Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

CCH tagok, leendő klubtag jelöltek, érdekességek...
Avatar
hami
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2011 ápr. 26, 10:40 am
Tartózkodási hely: Tárnok

Hozzászólás Szerző: hami » 2011 máj. 17, 04:31 pm

Jahh meg volt szombaton egy másik :

Martonvásárból mentem hazafelé azt nem akartam gyorsan menni nehogy sokba kerüljön és kényelmes 55 körül mentem mögöttem meg egy új szuzukis keménykedett azt elhúzott mint állat. Kiértem Martonból odaléptem neki kivel találkoztam? Hát utol értem a szuzukist mert akkora sor volt hogy még érdekes akkor már nem mert elõzni. Egy darabig mentem mögötte aztán amikor lehetett mondom elmegyek, észbekapott azt elkezdett õ is elõzni elöttem. Hát rátapadtam azt letoltam majdnem montam is hogy az elöbb nagyon kemény voltál öcsi most hova lett a nagy szád. A végén véletlen belõztem egy passzátot épp hogy de azt lenyugodtam :D:D
E11 sedan (4ZZFE)

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2011 máj. 17, 07:38 pm

Öhm, inkább nc.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2011 máj. 17, 07:48 pm

Ezt a topicot inkább nem értem mint igen. Közlekedjünk rendesen és versenyezzünk rendesen. Van rá hely és mód. :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2011 máj. 17, 08:33 pm

bubidisc írta:Ezt a topicot inkább nem értem mint igen. Közlekedjünk rendesen és versenyezzünk rendesen. Van rá hely és mód. :)
Pontosan :wink:
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86

Avatar
hami
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2011 ápr. 26, 10:40 am
Tartózkodási hely: Tárnok

Hozzászólás Szerző: hami » 2011 máj. 18, 01:20 pm

egyetértek én is de néha nem úgy alakulnak a dolgok :)
E11 sedan (4ZZFE)

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2011 máj. 18, 06:39 pm

Ezt most még inkább nem értem. Te elmész A-ból B-be és néha úgy alakul? Ezt az ember elõre tudja. A közlekedésben magyon fontos a következetesség. Nem szabad, hogy kibillentsenek a saját ritmusodból. Alkalmazkodni persze kell, de ha nem tudod elõre, hogy Te mit fogsz tenni út közben és mit nem, az nem valami megnyugtató. Nem provokálni akarlak ezzel a válasszal. Ha félreértettem valamit, ne haragudj! Béke! ;)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
hami
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2011 ápr. 26, 10:40 am
Tartózkodási hely: Tárnok

Hozzászólás Szerző: hami » 2011 máj. 19, 12:12 pm

Azt az úgy alakult úgy értettem, hogy menet közben változik az ember hangulata és idegállapota és ennek következtében elõfordul hogy sietõsebb lesz a dolga DE NEM KÖVETKEZETESSÉG NÉLKÜL hanem jól átgondolt és minden ( amit lehet) figyelembe véve.

Amúgy nincs harag :lol:
E11 sedan (4ZZFE)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 aug. 27, 01:55 pm

H Astra 1.7 TurboD mit tud?
Nagyjából sík autópálya gyors sávban elõztem, majd kijött elém valaki. 120 körülre visszalassít, közbe beér a fent említett kocsi. Mintha nem látná, hogy én is arra várok, hogy felszabaduljon a pálya, agresszívan bejön a seggembe 1 méterre, mászkál jobbra-balra... Idióta barom. Ahogy lement elõlünk a málészájú, elkezdtem dinamikusan, de azért nem padlón gyorsítani, hogy le tudjak én is sorolni jobbra és elengedhessem. Persze, hogy parkettán tolt az Astra, hogy megmutathassa a régi szarnak hol a helye. Na mondom akkor legyen. Szúrtam egy 3-ast 6.-ból :D és azért elnyúlt, mint a takony. 4 ember, full-full csomag, de néztem, hogy kicsit jobban kellett volna még mennie Toycsikámnak és akkor láttam, hogy a klíma is ment :lol:
Utána visszalassítottam utazó 140-50-re persze, hogy akkor már nem volt sietõs és visszaállt a 130 környékére...
Én jártam rosszabbul, mert ellöttyintettem egy pár decit, de azért örültem, hogy megvédte becsületét a kisautóm.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 aug. 27, 04:26 pm

100 LE, (lehet, hogy volt belõle kicsit erõsebb). A 80 LE-s változatot vezettem. Az egy hatalmas hulladék volt. Ezt az újabbat se dicsérik nagyon. Szóval nem egy nagy skalp.
Viszont nálam az utazást megkezdése elõtt dõl el, hogy milyen stílusban vezetek. Ha csak nem kapok egy telefont, hogy nagyon siessek mert ég a ház, nem nagyon változtatok a ritmusomon, felesleges kockázatot nem vállalok - fõleg ha utasok, értékek vannak rám bízva. Akkor aztán kétszer is meggondolom, hogy engedjek-e kicsinyes hóbortoknak. Ki a túrót érdekel, hogy milyen "kalapos skodás" felmenõkkel rendelkezõ "kalapos astrások" gondolják azt, hogy a követési távolság az pusztán egy elméleti fogalom. Ki kell térni, had menjen a barom és nyelni egyet. Ilyenkor nem vesztünk semmit, sõt!
De ez, hogy reklámozzuk, hogy 3 ember testi épségét is hajlandóak voltunk kockára tenni a semmiért???
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2012 aug. 27, 04:34 pm

Már kissé lenyugodtam a vezetési stílusom terén, de az ilyet én sem szoktam kibírni! Jó volt Matyi! :lol:
Fõleg ha egy vmi hasonló szarral erõlködnek... valahogy jól esik az ilyen! :twisted:
Biztos beteg vagyok, de ez van! :lol: :lol: :lol:
(persze bubi ésszel, és utasokkal csak abban az esetben, ha tudom hogy minden ok a kocsival és biztonságos! ne legyél önkéntes rendõr! :wink: )
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka » 2012 aug. 27, 04:45 pm

Nos igen. Bubi túlzott reakcióival szemben menve, és is hasonlóan viselkedtem volna. Vagy hirtelen rálépek a fékre (de csak annyira, hogy felvillanjon a féklámpa) és közben padlóval tovább amíg a mögöttem jövõ a fékpedált nyomja... :D

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 aug. 27, 04:50 pm

És még én vagyok az önkéntes rendõr??? :lol: :lol: :lol:
szerk*
A túlzott reakcióról nem is beszélve! :lol: :lol: :lol:

Részemrõl ennyi! :lol:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bubi 2012 aug. 27, 04:52 pm-kor.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2002
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Gugyor » 2012 aug. 27, 04:52 pm

Birka írta:Nos igen. Bubi túlzott reakcióival szemben menve, és is hasonlóan viselkedtem volna. Vagy hirtelen rálépek a fékre (de csak annyira, hogy felvillanjon a féklámpa) és közben padlóval tovább amíg a mögöttem jövõ a fékpedált nyomja... :D
Én is hasonlóan szoktam cselekedni,de ha nagyon pofátlan a mögöttem levõ akkor a féklámpánál kicsit továbbmegyek.nyomok egy satut
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 aug. 27, 05:49 pm

Na jó! Valóban kicsit túlzó voltam. Bocs!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD » 2012 aug. 27, 06:29 pm

És az milyen,h ugye az én Corollámban E10 4afe motor van aztán egyszer csak csak egyszer egy ismerõs Calibra gsi elkezd rettenetesen erõsködni a városban....épp hazafelé tántorgok,de mondom teszek egy kitérõt és kicsit letesztelgetem,h ez a moci mit is tud...pedig a pali nagyon eltökélten meg akart elõzni,de azért azt mutattam neki,h nem adom olyan könnyen....kb 3 településen keresztül kergetett 0-rol is és hát nem sikerült neki a terve kb 210-ig volt út de nem mondom,h rosszabbul ment,de akkor is csak a tempómat tudta tartani....és hát ismerem a motorterét az õ calibrájának 150 lovas 16v ...azért ez nem rossz egy ilyen Corollától.... :wink:
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe


Válasz küldése