Autós sztorik

CCH tagok, leendő klubtag jelöltek, érdekességek...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23180
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Autós sztorik

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 márc. 18, 06:00 pm

Ide írhattok minden vicces, szenvedõs, bosszúságos, vagány autós sztorit, ami veletek, vagy ismerõsötökkel történt meg.
Lehet ez kirándulás, autó vásárlás, konvojozás, régi elsõ autós sztorik, emlékek a múltból, egy kalandos hosszú út, árokparti szerelés.... :D

Csak hajrá! Osszátok meg mindenkivel, ha megérdemel pár sort itt a fórumon! :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23180
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 márc. 18, 07:03 pm

Kezdeném akkor a sort egy autóvásárlással.

Rájöttem, hogy ez a cselekvés nálam már egy szenvedély betegséggé nõtte ki magát. Késztetést érzek minden fõleg Toyota típusú használt gépjármû megvásárlását illetõen. Bevallom elõ is fordul jó párszor, de sajnos sokszor ki is használnak és átcsap szenvedésbe a dolog, de nagyon közeli barátoknak szívesen alkudok, szerelek, fuvarozok, hogy a végén mosoly legyen belõle! :)

Nos tegnap is így történt.

Pampi ír msn-n reggel, hogy láttam-e a citrom P6-os motorhibás Starletet 50-ért. Nagyon frankó, olcsó és megcsináljuk a mocit. Nézem nézem, jó tényleg, de a motorra a tulaj mond fõtengelyességet, hengerfejességet... Meg különben is minek. Nézem a használtautót. Éjszaka felraktak egy E8 Liftback-et 25 ért :D Hm.... Mutatom Pampinak. Neki is tetszik a dolog.
Jó is lenne Andrásnak donornak, hogy a nyári felújításban fel tudjunk használni belõle kasztni elemeket, belteret ... Nézem a hirdetést, 1.6os, plüssös... Úgyis imádjuk Pampival ezt a típust. András is beleegyezett: Pampi hívd a csókát, este elhozzuk! :)
Irány suli. Már alig bírtam a seggemen ülni, megint az a szokásos veszünk valamit érzés (majdnem mint a lányoknál :D ).
Sms-ek tömkelege Pampinak óra alatt: Hozzál szerszámost, bikakábelt, akksit, vontatókötelet, 2 kannát ...
Kicsit elõbb el is jöttem óráról. Pécelen krézi, Pampi, Dada beül és góó. Irány Tatabánya! Annyit tudtunk, hogy 1 éve nem ment az autó, full lapos minden kerék, de elvileg üzembõl lett leállítva. Mondom akkor baj nem lehet, ez egy TOYOTA! :)
Megérkezünk, fogadott a laza ellenben korrekt tulaj. (addigra felfújta a kerekeket) Nem szaroztunk, már este volt. Akksi be, gáz pumpál, indít, hátha. Semmi. Légszûrõház le, benya löttyint, indít, pöcc röff, kicsit jár majd lefullad. Gyújtás kizárva, üzemanyag lesz a gond. Jajj hát mondta is a csóka, hogy üres a tank. Dada már locsol is a tankba másfélnél tart, amikor Pampi a sofõr ajtónál felkiált. Mi ez itt a lábam közt. Óriás benzintócsa hömpölygött felé. Na .... :D ez nem lesz így jó. Tulajnak szóltunk, rohant is a kutya táljával :lol: . Alánézünk, a hason futó benzincsövekbõl vékony pisisugárban, de folyamatosan folyt a benya. Gyors tanácskozás. Emelni nem nagyon akartunk a földön, meg fény se volt, ámbár én azt mondtam, hogy volt nálunk egy 30-40 centi benzincsõ darab, vágjuk el a lyuk elõtt és után a vascsövet és pótoljuk ki gumival. Ideiglenesen tökély lesz. Bár utcaiba voltam, én se nagyon akartam a benzines sárban fetrengeni. Erre Pampi felhozta. Há tudod a múltkor Dadáék a Ladánál csináltak tankot a motortérbe. Miért is ne legyen? Csináljuk. Citromos üveg, benzinnel kilötyköl, Benzinszûrõnél széthúz a gumicsõ egy kis toldás , máris volt egy hosszú ostor, kupakba csavarhúzóval lyukat, gumicsövet át, flakon tetejére két kis, lyuk, hogy levegõt is kapjon, légszûrõ szívócsõ utastérbe, kis kultiválás, flakon beszigszalag a motortérbe és már kész is a minitank. Indít, pöcc röff és nem fullad. Vártunk picit, hogy ne veszítsünk el 8 liter benyát és folyjon ki amennyi kitud. Közbe a tulaj összes haverja megérkezett és már bandázás lett a végébõl :) Kérdés hol a legközelebbi kút. 3 km. Na mondom elmegyünk és megöltünk két kannát, meg egy 5 literes flakont. Köszönés és go. Fék van, kuplung van már rossz nem lehet. Kútnál megállunk, hasa alól ott is csorog a benya, sietni kéne. Tankoljuk a kannákat, közben megnézzük a flakont. Szinte üres. Hm..... Ez ennyit eszik? hogy lehet? Kicseréltük közben a citromos üveget egy két literes fantás flakonra. Pampi már idegeskedik, hogy mi lesz, de megszokottan ilyen hirtelen felkapja a vizet. No sebaj. Flakon teletölt és indulunk. PMR a kézben jómagam pedig elöl a gti-vel. Nézem szépen megy, nem lóg semmije, lámpák se vakítanak, kívülrõl egész jó. Ahogy a gondolatmenetem befejezõdött, már villog is Pampi, mondja rádión, hogy kifogyott. Órára nézek 4km, 1,5 liter. Ez nem lesz így jó. Mindegy tankol és megy tovább. Beszélünk rádión, egyszercsak Pampi: "ú szikrázik valami bmeg! Leállt". Megállunk, nem indul. Természetesen a magnót erõvel távolították el, így a blankolatlan kábelek összeértek és ez okozta a tüzijátékot. :) Motortéri biztitábla néz. Egy volt, ami elszállt, csere, semmi. Hm... Akkor nézzük a beltéri táblát a lábnál. Persze semmi fény, telóval világítva. Végignézzük semmi. Nem értem mi lehet. Gyertyapipa le, tényleg nincs szikra. Na mi lehet mi lehet? Rövid tanácskozás, már lassan a vontatókötelet készítettük, erre beugrott. Hát az atombiztik a sarunál! Megnéz 30A-es kuka, loptunk egyet a relés táblából, csere pöcc-röff. Így kell! Pedig már Pampi tényleg feszült volt :) Minden lámpa mûködik menetszél van, hogyha a lopott bizti a ventié lenne. Pampi csekkold a vizet. Nézzük a flakont, már megitn majdnem üres. Mindegy tankol indul. Megyünk, közben ecseteli Papi, hogy milyen csendesen fut, el sem hiszi! Meg hogy minden mûködik... Boldogok vagyunk, de hamar villant és mondja, hogy megint kifogyott. Így utólag már vicces, de akkor én is kicsit bepánikoltam, hogy hogy jutunk haza, mert gyors osztással szorzással se idõben, se akárhogy nem jutunk el Pestig, ha ennyit eszik. (45L/100km az nem túl jó :D ). Na gyorsan bevillant, hogy az AC-nek nem csak két ága van, hanem három. Egy ami szívja a tankból, egy ami nyomja a porlasztóba és egy, ami a túlnyomást löki vissza a tankba. Na ez lesz az. Lehúzzuk, csavar jó passzentosan a gumicsõbe. Indít alapjáraton nem ereszt. Mondom Papi pörgesd már meg picit. Meg is indult rendesen. Na ez nem lesz jó. Hm hm... Felmerült, hogy szigszalagozzuk körbe, de ekkora nyomásnál ez halottnak a csók... Tanácskozás. közben megjegyezném, hogy egyre kellemetlenebb volt a régi 1-es úton az út szélén elakadásjelzõvel állni a hidegben fény nélkül és úgy, hogy az elsuhanó kamionok hátszele majdnem átdobott minket a túloldalra. Papi szeme már vörösen világított :) Áll vakargatás, izzó villan a fejünk fölött: Hát nem kell eldugaszolni, inkább nyomjuk vissza a flakonba. Épp hogy elért a csõ, flakon tetején a következõ lyuk, beszorítjuk a gumicsövet, most kicsit kevesebbig tudtuk feltölteni a flakont, de hittünk. Pöcc, indul. Kicsit féltünk, hogynem jön be és a régi szakaszán az M hullának a leállósávtalan részében kell megállnunk a kaminyonok közt. De a szakértelmünk beigazolódott :D Ahogy Lyani mondta kókány, ahogy Lackó mondaná hitvány, de sikerült :) Utána önfeledt beszélgetés. gyors kalkuláció, hogy mikor kéne kifogynia 8-as fogyasztásnál + lötyögött az ki is, meg az illesztéseknél szivárgott is. 18km-erre elég. 20 semmi, 22 semmi. Ajjaj. Nagyon öko lett. 24-nél kifogyott. (persze a flakon alján maradt is egy deci. Nem hiszem el.... A bevallottan munkás autónak használt olaj nélküli lestrapált 4A. Harcol és küzd! :) Következõ szakaszon direkt kifogyásig mentünk. 26 km. Ne már. 1,3-1,4L/25km. Az 5,8-as fogyasztás százon. Még egy mérés 25,5 km. Ennél pontosabbat már nem lehet mérni. Átlátszó üveg, kifogyástól kifogyásig és mondom úgy, hogy ment félre bõven. Rizspekta!!! :) Nem rossz egy huszonéves 1.6ostól 80-110-es tempónál. Közben a Frekinkre csatlakozott egy kedves 4 diplomás mûvészlélek, aki a kö... és a bu... szavak mellett nem nagyon ismert mást. Jót röhögtünk rajta, majd amikor csatit váltottunk, addig nem nyugodott, amíg meg nem talált minket és ez ment így tovább. :D A végén kifejezetten jó társaságnak éreztük. :)
Majd hazaértünk, mentem vele egyet én is Pécelen. Hihetetlen az autó! Erõ van benne, gátlói keményebbek mint az enyém (csak egy gátló 20 ezer hozzá), futómû egyben van, 100 fölött sincs semmi rezonancia, beltér nincs lelakva, fékek jók.... Összes lámpa, minden mûködik, mi kell még? :D Egyedüli hibája, hogy földúton kotyog a kormányû, de ez egy csavar és egy persely kérdése, ismert hiba. Na meg a kuplung fent fogott, ellenben nem csúszott. Ez meg szimpla beállítás. Ha a tankot rendbehoznánk, indulnék is vele Horvátországba! KOMOLYAN! :D
Hazaérve már mindannyian mosolyogtunk és röhögtünk! Megint rohadt jó vétel volt! Kasztni se botrány, minden kis mûszerfalizzó is ég... Féltengely se kopog. Pedig vártam, hogy legyen valami. 25 ezer forint.... :D

Jó buli volt!
Várom a hasonló sztorikat! Ilyen vásárlósból, ha kell tudok még írni párat :D

Na és a verda!:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Na és a híres CCH tank :D :

Kép

Kép

Kép

Egyértelmû! Mérnöki munka :lol: :lol: :lol: :lol:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1680
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike » 2009 márc. 18, 07:40 pm

Kemény Story.25-öt már maga a szitu is megért :lol:
Egyébként meg nagyon egyben van a vas.Az üllés kifejezetten szép ha a korát nézzük pláne.Gratula a vételhez.Szép volt......

Avatar
Bardos6
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 950
Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
Tartózkodási hely: 17.ker

Hozzászólás Szerző: Bardos6 » 2009 márc. 18, 09:14 pm

Veletek mindig történik valami :lol: egynek én is részese voltam veled (vontatós éjjel 2 kor)
engem érdekel a többi sztory is! :)
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE

Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1625
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Hozzászólás Szerző: Lyani » 2009 márc. 18, 09:30 pm

Nekem az tetszett, amikor a Pampi kocsiját szögeltük össze a hungária mellett. :)

Szakad a hó, kocsi lángol (porlasztónál beloccsintós olyan jól sikerült, hogy nagyon az utógyújtásnak köszönhetõen), mi csonttáfagyunk, cipõ alulról beázik, aztán átblattyog kútra egy kis benyáér. :lol:
'89 AE92 GTi Liftback (Bigport AFM Redtop 4AGE) :e9ly:
'88 ST162 GT coupé (USDM 3SFE ATM)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23180
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 márc. 18, 09:40 pm

Pampi!

Bevállalod a 10 ezer forintos autóvételt, amikor kigyulladt a motor? :D
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1038
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray » 2009 márc. 18, 11:11 pm

király sztori volt, jókat röhögtem.
a flakon meg "limitált" edition :D

Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1625
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Hozzászólás Szerző: Lyani » 2009 ápr. 06, 10:04 pm

Na akkor folytatom a sort én is egy autóvásárlással. :)

Reggel 7kor indultunk (volna, ha Matyiék nem késnek háromnegyed órát :D ) Kapuvárra, Gyõr utánra.
A kiszemelt fertõzött Krisztián, egy jó humorú egyszerû szubarus autógyilkos õrült társaságában faltuk a kilómétereket az M1en, néha figyelmeztetve a sofõrünket a közelgõ trafira. :wink:
10re ott is voltunk a két E7 LiftBack GT mellet.
Jött is a tulaj. :lol: Egy jópofa öreg, óriási szakértelemmel, és rettenetesen komoly stílussal. Nem akartam tiszteletlen lenni, de egyszer kétszer kiszakadt belõlem a röhögés.
"-No de idefigyeljen kedves Mátyás! Hogy találtak ide?
-Hát lejöttünk a pályáról, aztán jobbra fordultunk kétszer és megálltunk." :)

Na de ezt most hagyjuk. Egészen szép állapotban volt a fekete, mármint amennyire egy majdnem harminc ixes kocsi szép lehet. Beltere egészen szépen egyben volt, kívülrõl azért voltak rajta foltok, nem is kevés, de menthetõ teljesen. Aksi bele, motorolaj lecsekkol, tankba pici benya, indítózás, semmi. Nagyon nem akarta forgatni. Próbálkoztunk tovább. Gyújtás átnéz, egy kábel csere, gyertyák megpucolgat, indít, semmi.
E9 szembe, bikakábel rá, beröffent egyik indít másik, forog-forog, semmi.

Jóvan gecsi. Úgyis beindítunk! :x
Nézzük a benzint. Porlasztónál csõ lehúz, tök száraz, kólásüvegbõl tölcsér farag, összedug, teleönt, indít semmi. :?
Öreg közben folyamatosan osztja az észt, hogy "Toljuk be, meg ne nyomja a gázt kedves Mátyás, mert beköpi, meg a szivatót is tolja vissza.
Különben is csak be kell tolni, volt már ilyen, csinált ilyet, jó lesz a. E!"
Azt e tényt figyelmen kívül hagyta, hogy benzin nem megy a motorba. :D

Jóvan tologassuk kicsit, hogy utána megnyugodjon, és csinálhassuk tovább. Toljuk, toljuk, aztán kettesbe be, kuplung fel, óriási korom, 2 pöff, aztán mintha menne egy picit 3 henger, de leáll.
Továbbra sem kap benzint, azzal lesz a gond. Persze az öreg ezen vérszemet kapott, hogy ezaz, ezaz, toljuk csak, jó lesz a. E!

Na aztán elmagyaráztuk a papinak, hogy jó az, csak benzint nem kap, úgyhogy meg kell oldani.
Na erre jött a megoldás! Hát ha nem kap benzint, akkor a tankban nincs elég, nem ér bele a buváárcsû! E!
Persze már beleöntöttünk 8 litert, indulásképpen, de nem akarta meghatni.
Megnéztük hogy nem folyik e alul valamelyik csõ, de nem. Aztán szépen átvizsgáltuk a csöveket. meg szívkáltuk fújkáltuk. Krisztián közben kifejtette az elméletét:
-A benzin ize a gázolajhoz képest olyan, mint a Coca Cola. Az az igazán kemény. Mindenzt az elõtte nagy slukk benyától fintorgó és torzult arccal. :lol:
Én ezen persze csak jót mosolyogtam, és csitítgattam az öreget, hogy nem kell tolni, elõször meg kell oldani a problemát. E!
Ekkor a Krisztián, már kicsit idegesebb volt, és mondta az öregnek, hogy hiába toljuk, meg öntünk bele még benyát 20ezerér, akkor sem fog menni. :lol:

Na aztán nagy nehezen kukáztunk egy csövet ahelyett, amirõl kiderült hogy rossz, szépen fölszipuztuk a benzint ameddig kell.
Ekkor jött az öreg, hogy toljuk bé! E!

Toljuk E!
Beoltuk, elindult.

Na de itt még nincs ám vége a sztorinak, csak az elsõ felének.
Menjünk akkor, írjuk meg a papírokat, aztán irány a hivatal, a Polgár Jenõ hivatal, a Jenõnél. :lol:
Oda is érünk 12:35re. (12:00-13:00 ebédidõ, gondoltuk mi leszünk az elsõk, nem kell majd várni)
Végtelenül kedves hölgy a következõ felkiáltás után: -Mind együtt vannak? ( Öreg, Krisztián, Matyi meg én)
-Igen.
-Akkor legyen szíves becsukni az ajtót kívülrõl! 13:00ig zárva lesz!
Fejben: -EEEEEE! Háveledmivan! :shock:

Jólvan bürokrácia, várjunk egyig.
Egy. Megyünk vissza, megint fintorok telefonálás, aztán kegyesen az ügyfél felé fordulás.
Elmondjuk mit szeretnénk.
-Hát ilyen nincsen.
-De, ilyen bizony van.
-És különben is elõbb biztosításnak kell lennie az autón.
Még jó, hogy nem beszélt velük elõtte az öreg, hogy mit hogy kell, meg lehet e. Szépen leterelték, gondolom körmöt kellett reszelni, vagy valami nagyon fontos...
Jólvan, nincs mit tenni, menjünk a biztosítóhoz.
Ott közölték, hogy 7320lesz, a mai napra.
Háveledmivan E! :shock:
Ekkor a Krisztián szegény már eléggé feszült volt idegileg, mondhatni. :D
Itt legalább az egyik ügyintézõ munkatárs értette mi a dolga, meg nem is volt annyira paraszt, sõt mondhatni kedves és segítõkész volt. Ami egyébként elvárható lenne. Fõleg hétfõn, ebédidõ után.. De ezt inkább haggyuk.

Nembaj, ez van, be kell fizetni. Az részletkérdés, hogyta tudjuk, hogy ez így megy, vagyis a kedves okmányirodás hölgyike kinyögte volna az öregúrnak a telefonba, hogy ez meg ez kell majd, meg erre lesz szükség, akkor 12ezerért Krisztián megköthette volna az éves biztosítást, és akkor nem repül ki ez a 7500 forint az ablakon...
Na ezek után vissza az okányirodába a Pölgárjenõ hivatalban a hivatalihoz. Jenõ E! :lol:

Nagy kegyesen hajlandóak voltak kiállítani a szükséges papírokat. J
Itt volt egy kisebb szópárbaj, a munkamorállal kapcsolatban, de azt majd a Matyi..

Jólvan nincs hátra, mint elõre. Kocsihoz vissza, indít semmi. :lol:
Öreg: Toljuk be E! :lol: :lol: :lol:
Betoltuk. Irány a kút, hûtõvíz, fékfolyadék, tankolás, keréknyomás ellenõrzés. Az kimaradt a sztoriból, hogy közben kellett picit a kuplungfolyadékkal babrálni, meg fetrengeni és légteleníteni alatta, de ez részletkérdés.
Mindeközben a bácsi meg magyarázta a jehovás bibliás dumáját. Mókás volt, de a részletekre nem térek ki.

Na miután mindennel megvoltunk, indultunk utunkra (kb 200km).
A benzinkútról már úgy fordult ki a GT, hogy olyan egészen fura módon kilinccsel elõre kanyarodott. Én nem értem ezt a dolgot, bizonyára megcsúszhatott egy jégfolton. :twisted: :wink:
Egészen határozottan jól ment, mondhatni mint ááálat! :D
Fék is fog rendesen, minden világít, szépen megy, nem dõl, lötyög, minden király. Falu határában egy rendõr, jóvan nem jön utánunk, mindenkinek villogni aki szembe jön. :wink:

Pályára fel, 110-120 néha picit 130. Persze mindenki tolná le a vén bontószökevényt, meg mi ez már E!, hogy egy ilyen izé jobbat megy, mint az egykettes vadiúj fábiám E! Szóval volt meglepetés, meg csodálkozás. Aztán az egyik pihenõröl egy olyan fura matricás fehér oktávia valami vájúval a tetején beáll mögénk. Namondom, ez jó lesz, sasolom a tükröt ezerrel, mikor kapcsol már fényhidat. :roll:
5-10km után már villog is. Megvárta, hogy odaérjünk egy pihenõhelyhez.
Szépen leállunk, mi kicsit elõrébb. Mire odaérünk a 2 jard már ott áll a kocsi mellett, sasolja vadul a papírokat, nemért, meg kérdezget.

-Forgalmit láthatnám?
-Betetted a kesztyûtartóba Krisztián!
-Ez csak 55 kW?
-Annyi. Öreg autó ez.
-Hm Hm... E! MENNYENEK!

Mindeközben az ujdonsült autótulajunk ezerrel vigyorog 32foggal, mint a tejbetök, hogy Na mivan mi? Nemérted mi? E! Nem fogsz megfogni, minden okés a papírokkal.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Szó mi szó, "rendes rendõrök" voltak. :)

Jólvan, megérte az a 7500. Aztán mentünk is tovább boldogan, szelve a kilómétereket. Párszor még figyelmeztettem Matyikát a trafira, aztán már Pesten is voltunk.

Nagyon jó kis nap volt ez, jó autót vettünk, jó embert ismertünk meg, meg minden jó volt. Fõleg a csajok Gyõrben, mert ott még megálltunk a plázában kajálni. :shock:
Tényleg nagggyon komolyak. :wink:

Remélm izgalmasra és tartalamasra sikerült a beszélomó. Ha valamit kihagytam, Matyika majd beleírja. :wink:

És természetesen jöjjön egy kép a bontószökevényrõl:
Kép
Kép
Képre kattintva nagyít!
'89 AE92 GTi Liftback (Bigport AFM Redtop 4AGE) :e9ly:
'88 ST162 GT coupé (USDM 3SFE ATM)

sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1680
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike » 2009 ápr. 06, 10:14 pm

Yo a story :lol:
Király lesz a vas.Gratula hozzá!!!!!

Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio » 2009 ápr. 07, 08:42 am

Lehet én olvastam figyelmetlenül, de az nem derül ki, hogy kinek vettétek az autót! :D
Ez a sztori sem törpül el a többi között. :wink:
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23180
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 ápr. 07, 10:17 am

Amíg el nem felejtem, utána mesélek én is a tegnapról.

Most hívok egy öreget. Egy 75-os 5 ajtós 1.6os Carina-ról lenne szó. Tudjuk, hogy elitta az agyát az öreg. Egyszer este beszéltünk vele, akkor világát nem tudta, le is raktuk, mert fingja nem volt arról, hogy mi történik a telefonban.
Nos most felhívtam, hogy pontosítsunk! :D
Már az elsõ szóból kiderül, hogy reggel fél 9kor ATOM részeg! Nem csak úgy egy feles vagy akármi. Hanem brutálisan eszméletlenül részeg. Na mondom szép. Mikor tudnánk megnézni? Mondjuk 2 hét múlva...
Mondom akkor tudna képeket küldeni? Persze könyvet is... nem értem?!?!. Gondolom postán akarta, de õ se tudta pontosan. Aztán nagy nehezen kiderült, hogy a lányának van internetttye.
Na mondom akkor diktálnám az e-mail címem. Srácok 15 percen keresztül diktáltam, mert tudtam, hogy fingja nincs merre van, meg mit ír a papírra. mondtam az elején, hogy sehol nem lesz ékezet. meg közben ötször még, meg, hogy toth h-val, meg corolla c-vel, meg klub, csak c-vel. Lebetûztem külön a szavakat, az egészet. Hihetetlen.
Majd mondom olvassa vissza:

TÓT MIHÁLY A COROLLÁÉRT ÉRDEKLÕDIK ÉS KUB
(toth.matyas (kukac) corolla-club.hu)

:lol: :lol: :lol: :shock: :lol: 8) :lol: :lol: :lol:

mondtam, hogy majd hívom és leraktam a telefont...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2013 nov. 15, 11:36 am-kor.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23180
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 ápr. 07, 11:21 am

Jó volt a tegnapi sztori tényleg :)
Krisztián (volt hachis) lett az új tulaja az autónak.

Sztorihoz még annyit, hogy az idõs Úrral már hónapok óta beszélek telefonon. Nagyon nehéz eset, bõbeszédû. Késõbb kiderült, hogy Jehova Tanúja. Lényegtelen. Egyébként jó indulatú. Kicsit próbál seftelni, de belefér.
Kuplung élesztéssel kezdtünk. Aztán, ahogy Lyani írja sokat szenvedtünk az indítással. Késõbb kiderült, hoyg egy olyan benzincsõ volt a tettes, ami meg volt repedezve, de annyira, hogy a benzin nem folyt ki belõle, viszont fars levegõt szívott. Így az AC vákuma nem volt elég. Sunyi probléma és nehezen jöttünk rá!
Az autó egyébként hibátlan! Tökéletes kormánymû, futómû (brutál gátlók, magas rugók), hihetetlen fék, nem búgó difi és iszonyat erõs motor.
A beltér csodaszép állapotú! Az autó korát meghazudtolta. Matt a fény, de kevesebb rohadás volt rajta, mint a kis Starleten. Semmi szerkezeti para. Az egyik küszöb vége volt gáz, amit vágni kell. A többi olyan, mint pl mocitetõ közepén egy rész, meg az ajtó közepén. Ezek mintha egy húzás vagy kõfelverõdés miatt keletkeztek volna. De csak felszínes, kopogtatva van anyag alatta. tehát csissz-csussz és fény. Tényleg csodás állapot. Nagy vétel volt.

Okmányirodában polgárpukkasztóan felháborítóak voltak a nõk. Meg az Allianznál az egyik. A hitvalló öreg is már félig meddig káromkodott. Ott tettek keresztbe, ahol csak lehetett. Volt a végén szócsata, de meg is érdemelték. Meglepõdtek, hogy valaki végre felemelte a szavát és 1 próba visszavágás után csendbe is maradtak :D Nem úgy van az ne! :)

Rndõrök a pályán: Mentem elõl utánam a GT Krisztiánnal, utána meg szorosan az RS Octavia. Már röhögtünk Lyanival a kocsiban. Matt fekete autó, a rendõr még nem is látott ilyet. Tuti utána megy. Meglátta a rendszámot, már a matricák színeibõl látta, hogy ezen több éve nincs se zöldk, se mûszaki. Szemei helyén már félkarú rablóként pörögtek a dollárjelek. Majd lekérdezték gondolom a rszámot. Még forgalomból is ki van vonva.. Rendõr már milliomosnak érezte magát. Várt a pihenõig.
Fényhíd. Jöttem le én is. Majd sétálunk a kocsihoz. Gondolom azt hitte segítek tejelni. Már trilliomosnak érezte magát. Majd kérte a forgalmit, azt nem találta Krisztián :D . Itt már gondolom látta maga alatt élete végéig a jobbnál jobb kocsikat, az Ibizai nyaralót... :D
Aztán adtunk neki egy halom A4-es papírt pecsétekkel aláírásokkal. Egy kis fecni blokkot a napi biztosításról. Egyre jobban szomorodott a feje. Majd tényleg csak ennyit kérdezett: Ez csak 55kw? :D Mi arról nem tehetünk. Forgalmiba az van. (egyébként 83). Gondolom érezte, hogy kamion elõzésekkor nyomnia kellett az RS-nek, hogy tudja tartani a 110-rõl 130-ra való gyorsulást :D
Aztán elszomorodva: Viszlát!

:D
Megérte az a 7500! Meg az útvonal engedély!
Jó kis nap volt! Fülig ért a szánk egész nap! Kösz Lyani, hogy eljöttél!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23180
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 nov. 06, 03:04 pm

TE71 Coupe vadregényes vásárlása és hazahozatala:

Úgy volt, hogy Csütörtökön suli után beülök egy Autómentõs mellé, lemegyünk és felhozzuk 15ért. Így nem kell félni, a régi olaj miatti csapágyasságtól és kopástól! Szerda este 11 körül hív egy barát, hogy hívta õt egy srác, hogy látta a használtautón a kocsit és vesz bele 4AGE-t és télen meg jó lesz játszani. Nem volt kérdéses. Suli sztornó és irány hajnalba le. Le is vitt Apu, mert ment vidékre. A srácoktól a megelõlegezett pénzbõl már 9kor az autómba ültem a kereskedéssel szembeni Kertész Csárda parkolójában. Hívtam a trélerest, hogy jöhet elõbb, mondta, hogy nemhiszi, hogy összejön, de siet. Na készültem termosszal hidegélelemmel. Ennyit már csak kibírok 2 év után :) Volt idõm beszélni az autóhoz, nézegetni kiismerni... Bementem a csárdába, amikor már nagyon fáztam (ugye motor nem indít, így fûtés nuku), hogy igyak egy Cappucchinot. Ajtót nyitják, száz csilalgos fullos hely, akkor vár egy második személy a "hallban", leültet, harmadik jön, hogy mit kérek, negyedik 5 perc múlva a csodás itallal. Na már gondoltam, hogy nem 300 forint lesz. Utána 5 percenként, mit fogyaszt uram, hozhatok-e étlapot. Na mindegy éhes voltam, mert elfogyott a szendvics, mondom valami könnyû kis desszertet (reméltem, hogy az olcsóbb). Hozott étlapot, de hogy õ tudna ajánlani ezt meg azt, meg mákosgubát. Mondom legyen. Gondoltam valami kis tálkába mini adag desszertként. Kijön 10 perc múlva a helyes pincérnõ. Óriás dizájnos fekete kocka tányérban a púpos guba mandarinnal szósszal cukorkadarabokkal... Volt nálam 17 ezer forint. Na elkezdtem kétségbe esni, mit adok a tréleresnek, mert az tuti, hogy nem jön ki 2000-bõl :D . Végül meg se tudtam enni, pedig van belem, ugye srácok?. Sunnyogtam még picit a melegbe, aztán kértem remegve a számlát. Na tipp??? 940 ft. Adtam is jattot rendesen :D Beszarás... Utána megint fagyoskodás a kocsiban. Már szétfagytam, nagyon, néha ki kellett menni a hidegbe sétálni, mert nem éreztem a lábam. Végiggondoltam már mindent, tudom hány gyerekem lesz, tudom mi lesz a nevük... :) :lol: 3 óra alatt sikerült egy nagyon félénk macskát megszelidíteni és már be is szállt mellém Anyós lábhoz. Elvoltam..., bár egyre kedvtelenebbül. Nagyon hideg volt. eljött a bûvös 2 óra. Nem hív a tréleres, hogy indulna, félr 3 még mindig nem, 3, akkor hívom én. Nem veszi fel. fél 4 nem veszi fel, kezdtem kétségbe esni és ideges lenni. 4 sötétedik, zár az autókereskedés, nem veszi fel. 5 ig próbálkoztam, majd. Megpróbáltam ott helyi trélerest keríteni. Kaptam a szarban levésre tekintettel akciós 30 ezer és 50 ezres ajánlatot. Kösz... Végül nem maradt más akkor kéne hívni valakit Pesten is, hogy intézzen vmit. Teló lemerül. Óriás kétségbe esés. Csárdába fél óra alatt kerítettek nekem egy töltõt. Utána Lackó felajánlotta, hogy hazavontat. Õ dolgozott, erre Áky is felajánlotta, hogy céges dobozzal. Rögtön jobbnak hangzott. Lebeszéltem egy talit nálam, hogy vegyenek le az E9-rõl ezt azt, meg akksit, meg Bohi adjon Ákynak vontatókötelet, szerszámot.... Közben kimentem megint. Lement a nap úgy fásztam, hogy az nem is igaz. Erre kijött a hely tulaja. "Na szevasz. Látom jó ideje vagy itt. Lerobbant?" Mondtam a sztorit! Mondta, hogy menjek be ne vicceljek, akár éjszakáig is bent lehetek. Mondtam, hogy nem akarom rondtani borostás fejemmel az image-et. De ragaszkodott hozzá. Nagyon kedvesek voltak! Aztán bent az egész 6-7 fõs fiatal személyzet megismerte a sztorit, már tegezõdtünk és együtt drukkoltak :) . Összebarátkoztunk és eldöntöttem, hogy lesz ott jövõre egy kisebb találkozó vacsorája az árra, a klubkedvezményre való tekintettel és a nagyon kedves kiszolgálásra. Mondták, hogy õk érzik magukat megtiszteltetve. Meghívtak forró teára (persze nem akármilyen)...
Végül este 9-re, amikor már 12 órája vártam ott :D megérkezett a felmentõ sereg. Áky és Balázs. Elbúcsuztam a csárdásoktól, nem fogadtak el pénzt, de azért egy ezrest otthagytam töltõért, kedvességért, miegymásért... :) Ráadásul csodaszépek a pincérhölgyek ;)
Próbáltuk berakni a vonórudat, de az alsó köténylemezbe beért volna. Akkor raktuk Bohi kötelét. Elsõ 10 méter után elszakadt (veszem az újat :) ) majd kicsavaroztuk pár csavart és óvatosan feljebb hajtottuk a köténylemezt. Utána a rúddal nem volt gond. Akksi be, helyzetjelzõ, elakadásjelzõ, rendszámvilágitás. Minden volt. Felhívták a figyelmet a Csárdában, hogy vigyázzunk a Velencei rendõrökkel, mert nem kegyelmeznek. Már rögtön nyugodtabb lettem :D ... Aztán régi hetesen indultunk. 4 igazoltatás mellett mentünk végül el és egyszer sem szedtek ki. Köszönöm Istenke a védõburkot! Ezen kívül az autó jól viselkedett. Kicsit para, hogy 70 180-nak tûnik másfél méterre egy doboz mögött, ami mellett el se látok. Nagy koncentrációt igényelt, de nem lett gond. :) Még az volt a mák, hogy sok fûtésem volt és nem kellett lehúznom az ablakot, mert párásodtam... :lol: Szerencsére hazaértünk és nem volt semmi baj!
Megfáztam, de megérte és ma már tudok örülni neki teljes szívbõl!!!!!!! :)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2009 nov. 07, 06:45 pm-kor.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3456
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2009 nov. 06, 09:26 pm

Király a sztori, és nagyon örülök, hogy végre meglett a szíved vágya !

Azért az a "próbáltuk berakni a vonórudat...." eléggé EGYÉRTELMÛ. 8)

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5923
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2009 nov. 06, 11:47 pm

Gratulálok Matyi!

Ezt nevezem kitartásnak!

Üdv.,



UI: hogy hívják majd a gyerekeket és hányan lesznek? :)
4E FE
ex "bubidisc" felhasználó

Válasz küldése