E12 [E13] - (2002-2007)
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Ugyanez van most nalam is.
Lebontottam, atneztem a kontaktokat es nem talaltam semmit.
Hidegben neha mukodott, melegben egyaltalan nem.
Lebontottam, atneztem a kontaktokat es nem talaltam semmit.
Hidegben neha mukodott, melegben egyaltalan nem.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
-
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2017 aug. 29, 02:31 pm
- Autód gyártási éve: 2005
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Sziasztok!
Előljáróban annyit, hogy új vagyok még itt, viszont örülök, hogy végre egy MŰKÖDŐ toyotás csapatot találtam. A történet egy éve kezdődött, ahogy megsokasodott a család és eldöntöttük, hogy a Clio kicsi. Főleg meg 23 éves és 3 ajtós. Nem akartam Toyotát venni.... Megan kombit akartam, de csak ipari hulladékokat találni, talán éppen azért, mert a jókat nem adják el. Na mondjuk a Toyotákat sem. Mindenképp 1.6, mindenképp benzin, mindenképp kombi és persze magyar autót. A kereskedők már utáltak. Végül találtam egyet, amit meg is vettem. 1.6 benzin (lpg) viszonylag szép, iszonyatos km mennyiség (208000) és éppen két megan kombi ára . A majré soká bennem volt. 1 év távlatából nézve: önindító kefetartó csere. Lengőkar szilent csere. Olcsó? Nem! De a család imádja. Sosem volt gázos kocsim, de egy jó Landi renzo rendszer van benne, külön kenéssel, tökéletesen megy vele. Egy pár apró kérdésem lenne a tapasztaltabb tipustársak felé: próbáltam benzinnel is gázzal is de mégis a benzin a mérvadó a fogyasztásom városban 8,5 országút 6,6 pálya 130(+) 8,3 ez mennyiben korrekt? Gázzal város 10, pálya 9, országút 7,3. A kopogás nálam is jön, a futóműves megnézte... pálca (csere következik), illetve az egyetlen negatívum részemről, az a relatív nagy motorzaj, főleg pályán 3500 fordulat felett, ez normális? Nem kóros, egyszerű motorzaj. A szerelő tanácsolta az Avensist Előre is köszi a válaszokat, fotó Istenbizony lesz, ha elérek odáig.
Előljáróban annyit, hogy új vagyok még itt, viszont örülök, hogy végre egy MŰKÖDŐ toyotás csapatot találtam. A történet egy éve kezdődött, ahogy megsokasodott a család és eldöntöttük, hogy a Clio kicsi. Főleg meg 23 éves és 3 ajtós. Nem akartam Toyotát venni.... Megan kombit akartam, de csak ipari hulladékokat találni, talán éppen azért, mert a jókat nem adják el. Na mondjuk a Toyotákat sem. Mindenképp 1.6, mindenképp benzin, mindenképp kombi és persze magyar autót. A kereskedők már utáltak. Végül találtam egyet, amit meg is vettem. 1.6 benzin (lpg) viszonylag szép, iszonyatos km mennyiség (208000) és éppen két megan kombi ára . A majré soká bennem volt. 1 év távlatából nézve: önindító kefetartó csere. Lengőkar szilent csere. Olcsó? Nem! De a család imádja. Sosem volt gázos kocsim, de egy jó Landi renzo rendszer van benne, külön kenéssel, tökéletesen megy vele. Egy pár apró kérdésem lenne a tapasztaltabb tipustársak felé: próbáltam benzinnel is gázzal is de mégis a benzin a mérvadó a fogyasztásom városban 8,5 országút 6,6 pálya 130(+) 8,3 ez mennyiben korrekt? Gázzal város 10, pálya 9, országút 7,3. A kopogás nálam is jön, a futóműves megnézte... pálca (csere következik), illetve az egyetlen negatívum részemről, az a relatív nagy motorzaj, főleg pályán 3500 fordulat felett, ez normális? Nem kóros, egyszerű motorzaj. A szerelő tanácsolta az Avensist Előre is köszi a válaszokat, fotó Istenbizony lesz, ha elérek odáig.
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Sziakislaca írta:Sziasztok!
Előljáróban annyit, hogy új vagyok még itt, viszont örülök, hogy végre egy MŰKÖDŐ toyotás csapatot találtam. A történet egy éve kezdődött, ahogy megsokasodott a család és eldöntöttük, hogy a Clio kicsi. Főleg meg 23 éves és 3 ajtós. Nem akartam Toyotát venni.... Megan kombit akartam, de csak ipari hulladékokat találni, talán éppen azért, mert a jókat nem adják el. Na mondjuk a Toyotákat sem. Mindenképp 1.6, mindenképp benzin, mindenképp kombi és persze magyar autót. A kereskedők már utáltak. Végül találtam egyet, amit meg is vettem. 1.6 benzin (lpg) viszonylag szép, iszonyatos km mennyiség (208000) és éppen két megan kombi ára . A majré soká bennem volt. 1 év távlatából nézve: önindító kefetartó csere. Lengőkar szilent csere. Olcsó? Nem! De a család imádja. Sosem volt gázos kocsim, de egy jó Landi renzo rendszer van benne, külön kenéssel, tökéletesen megy vele. Egy pár apró kérdésem lenne a tapasztaltabb tipustársak felé: próbáltam benzinnel is gázzal is de mégis a benzin a mérvadó a fogyasztásom városban 8,5 országút 6,6 pálya 130(+) 8,3 ez mennyiben korrekt? Gázzal város 10, pálya 9, országút 7,3. A kopogás nálam is jön, a futóműves megnézte... pálca (csere következik), illetve az egyetlen negatívum részemről, az a relatív nagy motorzaj, főleg pályán 3500 fordulat felett, ez normális? Nem kóros, egyszerű motorzaj. A szerelő tanácsolta az Avensist Előre is köszi a válaszokat, fotó Istenbizony lesz, ha elérek odáig.
Nekem is 1.6-os van,hát ezután a renaultot szerintem le fogod pisilni,nyomába sem ér a toyotának.
Az enyémben 300.000van olajat semmit nem fogyaszt vagyis nem látszik semmi fogyás,hiba mentes teljesen.Motorzaj nekem nincs vagyis nem feltűnő,4000től főleg nem.Ott meg is indul.
- LFefe
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2015 nov. 18, 11:12 am
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Velence
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Toyota Corolla E12 1.4 VVTi 3 door HB
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Sziasztok
Corolla E12 D-4D 1ND-TV 66KW autómba elérkezett az akksi cseréjének az ideje.
Szeretnék tanácsot kérni a vásárlásával kapcsolatban. Az autó általában pöccre indul, túl sokat sosem kell indítózni hidegben sem (már ha jó az akksi).
Félautomata, tehát tologatni nem lehet. Utcán parkol hidegben, közterületen, tehát kirakni rá töltőt sem tudok, ráadásul mostanában 1-2 hetente van csak használatban.
A legnagyobb gondot természetesen az utóbbi jelenti, mert ahogy beköszöntött a hideg idő elő is állt a helyzet, hogy nem indul másfél hét állás után.
Amennyiben a technika és a pénztárca lehetővé teszi olyan megoldást szeretnék, hogy ne kelljen mindig ki-be hordozni az akksit töltögetni.
Olvastam hogy léteznek olyan akkumulátorok amik ellenállóbbak a hideggel szemben. Van valakinek ilyesmivel tapasztalata?
Illetve ki milyen akksit javasolni bele? (Vagy ne gondolkodjam ennyire túl ezt a dolgot, vegyek bele egy átlagosat, 2 évig jó lesz és viszlát?)
Valahol ajánlottak napelemes csepptöltős rásegítőkett is a ritka használat kisegítése végett. Bár ezzel kapcsolatban szkeptikus vagyok, (nem hiszem hogy a hideg sötét téli napokon a túl sokat tudna tölteni az árnyékos utcában), de az ezzel kapcsolatos tapasztalaból eredő véleményeket is szívesen fogadnám.
Előre is köszi a tippeket.
Corolla E12 D-4D 1ND-TV 66KW autómba elérkezett az akksi cseréjének az ideje.
Szeretnék tanácsot kérni a vásárlásával kapcsolatban. Az autó általában pöccre indul, túl sokat sosem kell indítózni hidegben sem (már ha jó az akksi).
Félautomata, tehát tologatni nem lehet. Utcán parkol hidegben, közterületen, tehát kirakni rá töltőt sem tudok, ráadásul mostanában 1-2 hetente van csak használatban.
A legnagyobb gondot természetesen az utóbbi jelenti, mert ahogy beköszöntött a hideg idő elő is állt a helyzet, hogy nem indul másfél hét állás után.
Amennyiben a technika és a pénztárca lehetővé teszi olyan megoldást szeretnék, hogy ne kelljen mindig ki-be hordozni az akksit töltögetni.
Olvastam hogy léteznek olyan akkumulátorok amik ellenállóbbak a hideggel szemben. Van valakinek ilyesmivel tapasztalata?
Illetve ki milyen akksit javasolni bele? (Vagy ne gondolkodjam ennyire túl ezt a dolgot, vegyek bele egy átlagosat, 2 évig jó lesz és viszlát?)
Valahol ajánlottak napelemes csepptöltős rásegítőkett is a ritka használat kisegítése végett. Bár ezzel kapcsolatban szkeptikus vagyok, (nem hiszem hogy a hideg sötét téli napokon a túl sokat tudna tölteni az árnyékos utcában), de az ezzel kapcsolatos tapasztalaból eredő véleményeket is szívesen fogadnám.
Előre is köszi a tippeket.
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Nekem most Varta van benne. Korábban több Bosch S5 akksit is elfogyasztottam kb hasonló használati profillal, mint amit írtál rövid idő alatt. A kettő közül egyértelműen Varta.
VISZONT, a gyári E12 Bosch generátor nem túl acélos, nagy számok törvénye alapján 140-150ezer km körül beadják a kulcsot. Engem is picit megvezetett a generátor, vszínű az akksiknak sem tett jót miközben látható jel nélkül már a végét járta. Neked volt már a generátor cserélve vagy felújítva? Én ezt is megnézetném azért.
VISZONT, a gyári E12 Bosch generátor nem túl acélos, nagy számok törvénye alapján 140-150ezer km körül beadják a kulcsot. Engem is picit megvezetett a generátor, vszínű az akksiknak sem tett jót miközben látható jel nélkül már a végét járta. Neked volt már a generátor cserélve vagy felújítva? Én ezt is megnézetném azért.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: E12, E13 - (2002-2007)
köszönöm a tippet!
2014 nyarán volt a generátor teljesen felújítva, azóta nem tapasztaltam problémát a töltés terén, de minden estre majd rámérek a csere előtt. (azóta 70.000-t mentem)
Igazából az akksi az szinte biztos hogy kuka, (minimum 4.5 éves, és nem is volt egy márkás darab (Wild Horse?) még ezzel került hozzám, de mivel eddig napi használatban volt nem volt vele gond)
2014 nyarán volt a generátor teljesen felújítva, azóta nem tapasztaltam problémát a töltés terén, de minden estre majd rámérek a csere előtt. (azóta 70.000-t mentem)
Igazából az akksi az szinte biztos hogy kuka, (minimum 4.5 éves, és nem is volt egy márkás darab (Wild Horse?) még ezzel került hozzám, de mivel eddig napi használatban volt nem volt vele gond)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2017 jan. 04, 09:37 pm
- Autód gyártási éve: 2005
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol Plus 2
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Dorog
Re: Segítség kellene!
Nem műszaki dolog.. Nem tudom hol kellene megkérdezni... E12 vaj belsővel kapcsolatban.Nagyon tetszik és lehet lecserélném a fekete belsőt vajra. A kérdés az,hogy tényleg rossz minőségű a vaj kárpit? Karácsonytól azt hallottam hogy elengednek a ragasztások a kárpiton stb... Igaz ez?
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Nincsen tapasztalatom (többiek megírják), de az ízlésed tetszik!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2018 jan. 31, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 2003
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Sziasztok!
Három napja van meg az autó, viewtopic.php?f=2&t=11#p135778 kézikönyv nélkül, kezdem a kérdések sorát.
Az A/C és hátsó szélvédő fűtés gomboknak nem kéne világítaniuk?
https://www.kephost.com/image/EdQQ
https://www.kephost.com/image/ExAA
Három napja van meg az autó, viewtopic.php?f=2&t=11#p135778 kézikönyv nélkül, kezdem a kérdések sorát.
Az A/C és hátsó szélvédő fűtés gomboknak nem kéne világítaniuk?
https://www.kephost.com/image/EdQQ
https://www.kephost.com/image/ExAA
2003 E12 1.6 Wagon
- FSanyo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Annak csak akkor kell világítania, ha aktív, vagyis használatban van.
Legalább is én így tudom...
Legalább is én így tudom...
-
- Újonc
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2018 jan. 31, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 2003
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Nem a kis visszajelző "lámpákra" gondoltam, hanem hogy pl. maga az A/C felirat és a szélvédő fűtés ábra dereng, mint pl. az ablakemelők.FSanyo írta:Annak csak akkor kell világítania, ha aktív, vagyis használatban van.
Legalább is én így tudom...
2003 E12 1.6 Wagon
-
- Újonc
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2018 jan. 31, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 2003
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Re: E12, E13 - (2002-2007)
És ha már itt vagyok: még nem sikerült rájönnöm, hogy hogyan lehet nullázni a napi km számlálót. De ha valaki tud akár elektronikusan, akár papír alapon kezelési könyvet, kérem ne tartsa magában. A papír alapút megvenném, az elektronikusról beszéljünk.
2003 E12 1.6 Wagon
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Próbáld meg ezt: HU kézikönyvcsgy írta:És ha már itt vagyok: még nem sikerült rájönnöm, hogy hogyan lehet nullázni a napi km számlálót. De ha valaki tud akár elektronikusan, akár papír alapon kezelési könyvet, kérem ne tartsa magában. A papír alapút megvenném, az elektronikusról beszéljünk.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb