E18 [E16, E17] - (2013-2018)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Új motor:
Toyota Auris 1.2T
Típus 4 hengeres, soros
Befecskendezés közvetlen
Hengerűrtartalom (cm3) 1197
Furat x Löket (mm) 71.5 x 74.5
Kompresszió 10 : 1
Max teljesítémény (LE/kW@ rpm) 116/85 @5200 - 5600
Lóerő/liter (hp/litre) 96.9
Max nyomaték (Nm@rpm) 185 @ 1500-4000
Nyomaték/liter (Nm/liter) 154.6
CO2 kibocsátás (6sebességes manuális/CVT
(g/km EU kombinált) 109/106*
Max sebesség(km/h 200
0 - 100 km/h (sec) 10.1
További újdonságok:
1. Marad az 1,4 d4d 90LE-vel, de részleteiben átdolgozzák az alacsonyabb fogyazstás és emissziós értékek érdekében, EURO6 előírásokat teljesíti.
2. Jön ide is a BMW eredetű 1,6 d-4d 112LE/270Nm teljesítménnyel.
3. Vezetéstámogató rendszerek megjelennek (TSS): sávtartó assist (korrigálja is az irányt, ha kell), veszélyhezetben fékez, ha kell, állóra is, táblafelismerő rendszer, stb.
4. új benzin motor: 1,2 turbo - 4 henger, részterhelésen Atkinson ciklusra váltani képes. Nem tudni még, hogy melyik benzin motor helyett lesz.
Toyota Auris 1.2T
Típus 4 hengeres, soros
Befecskendezés közvetlen
Hengerűrtartalom (cm3) 1197
Furat x Löket (mm) 71.5 x 74.5
Kompresszió 10 : 1
Max teljesítémény (LE/kW@ rpm) 116/85 @5200 - 5600
Lóerő/liter (hp/litre) 96.9
Max nyomaték (Nm@rpm) 185 @ 1500-4000
Nyomaték/liter (Nm/liter) 154.6
CO2 kibocsátás (6sebességes manuális/CVT
(g/km EU kombinált) 109/106*
Max sebesség(km/h 200
0 - 100 km/h (sec) 10.1
További újdonságok:
1. Marad az 1,4 d4d 90LE-vel, de részleteiben átdolgozzák az alacsonyabb fogyazstás és emissziós értékek érdekében, EURO6 előírásokat teljesíti.
2. Jön ide is a BMW eredetű 1,6 d-4d 112LE/270Nm teljesítménnyel.
3. Vezetéstámogató rendszerek megjelennek (TSS): sávtartó assist (korrigálja is az irányt, ha kell), veszélyhezetben fékez, ha kell, állóra is, táblafelismerő rendszer, stb.
4. új benzin motor: 1,2 turbo - 4 henger, részterhelésen Atkinson ciklusra váltani képes. Nem tudni még, hogy melyik benzin motor helyett lesz.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Pénteken nyílt alkalmam tesztvezetni a ráncfelvarrott Auris II-t:
Elöljáróban annyit, hogy az előzetes megbeszélés ellenére mégsem a hibridet vittem el, hanem az 1,2 turbós benzinest. Időszűkében voltam és pont előttem vitték ki a hibridet. Sebaj, a szalonban körbenyálaztam, vezetni már vezettem 2012-ben, amikor megjelent az Auris II.
Az 1,2-es motor egy tökéletes kis alapmotor. Van rajta motorolaj hűtő is, így alapból jól indul története. Beindítást követően belülről szinte nem hallatszik a motor hangja, de még csak nem is rázkódik. Észrevétlenül működik.
Klíma bekapcs, mert 33 fok volt, indulás. Fura az elektronikus gázpedál (lassú reakció), a kuplung puha, de hosszú úton mozog (ezek mind-mind az Avensisszel összevetve értendő különbségek, nem kritikák!).
Az autóban minden nagyon finoman csillapítva működik, aki korábban a gombok, kapcsolók miatt fanyalgott, annak azt ajánlom, MOST buzgerálja végig a kapcsolókat. A gombok nem lötyögnek, határozott, de puha érzettel működnek. A kormány multi-vezérlői is javítva lettek, nem olyan üresen kattannak. Egyszóval, ilyen téren egyértelmű és elvárt volt részemről a fejlődés/fejlesztés.
Én nem vagyok az a ütve-verve tesztelő ember, arra vagyok mindig kíváncsi, hogy a saját vezetési szokásaimhoz, autóhasználatomhoz mennyire tudom hozzáilleszteni az adott tesztelt modellt.
Mentünk egy kört a Bcsaba elkerülőn, kamionok között, előztem is vele. Ezután bekanyarodtunk a városba lámpázni, stb.
Nem lettem továbbra sem downsizing párti. A motor, bár hengerűrtartalmához mérten abszolút kiegyensúlyozottan adja le a teljesítményét, engem picit zavar, de legalábbis szokatlan a késlekedése. 1500 alatt semmi, ott szépen, folyamatosan megjön az ereje és igen halkan gyorsít (én 4000-nél nem forgattam feljebb, még csak 150km volt az autóban). Érzésre bőven hozza azt a dinamikát, amit a céges 1,2 tsi Octaviák.
A váltó abszolút rövid utakon jár, megvan minden fokozatnak a pontos helye és ez érződik is. A kar mozgatásához picit nagyobb erő, illetve, határozottabb kéz kell, de jó értelemben. Ez nem moslékkavaró. Az áttételek hosszúak, ezért, és a jó szigeteltség miatt egyáltalán nem éreztem dinamikusnak, holott, a sebesség megvolt. Az Avéba visszaülve, ilyen szempontból egyértelműen érződik a 10-12 éves fejlesztésbeni különbség.
A sebességérzet alacsony, mindegy, hogy városban haladunk-e, vagy városon kívül. 100-110 körül inkább csak némi szélzaj hallatszódik a szélvédő felől.
Az értékesítő szerint, ez a modell, ezzel a motorral leginkább városi, kisebb távolságokba történő használatra lett kitalálva, nem kifejezetten hosszútávú utazóautó. Ez klímával használva már 2 személlyel is érződik. Amíg csak normál módban vezet az ember (követi a forgalom ritmusát), addig tök jó, rugalmas, van benne nyomaték is. Amint, azonban egy kicsit dinamikusabbra fordul a helyzet, ott már érződik, hogy kicsi a motor. Tartalék nincs benne túl sok. Nem vészes, de meg kell ismerni a motor határait és aszerint vezetni, akkor nem lesz vele gond. Azt is hozzá kell venni, hogy egy kb 150km-t futott nyers motor nem fog olyan dinamikát adni, mint egy 20-30 000-et futott, megfelelően bejáratott darab.
A fogyasztására voltam kíváncsi, de ennyi idő alatt nem lehet reális képet nyerni róla. Indulás előtt pár percet járatni kellett a motort, hogy a klíma picit hűtsön a forró beltéren. Amikor beszálltam, éppen 11,4 l/100km-t mutatott a fed. comp. Pár km múlva már csak 10,4-et. Ami nagyon nem tetszett (és a T27 Avensis után átvette az Auris is), az a csúszkás kijelzésű pillanatnyi fogyi mutató. Nekem nagyon hiányzik a számmal történő kijelzés.
Egyébként, a műszerfal nekem kifejezetten tetszett élőben (ugye, többek között ez is megújult), a középre helyezett 4"-os színes kijelző egészen szép képet ad, pixelek nem láthatók a vezető ülésben ülve.
Nagy kedvencem lett a klímapanel vezérlő. Ez teljesen új lett a ráncfelvarrással és részben a GT-86 stílusa köszön vissza részleteiben. A hőfok és ventillátor sebesség szabályzó funkció egy-egy vízszintesen fekvő, a panelből egy fél ujjbegynyire kiálló módon került elhelyezésre. Nem nyomogatni kell, hanem föl-le billentgetni lehet. Nagyon kellemes nyomásponttal és erőszükséglettel. Tök jó, különleges, praktikus.
A konzolon lévő média központtal kapcsolatban vegyesek az érzéseim: egyrészt tetszik, mert tök hype az, hogy nincs egyetlen gomb, tekerős sem rajta. Teljes érintőképernyő az egész. Ami, viszont nagyon nem tetszik, sőt, hányinger közeli számomra, az a fekete zongoralakk túlzó mennyisége (számomra a puszta léte is hányinger keltő!!!). Borzasztó, gyűjti az ujjlenyomatokat, mint a fene, tisztán tartani lehetetlen. Ráadásul, vastagon rákerült az ajtóbehúzóra is... tényleg ennyire nem érzik, hogy ez már jópár éve gáz ebben a kategóriában? :wacko:
Az egész média panel rögzítési helyzete komoly szépérzéki kívánnivalót hagy maga után: Olyan, mintha a kb 1,5-2cm vastag panelt kétoldalú ragasztóval rányomták volna a középkonzolra. :gun_bandana: :wacko:
Nem is értem, hogy lehetett ezt így, ahelyett, hogy szépen szintben belesüllyesztették volna a középkonzolba. Annyira bántó a szememnek, hogy nagyon! :no:
Ami, viszont nagyon ízléses, azok a vékony, kellemes tapintású, matt alu hatású dekorcsíkok. Ezek tényleg szépek, nem tolakodók, én ezeket átfuttattam volna az (zongoralakk helyett) ajtóbehúzókra is, mintegy, körbeölelje optikailag a bent ülőket. Sokkal-sokkal minőségibb hatású lett volna, mint így, ahogy végül megcsinálták...
Kifogásolható továbbá, hogy az ajtókban a térképtartó zsebek felső íve sorjás. Ezt nem szabadna megengednie magának a Toyotának. Mondtam is az értékesítőnek, hogy bár Toyota-fan vagyok, messze nem az ilyen elnagyolt részletek miatt! Ezek megszüntetése 0 dollárba kerülnének a gyártás során, mégis, sokat dobnának az összképen és az ÉRZETEN. :yes: Így, sajnos jogos kritika érheti és éri is.
Nem tetszik az sem, hogy a csomagtartó padló lemeze, ugyan kárpitozott, de anyagában egy vékony pozdorja lemez. Nyiklik-nyeklik, hogyan tesz bele az ember egy nehezebb dolgot anélkül, hogy sérüljön az elem? Sehogy. Egy Golf VII-ben ez IS kifogástalan módon van megoldva.
Számomra zavaró, bántó, hogy ezek a filléres, vagy éppen költség nélküli apróságok jelen vannak az Aurisban, mert ezeket leszámítva, tipikus Toyota: Finom, csendes, stresszmentes, kényelmes autó és közelről körbejárva, azt merem mondani, szép is. Végignézegettem a formáit, hajlatait kb 10cm közelről, tényleg őszintén mondom, hogy szép ez az autó. Úgy szép, hogy nem hasonlít más modellre, abszolút egyedi formája, stílusa van, én nem tartom összetéveszthetőnek. :yes:
A hátsó lámpája is már ledcsíkos, ráadásul, a burája is sötétített. :cool2:
Én nem próbáltam, de állítólag sokkal jobb lett a futóműhangolása is az előzőhöz képest.
Az érkékesítő srác a kritikáimra elmondta, hogy a Toyota nagy dobásra készül az elkövetkező években, ezért érezhető az, hogy elnagyol bizonyos dolgokat (pl. Avensis II. facelift). Jövő évben jön egy kisebb SUV (az a kategória, amiben most jelent meg a Mazda CX3!), ami kb 1 millával lesz a RAV4 alá árazva. Természetesen, hibrid is lesz belőle.
Az Avensis biztosan, de talán még a mostani Corolla is eltűnik majd a kínálatból, de helyükre teljesen új fejlesztésű modellt ígérnek, ami mindenben igyekszik majd alkalmazkodni az EU-i trendekhez, igényekhez. Nem tudni még, hogy milyen karosszériaváltozatban, de sanszos, hogy az emelt hasmagasságú, családbarátabb kategóriában fog indulni. Árban nem akarják túllépni a mostani Avensis szintet. Ezek csak pletykák, persze, mert még ők sem tudnak hivatalos információt a tervekről.
Annyi biztos, hogy az általam érzékelt "hiányosságok", nem tetszések egy USA-ban nem szempontok. De nem csak az USA-ban nem, hanem Kínában, Oroszországban sem. A Toyota globálisan fejleszti a modelljeit, olyan igényeket, megoldásokat preferál, ami a számára jövedelmezőbb piacok igényeit elégíti ki. Az EU eladások, részben a NY-EU-i lokál patriótaság miatt, jelentős mértékben nem növelhetők azzal, hogy egy-egy műanyag elem sorjáit gyárban megszüntetik... Nem ennyin múlik a dolog. És ezek a dolgok, csak az EU-i vásárlóknak tűnnek fel.
Összességében mi a véleményem a ráncfelvarrott Auris II-ről? Az, hogy rengeteg dologban javult, szebb, jobb lett, de maradt több hiányossága is korábbról. Tipikus Toyota, így, akinek bejön ez a Toyotaság, az imádni fogja, de nem tudom, létezhet-e akár csak elvben is olyan ember, aki egy GolfVI-VII-ből saját akarata alapján ül át ilyen Aurisba. Ja, de! A hibridbe igen! Ez nem is lehet kérdés, a hibrid Auris a legértékesebb modell a típuson belül!
Én úgy fogalmaztam az értékesítőnek, hogy az 1,33-as motort nem szabadna ebbe a kasztniba beletenni, ennek az 1,2 Atkinsonos turbónak kellene lennie az alapmotornak. Aztán az 1,6 valvematic az optimum, és a hibrid a non plus ultra. Meg, ugye, jó lenne egy sportosabb változat is... ::)
Jövőhét pénteken megyek tesztvezetni az új Avensist is!
Elöljáróban annyit, hogy az előzetes megbeszélés ellenére mégsem a hibridet vittem el, hanem az 1,2 turbós benzinest. Időszűkében voltam és pont előttem vitték ki a hibridet. Sebaj, a szalonban körbenyálaztam, vezetni már vezettem 2012-ben, amikor megjelent az Auris II.
Az 1,2-es motor egy tökéletes kis alapmotor. Van rajta motorolaj hűtő is, így alapból jól indul története. Beindítást követően belülről szinte nem hallatszik a motor hangja, de még csak nem is rázkódik. Észrevétlenül működik.
Klíma bekapcs, mert 33 fok volt, indulás. Fura az elektronikus gázpedál (lassú reakció), a kuplung puha, de hosszú úton mozog (ezek mind-mind az Avensisszel összevetve értendő különbségek, nem kritikák!).
Az autóban minden nagyon finoman csillapítva működik, aki korábban a gombok, kapcsolók miatt fanyalgott, annak azt ajánlom, MOST buzgerálja végig a kapcsolókat. A gombok nem lötyögnek, határozott, de puha érzettel működnek. A kormány multi-vezérlői is javítva lettek, nem olyan üresen kattannak. Egyszóval, ilyen téren egyértelmű és elvárt volt részemről a fejlődés/fejlesztés.
Én nem vagyok az a ütve-verve tesztelő ember, arra vagyok mindig kíváncsi, hogy a saját vezetési szokásaimhoz, autóhasználatomhoz mennyire tudom hozzáilleszteni az adott tesztelt modellt.
Mentünk egy kört a Bcsaba elkerülőn, kamionok között, előztem is vele. Ezután bekanyarodtunk a városba lámpázni, stb.
Nem lettem továbbra sem downsizing párti. A motor, bár hengerűrtartalmához mérten abszolút kiegyensúlyozottan adja le a teljesítményét, engem picit zavar, de legalábbis szokatlan a késlekedése. 1500 alatt semmi, ott szépen, folyamatosan megjön az ereje és igen halkan gyorsít (én 4000-nél nem forgattam feljebb, még csak 150km volt az autóban). Érzésre bőven hozza azt a dinamikát, amit a céges 1,2 tsi Octaviák.
A váltó abszolút rövid utakon jár, megvan minden fokozatnak a pontos helye és ez érződik is. A kar mozgatásához picit nagyobb erő, illetve, határozottabb kéz kell, de jó értelemben. Ez nem moslékkavaró. Az áttételek hosszúak, ezért, és a jó szigeteltség miatt egyáltalán nem éreztem dinamikusnak, holott, a sebesség megvolt. Az Avéba visszaülve, ilyen szempontból egyértelműen érződik a 10-12 éves fejlesztésbeni különbség.
A sebességérzet alacsony, mindegy, hogy városban haladunk-e, vagy városon kívül. 100-110 körül inkább csak némi szélzaj hallatszódik a szélvédő felől.
Az értékesítő szerint, ez a modell, ezzel a motorral leginkább városi, kisebb távolságokba történő használatra lett kitalálva, nem kifejezetten hosszútávú utazóautó. Ez klímával használva már 2 személlyel is érződik. Amíg csak normál módban vezet az ember (követi a forgalom ritmusát), addig tök jó, rugalmas, van benne nyomaték is. Amint, azonban egy kicsit dinamikusabbra fordul a helyzet, ott már érződik, hogy kicsi a motor. Tartalék nincs benne túl sok. Nem vészes, de meg kell ismerni a motor határait és aszerint vezetni, akkor nem lesz vele gond. Azt is hozzá kell venni, hogy egy kb 150km-t futott nyers motor nem fog olyan dinamikát adni, mint egy 20-30 000-et futott, megfelelően bejáratott darab.
A fogyasztására voltam kíváncsi, de ennyi idő alatt nem lehet reális képet nyerni róla. Indulás előtt pár percet járatni kellett a motort, hogy a klíma picit hűtsön a forró beltéren. Amikor beszálltam, éppen 11,4 l/100km-t mutatott a fed. comp. Pár km múlva már csak 10,4-et. Ami nagyon nem tetszett (és a T27 Avensis után átvette az Auris is), az a csúszkás kijelzésű pillanatnyi fogyi mutató. Nekem nagyon hiányzik a számmal történő kijelzés.
Egyébként, a műszerfal nekem kifejezetten tetszett élőben (ugye, többek között ez is megújult), a középre helyezett 4"-os színes kijelző egészen szép képet ad, pixelek nem láthatók a vezető ülésben ülve.
Nagy kedvencem lett a klímapanel vezérlő. Ez teljesen új lett a ráncfelvarrással és részben a GT-86 stílusa köszön vissza részleteiben. A hőfok és ventillátor sebesség szabályzó funkció egy-egy vízszintesen fekvő, a panelből egy fél ujjbegynyire kiálló módon került elhelyezésre. Nem nyomogatni kell, hanem föl-le billentgetni lehet. Nagyon kellemes nyomásponttal és erőszükséglettel. Tök jó, különleges, praktikus.
A konzolon lévő média központtal kapcsolatban vegyesek az érzéseim: egyrészt tetszik, mert tök hype az, hogy nincs egyetlen gomb, tekerős sem rajta. Teljes érintőképernyő az egész. Ami, viszont nagyon nem tetszik, sőt, hányinger közeli számomra, az a fekete zongoralakk túlzó mennyisége (számomra a puszta léte is hányinger keltő!!!). Borzasztó, gyűjti az ujjlenyomatokat, mint a fene, tisztán tartani lehetetlen. Ráadásul, vastagon rákerült az ajtóbehúzóra is... tényleg ennyire nem érzik, hogy ez már jópár éve gáz ebben a kategóriában? :wacko:
Az egész média panel rögzítési helyzete komoly szépérzéki kívánnivalót hagy maga után: Olyan, mintha a kb 1,5-2cm vastag panelt kétoldalú ragasztóval rányomták volna a középkonzolra. :gun_bandana: :wacko:
Nem is értem, hogy lehetett ezt így, ahelyett, hogy szépen szintben belesüllyesztették volna a középkonzolba. Annyira bántó a szememnek, hogy nagyon! :no:
Ami, viszont nagyon ízléses, azok a vékony, kellemes tapintású, matt alu hatású dekorcsíkok. Ezek tényleg szépek, nem tolakodók, én ezeket átfuttattam volna az (zongoralakk helyett) ajtóbehúzókra is, mintegy, körbeölelje optikailag a bent ülőket. Sokkal-sokkal minőségibb hatású lett volna, mint így, ahogy végül megcsinálták...
Kifogásolható továbbá, hogy az ajtókban a térképtartó zsebek felső íve sorjás. Ezt nem szabadna megengednie magának a Toyotának. Mondtam is az értékesítőnek, hogy bár Toyota-fan vagyok, messze nem az ilyen elnagyolt részletek miatt! Ezek megszüntetése 0 dollárba kerülnének a gyártás során, mégis, sokat dobnának az összképen és az ÉRZETEN. :yes: Így, sajnos jogos kritika érheti és éri is.
Nem tetszik az sem, hogy a csomagtartó padló lemeze, ugyan kárpitozott, de anyagában egy vékony pozdorja lemez. Nyiklik-nyeklik, hogyan tesz bele az ember egy nehezebb dolgot anélkül, hogy sérüljön az elem? Sehogy. Egy Golf VII-ben ez IS kifogástalan módon van megoldva.
Számomra zavaró, bántó, hogy ezek a filléres, vagy éppen költség nélküli apróságok jelen vannak az Aurisban, mert ezeket leszámítva, tipikus Toyota: Finom, csendes, stresszmentes, kényelmes autó és közelről körbejárva, azt merem mondani, szép is. Végignézegettem a formáit, hajlatait kb 10cm közelről, tényleg őszintén mondom, hogy szép ez az autó. Úgy szép, hogy nem hasonlít más modellre, abszolút egyedi formája, stílusa van, én nem tartom összetéveszthetőnek. :yes:
A hátsó lámpája is már ledcsíkos, ráadásul, a burája is sötétített. :cool2:
Én nem próbáltam, de állítólag sokkal jobb lett a futóműhangolása is az előzőhöz képest.
Az érkékesítő srác a kritikáimra elmondta, hogy a Toyota nagy dobásra készül az elkövetkező években, ezért érezhető az, hogy elnagyol bizonyos dolgokat (pl. Avensis II. facelift). Jövő évben jön egy kisebb SUV (az a kategória, amiben most jelent meg a Mazda CX3!), ami kb 1 millával lesz a RAV4 alá árazva. Természetesen, hibrid is lesz belőle.
Az Avensis biztosan, de talán még a mostani Corolla is eltűnik majd a kínálatból, de helyükre teljesen új fejlesztésű modellt ígérnek, ami mindenben igyekszik majd alkalmazkodni az EU-i trendekhez, igényekhez. Nem tudni még, hogy milyen karosszériaváltozatban, de sanszos, hogy az emelt hasmagasságú, családbarátabb kategóriában fog indulni. Árban nem akarják túllépni a mostani Avensis szintet. Ezek csak pletykák, persze, mert még ők sem tudnak hivatalos információt a tervekről.
Annyi biztos, hogy az általam érzékelt "hiányosságok", nem tetszések egy USA-ban nem szempontok. De nem csak az USA-ban nem, hanem Kínában, Oroszországban sem. A Toyota globálisan fejleszti a modelljeit, olyan igényeket, megoldásokat preferál, ami a számára jövedelmezőbb piacok igényeit elégíti ki. Az EU eladások, részben a NY-EU-i lokál patriótaság miatt, jelentős mértékben nem növelhetők azzal, hogy egy-egy műanyag elem sorjáit gyárban megszüntetik... Nem ennyin múlik a dolog. És ezek a dolgok, csak az EU-i vásárlóknak tűnnek fel.
Összességében mi a véleményem a ráncfelvarrott Auris II-ről? Az, hogy rengeteg dologban javult, szebb, jobb lett, de maradt több hiányossága is korábbról. Tipikus Toyota, így, akinek bejön ez a Toyotaság, az imádni fogja, de nem tudom, létezhet-e akár csak elvben is olyan ember, aki egy GolfVI-VII-ből saját akarata alapján ül át ilyen Aurisba. Ja, de! A hibridbe igen! Ez nem is lehet kérdés, a hibrid Auris a legértékesebb modell a típuson belül!
Én úgy fogalmaztam az értékesítőnek, hogy az 1,33-as motort nem szabadna ebbe a kasztniba beletenni, ennek az 1,2 Atkinsonos turbónak kellene lennie az alapmotornak. Aztán az 1,6 valvematic az optimum, és a hibrid a non plus ultra. Meg, ugye, jó lenne egy sportosabb változat is... ::)
Jövőhét pénteken megyek tesztvezetni az új Avensist is!
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Corolla Wagon Corolla orral:
http://www.car.blog.br/2014/07/toyota-f ... -como.html
És egy látványterv:
Ez egész dögös lenne
http://www.car.blog.br/2014/07/toyota-f ... -como.html
És egy látványterv:
Ez egész dögös lenne
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Továbrra is szükre tucatautó szerintem, de legalább nem kifejezetten csúnya.
Egyébként őszintén nem értem, hogy a hibriden kívül miért venne valaki ilyet?
Egy szívó SkyActiv annyival kellemesebb, élhetőbb gép, szerintem szebb is. Beltér minőségét tekintve pedig elég sokan előrébb vannak még mindig, akár Golf, akár a Civic, de a Mazda3 is.
Egyébként őszintén nem értem, hogy a hibriden kívül miért venne valaki ilyet?
Egy szívó SkyActiv annyival kellemesebb, élhetőbb gép, szerintem szebb is. Beltér minőségét tekintve pedig elég sokan előrébb vannak még mindig, akár Golf, akár a Civic, de a Mazda3 is.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Nekem simán kéne, tetszik. A felsoroltkak közt egyedül a mazda nálam még bejön meg az ave és prius, de se a golf se a civic nem, de ízlések és pofonok...montoya írta:Továbrra is szükre tucatautó szerintem, de legalább nem kifejezetten csúnya.
Egyébként őszintén nem értem, hogy a hibriden kívül miért venne valaki ilyet?
Egy szívó SkyActiv annyival kellemesebb, élhetőbb gép, szerintem szebb is. Beltér minőségét tekintve pedig elég sokan előrébb vannak még mindig, akár Golf, akár a Civic, de a Mazda3 is.
A mazdák egyre szebbek szerintem, tetszik az új formaviláguk.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Új 4WD Corolla Wagon
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=qSX7dlSBqUI[/BBvideo]
És a két kerék meghajtású TRD body kit-es belőle
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=TKBMix_aFQU[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=qSX7dlSBqUI[/BBvideo]
És a két kerék meghajtású TRD body kit-es belőle
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=TKBMix_aFQU[/BBvideo]
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
A TRD kit még tetszene is, ha nem tűnnének alatta ilyen nevetségesen aprónak a kerekek. Pedig gondolom legalább 15" van alatta. Kellene hozzá legalább 18"-os kerék, hogy ne mutasson bután.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
ESport Nürburgring Edition
https://www.yahoo.com/autos/s/sorry-ame ... .html?nf=1
http://paultan.org/2015/03/24/gallery-t ... dition-16/
Na mit cserélnétek le először?
https://www.yahoo.com/autos/s/sorry-ame ... .html?nf=1
http://paultan.org/2015/03/24/gallery-t ... dition-16/
Na mit cserélnétek le először?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Én semmit, nekem így ahogy van tetszik!
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
A dupla spoiler béna, a műfabetét is, meg inkább manuálisat vennék. Az összhatás mindenesetre egész jó, sokat sikerült dobni az eredeti formán.
Oldalról sajnos még mindig elég bután néz ki, valahogy tohonyaságot sugároz az egész.
Oldalról sajnos még mindig elég bután néz ki, valahogy tohonyaságot sugároz az egész.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Betojok, hogy senkinek sem szúrja a szemét ez a kerék és az elhelyezkedése...
Ennek kiküszöbölésével szerintem rengeteget lehetne dobni a megjelenésén.
Montoya te félreértesz.
Mindig leírod, hogy egy kalap szar (sőt még akkor is félreértetted, amikor photoshoppolt virtuális kombikat raktam be ), de én nem megszerettetni akarom az új Corollát.
Csupán az érdekesebb kiviteleket rakom ide be. Mivel sajnos ezek közül egyik sem elérhető Európában...
Egyébként szerintem nincs benne fabetét.
Ez csak a SPORTAUTÓ mivoltából egy piros részing csík
bár a fene tudja...
Egyébként 1.8-as 14x lovas fenevad
Feketében már lehet 200
Az eredetin, rögtön jobban állnak a kerekek:
Ennek kiküszöbölésével szerintem rengeteget lehetne dobni a megjelenésén.
Montoya te félreértesz.
Mindig leírod, hogy egy kalap szar (sőt még akkor is félreértetted, amikor photoshoppolt virtuális kombikat raktam be ), de én nem megszerettetni akarom az új Corollát.
Csupán az érdekesebb kiviteleket rakom ide be. Mivel sajnos ezek közül egyik sem elérhető Európában...
Egyébként szerintem nincs benne fabetét.
Ez csak a SPORTAUTÓ mivoltából egy piros részing csík
bár a fene tudja...
Egyébként 1.8-as 14x lovas fenevad
Feketében már lehet 200
Az eredetin, rögtön jobban állnak a kerekek:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Nem azt mondom, hogy kalap szar, mert ez a sportosított verzió tényleg sokat dobott az eredetin, ez már egészen jó. Ez sem tökéletes, nyilván, de az irány nem rossz.
Racsing csík... Így a belső képeken nem olyan rossz, hogy valami megtöri a feketét.
A 140 lóval egyébként önmagában nem is lenne semmi gond, de az az érzésem, hogy az önsúly 1300-1400 kiló körül mozog. Ehhez mérten pedig tényleg elég vékony az a ménes.
A 144 lovas 1zz Celica egész korrektül szedte pl. a lábát, de ugye 1200kg alatt volt a súly.
Racsing csík... Így a belső képeken nem olyan rossz, hogy valami megtöri a feketét.
A 140 lóval egyébként önmagában nem is lenne semmi gond, de az az érzésem, hogy az önsúly 1300-1400 kiló körül mozog. Ehhez mérten pedig tényleg elég vékony az a ménes.
A 144 lovas 1zz Celica egész korrektül szedte pl. a lábát, de ugye 1200kg alatt volt a súly.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Erőltetett. Ez a baj vele. A Corolla nem a sportosságról szól, ezt a feladatot néhány optikai elemmel nem lehet ráerőltetni. A helyén kellene kezelni a dolgokat.
A felnik önmagukban is gusztustalanok és ahogy eltűnnek a kerékívben... atyaég! Már láttam idehaza olyan magán embernél lévő Corollát, ami fényévekkel ízlésesebben van megcsinálva. Jó felni, ültetés. Ez az alap, ha már a megjelenést akarjuk javítani. Ez a gyári "koncepció" nincs ültetve, vagy nincs eléggé. Nem igazán értem a gyáriak célját ezzel a modellel. Jó, oké, az ázsiai ízlés különbözik, de annyira sok jó ízlésű tervező van a világon és az ők ötletei: Golf GTI, Focus RS, Civic Type R, stb... bűn ilyen Corollát egyáltalán létrehozni... inkább maradtak volna az utcai szériamodellnél, az legalább karakteres, egyébisége van, nem simul a tömegbe. EZ, viszont, übergagyi.
A felnik önmagukban is gusztustalanok és ahogy eltűnnek a kerékívben... atyaég! Már láttam idehaza olyan magán embernél lévő Corollát, ami fényévekkel ízlésesebben van megcsinálva. Jó felni, ültetés. Ez az alap, ha már a megjelenést akarjuk javítani. Ez a gyári "koncepció" nincs ültetve, vagy nincs eléggé. Nem igazán értem a gyáriak célját ezzel a modellel. Jó, oké, az ázsiai ízlés különbözik, de annyira sok jó ízlésű tervező van a világon és az ők ötletei: Golf GTI, Focus RS, Civic Type R, stb... bűn ilyen Corollát egyáltalán létrehozni... inkább maradtak volna az utcai szériamodellnél, az legalább karakteres, egyébisége van, nem simul a tömegbe. EZ, viszont, übergagyi.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E16-17-18, Auris - (2013- )
Auris Facelift cikk.
http://totalcar.hu/tesztek/2015/10/14/t ... _tts_2015/
Immáron sokkal másabb hangnemben. (mondjuk nem is Winklertől).
http://totalcar.hu/tesztek/2015/10/14/t ... _tts_2015/
Immáron sokkal másabb hangnemben. (mondjuk nem is Winklertől).
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)