E15 [E14] - (2007-2013)
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
E15 [E14] - (2007-2013)
http://www.a5.hu/cikkek/1/20849.shtml
Ez indíttatott a topik nyitásra. Összkerék 3.5 V6?????? Na végre!!!! Örömautó jelleg? készül a Toyotánál.
Sajna, az USA lesz a cél, de hátha áthoz valaki.
Ez indíttatott a topik nyitásra. Összkerék 3.5 V6?????? Na végre!!!! Örömautó jelleg? készül a Toyotánál.
Sajna, az USA lesz a cél, de hátha áthoz valaki.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Zed Kristianz 2007 jún. 14, 12:44 am-kor.
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Ezt átmásolom magamtól, itt is megállja a helyét!
"Először örültem, 1.6 124 ló - 4A-GE ugrott be - régi reflexek, dual VVT-i majd megy, mint a gép!
Megnéztem az adatait.... .... egy korábbi 1.6 110 lovas is ugyanúgy megy és jobban gyorsul (1150 kg!!!!) Egyre nehezebbek a gépek, ugyanannyi ló már kevés a dinamizmushoz.
http://www.toyota.hu/Images/UJCOROLLA_m ... 527534.pdf
Azért az az 1300 kg magáért beszél, miért nem tud 10 alatt gyorsulni. Forgasd már meg légyszíves a 16-s kerekeket, hogy menjen is a gép. A nyomaték megfelelő, fogyasztás inkább 10 fele tendál, mint 9, főleg egy kicsi klíma is belép.
Más idők járnak....biztonság maradéktalanul!
A 2.2 D-CAT-s Auris 8.1-s gyorsulása már valami.....177 lóból 1435 kg-val.
Mindez holvan a 124 lovas AE86-tól? Ugyanennyit tudott alapból, 1000 alatti kilóval.
Kinek-kinek szájaíze szerint --- fütyülő turbójú dízel vagy 7000 felett ordító Twin Cam
Melyiket fogjuk látni 10 év múlva is?"
"Először örültem, 1.6 124 ló - 4A-GE ugrott be - régi reflexek, dual VVT-i majd megy, mint a gép!
Megnéztem az adatait.... .... egy korábbi 1.6 110 lovas is ugyanúgy megy és jobban gyorsul (1150 kg!!!!) Egyre nehezebbek a gépek, ugyanannyi ló már kevés a dinamizmushoz.
http://www.toyota.hu/Images/UJCOROLLA_m ... 527534.pdf
Azért az az 1300 kg magáért beszél, miért nem tud 10 alatt gyorsulni. Forgasd már meg légyszíves a 16-s kerekeket, hogy menjen is a gép. A nyomaték megfelelő, fogyasztás inkább 10 fele tendál, mint 9, főleg egy kicsi klíma is belép.
Más idők járnak....biztonság maradéktalanul!
A 2.2 D-CAT-s Auris 8.1-s gyorsulása már valami.....177 lóból 1435 kg-val.
Mindez holvan a 124 lovas AE86-tól? Ugyanennyit tudott alapból, 1000 alatti kilóval.
Kinek-kinek szájaíze szerint --- fütyülő turbójú dízel vagy 7000 felett ordító Twin Cam
Melyiket fogjuk látni 10 év múlva is?"
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Ha már tolod neki legyen az a fogyasztás inkább 13-15. Hidd el nem kacsa. Ha gyári érték 10 akkor az már kapásból nem fog 12 alá menni soha. Olvastam már érdekes dolgokat hogy mérik gyárilag a fogyasztás. Még cipő sincs a sofőrön nemhogy légkondi megy.Zed Kristianz írta:Ezt átmásolom magamtól, itt is megállja a helyét!
"Először örültem, 1.6 124 ló - 4A-GE ugrott be - régi reflexek, dual VVT-i majd megy, mint a gép!
Megnéztem az adatait.... .... egy korábbi 1.6 110 lovas is ugyanúgy megy és jobban gyorsul (1150 kg!!!!) Egyre nehezebbek a gépek, ugyanannyi ló már kevés a dinamizmushoz.
http://www.toyota.hu/Images/UJCOROLLA_m ... 527534.pdf
Azért az az 1300 kg magáért beszél, miért nem tud 10 alatt gyorsulni. Forgasd már meg légyszíves a 16-s kerekeket, hogy menjen is a gép. A nyomaték megfelelő, fogyasztás inkább 10 fele tendál, mint 9, főleg egy kicsi klíma is belép.
Más idők járnak....biztonság maradéktalanul!
A 2.2 D-CAT-s Auris 8.1-s gyorsulása már valami.....177 lóból 1435 kg-val.
Mindez holvan a 124 lovas AE86-tól? Ugyanennyit tudott alapból, 1000 alatti kilóval.
Kinek-kinek szájaíze szerint --- fütyülő turbójú dízel vagy 7000 felett ordító Twin Cam
Melyiket fogjuk látni 10 év múlva is?"
- kis_andras
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 180
- Csatlakozott: 2007 máj. 22, 02:01 pm
- Tartózkodási hely: cs. megye
- Kapcsolat:
Annyit beleszólnék, hogy az Auris az E15 tipusnevet kapta, a dízel gyorsulása teljesen reális, és szinte lehetetlen 10fölé vinni a fogyit
Egyébként nekem nemtetszik, olyan semmilyen... Tucatautó...
Aki nem ért hozzá simán 307nek, vagy Ceednek, vagy E12nek nézi
A belseje meg az alapnak nagyon gagyi, a fullos ellenben jóval mutatósabb, de az meg csak a D-cat-hez van, az meg ~7.5 M huf....
Azt elfogadnám, de annyiért egy komoly autót vennék..........
Egyébként nekem nemtetszik, olyan semmilyen... Tucatautó...
Aki nem ért hozzá simán 307nek, vagy Ceednek, vagy E12nek nézi
A belseje meg az alapnak nagyon gagyi, a fullos ellenben jóval mutatósabb, de az meg csak a D-cat-hez van, az meg ~7.5 M huf....
Azt elfogadnám, de annyiért egy komoly autót vennék..........
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
egyetértek...kis_andras írta:Annyit beleszólnék, hogy az Auris az E15 tipusnevet kapta, a dízel gyorsulása teljesen reális, és szinte lehetetlen 10fölé vinni a fogyit
Egyébként nekem nemtetszik, olyan semmilyen... Tucatautó...
Aki nem ért hozzá simán 307nek, vagy Ceednek, vagy E12nek nézi
A belseje meg az alapnak nagyon gagyi, a fullos ellenben jóval mutatósabb, de az meg csak a D-cat-hez van, az meg ~7.5 M huf....
Azt elfogadnám, de annyiért egy komoly autót vennék..........
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- B26
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Nem értek egyet veled Andris!kis_andras írta:Annyit beleszólnék, hogy az Auris az E15 tipusnevet kapta, a dízel gyorsulása teljesen reális, és szinte lehetetlen 10fölé vinni a fogyit
Egyébként nekem nemtetszik, olyan semmilyen... Tucatautó...
Aki nem ért hozzá simán 307nek, vagy Ceednek, vagy E12nek nézi
A belseje meg az alapnak nagyon gagyi, a fullos ellenben jóval mutatósabb, de az meg csak a D-cat-hez van, az meg ~7.5 M huf....
Azt elfogadnám, de annyiért egy komoly autót vennék..........
Az Auris szerintem a Toyota eddigi legsportosabb változata!
Nekem nagyon tetszik!
Olyan megoldások vannak benne,ami külön király!
Tehát nekem bejön!
Balázs
C-POWER!!!!!
C-POWER!!!!!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hol van? Melyik Kapitányságé?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)