GT86

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2014 júl. 18, 12:27 am

Súly lóerő arányt ne feledd. A tied kicsit jobban áll. A másik a hajtási veszteség. Attól még nagyon hamónikus. Csak a mai igényekhez "tompítva". Én is azt éreztem, hogy rám szabták, de a bmw m5-él is ezt éreztem. ;)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23437
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 júl. 18, 07:24 am

Örülök Krisz, hogy neked is sikerült vezetni. Sőt nem is akármilyen távon! Szuper lehetett.. :)
Várjuk a képeket és a videót! A Piros nem túl gyakori szín belőle
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2611
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: RWD » 2014 júl. 18, 09:12 am

Franc essen beléd. :D
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1833
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2014 júl. 18, 10:49 am

Aki vezette már itt a clubban, ossza meg a tapasztalatait! :wink:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 714
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2014 júl. 18, 01:18 pm

Én ezen a bemutatón voltam, még 2012-ben, amin volt lehetőségem megépített pályán élvezkedni vele.

http://vimeo.com/46217973

Volt gyors szakasz, csikicsuki és ami külön jó volt hogy volt egy instruktor aki folyamatosan mondta hogy mi jön és "tapossad neki" felszólítások tömkelege :)

A klubból azt hiszem mind össze Walaki volt ott az AE86-al, a videón látszik is és szerény jómagam és az autóm is.

Elsősorban Karotta kért meg szervizelőnek erre a két gyönyörű napra, hatalmas élmény volt számomra.

Szerintem annak ellenére hogy nem egy erőmű, rendkívüli élményautó, főleg extrém helyzetekben.

Bármikor bevállalnám, csak nem az én pénztárcámhoz van pozícionálva :(
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1833
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2014 aug. 03, 06:29 pm

Az ígért fotók :D

Kép

Kép

Kép
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23437
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 aug. 03, 09:28 pm

Pöcs :lol:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1833
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2014 aug. 03, 11:19 pm

Pacsker írta:Pöcs :lol:
Az! :-)

Ráadásul Németországban!
- Autobahnon
- forgalomtól elzárt magánterületen
- kikapcsolt menetsatbilizátorral :-)

Kipróbáltam azt a megfordulást is, amit Te szoktál csinálni az E7-tel! Tőled lesve a technikát és elsőre sikerült! Most már nem is vagy olyan nagy menő! :-)
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2014 aug. 04, 09:41 am

Hogy is kell megbántani egyszerre két embert?
Eddig sem volt az! :P Ezért meg főleg nem! :P
;) persze, persze, csak piszkálódtam. Ez egyébként az ilyen benzinvérűeknek mint mi nagyjából ösztönös. Bárki meg tudja csinálni csak a kivitelezés nem egyforma minőségű ;). Látszik ha valaki gyakorlott.

Korábban felmerült a kérdés, hogy milyen fokozatai vannak a kipörgésgátlónak. Neked sikerült megfejteni?
Állítólag van egy bekapcsolt, van egy autómatikusan bekapcsoló és egy teljesen kikapcsolt mód. Ez így helyes? Illetve a teljesen kikapcsolt mód az úgy aktiválódik, hogy a gombot hosszan kell nyomni?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1833
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2014 aug. 04, 03:59 pm

bubidisc írta:Hogy is kell megbántani egyszerre két embert?
Eddig sem volt az! :P Ezért meg főleg nem! :P
;) persze, persze, csak piszkálódtam. Ez egyébként az ilyen benzinvérűeknek mint mi nagyjából ösztönös. Bárki meg tudja csinálni csak a kivitelezés nem egyforma minőségű ;). Látszik ha valaki gyakorlott.

Korábban felmerült a kérdés, hogy milyen fokozatai vannak a kipörgésgátlónak. Neked sikerült megfejteni?
Állítólag van egy bekapcsolt, van egy autómatikusan bekapcsoló és egy teljesen kikapcsolt mód. Ez így helyes? Illetve a teljesen kikapcsolt mód az úgy aktiválódik, hogy a gombot hosszan kell nyomni?
Igen, csak másnap jöttünk rá, hogy ha hosszan (kb. 3 mp)-ig nyomod a ESP gombot, akkor kapcsol ki teljesen. Az első nap hervatag, gyenge motorerő érzet után a második napon kikapcsolt ESP-vel határozottan erősebbnek tűnt, bár lehet, hogy kicsit ki kellett kormolni a rebndszert hozzá. El volt lustulva szerintem a kicsike.

Kipróbáltuk a végét is 5-ben 214-nél szabályozott le (pirosan villogó jelzés, mint egy rallye autóban), utána 6-ban ment óra szerint 242-t. >160 -nál mindenki húzódott le előttünk, különös érzés volt, amikor Porshe-k, Audik, BMW-k "menekültek" előlünk :-)
Köszönhető a lapos építésnek, a xenon és brutál jól világító lámpáknak, a Ferrári piros festésnek. Eddig fotókon narancsban tetszett a legjobban, de pirosban határozottan jobban tetszik már, sőt a feketében sem mutat olyan jól.

Egyébként rá kellett jönnöm, hogy kevés vagyok ehhez a kocsihoz, sokat kellene gyakorolnom, meg kellene szokni a hátsó kerekes élményt. Ennek ellenére még az én szintemen is nagyon élvezhető és jóindulatú volt. (azért lehetne egy kicsit erősebb a moci) :-)
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Sannyi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2013 szept. 03, 09:29 am
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Sannyi » 2014 okt. 08, 09:12 pm


Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1906
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Birka » 2014 okt. 09, 10:36 pm

4,6M-ért van GT? Csak Japánig kell menni érte. :o
Meg persze persze jobbkormány.

Sannyi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2013 szept. 03, 09:29 am
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Sannyi » 2014 okt. 14, 09:05 pm

Tudod ott rosszul keresnek ezért 4,6misiért osztogatják!
:)

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3595
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2014 okt. 16, 09:34 am

Sannyi írta:Tudod ott rosszul keresnek ezért 4,6misiért osztogatják!
:)
+nem 27% az ÁFA és nincs 10% védővám az EU miatt...4.6m a nettó alapára...annak a verziónak, amin fényezetlen lökhárítók, kicsi vékony acélfelnik vannak valamint soksok kényelmi felszerelés (klíma, navi) hiányzik belőle. A "rendes" változatok 6m Ft körül vannak...

Nálunk vám és áfa, valamint regadó nélkül, 250 ezer Ft szállítási költségekkel számolva ~6.5m a nettó alapára...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1906
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Birka » 2014 okt. 16, 11:41 pm

Mégse 9,6-tól!


Válasz küldése