezésére, ennek érdekében minden szükséges lépést megteszünk!
Fentiekre tekintettel az adatbázisok külső elérését biztonsági okokból letiltottuk (kizárólag „localhost”-on érhetőek el az adatbázisok), továbbá új tűzfal eszközt és a szolgáltatást végző szoftverek védelmét szolgáló intézkedéseket vezetünk be. Az ezzel kapcsolatos munkálatok és karbantartás időpontját a lehetőségekhez mérten próbáltuk olyan időpontra ütemezni, ami a legkevesebb problémát jelenti Önnek és mindenkinek, aki a szolgáltatásainkat igénybe veszi.
A fejlesztések kezdete 20 14. augusztus 1., 21:00, a munkavégzés előreláthatólag augusztus 2., 07:00-ig tart. Ebben az időszakban a szolgáltatások elérése és sebessége akadozhat, illetve bizonyos időközökre a weboldalak, levelezés és kapcsolódó szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A munkálatok kiterjednek az s1, s2, s3, s4 és s5-ös cPanel szervereinkre.
A fejlesztés/karbantartás sikerességét követően újabb értesítőt küldünk.
Köszönjük szíves türelmét és megértését a fentiekkel kapcsolatban!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- to4m5i
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1430
- Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Háh
Nekünk is ezt küldték az céghez tartozó domainhez
UGYANEZT!!!!
Nekünk is ezt küldték az céghez tartozó domainhez
UGYANEZT!!!!
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Köszönöm a türelmeteket a hozzászólás szerkesztő funkcióinak bővítését illetően!
A szerkesztő felület fölött kibővültek a kis ikonok
Sokkal
tehetitek hozzászólásaitokat.
Persze a külcsíny csak egy dolog. A fő ok, amiért megléptem, az a sokatok által, az előző fórum leváltása után igencsak hiányolt Youtube videók beágyazása.
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=xTxwBdfNOfg[/BBvideo]
Örülök, ha továbbra is ügyeltek a beillesztendő képek méretére a hozzászólások megírásakor (max 1024x768). Így gyorsabban töltődik be az oldal és a kezdetekben sem esik szét.
Ha netán nincs rá mód (céges gép, mobiltelefon...), akkor a fórum motor mostmár több, fejlett program segítségével automatikusan átméretezi a nagyokat.
Ha csak kicsibe, is elég egy kép (részletei annyira nem számítanak, netán a könnyebb megértés végett rakjátok be magyarázatként), akkor elég, ha thumbnail-ként illesztitek be:
[thumbnail]http://3.bp.blogspot.com/-Y3zMsUsHMoE/T ... Emblem.jpg[/thumbnail]
Van egyéb új lehetőség is,
[tab=30]mind a szövegek elhelyezkedésében,
mind további funkciókban, ha például útbaigazítanánk egy új felhasználót, aki olyan kérdést tett fel, amiről már többször is volt szó
[search]motor csörgés[/search]
A legelső ikonra kattintva megtaláljátok az összes funkció bemutatását, melyben példákkal statuálva láthatjátok, hogyan kell őket használni. Az ikonok alatt gyors segítség is mindig felvillan arról a funkcióról, amely ikonján az egerünk éppen áll. Olyan bővítményeknél, ahol több dolgot is állíthatunk, felül egy szerkesztő mező jelenik meg (pl: kép, videó), de ha sok a két kattintás, a hozzászólásba berakott linket kijelölve a használandó ikont megnyomva automatikusan hozzáadja a "bbcode"-ot, mint ahogyan az régen is történt. Ez a gyorsabb megoldás.
Nem a karácsonyfa hozzászólások halmozása a cél, csupán egy lehetőség, hogy projektünket, hozzászólásainkat ízlésesebbé tehessük velük.
Az "idiotizmust" továbbra is moderálni fogjuk
Amennyiben bármi hibával találkoznátok, kérlek jelezzétek. Végtelenül sok dologba kellett belenyúlni...
A szerkesztő felület fölött kibővültek a kis ikonok
Sokkal
- [dropshadow=#ffffffff]ízlésesebbé[/dropshadow]
- színesebbé
- izgalmasabbá
tehetitek hozzászólásaitokat.
Persze a külcsíny csak egy dolog. A fő ok, amiért megléptem, az a sokatok által, az előző fórum leváltása után igencsak hiányolt Youtube videók beágyazása.
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=xTxwBdfNOfg[/BBvideo]
Örülök, ha továbbra is ügyeltek a beillesztendő képek méretére a hozzászólások megírásakor (max 1024x768). Így gyorsabban töltődik be az oldal és a kezdetekben sem esik szét.
Ha netán nincs rá mód (céges gép, mobiltelefon...), akkor a fórum motor mostmár több, fejlett program segítségével automatikusan átméretezi a nagyokat.
Ha csak kicsibe, is elég egy kép (részletei annyira nem számítanak, netán a könnyebb megértés végett rakjátok be magyarázatként), akkor elég, ha thumbnail-ként illesztitek be:
[thumbnail]http://3.bp.blogspot.com/-Y3zMsUsHMoE/T ... Emblem.jpg[/thumbnail]
Van egyéb új lehetőség is,
[tab=30]mind a szövegek elhelyezkedésében,
mind további funkciókban, ha például útbaigazítanánk egy új felhasználót, aki olyan kérdést tett fel, amiről már többször is volt szó
[search]motor csörgés[/search]
A legelső ikonra kattintva megtaláljátok az összes funkció bemutatását, melyben példákkal statuálva láthatjátok, hogyan kell őket használni. Az ikonok alatt gyors segítség is mindig felvillan arról a funkcióról, amely ikonján az egerünk éppen áll. Olyan bővítményeknél, ahol több dolgot is állíthatunk, felül egy szerkesztő mező jelenik meg (pl: kép, videó), de ha sok a két kattintás, a hozzászólásba berakott linket kijelölve a használandó ikont megnyomva automatikusan hozzáadja a "bbcode"-ot, mint ahogyan az régen is történt. Ez a gyorsabb megoldás.
Nem a karácsonyfa hozzászólások halmozása a cél, csupán egy lehetőség, hogy projektünket, hozzászólásainkat ízlésesebbé tehessük velük.
Az "idiotizmust" továbbra is moderálni fogjuk
Amennyiben bármi hibával találkoznátok, kérlek jelezzétek. Végtelenül sok dologba kellett belenyúlni...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Fórum használat!
Csak nálam ugrál random módon (topic váltásnál) a fórum megjelenési sémája (theme)?
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Dolgozom rajta. (én voltam)
Sajnos a képátméretezés 1024x768-as 2. lépcsője (monitorról sosem lóg ki) még csak subsilver2 és prosilver sémánál működik.
A saját stílusunkban a hozzászólások olvasása mezőben pár határoló vonal is eltűnt.
Próbálom megoldani...
Sajnos a képátméretezés 1024x768-as 2. lépcsője (monitorról sosem lóg ki) még csak subsilver2 és prosilver sémánál működik.
A saját stílusunkban a hozzászólások olvasása mezőben pár határoló vonal is eltűnt.
Próbálom megoldani...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Fórum használat!
Oké, nem gond, csak azt hittem, az én gépem szarozik, vagy valami megtámadta az oldalt...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Fórum használat!
PM-nél baromi szűk a hely. Szavanként megy lejjebb a szöveg.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
???
Nálam teljesen ugyanaz, mint hozzászólás írásakor.
Nálam teljesen ugyanaz, mint hozzászólás írásakor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Fórum használat!
Passz. Lehet, hogy nálam van a hiba.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fórum használat!
Nálam sincs gond.
Viszont a linkek/képek új ablakban történő megnyitását nem lehetne beállítani? Tudom, középső gomb, de a laptopomra nem teremtettek ilyet, és sokszor "elkalandozok" így a fórumról.
Viszont a linkek/képek új ablakban történő megnyitását nem lehetne beállítani? Tudom, középső gomb, de a laptopomra nem teremtettek ilyet, és sokszor "elkalandozok" így a fórumról.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Adminok, mi a bánatosért nem kapom az értesítéseket e-mailben, csak 1-2 napig?? Utána meg se kép, se hang, nem jön egy nyavajás e-mail sem a fórumról...
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Ahogy jeleztük, nem favorizáljuk az e-mail értesítő beállítását és meg is kértünk ennek mellőzésére titeket.
Az okát leírom még egyszer:
MINDEN levelező kliensnek van kimenő levél darabszám határértéke. A saját Gmailednek is (500/óra). Mégpedig azért, mert egység idő alatt X darabszámnál nagyobb mennyiségű kimenő levél SPAM küldési tevékenységnek számíthat. Az e-mail címed és az IP címed fekete listára kerülhet, ami súlyos következményekkel járhat.
A mi szolgáltatónk 300db/órában limitálta a honlapunkról kimenő e-mailek maximális mennyiségét. (van ahol jóval kevesebb).
Gondolj bele, A fórum pörög, ez kétségtelen. Te beállítasz 20 topic-ra értesítést (ne adj isten témakörre!!), a másik 200 aktív felhasználó fele még fejenként további 5-40 topicra. Ha pl. egy közkedveltebb, pl: "Eladó Corolla" topicba naponta érkezik ~8 hozzászólás, akkor az tegyük fel napi akár sok 100 e-mailt is jelenthet. És ez csak egyetlen téma... Ha a frekventáltabb órákra vetítjük le a kiküldött e-mailek 2/3-át, akkor azt jelenti, hogy sokszor el is érhetjük a határértéket. Ha ezt többször egymás után bekövetkezik, felfüggesztik a honlap elérhetőségét (és erre sajnos már volt is példa..., úgy kellett könyörögnöm, hogy nem SPAM-ek mennek ki).
Ne is beszéljünk arról, hogy amire valóban szeretnénk használni az e-mail lehetőséget (vezetőségi levelezés, illetve találkozókról küldött körlevelek), sokszor emiatt nem érik el céljukat. Az pedig baj, ha egy felhasználót nem tudunk értesíteni a közelgő rendezvényről (akármilyen nevetséges és vitatható is).
A fent leírtak miatt ismételten kérek minden fórumozót, hogy e-mail értesítés beállítását, csak nagyon indokolt esetben igényeljen!
Pl: autóvásárlás előtt áll, majd ha megvan a kiszemelt gyöngyzsem törölje is ezt a szolgáltatást.
Saját projektünknek (netán a szimpatikus másénak!), saját generációnkkal foglalkozó töménytelen topic-nak NE állítsunk be ilyet! Ha nem napi rendszerességgel fórumozik valaki, akkor sem veszíti el az új hozzászólásokat. Első bejelentkezésekor az előző látogatáshoz képest minden olyan téma, amibe új tartalom került, pirossá válik, majd a cím előtti megjelent kis piros nyilacskára kattintva az első ilyen új hozzászóláshoz navigál a rendszer. Ha nincs idő minden újat elolvasni, kijelentkezünk, majd a későbbi bejelentkezés során megmaradnak az előbbi el nem olvasott topicok piros színei is (ezt is az új fórum motorunk óta tudjuk csak nyújtani).
Amennyiben a felhasználók kérésünknek nem tesznek eleget, le fogjuk tiltani a komplett e-mail értesítő szolgáltatást!
Köszönjük!
Az okát leírom még egyszer:
MINDEN levelező kliensnek van kimenő levél darabszám határértéke. A saját Gmailednek is (500/óra). Mégpedig azért, mert egység idő alatt X darabszámnál nagyobb mennyiségű kimenő levél SPAM küldési tevékenységnek számíthat. Az e-mail címed és az IP címed fekete listára kerülhet, ami súlyos következményekkel járhat.
A mi szolgáltatónk 300db/órában limitálta a honlapunkról kimenő e-mailek maximális mennyiségét. (van ahol jóval kevesebb).
Gondolj bele, A fórum pörög, ez kétségtelen. Te beállítasz 20 topic-ra értesítést (ne adj isten témakörre!!), a másik 200 aktív felhasználó fele még fejenként további 5-40 topicra. Ha pl. egy közkedveltebb, pl: "Eladó Corolla" topicba naponta érkezik ~8 hozzászólás, akkor az tegyük fel napi akár sok 100 e-mailt is jelenthet. És ez csak egyetlen téma... Ha a frekventáltabb órákra vetítjük le a kiküldött e-mailek 2/3-át, akkor azt jelenti, hogy sokszor el is érhetjük a határértéket. Ha ezt többször egymás után bekövetkezik, felfüggesztik a honlap elérhetőségét (és erre sajnos már volt is példa..., úgy kellett könyörögnöm, hogy nem SPAM-ek mennek ki).
Ne is beszéljünk arról, hogy amire valóban szeretnénk használni az e-mail lehetőséget (vezetőségi levelezés, illetve találkozókról küldött körlevelek), sokszor emiatt nem érik el céljukat. Az pedig baj, ha egy felhasználót nem tudunk értesíteni a közelgő rendezvényről (akármilyen nevetséges és vitatható is).
A fent leírtak miatt ismételten kérek minden fórumozót, hogy e-mail értesítés beállítását, csak nagyon indokolt esetben igényeljen!
Pl: autóvásárlás előtt áll, majd ha megvan a kiszemelt gyöngyzsem törölje is ezt a szolgáltatást.
Saját projektünknek (netán a szimpatikus másénak!), saját generációnkkal foglalkozó töménytelen topic-nak NE állítsunk be ilyet! Ha nem napi rendszerességgel fórumozik valaki, akkor sem veszíti el az új hozzászólásokat. Első bejelentkezésekor az előző látogatáshoz képest minden olyan téma, amibe új tartalom került, pirossá válik, majd a cím előtti megjelent kis piros nyilacskára kattintva az első ilyen új hozzászóláshoz navigál a rendszer. Ha nincs idő minden újat elolvasni, kijelentkezünk, majd a későbbi bejelentkezés során megmaradnak az előbbi el nem olvasott topicok piros színei is (ezt is az új fórum motorunk óta tudjuk csak nyújtani).
Amennyiben a felhasználók kérésünknek nem tesznek eleget, le fogjuk tiltani a komplett e-mail értesítő szolgáltatást!
Köszönjük!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)