Felszereltségek, gyártási ciklusok, kasznivariánsok...

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Felszereltségek, gyártási ciklusok, kasznivariánsok...

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 feb. 11, 10:41 am

Kép

domi007 írta:
Pacsker írta:Átérzem a bontási örömöket és a fellelt értékeit az autónak.
Többször átéltem már. Annyira lehet örülni pár részletnek és annyira lehet bánni pár olyan részét, ami a másikon rosszabb...

Ilyen motorral volt elvileg ST, GT és XT is. (A GT-t végképp nem értem, bár az nem megszokott EU piac...)
Nem kizárt egyébként, hogy a hátsó ablaktörlő opcionális extra volt. :roll:
ST-t kizártnak tartom, a Celicaknál több generáción át a belépő kivitel volt az ST (lásd 4A-FE T18 szintén).
GT volt, Európában 18R-G (2.0 GT) vagy 4A-GE (1.6 GT), Amerikában GT-S néven 22R(-E) motorral.
A 21R XT volt. A hátsó ablaktörlő össze-vissza volt, nálam például volt (pedig gyári ST, persze valaki cserélhetett már rajta csomagtér fedelet), de rohadás miatt be lett hegesztve stb...
Tanuld meg Domi, hogy, amit hiszel, vagy amit valószínűleg vélsz Toyota ügyben, azt tízszer fontold meg, mielőtt tényként kijelented :) A "jó Pap holtig tanul" alkalmazható a Toyotás emberre is. Örega utóknál Toytib, ZDoman és én is hittük, hogy valami Szentírás, aztán tágra nyíltak a szemeink, amikor 1-1 gyári kivétellel találkoztunk. Sokszor később meg tudod magyarázni az anomáliákat, de van, hogy sose tudod meg a racionális okát.
Pár éve érkezett hozzám egy megkeresés privin keresztül egy új felhasználótól, hogy írna egy komplett Corolla E9 összefoglalót. (milyen piacon, milyen karosszéria variáns, azokban milyen motor volt, milyen kárpit, milyen gyári extrák, milyen elérhető színválaszték, lökhárító és lámpa kombinációk, teljesítmény adatok, méretek, gyártási cuklusok......... minden). Mondtam, hogy nyugodtan és örülök neki azonban sajnos nem lett belőle semmi. Az okát értem...
Nekem is volt ilyen indíttatásom az első években, de ahogy telt az idő egyre több és egyre cifrább információkkal telt az agyam E9-es Corollára szakosodott része. Ez az idő múltával exponenciálisan nőtt és mind kifejtendő (utána járós) foszlányok voltak. Nyilván kíváncsi vagyok és pl. a Maláj internet legrejtettebb bugyraiban választ találtam az egy-egy kérdésre, de a végén olyan adathalmaz kerekedett belőle, hogy azt rendezetten papírra vetni szinte lehetetlen. Ha még a "titok" egy része meg is van, azt maximum kérdésekre válaszolva szájhagyomány útján tudom átadni, aztán a sírba viszem. Ezeket az információkat kompletten a még kizárólagosan Japán (max Amerikai) gyártású autók típusért felelős igazgatói tudnák TALÁN hitelesen összeszedni. De attól tartok ezek a nyugdíjasok, ha eddig nem osztották meg velünk akkor már nem is fogják... Onnantól, hogy egy típus már gyártva van egy időben 4 kontinensen, azon belül 10 Országban már szerintem majdhogynem esélytelen lenne összeszedni az információkat. Ugyan itt az interneten fellelhető több információ segíthet, de lehet Japánban sincs már 1 olyan magas pozícióban levő ember, aki átlátná mit csinál minden távoli végtagja.

A sokat sejtető bevezető után a konkrét kérdésre visszatérve:

JT1LBRA61.. RA61L-BLMSCC 08/1981 - 06/1985 RA61 ST EUR SDZ LB LHD 21RC MTM 5F
JT1LBRA61.. RA61L-BLMMCC 08/1982 - 06/1985 RA61 XT EUR SDZ LB LHD 21RC MTM 5F

Fontos, hogy Toyotánál a felszereltség nem mindig, volt kizárólagosan a motorokhoz kötve.
Általában a GT-k, GT-S-ek, GT-R-ek... privilégiuma volt, hogy 1 vagy csak pár motort rendeljenek hozzájuk, ami más típusjelölésekben (XLi, ST, SR5, Terra, LE...) többnyire nem elérhető, mivel a GT már nem csak felszereltséget jelentett, hanem sportossága miatt már a műszaki tartalomra is utalt. DE nagyon fontos, hogy ez is csak adott piacokon nézve érvényes. Általánosságban - kontinenseket átszelően - nem beszélhetünk így, mert mint pl. egy 84-es Celicánál látod Európában a GT 4AG-t és 18RG-t jelentett, Amerikai piacon már 22R-t, Japánban 1GG-t, 2TG-t, 4AG-t, vagy éppen 4TGT-t, egyéb piacokon 18RG-t, 4AGE-t, vagy 21R-t.
Ezek a "GT" motorok, de még így is van néha kivétel, amikor egy ilyen motort kap meg egy alacsonyabb felszereltség. Ilyen pl. az Amcsi piacon a 22R-es sima ST.

A "GT-ket" és a menő motorokat most félretéve pedig óriási az átfedés.
Erre számtalan példát látni itthon is, szinte bármely típusban.
Pl.:
E10 | 1.3-as Corolla GLi kontra 1.6-os XLi
CP1 |1.0-s Yaris SOL, kontra 1.3-as "Terra"
X6 | 2.2-es dízel Cressida Deluxe kontra 2.0 benzin GL

Persze jellemző, hogy a motorválaszték legalja általában a kisebb felszereltségű autót takarja a legnagyobb motor pedig a csúcsot, erre néha kizárólagosságot is ad a Toyota, pl T16-os Celica-nál ahogy írtad a 4AFE (1.6 benzin) csak ST lehet, vagy a CV30-as Camry-nél az 1MZ (3.0 benzin) motor csak XLE (csúcs).
Gondolom ez mindig azon múlott, hogy a Toyota adott piacon illetékes szakemberei milyen határokat húztak meg: Tudsz-e rendelni a szalonban kis motorút autót jó felszereltséggel, nagymotorút enyhébbel... Ez szerintem mindig komoly piackutatás eredménye volt és erősen típusfüggő.
Mindemellett kizáró, egymáshoz rendelt tényezők nem csak a motorok kapacitásai lehettek ám. Vehetsz Faceliftes T22-es Avensisből, a legnagyobb benzinesből Terrát, de ha már automata váltó kívánalmad van, akkor csak SOL érhető el. Ugyanilyen pl., ha bal kormányos GL Carina 2-t szeretnél, akkor választhatsz sedan-ból vagy liftback-ből, de ha wagon-t szeretnél, akkor biza abból már csak XL érhető el, így le kell mondanod pár komfort elemről.

Magyarul nem olyan egyszerű ez a kérdés :)
Vannak általános szabályok, de sose esküdözzünk rájuk, mert sokszor van kivétel.
Mint ahogy nagy köbcentis 21R motoros Celica-ból Európában létezik XT és ST felszereltség is :)

(és most nem beszéltünk a felszereltségeken belül a választható és Dealer Option-ként rendelhető extrákról, amelyek közül utóbbiakkal akár egy bázis felszereltségű autónkkal hamar utolérhettük a következő felszereltségi lépcsőket. - Na de mi ennek örülünk és veterános esetben a hajdani első tulajoknak köszönhetjük hálásan 1-2 jó, keményen feláras döntésüket)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1219
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Felszereltségi fokozatok, gyártási ciklusok, kasznivariá

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2016 feb. 11, 08:55 pm

jólvan :D :nyaloka:
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Felszereltségi fokozatok, gyártási ciklusok, kasznivariá

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 feb. 11, 09:20 pm

Ha már ilyen hatalmas sikere van eme topicnak, raknék be még pár hasznos információt.
Egy korábbi félreértelmezésből adódó kérdés megválaszolása
Pacsker írta:Japán autóknál a Zenki és a Kouki kifejezés a gyártási ciklus első vagy második felére utal.

Ha már Corolla E9 (azaz 6. generáció) témakörben jött most ez elő, akkor szemléltetés képpen:

[table=width:25%;border:1px solid #000000;][tr=text-align:center;][td=border:1px solid #000000;]1987 - 1989.09[/td][td=border:1px solid #000000;]1989.09 - 1992[/td][/tr]
[tr=text-align:center;][td=border:1px solid #696969;]Ráncfelvarrás előtti[/td][td=border:1px solid #696969;]Ráncfelvarrás utáni[/td][/tr]
[tr=text-align:center;][td=border:1px solid #696969;]Zenki (korai)[/td][td=border:1px solid #696969;]Kouki (kései)[/td][/tr]
[tr=text-align:center;][td=border:1px solid #696969;]Pre facelift[/td][td=border:1px solid #696969;]Facelift[/td][/tr]
[tr=text-align:center;][td=border:1px solid #696969;]Modell year[/td][td=border:1px solid #696969;]Minor / Mid Change[/td][/tr][/table]

Értelemszerűen minden generációnál alkalmazható, nem csak AE86-os Corollánál. A Zenki és Kouki kifejezés Japán autóknál megszokott fogalom.
Maga a ráncfelvarrás legtöbbször csak pár apró, főként esztétikai változtatást jelent a modellciklus közepén, de néha előfordul komoly műszaki átalakítás is ilyenkor, mint pl. új motorpaletta, vagy új fék/futómű.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Felszereltségi fokozatok, gyártási ciklusok, kasznivariá

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 feb. 12, 11:27 am

Ha már megnyílt ez a téma, mostantól ide lehet írni minden felszereltséggel kapcsolatos gondolatot is.
Volt szó korábban a "GL, de mégse plüssös" észrevételről vagy vannak, akik kisujjból kirázzák egy-egy típus felszereltségének alap extráit.
Ne kíméljétek a klaviatúrát, jöhet ide minden!

Addig is összeszedném emelkedő sorrendben a hazai Corollák szerényes felszereltségi fokozatait.
FONTOS, hogy Magyarországon 1991-ig nem lehetett újonnan Corollát vásárolni, így az ez előtti évjáratú autók mind külföldről szivárogtak be hozzánk. Emiatt az 1966-1991 közti időszaknál a bal kormányos , (főként Nyugat) Európai piac felszereltségeit próbálom szemléltetni, hisz többnyire ezek róják útjainkat.

I. Generáció - E1 (1966-1970): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • Corolla 1100 - Coupe, Sedan, Van, Wagon

II. Generáció - E2 (1970-1974): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • Corolla 1200 - Coupe, Sedan, Van, Wagon

III. Generáció - E3, E4, E5 (1974-1979): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • STD - Sedan, Wagon, Van
  • SR - Hardtop (E3)
  • LT - Coupe (E4)
  • ST - Coupe (E4)
  • GSL - Liftback
  • Deluxe - Sedan, Hardtop (E3 Coupe), Liftback
  • GT - Coupe (E4)

IV. Generáció - E7 (1979-1983): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • STD - Sedan, Van, Wagon
  • DX - Coupe, Liftback, Wagon,
  • XL - Wagon
  • SR - Coupe
  • XE - Liftback
  • GL - Sedan
  • SE - Liftback
  • GT - Liftback, Coupe

V. Generáció - E8 (1983-1987): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • STD - Sedan, Hatchback, Van (E7), Wagon (E7)
  • DX - Sedan, Wagon (E7), Liftback
  • XL - Sedan, Hatchback, Liftback, Wagon
  • SR - Coupe
  • GL - Liftback, Sedan, Hatchback
  • GT - Coupe, Hatchback

VI. Generáció - E9 (1987-1992): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • STD - Sedan, Hatchback, Wagon (2WD)
  • XL/XLi - Sedan, Hatchback, Liftback, Wagon (2WD), Wagon (4WD)
  • SR-5/GLX - Hatchback
  • S/Si - Hatchback
  • GL/GLi - Sedan, Hatchback, Liftback, Wagon (4WD)
  • GTi - Hatchback, Liftback

VII. Generáció - E10 (1992-1997): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • STD - Sedan, Hatchback, Wagon
  • XLi - Sedan, Hatchback, Liftback, Wagon
  • GLi - Sedan, Hatchback, Liftback, Wagon
  • Si - Hatchback
  • GTi - Hatchback, Liftback

VIII. Generáció - E11 (1997-2001): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • STD/Harmony - Sedan, Hatchback, Wagon
  • Terra - Sedan, Hatchback, Liftback, Wagon
  • Luna - Sedan, Hatchback, Liftback, Wagon
  • Sol - Sedan, Hatchback, Liftback, Wagon,
  • G6 - Hatchback, Liftback

IX. Generáció - E12 (2001-2007): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • Terra - Sedan, Hatchback, Wagon
  • Luna - Sedan, Hatchback, Wagon
  • Sol - Sedan, Hatchback, Wagon
  • TS - Hatchback
  • TS Compressor - Hatchback (csak német és angol piacra ment, TTE készítette facelift TS átalakítással)

X. Generáció - E15 (2007-2013): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • Terra – Sedan
  • Luna – Sedan
  • Sol - Sedan
  • Executive - Sedan

XI. Generáció - E18 (2013- ): link: rövid áttekintés a Toyota oldalán (angol nyelvű)
  • Start - Sedan
  • Live - Sedan
  • Active - Sedan
  • Executive - Sedan

A korai és késői "Zenki/Kouki" verziókat nem különböztettem meg, ahogyan a bővebb fantázianeveket/alvariációkat sem, mint pl: E18 Corollánál Active Comfort, E11-nél G6R vagy E5 Corollánál HiDeluxe. Ezek általában csak nyomatékosítják a felszereltséget (pl.: Plus, Hi) vagy kiemelnek egy-egy extrát (pl.: Skyview, ICE, Sport).
A gyártási ciklusok évszámait az általánosan elfogadottak szerint jelöltem. Egyes kasznivariánsok gyártását a következő generáció eleje alatt is még folytatták (pl.: E7 Wagon), vagy éppen egy-egy kasznivariáns első példányának legördülése a szerelősorról az aktuális generáció bemutatása után csak 1-2 évvel következett be (pl.: E8 Hatchback)

Voltak, hogy egyes felszereltségi szintek egy generáción belül csak pár hónapig voltak elérhetők. Próbáltam figyelni ezekre is, de lehet, hogy kimaradt 1-2 darab.
Ugyan kútfőből próbálkoztam, majd brosurákból és Toyota adatbázisból ellenőriztem/kiegészítettem, viszont az EPC-ben előfordulnak ritkán hibák. (Pl.: a Sedan az valójában Hatchback, vagy a Wagon az Liftback egyes típusoknál.) Továbbá előfordul olyan anomália is, hogy egy felszereltség jelölés már létezett, de az EPC nem jelöli (pl.: E9 S/Si nincs az adatbázisban, de tudjuk, hogy valós dolog). Ezeket a hibákat, hiányosságokat próbáltam a tapasztalatok alapján korrigálni.

Viszont több dolgot elronthattam vagy kihagyhattam. Amennyiben javítanátok, kiegészítenétek, várom sok szeretettel a hozzászólásokat!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Felszereltségek, gyártási ciklusok, kasznivariánsok...

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 jan. 11, 10:34 am

Pacsker írta:Igényeseknek, fanatikusoknak!

Kiki G6-jában hiányzott pár piros bugyi a műszerfal világítás izzóiról. Tudjátok, hogy gyári b@zi vagyok...
Nincs mese, gyári, új. Tudatosult bennem, hogy a régen külön rendelhető bugyik (nem olcsók) mára már csak izzóval együtt beszerezhetőek. 1db-ért pedig az 1-3 ezer Ft sok. NAGYON. Színtől, izzó teljesítménytől és autótól függően akár 3 ezer Ft-nál drágábbak is lehetnek. Nem beszélve a kis speckó foglalatú mini izzókról... Őrület. Nyilván jó izzók és 100x tovább bírják, mint amit vesz egy átlag ember a Tesco-ban, Homasitában, de akkor is.

Mi jöhetett szóba?
Utángyártott bugyi. Annó egyszer vettem. Botrány minőség és teljesen más színek. Nem beszélve az E9 korabeli kék, de fehérítő bugyikról. A kék ezekben kékít :)
Festett izzó, izzó festés. Előbbi irreálisan drága (és ettől még sz@r, vakulós, kiégős izzó), utóbbi pedig kendács megoldás. Nekem nem szimpi, nem beszélve ugyancsak az árnyalatokról.

Szumma szummárum, emlékeztek, amikor egy kis fanatizmussal utánamentem, hogy a Toyotának ki a gumiabroncs szelep, vagy a dugattyú seeger gyűrű beszállítója. Nehogymár a kis bugyikat ne találjam meg :)
Kemény dió volt beszerezni őket... Sok-sok ezer km-ről jöttek, miattam vittek be cikkszámokat az adatbázisba :agyadnalvagy: :lol: és kerestek beszállítókat, de megvan.
Nem mondanám olcsónak így sem, de azért jóval kedvezőbbek, mint a Toyotától.
Ha már egyszer megfutottam, akkor beruháztam mindenből pár db-ra, ami csak létezett.

Méretben:
T10 - "Borsószem"-re való
T5/6.5 - "Rizsszem"-re való
T3/4.x - Mini, hajtógatós lábúra való.

Színben:
- Zöld (E7, E8, E11) - Borsó, Rizs, Mini
- Piros (E10, E11, E12) - Borsó, Rizs, Mini
- Kék (fehérítő, E9, E10) - Borsó, Rizs, Mini
- Kék (kékítő) - Rizs, Mini
- Narancs - Borsó, Rizs
- Lila (UV jellegű) - Rizs, Mini

Ha egyszer lesz időm, csinálok valami tesztpadot és lefotózom a világítás közbeni színűket egymás mellett.
Ha valaki szeretne, írjon, megnézem maradt-e és mondok rá árat.

Kép

Kép
Gyárilag a környékünkön levő piacokon az alábbi színekkel voltak szerelve a különböző generációjú Corollák:
(főként a műszeregységet illetően)

- E1, E2, E3-E5-ben nem tudom milyen szín volt, de gondolom semmi vagy maximum zöld bugyi
- E7 Végig zöld
- E8 FWD zöld, AE86 kék (fehérítő)
- E9 Kék
- E10 Kék (és a GT-i műszeregység elvileg narancs)
- E11 Zöld (G6 műszeregység piros)
- E12 már Optitron műszeregységes, de 1-2 kapcsoló izzója zöld bugyis (pl klíma)
- E15 LED(Optitron?) műszeregység, LED-es kapcsolók (vagy nem cserélhető izzós), de elvétve van 1-2 izzó bugyival (pl szivargyújtó)
- E18 LED műszeregység, LED kapcsolók

Természetesen felszereltségtől, "ráncfelvarrástól", limitált szériától és piactól is függhetett a különböző izzó színezés, így a legjobb, ha EPC-ben megnézitek a konkrét típust. A T10-es borsószemeknél írja, hogy milyen színű bugyi jár az adott autóhoz, a kis kapcsoló/visszajelző izzóknál már kevésbé. Ott cikkszámra keresve Google képtalálatokban lehet utánajárni. Figyeljetek, hogy egy autóban több féle színű bugyi/nembugyi is lehet, akár még kapcsolókon belül is. (pl ha már színezett a fényáteresztő plexi, pl elakadásjelző).

Mindemellett igazából csak ízlés kérdése, mit hogyan színezünk ;)
Szullosz E10 GT-i műszeregységben a narancsot cserélte pirosra és minden kapcsolót, sőt elektromos ablak kapcsoló LED-et is fehéritő kékről ugyancsak pirosra. Nem hiába Viper Corolla :mrgreen: :buzaly:

Egy biztos, szerintem százszor igényesebb és korhűbb megoldás, mint a villogó kínai utólagos LED-ek :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1219
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Felszereltségek, gyártási ciklusok, kasznivariánsok...

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2018 feb. 07, 09:42 pm

Pacsker, egy kis segítséget kérnék: az E12 Koukinál elvileg létezett Sol Plus felszereltség is. Ahogy írtad nem emeled ki külön az alvariánsokat, de engem mégis érdekelne: van különbség a kettő között (Sol és Sol Plus) vagy nincs? Amennyi adatot össze tudtam szedni különböző, nem nagyon megbízható forrásokból az alapján nincs különbség a kettő között. Köszönöm, és bocsánat ha rossz helyre írtam, lehet az E12 topikjába kellett volna? (kérlek helyezzük át akkor)
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Felszereltségek, gyártási ciklusok, kasznivariánsok...

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 feb. 08, 09:37 am

Extrak tekinteteben volt kulonbseg koztuk, mint pl. a fenyre autonatikusan sotetedo kozepso tukor. Az E12 tulajok majd ugyis leirjak pontosan.
Alapvetoen ne legyen a Plus vasarlasi kriterium. A Sol is mar nagyon konfortos, igy tenyleg az allapotukat nezd inkabb. Az olyan hasznos extra, mint pl a tempomat meg ebben a felszereltseg szintben, ha jol tudom opcionalis illetve dealer option volt. Egyebirant, ha facelifteseket nezel a motorok miatt, akkor azok mar -sajnos- ugyis mind E gazosok, igy ha Techstreammel meg van nezve, hogy benne van-e mar a Cruise Control vezerlo akkor nagyon konnyu es olcso utolag rajuk illeszteni tempomatot.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1219
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Felszereltségek, gyártási ciklusok, kasznivariánsok...

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2018 feb. 12, 12:14 am

Köszönöm szépen, pont a tempomaton gondolkodtam ma :)
Bár mire megfejtettem az "E gaz" szószerkezetet kicsit megőszültem :P de leesett azért a 20 filléres hála égnek :D na, de nem offolom szét ezt a topikot, folytatom a keresgélést :) egy jó vételt sajnos elengedtem, és már nem tudom sehogy se kihúzni a telefonszámot a hahuból, úgyhogy várnom kell tovább, és nem bénázni ennyit a következőnél
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1909
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Felszereltségek, gyártási ciklusok, kasznivariánsok...

Hozzászólás Szerző: mozso » 2018 feb. 16, 07:07 pm

Sziasztok!

Gondoltam berakom a 10-ik generációig Toyota Global által elkészített összefoglalót, hogy japán gyártásban milyen Corolla verziók készültek.

Kép
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb


Válasz küldése