E10 - (1992-1997)
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
E10 - (1992-1997)
Szevasztok mindenki! Új vagyok még itt, végigpörgettemaz oldalakat, fórumokat, de nem találtam E10 (EE100, CE100, AE101) Corollákról semmit.
Van vkinek rajtam kívül ilyen gépe??
Van vkinek rajtam kívül ilyen gépe??
Az a szoknya, az a felni. Olyan izléses.
A szoknya mintha a mi E9 gti-nk utódja lenne. Pedig nem létezett belőle. Nemértem. De olyan mintha gyári lenne
Olyan szép. Gyönyörű a színe, a sötétítés. Nem széttuningolt, de nem is gyári. Pont jó!
Figyelitek a háttérben a TTE Corollát ?
Ajánlom figyelmetekbe a Holland Corolla Clubot. Talán a világon az övüké és a mienk a legnagyobb! Megtaláljátok a Hasznos linkeknél a főoldalról.
A szoknya mintha a mi E9 gti-nk utódja lenne. Pedig nem létezett belőle. Nemértem. De olyan mintha gyári lenne
Olyan szép. Gyönyörű a színe, a sötétítés. Nem széttuningolt, de nem is gyári. Pont jó!
Figyelitek a háttérben a TTE Corollát ?
Ajánlom figyelmetekbe a Holland Corolla Clubot. Talán a világon az övüké és a mienk a legnagyobb! Megtaláljátok a Hasznos linkeknél a főoldalról.
- ngabeee
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2007 jún. 28, 02:06 pm
- Tartózkodási hely: Almásfüzitõ, Kóny, Komárom-Szõny, Bp.
Egy gyöngyszem ez az E10-es, nagyon bejön, E10-esből amúgy is ez a kasztni-kivitel néz ki szerintem a legjobban. Egyetértek Matyival, nem "agyonoptikaituningolt", de a gyárinál dögösebb, nem kell ennél se több se kevesebb. A sajátommal is jó lenne ennek a szintjére eljutni .
A TTE Cori no comment :lol:8)! Über!
A TTE Cori no comment :lol:8)! Über!
Repül a Corolla, ki tudja, hol áll meg...
Today, Tomorrow, Toyota Corolla '98 1.3 sedan
Today, Tomorrow, Toyota Corolla '98 1.3 sedan
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Sziasztok!
Elnézést, a múlt héten reggeltől későig a Corollámat pakoltam összefele, mert végre, VÉGRE visszakerült a festőtől. Tekintettel arra, hogy a belteréből minden ki lett pakolva és takarítva, az összes utólagos kábelezést újraforrasztottam, a gyáriak csatlakozásait kipucoltam, és most kapta meg a végleges rezgés és zajcsillapítást, elvoltam egy darabig. Mindenesetre kész van. Az új project a bordásszíj és tartozékok cseréje, és egyúttal az adagoló tömítéseinek cseréje lesz. Közben nyári gumikat nézek az alukra, a választás: Toyo Proxes T1-R. Abban viszont segítséget kérnék, hogy akkor most mi a váltóméret? 195/50R15, 185/55R15, vagy 195/55R15??
Elnézést, a múlt héten reggeltől későig a Corollámat pakoltam összefele, mert végre, VÉGRE visszakerült a festőtől. Tekintettel arra, hogy a belteréből minden ki lett pakolva és takarítva, az összes utólagos kábelezést újraforrasztottam, a gyáriak csatlakozásait kipucoltam, és most kapta meg a végleges rezgés és zajcsillapítást, elvoltam egy darabig. Mindenesetre kész van. Az új project a bordásszíj és tartozékok cseréje, és egyúttal az adagoló tömítéseinek cseréje lesz. Közben nyári gumikat nézek az alukra, a választás: Toyo Proxes T1-R. Abban viszont segítséget kérnék, hogy akkor most mi a váltóméret? 195/50R15, 185/55R15, vagy 195/55R15??
Nem tudom sajnos a váltóméretet.
Nekem 95/50ües van fent. Még szerintem türhetõ. Annyira nem ráz, de azért fekszi az utat. Hog mennyit csal lefele vagy felfele a km órám nem tudom. Dehát gyárilag is csal, úgyh nem mindegy?
Tervbe volt véve nekem is, hogy a rezgéseket megszüntetem, mert vason volt belül nekem is a kocsi, csakhát nem volt garázs, se idõ se és inkább összeraktam ahogy volt. Az elején a hiányzó csavarok és a már meglevõk újra húzása, az anyagok feszülése miatt nagyon csendessé vált, örültem is neki, de pár száz km után ezek a k... Pesti utak szétrázták
Tavasszal nekiállnék szvese, már úgyis ismerem a beltér összes csavarját. Valami öntapadós szivacsokat szeretnék a müanyagok illesztéséhez, csatlakozási pontokhoz rakni. Olyasmit mint a nyilászárók szigetelése, csak létezik belõle vékonyakk finomabb. A nagyon netszes helyekre akár bandázsoló szalagot.
Te hogy csináltad? Van valami jó tipped?
Szeretném megcsinálni, mivel a futómüvem szerencsére nem zörög és jó lenne hallani, hogy 20 éves kora létére is milyen szépen suhan.
Nekem 95/50ües van fent. Még szerintem türhetõ. Annyira nem ráz, de azért fekszi az utat. Hog mennyit csal lefele vagy felfele a km órám nem tudom. Dehát gyárilag is csal, úgyh nem mindegy?
Tervbe volt véve nekem is, hogy a rezgéseket megszüntetem, mert vason volt belül nekem is a kocsi, csakhát nem volt garázs, se idõ se és inkább összeraktam ahogy volt. Az elején a hiányzó csavarok és a már meglevõk újra húzása, az anyagok feszülése miatt nagyon csendessé vált, örültem is neki, de pár száz km után ezek a k... Pesti utak szétrázták
Tavasszal nekiállnék szvese, már úgyis ismerem a beltér összes csavarját. Valami öntapadós szivacsokat szeretnék a müanyagok illesztéséhez, csatlakozási pontokhoz rakni. Olyasmit mint a nyilászárók szigetelése, csak létezik belõle vékonyakk finomabb. A nagyon netszes helyekre akár bandázsoló szalagot.
Te hogy csináltad? Van valami jó tipped?
Szeretném megcsinálni, mivel a futómüvem szerencsére nem zörög és jó lenne hallani, hogy 20 éves kora létére is milyen szépen suhan.
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
A Liftback nagyon szép! Ezt a fajta optikai tuningot tudom díjazni. Itt nálunk Szentesen van egy-két (számomra) nagyon elbarmolt autó, semmi ízlés, csak a feltűnés az alapja. De ez a Cori gyönyörű. Ilyen lököstoldatok, meg küszöbspoiler kell nekem is!!! Meg ilyen lámpák: http://www.toyotaoldies.de/ITT2004/ITT023.jpg
A ködlámpáim is szépen lassan mennek be a helyükre... Szabadkai piac rulez! Pont a méret...[/img]
A ködlámpáim is szépen lassan mennek be a helyükre... Szabadkai piac rulez! Pont a méret...[/img]
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Én eléggé prózai anyagokat használtam fel: POLIFOAM és kétoldalas ragasztó. Az ajtókárpitok, a hátsó abalakok alatti burkolat és a csamagtér burkolatai kapták a polifoamot, méghozzá egyszerű sziloplasztos ragasztással. Tudom, hogy ez elsőre kókánynak hangzik, de ha pontosan illeszted és milliméterre pontosan vágod (kell egy két tapétavágóél hozzá:) ) akkor semmi nem látszik belőle. A vasakra autófényező szaküzletben kapható DINITROL rezgéscsillapító lapot tettem, ami egy hőlégfúvóval (kb. 100-120 C) gyönyörűen hajtogatható és illeszthető, csak legyen zsírmentes a felület! (Féktisztító spray, vagy szilikonlemosó)Pacsker írta:Nem tudom sajnos a váltóméretet.
Nekem 95/50ües van fent. Még szerintem türhetõ. Annyira nem ráz, de azért fekszi az utat. Hog mennyit csal lefele vagy felfele a km órám nem tudom. Dehát gyárilag is csal, úgyh nem mindegy?
Tervbe volt véve nekem is, hogy a rezgéseket megszüntetem, mert vason volt belül nekem is a kocsi, csakhát nem volt garázs, se idõ se és inkább összeraktam ahogy volt. Az elején a hiányzó csavarok és a már meglevõk újra húzása, az anyagok feszülése miatt nagyon csendessé vált, örültem is neki, de pár száz km után ezek a k... Pesti utak szétrázták
Tavasszal nekiállnék szvese, már úgyis ismerem a beltér összes csavarját. Valami öntapadós szivacsokat szeretnék a müanyagok illesztéséhez, csatlakozási pontokhoz rakni. Olyasmit mint a nyilászárók szigetelése, csak létezik belõle vékonyakk finomabb. A nagyon netszes helyekre akár bandázsoló szalagot.
Te hogy csináltad? Van valami jó tipped?
Szeretném megcsinálni, mivel a futómüvem szerencsére nem zörög és jó lenne hallani, hogy 20 éves kora létére is milyen szépen suhan.
A műanyag idomok összeillesztéséhez a vékony csíkban felrakott szivacsalapú duplex iszonyatos rezgésgátlást és nyiszogásgátlást ad, csak arra nagyon oda kell figyelni, hogy a burkolat mögött minden rendben legyen, mert ha egyszer összeraktad őket, akkor nagyon nehéz szétszedni. A duplex a szétszedéskor tutira szakad, letakarítani meg csak körömmel/pengével lehet. Régészkedni önhibából meg ne kelljen már.
Teszteltem a szigetelésemet, és jelentem nagyon jó lett. csend van az utastérben, a hármas vasúti átjárón való átsuhanás most tompa dübögéssé csendeedett az iszonytató nyiszogás-kopogásból. A hátsó dobba behordott esővíz zaja még számomra zavaró kicsit, úgyhogy lehet, hogy ott megduplázpm az anyagot.
Ja! a Szilózós ragasztás azért jó, mert könnyen eltűntethető, ha nem jött be a szigetelés, viszont iszonyatosan büdös. Az autóm most fedett helyen szellőzik, mert olyan a beltér, mintha savanyúságot vittem volna benne.