Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

CCH tagok, leendő klubtag jelöltek, érdekességek...
Avatar
pézsé
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

Hozzászólás Szerző: pézsé » 2014 okt. 05, 10:42 am

Ez ugyan úgy áll az e10 esekre is? Minap próbáltam 1.6 os 4a-fe motorosat, és alig volt észrevehető változás az 1.3 ashoz képest. mivel ez volt az első ilyen probam nem tudom mit kéne tudnia az erősebb motorral.
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F
08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 ápr. 02, 11:11 am

A szintén 4A FE, E10 lenyomta a hasonló korú golf gti-t és a carina e első szériája is pariban volt a 2 literes 128 LE-s változattal, egyesek szerint még jobban is ment. Valószínűleg a késő változatok már nem annyira acélosak.

Tegnap siettünk szentkereszt - pomáz között. Egy suzuki kizashit sikerült kikerülni. Esett az eső biztos azért ;).
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

Hozzászólás Szerző: IceRocko » 2015 ápr. 02, 11:37 am

A Corolla vs Golf GT-i re itt a bizonyíték: Top Gear

Azért az első gen.es Carina e-k 133lovas 3S-FE motorjuk elég jó volt. Bár tömegük és felszereltségük miatt, lehet pariba voltak.
EE101 Sedan, 7A-FE

Wortex
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 713
Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

Hozzászólás Szerző: Wortex » 2015 ápr. 02, 12:01 pm

Én akkor mosolyogtam, amikor ismerősöm mondta próbakör után, hogy olyan jól megy az E9, mint neki az 1,8-as Gti Golf. :)
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age

Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2015 ápr. 07, 02:57 pm

IceRocko írta:A Corolla vs Golf GT-i re itt a bizonyíték: Top Gear

Azért az első gen.es Carina e-k 133lovas 3S-FE motorjuk elég jó volt. Bár tömegük és felszereltségük miatt, lehet pariba voltak.
Bizony, a Carina E első pár évében 1100 kg alatti saját tömeggel rendelkezett. Ehhez már az 1,6 116 lovas 4A-FE is bőven dinamikus volt. A 3S-FE (2.0) benzinessel már szinte túlmotorizált volt. Ahogy átkerült Angliába a gyártás, gyorsan belepakoltak úgy 150kg-nyi merevítést, ami a dinamikának kevésbé tett jót, de sokkal biztonságosabb lett az autó.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2015 szept. 17, 12:05 pm

4A-FEs korai Carina fürgeségét aláírom abszolúte, abban nőttem fel :).

Kis sztori: még karbis motorral Celicaval lámpánál TDI 3 literes Touraget hagytam ott :D. Nagyon nem volt igazi verseny, mert elfogyott a sávom és elé akartam érkezni, ez sikerült is simán, mire a turbó elkezdte tolni addigra én már bőven ott voltam...szívó motor mindenekfelett :D
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 szept. 17, 02:31 pm

Nekem jó a tuaregek mögött is. Azért biztos nem pazarolok üzemanyagot, hogy e 2,5 tonnás mostrum előtt mehessek. Mi van ha rám lép? :D
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2015 szept. 18, 12:59 am

bubidisc írta:Nekem jó a tuaregek mögött is. Azért biztos nem pazarolok üzemanyagot, hogy e 2,5 tonnás mostrum előtt mehessek. Mi van ha rám lép? :D
megsiratjuk a kocsit, tudván, hogy a károkat nem fedezi soha a biztosítás, hiszen a biztosító szerint a vas árban sincs az autó, aztán továbblépünk :D
Folyó AC mellett nem ez növelte nagyon a fogyasztást, hidd el :lol: :lol:
Veszélyes sem volt, hiszen alig pár métert tartott. :wink:
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!


Válasz küldése